Om het eenvoudig te houden, kunnen het ook nog 48 andere mogelijkheden zijn:quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:22 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik ga proberen te voorspellen wat er wel kan door de genen die ik kan zien, en de genen die ik erbij gok.
Ik ga nu een nestje gokken (met alle genen véél te keurig verdeeld);
Kitten 1: aaDDLlssXoY- Kortharig zwart katertje
Kitten 2: AaDDLlSsXoY- Kortharig zwart katertje met streepjes en ongeveer de helft wit
Kitten 3: aaDDLlSsXOXo Kortharig zwart/rood tortiepoesje met ongeveer de helft wit
Kitten 4 :AaDDLlSSXOXo Kortharig zwart/rode tortietabbypoesje met veel wit (type Xena)
quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:05 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Dat waren maar vier van de mogelijkheden hoor, waarschijnlijk zijn er 12 mogelijkheden (ik gok erop dat pa tabby is, als pa geen tabby is 6, als hij wel tabby is en verdunning draagt 24, en als hij ook nog eens langhaar draagt 48)
quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zelfs mijn versgebakken brood heeft een kattenvorm![]()
Als dit geen teken aan de wand is.
behalve dan dat je deze al 2 minuten vóór de laatste echte post hebt geopendquote:
Nope, jouw post was de 300e (dus) sluitpost :quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:32 schreef Mobster273 het volgende:
behalve dan dat je deze al 2 minuten vóór de laatste echte post hebt geopend
Ik postte door het slotje heen om een linkje naar dit topic erin te zetten.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:21 schreef Mobster273 het volgende:
toch wel, nieuw topic namelijk
voor jou uiteraard
ik maak idd een denkfout, jou quote was al een post van mij in dit topic en niet de laatste van de vorigequote:Op zaterdag 8 april 2006 00:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nope, jouw post was de 300e (dus) sluitpost :
[..]
Ik postte door het slotje heen om een linkje naar dit topic erin te zetten.
En door dat brood van jou zit ik nu ook aan dit topic gekluisterdquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Poezenbrood
Nou eis ik ook dat ik van 't weekeind kittens te zien krijg hier [afbeelding]
laat ze die zelf nou maar eens niet hebben....quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:05 schreef ElisaB het volgende:
Pluim zit op dit eigenste moment met haar dikke buikje bij mij op schoot, knalhard te knorren (doet ze anders nooit... zitten wel, maar knorren niet).
Jullie hebben de groeten en ze wenst jullie een rustige nacht
Nou, poezengroetjes terug van mijn kattenquote:Op zaterdag 8 april 2006 01:05 schreef ElisaB het volgende:
Pluim zit op dit eigenste moment met haar dikke buikje bij mij op schoot, knalhard te knorren (doet ze anders nooit... zitten wel, maar knorren niet).
Volgens mij, haat ze onsquote:Op zaterdag 8 april 2006 01:05 schreef ElisaB het volgende:
Ik denk....quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:31 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik ben benieuwd wat het gaat worden
Zeker ook een veelvoud van 4 pootjes, 2 oortjes, 1 staart enzoquote:
Ja hoeveel, welke kleuren, welk geslachtquote:
Lees de OPquote:Op zaterdag 8 april 2006 01:39 schreef Martijn_77 het volgende:
Ja hoeveel, welke kleuren, welk geslacht
Ja, maar dat is maar een voorspelling en voorspellingen komen niet zo vaak uitquote:
Hmm... lekker.. Hoe laat mag ik hem halen dat bakkie? hihiquote:frontignan - zaterdag 8 april 2006 @ 09:53
je krijgt er nog eenbij ook
Even wakker worden en dan zal ik haar met de cam achterna gaan kruipenquote:Elies, doe nog es een lieve Pluim-foto, please
quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:23 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Omdat ze anders niet in de kat passen. Ze groeien later wel wat bij.
Iig, hf. [afbeelding]
Lieve C., het was gebiedender wijs,quote:Op zaterdag 8 april 2006 09:40 schreef CartWOman het volgende:
Vrouwe B... die TT, ik dacht dat ik het al had gemist.![]()
Het voelt echt als kleine bonkies hoorquote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:20 schreef ElisaB het volgende:
Foto's maken van een Pluim die dat niet ziet zitten is bést lastig
[afbeelding]
Maar Pluim is straks weer normaal.quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:51 schreef ElisaB het volgende:
Wat een dik propje die Pluim
... al zeg ik het zelf
quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:23 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Omdat ze anders niet in de kat passen. Ze groeien later wel wat bij.
Iig, hf. [afbeelding]
Dat zag ik later ook, maar ja, hyper hè?quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lieve C., het was gebiedender wijs,
liefs,
B
Plumootje die foto's
Mini-aardappeltjes
Ik help het je hopenquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:49 schreef CartWOman het volgende:
Morgenavond 4 piepkleine pluimstaartjes aan de borst.![]()
En ze kijkt net zo bescheten als Pluim soms doet: "What was I thinkingquote:
Dan worden ze allemaal zwart met een wit befje. Kleine domineetjes en priestertjesquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:52 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Zouden het dan zondagspoesjes worden...?
quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:09 schreef ElisaB het volgende:
Ook zo'n mooi rond bolletje
Voel jij ze ook schoppen?
quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:05 schreef frontignan het volgende:
nee nee niet morgen maar vandaag ,mijn voorspelling was vandaag
of ze bevallen nog straks tesamen![]()
kunen ze samen puffen![]()
maar vandaag pluim kom op je kan het![]()
hier een foto van bel misschien helpt dat pluim wel(kijk is pluim zon buik heb jij nou ook wil je niet weer slank zijntoch) nou laat ze er nu vandaag dan maar uit dan heb je je mooie postuurtje weer terug
![]()
[afbeelding]
En zo liggen ze dan bij Pluim!quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:52 schreef Nilasha het volgende:
ElisaB zo ziet het er straks bij jou ook uit.. misschien wat andere kleurtjes. Heerlijk al dat kleine grut straks om je heen..
http://youtube.com/watch?v=BXgkc9ea7u0&search=kitten
quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:55 schreef Nilasha het volgende:
[..]
En zo liggen ze dan bij Pluim!
http://youtube.com/watch?v=TJ5XS3FUArQ&search=kitten
Ahhhh wat een lief filmpjequote:Op zaterdag 8 april 2006 22:52 schreef Nilasha het volgende:
ElisaB zo ziet het er straks bij jou ook uit.. misschien wat andere kleurtjes. Heerlijk al dat kleine grut straks om je heen..
Oooooooooquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:52 schreef Nilasha het volgende:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:57 schreef Adelante het volgende:
ohjee, ik zie de v&a topics met [TK] Kittens al weer voor me
nou mijn voorspelling kwam niet uit terwijl ze vandaag dan op 71dagen moet zitten als ze de 29januari is gedektquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:24 schreef nokwanda het volgende:
Straks zei ik : morgenavond om 20.39 uur.
Kleine toevoeging: het zijn er 4
Ik speelde hier het filmpje af en Spicy kwam gelijk op het geluid af![]()
quote:Op zondag 9 april 2006 10:17 schreef frontignan het volgende:
[..]
nou mijn voorspelling kwam niet uit terwijl ze vandaag dan op 71dagen moet zitten als ze de 29januari is gedekt
vandaar dat ik dacht dat het gisteren wel zal ging gebeuren
pluim is een laatbloeier , straks nog echt een sterreo bevalling![]()
nou nokwanda succes met jou voorspelling,hopen dat het vandaag gaat gebeuren![]()
en bel reageerde helaas niet op het geluid van het filmpje
was schattig om te zien......mmm nog even
lijkt me wel normaal, bij paarden gaat dat iig ook zo. Die gaan dan kegelen (zo heet dat, niet dat ze naar de kegelbaan gaan), dan gaat die uier een beetje.. lekken en dat is dan een teken van de op handen zijnde bevalling.. dus hup, kegelen pluis!quote:Op zondag 9 april 2006 13:13 schreef ElisaB het volgende:
Neu, nog nix joh
Is het normaal dat ze nu heule dikke tepels krijgt? Alsof er zakjes onder zitten zo dik? Vast wel hè... toch?!
quote:Op zondag 9 april 2006 13:13 schreef ElisaB het volgende:
Is het normaal dat ze nu heule dikke tepels krijgt? Alsof er zakjes onder zitten zo dik? Vast wel hè... toch?!
Ik hoop het maar voor dr; tis net een zak aardappelsquote:
ow, gelukkigquote:o was ik vergeten, en 't is nat. normaal![]()
Verhip, ik had even uit m'n hoofd geteld en dat was dus verkeerd, want ik zat op dag 67. Als het echt dag 70 is mogen de kitties inderdaad wel eens komen. Nu maar hopen dat de melk al iets zegt.quote:Op zondag 9 april 2006 10:17 schreef frontignan het volgende:
[..]
nou mijn voorspelling kwam niet uit terwijl ze vandaag dan op 71dagen moet zitten als ze de 29januari is gedekt
Elke gok is even goed; de mijne was ook natte vinger-werk. Punt is: we weten niet met zekerheid wanneer ze krols was. Mijn gok was in elk geval fout (of ze is wel héél laat).quote:Op zondag 9 april 2006 14:19 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Verhip, ik had even uit m'n hoofd geteld en dat was dus verkeerd, want ik zat op dag 67. Als het echt dag 70 is mogen de kitties inderdaad wel eens komen. Nu maar hopen dat de melk al iets zegt.
Eruit met die poesjes![]()
![]()
![]()
![]()
denk 't nie die is al geweestquote:Op zondag 9 april 2006 17:12 schreef Vicky het volgende:
spannend!!
zal ik dan toch gelijk hebben? ik zei in de nacht van za op zo
Nee, niet zo heel erg. Ze ligt wat te liggen en hangt wat te hangenquote:Op zondag 9 april 2006 15:21 schreef Nilasha het volgende:
Is het dametje nog erg actief??
Nog maar 3 uurjesquote:Op zondag 9 april 2006 17:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, niet zo heel erg. Ze ligt wat te liggen en hangt wat te hangen
whaha ik ben zelf helemaal van slag geloof ik...quote:Op zondag 9 april 2006 17:15 schreef deedeetee het volgende:
[..]
denk 't nie die is al geweest![]()
offe... bedoel volgende week![]()
Hihi, grappige foto.quote:Op zondag 9 april 2006 19:29 schreef Bluezz het volgende:
Plumeke, toe es
Tante Bloes gaat alvast het bed verschonen en de was doen
En Nichtje Xena is errug ongeduldig en inmiddels van het wachten in slaap gevallen.......
[afbeelding]
Het is inmiddels 20.39 uur geweestquote:
Je merkt het vanzelf. Zodra ze opeens heel actief rond kachelt en een beschut plekje gaat opzoeken, bij voorkeur een vertrouwd plekje, op dat plekje blijft ronddraaien en in orde maakt dan...ja dan is het zover.quote:Op zondag 9 april 2006 17:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, niet zo heel erg. Ze ligt wat te liggen en hangt wat te hangen
Was ná het verven van de zandbak jaquote:Op zondag 9 april 2006 19:55 schreef tonja het volgende:
Hihi, grappige foto.
Heeft ze een groene vlek op haar buik?
Ze hangt nu al de hele dag op en om me heenquote:Op zondag 9 april 2006 21:07 schreef Kaap het volgende:
Als ze erg aanhankelijk is aan het baasje, grote kans dat ze je vanacht nog wakker maakt ook. Slaapkamerdeur openlaten dus.
Will doquote:SuccesEn oh wee als je niet elk uur pics plaatst vanaf de geboorte
![]()
Waarom heeft ze eigenlijk een groene buik?quote:Op zondag 9 april 2006 19:29 schreef Bluezz het volgende:
Plumeke, toe es
Tante Bloes gaat alvast het bed verschonen en de was doen
En Nichtje Xena is errug ongeduldig en inmiddels van het wachten in slaap gevallen.......
[afbeelding]
quote:Op zondag 9 april 2006 22:08 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Waarom heeft ze eigenlijk een groene buik?
Ja, ja heb ik gemist was meer op zoek naar bevallingsnieuws van Pluimquote:Op zondag 9 april 2006 22:08 schreef Oblivion het volgende:
Ga jij eens lezen!
Met een verfbrander natuurlijkquote:
stel dat het nou toch zondag om 20.39 uur wordt?quote:Op zondag 9 april 2006 22:45 schreef Klonk het volgende:
ik wil graag even een nieuwe tijd gokken
Dinsdagmorgen om 8:30, 4 kittens
quote:
Pluim ligt zeer uitgebreid midden op tafel te slapen. Ik verwacht er weinig vanquote:Op zondag 9 april 2006 22:56 schreef CartWOman het volgende:
Mamapluim: veel succes als het vannacht gaat gebeuren, en anders tot morgen.
Ja plus dat kranten niet bijzonder warm worden. Oud laken aan stukken scheuren is een veel betere optie.quote:Op zondag 9 april 2006 22:56 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
En nu ik deze foto zie: Elies, leg geen kranten neer, dat is vies met bloed en vocht, plus de kittenvoetjes glijden erop uit als ze zich afzetten bij het drinken.
Bij de apotheek kun je van die celstofonderleggers krijgen, die nemen veel op en kun je zo weggooien.quote:Op maandag 10 april 2006 06:35 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ja plus dat kranten niet bijzonder warm worden. Oud laken aan stukken scheuren is een veel betere optie.
quote:Op maandag 10 april 2006 10:32 schreef Pokkehontas het volgende:
Jullie kunnen gerust allemaal nog aan het werk, of boodschappen doen, of de ramen lappen o.i.d. Vanochtend kwam Plumeau weer enthousiast aangehobbeld voor het ontbijt![]()
Iewww, dan is het wel héél erg aan het gisten daarbinnenquote:Op maandag 10 april 2006 10:48 schreef nokwanda het volgende:
Weet je wel zeker dat ze zwanger is en dat het niet een grote opeenhoping van enthousiaste ontbijtjes is?
Ik kan er geen wijs uit hoor; ik voel overal beweginkjes en bonkies, maar van hoeveel poesjes dat de onderdelen zijn, zou ik niet wetenquote:Op maandag 10 april 2006 09:13 schreef freecell het volgende:
Elisa: hoeveel kittens kan je voelen? Als dat er bijvoorbeeld drie zijn, weet je al dat het er meer dan drie zijn
nog even en we hebben een 4e topic nodig...quote:Op maandag 10 april 2006 12:18 schreef deedeetee het volgende:
Ik dacht 't al toen die tepeltjes gisteren goed aan zwellen gingen, 't staat te komen maar mss niet meteen
Morgen avond dan maar weer.....![]()
Die Pluimedijntje maakt er wel een feestje van zeg !![]()
![]()
Volgens mij wordt Pluim alleen maar balorig van datquote:
Ze zit met gekruiste pootjes. Zou dat een signaal zijnquote:Op maandag 10 april 2006 13:31 schreef deedeetee het volgende:
Volgens mij wordt Pluim alleen maar balorige van datgedoe hier ! Nu houdt ze het expres nog ff op
![]()
hoop doet levenquote:Op maandag 10 april 2006 13:36 schreef coolbabe het volgende:
Ja doei..jij ziet ondertussen overal signalen in
Dat ze ons zat is ??? Vast welquote:Op maandag 10 april 2006 13:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze zit met gekruiste pootjes. Zou dat een signaal zijn
Welnee. Ze moet naar de plee maar ze heeft geen zin.quote:Op maandag 10 april 2006 13:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze zit met gekruiste pootjes. Zou dat een signaal zijn
Ik doelde op 'expres ophouden' hoorquote:Op maandag 10 april 2006 13:36 schreef coolbabe het volgende:
Ja doei..jij ziet ondertussen overal signalen in
Ze kan best denken: stelletje gekken.... jullie zitten iedere beweging van me te analyseren... ik krijg de zenuwen van jullie. Als jullie me niet met rust laten komt er helemaal geen kitten naar buiten. Ik kruis nog liever mijn pootjes dan dat ik jullie laat meekijken.quote:
Ge-wel-digquote:Op maandag 10 april 2006 17:16 schreef frontignan het volgende:
bella zit 16 april op 65 dagen maar ze heeft al een aardige buik
[afbeelding]
Wat zei zij?quote:Op maandag 10 april 2006 16:22 schreef Bluezz het volgende:
Wat zei zij.
Ach gossie wat een poepiequote:Op maandag 10 april 2006 17:16 schreef frontignan het volgende:
ik heb het idee dat pluim wacht op bella of dat ze samen gaan bevallen
we noemen haar nu ook beltrom![]()
dus bel moet nog even pluim ,niet wachten dus...........
![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 10 april 2006 17:16 schreef frontignan het volgende:
![]()
[afbeelding]
Zonder piepjes ook al hoorquote:Op maandag 10 april 2006 17:51 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Volgens mij hoef je alleen maar een paar klagelijke piep-miauwtjes te doen en ze rent al.
Heb je het al geprobeerd met je mooiste jurk of je beste jas? Dat werkt vastquote:Op maandag 10 april 2006 19:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zonder piepjes ook al hoor
Pluim kan kiezen uit diverse dozen, bedden en kasten
Ik heb geen jurken, maar verder mag ze kiezen hoor; ze mag zelfs in mn printer bevallenquote:Op maandag 10 april 2006 19:25 schreef nokwanda het volgende:
Heb je het al geprobeerd met je mooiste jurk of je beste jas? Dat werkt vast![]()
Bella!! Beetje DikTrom hier hihi..quote:Op maandag 10 april 2006 17:16 schreef frontignan het volgende:
![]()
[afbeelding]
Mischien handig als je dan ook een topic start waar we motiefjes en plaatjes kunnen posten die je dan op de kittens kunt printenquote:Op maandag 10 april 2006 19:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb geen jurken, maar verder mag ze kiezen hoor; ze mag zelfs in mn printer bevallen
dus inmiddels zitten we al te wachten op een triple bevalling?quote:Op maandag 10 april 2006 17:10 schreef zhe-devilll het volgende:
Vorig jaar kreeg de poes hier op 11 april kittens
Het kan toch niet dat ze precies op die dag weer jonge kittens krijgt?
hmmz dag erna ben ik wel jarig!
Was leuk vorig jaar jonge kittens voor mijn verjaardag, gelukkig de nacht ervoor want ik ben echt de hele nacht opgebleven!
Dit is haar 3e nestje, en tot nu toe kreeg ze er altijd 5
spannend hoor allemaal! Ze gaat nu heel weinig naar buiten toe..
quote:Op maandag 10 april 2006 20:50 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dus inmiddels zitten we al te wachten op een triple bevalling?![]()
dat schiet lekker op danquote:Op maandag 10 april 2006 21:05 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
![]()
Nestjes van de vorige keren
Klik
nu welquote:Op maandag 10 april 2006 21:08 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat schiet lekker op dan
toevallig nog meer Fok!kers met in deze dagen uitgerekende moeders in spe?![]()
overigens komen we zonder je paswoord niet in die folder
quote:
Pas je op waar je stamptquote:Op maandag 10 april 2006 21:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Of wat zei zei
* Bluezz wacht stampvoetend op beebies
wat een heerlijkers zeg ,prachtigepluizenbolletjesquote:Op maandag 10 april 2006 21:05 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
![]()
Nestjes van de vorige keren
Klik
quote:Op maandag 10 april 2006 21:35 schreef ElisaB het volgende:
Guyyyyzzzzz
... er hangt iets uit
Het is roze, ongeveer een halve centimeter groot. Zou het de slijmprop zijn, of moeten we ons zorgen maken
ja hoor, net als ik weg moetquote:Op maandag 10 april 2006 21:35 schreef ElisaB het volgende:
Guyyyyzzzzz
... er hangt iets uit
Het is roze, ongeveer een halve centimeter groot. Zou het de slijmprop zijn, of moeten we ons zorgen maken
Geef dat beest wat te eten! Die gaat een zware nacht tegemoetquote:Op maandag 10 april 2006 21:41 schreef ElisaB het volgende:
Pluim zelf zit overigens - minding her own business - op het aanrecht te wachten op haar avondmaal (dat normaalgesproken nog zeker een uur of twee op zich laat wachten).
Ja ja... moet ik de DA bellen, of moet ik de DA niet bellen. That's the question!quote:Op maandag 10 april 2006 21:43 schreef Rewimo het volgende:
Het eerste waar ik eigenlijk aan dacht is misschien een stukje navelstreng? In dat geval moet je het wel goed in de gaten houden.
quote:Op maandag 10 april 2006 21:35 schreef ElisaB het volgende:
Guyyyyzzzzz
... er hangt iets uit
Ik win!quote:Op maandag 10 april 2006 17:46 schreef Kaap het volgende:
Ik denk vanavond tussen 21:00 en 00:00. 5 of 6 kittens.
Bel nou. Bellen kost op zich niets en het kan je gerust stellen.quote:Op maandag 10 april 2006 21:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja ja... moet ik de DA bellen, of moet ik de DA niet bellen. That's the question!
Bellen! Kan toch altijd wel?quote:Op maandag 10 april 2006 21:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja ja... moet ik de DA bellen, of moet ik de DA niet bellen. That's the question!
quote:Meestal merk je aan het onrustige gedrag van de poes dat de bevalling op handen is. Soms ook constateer je, dat ze een slijmprop verliest. Blijf vanaf nu bij de poes en zorg met zachte aandrang, dat ze in de werpkist gaat. Dit zal niet altijd lukken; veel poezen hebben hun zinnen op een andere werpplaats gezet (bij mij willen ze het liefst in een piepklein mandje bevallen!). Geef ze dan maar hun zin en wacht tot het eerste kitten geboren is, waarna ze zich met hun jonggeborene meestal zonder problemen naar de werpkist laten verhuizen.
Alle keren die ik heb meegemaakt was er een soort vlezige bel die naar buiten kwam uit een opgezet achterwerk.quote:Op maandag 10 april 2006 21:47 schreef coolbabe het volgende:
Ik zou ff kijken of je mag spieken wat er loos is Elisa. Volgens mij is dit wel het begin. Ik heb al tientallen geboortes meegemaakt van kittens maar kan me niet meer herinneren hoe het begon..
Ja zo begint het altijd! Dus ze gaat nu bevallen dit kan nog wel uren duren!quote:
Ja nu mag je nog even blijven hoorquote:Op maandag 10 april 2006 21:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Slijmprop![]()
![]()
Oh mên, net nu ik vroeg naar bed wilde
quote:Op maandag 10 april 2006 21:58 schreef ElisaB het volgende:
We mochten d'r van de DA niet meer te lang alleen laten en moeten haar verder vooral haar goddelijke gang laten gaan
quote:
Jaaaa beschuit met muisjes gereed zettenquote:Op maandag 10 april 2006 22:06 schreef Bluezz het volgende:
OMG, ik ga vast water koken, kruiken maken en de laatste sokjes afbreien![]()
![]()
Nou als het nu begint kan het duren tot wel 6 uur morgenochtendquote:
quote:Op maandag 10 april 2006 22:07 schreef Vava het volgende:
[..]
Jaaaa beschuit met muisjes gereed zettenvoor het kraambezoek!
Verre van charmant zelfsquote:
Voordat de klus geklaard is, of voordat de eerste mini-Pluimpjes komen?quote:Op maandag 10 april 2006 22:09 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou als het nu begint kan het duren tot wel 6 uur morgenochtend
Ohquote:Op maandag 10 april 2006 22:09 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou als het nu begint kan het duren tot wel 6 uur morgenochtend
en uhh sorry hihi maar aan de buitenkant zie je niet of het een hij of zij isquote:Op maandag 10 april 2006 21:29 schreef zhe-devilll het volgende:
Eh die witte is de vaderWeggelopen helaas of gejat
![]()
Hij heeft heftig meegeholpen toen en kreeg af en toe een behoorlijke beet van de moeder, daarna was hij een geweldige lieve papa die de kittens waste etc.
Hij heeft zelfs het laatste jong helemaal schoongewassen omdat de moeder te moe was
Hierna at hij ook de nageboorte op![]()
Lief he!
Die langharige poezen zijn trouwens ontzettend mooi hoor![]()
Ja nouja, soms komt het voorquote:Op maandag 10 april 2006 22:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh
Dus elke minuut F5-en is niet echt nodig?
Tot het klaar is,..quote:Op maandag 10 april 2006 22:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Voordat de klus geklaard is, of voordat de eerste mini-Pluimpjes komen?.
Woeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 10 april 2006 22:13 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Tot het klaar is,..
De eerste kan al snel komen hoor, uurtje ofzo
Oooohquote:Op maandag 10 april 2006 22:13 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Tot het klaar is,..
De eerste kan al snel komen hoor, uurtje ofzo
Ik vond nog een andere maar ik ben bang dat alleen poezen die smakelijk zouden vinden.quote:
Nou, als hij net zo toepasselijk isquote:Op maandag 10 april 2006 22:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vond nog een andere maar ik ben bang dat alleen poezen die smakelijk zouden vinden.![]()
Als dat niet zo zou zijn zou het je denk ik niet echt kunnen schelen. Het is gewoon te mooi om je van los te trekken.quote:Op maandag 10 april 2006 22:15 schreef ElisaB het volgende:
We treffen het; morgen een rustige dag, dus het kan ons niet boeien of het laat wordt
En gelijk heb je! Maar nog steeds prettig dat het morgen rustig isquote:Op maandag 10 april 2006 22:17 schreef nokwanda het volgende:
Als dat niet zo zou zijn zou het je denk ik niet echt kunnen schelen. Het is gewoon te mooi om je van los te trekken.
De mammapoes zou het na de bevalling graag eten.quote:
Ik heb best een vreemd soort van humor, maar dit gaat me toch echt iets te ver.quote:Op maandag 10 april 2006 22:20 schreef nokwanda het volgende:
De mammapoes zou het na de bevalling graag eten.![]()
Okay dan... verwijder maar als ie te eng is![]()
Mij ookquote:Op maandag 10 april 2006 22:24 schreef Biene het volgende:
[..]
Ik heb best een vreemd soort van humor, maar dit gaat me toch echt iets te ver.![]()
Uh.... yak...quote:Op maandag 10 april 2006 22:20 schreef nokwanda het volgende:
De mammapoes zou het na de bevalling graag eten.![]()
Okay dan... verwijder maar als ie te eng is![]()
Jaaa roze en blauwequote:Op maandag 10 april 2006 22:32 schreef nokwanda het volgende:
En dan nu beschuit met poesjes
Dat beeld blijft nu hangen, dus in plaats van die muisjes denk ik nu wat anders.quote:Op maandag 10 april 2006 22:32 schreef nokwanda het volgende:
En dan nu beschuit met poesjes
quote:
Aaahquote:Op maandag 10 april 2006 22:46 schreef Bluezz het volgende:
Vol verwachting klopt ons hart
[afbeelding]
Wat heb ik nu weer gedaan?quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 22:46 schreef Bluezz het volgende:
Vol verwachting klopt ons hart
[afbeelding]
Oh ja, die ienemienie puntstaartjesquote:Op maandag 10 april 2006 22:46 schreef Vava het volgende:
Dat lieve neusje![]()
En dan straks, als de poesjes er zijn, dan kruipen er allemaal van die lieve kleine beestjes met puntstaartjes rond![]()
Lijkt me goed plan, ze kan wel wat energie gebruiken...quote:Op maandag 10 april 2006 23:01 schreef ElisaB het volgende:
Nog steeds het zelfde dingetje en Pluim wenst eten
We gaan haar maar gewoon een klein prakje geven zo. Wie weet duurt het nog úren en úren.
Vinden ze leuk; speciaal om jou te plagenquote:Op maandag 10 april 2006 23:04 schreef Rewimo het volgende:
Waarom altijd 's nachts? 't Is bedtijd...
[dreigmodus]Pas op anders kom ik niet oppassenquote:Op maandag 10 april 2006 23:05 schreef ElisaB het volgende:
Vinden ze leuk; speciaal om jou te plagen
Dat doe je wel, je vind die mini-poekeis veel te leuk.quote:Op maandag 10 april 2006 23:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
[dreigmodus]Pas op anders kom ik niet oppassen[/dreigmodus]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |