nou mijn voorspelling kwam niet uit terwijl ze vandaag dan op 71dagen moet zitten als ze de 29januari is gedektquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:24 schreef nokwanda het volgende:
Straks zei ik : morgenavond om 20.39 uur.
Kleine toevoeging: het zijn er 4
Ik speelde hier het filmpje af en Spicy kwam gelijk op het geluid af![]()
quote:Op zondag 9 april 2006 10:17 schreef frontignan het volgende:
[..]
nou mijn voorspelling kwam niet uit terwijl ze vandaag dan op 71dagen moet zitten als ze de 29januari is gedekt
vandaar dat ik dacht dat het gisteren wel zal ging gebeuren
pluim is een laatbloeier , straks nog echt een sterreo bevalling![]()
nou nokwanda succes met jou voorspelling,hopen dat het vandaag gaat gebeuren![]()
en bel reageerde helaas niet op het geluid van het filmpje
was schattig om te zien......mmm nog even
lijkt me wel normaal, bij paarden gaat dat iig ook zo. Die gaan dan kegelen (zo heet dat, niet dat ze naar de kegelbaan gaan), dan gaat die uier een beetje.. lekken en dat is dan een teken van de op handen zijnde bevalling.. dus hup, kegelen pluis!quote:Op zondag 9 april 2006 13:13 schreef ElisaB het volgende:
Neu, nog nix joh
Is het normaal dat ze nu heule dikke tepels krijgt? Alsof er zakjes onder zitten zo dik? Vast wel hè... toch?!
quote:Op zondag 9 april 2006 13:13 schreef ElisaB het volgende:
Is het normaal dat ze nu heule dikke tepels krijgt? Alsof er zakjes onder zitten zo dik? Vast wel hè... toch?!
Ik hoop het maar voor dr; tis net een zak aardappelsquote:
ow, gelukkigquote:o was ik vergeten, en 't is nat. normaal![]()
Verhip, ik had even uit m'n hoofd geteld en dat was dus verkeerd, want ik zat op dag 67. Als het echt dag 70 is mogen de kitties inderdaad wel eens komen. Nu maar hopen dat de melk al iets zegt.quote:Op zondag 9 april 2006 10:17 schreef frontignan het volgende:
[..]
nou mijn voorspelling kwam niet uit terwijl ze vandaag dan op 71dagen moet zitten als ze de 29januari is gedekt
Elke gok is even goed; de mijne was ook natte vinger-werk. Punt is: we weten niet met zekerheid wanneer ze krols was. Mijn gok was in elk geval fout (of ze is wel héél laat).quote:Op zondag 9 april 2006 14:19 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Verhip, ik had even uit m'n hoofd geteld en dat was dus verkeerd, want ik zat op dag 67. Als het echt dag 70 is mogen de kitties inderdaad wel eens komen. Nu maar hopen dat de melk al iets zegt.
Eruit met die poesjes![]()
![]()
![]()
![]()
denk 't nie die is al geweestquote:Op zondag 9 april 2006 17:12 schreef Vicky het volgende:
spannend!!
zal ik dan toch gelijk hebben? ik zei in de nacht van za op zo
Nee, niet zo heel erg. Ze ligt wat te liggen en hangt wat te hangenquote:Op zondag 9 april 2006 15:21 schreef Nilasha het volgende:
Is het dametje nog erg actief??
Nog maar 3 uurjesquote:Op zondag 9 april 2006 17:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, niet zo heel erg. Ze ligt wat te liggen en hangt wat te hangen
whaha ik ben zelf helemaal van slag geloof ik...quote:Op zondag 9 april 2006 17:15 schreef deedeetee het volgende:
[..]
denk 't nie die is al geweest![]()
offe... bedoel volgende week![]()
Hihi, grappige foto.quote:Op zondag 9 april 2006 19:29 schreef Bluezz het volgende:
Plumeke, toe es
Tante Bloes gaat alvast het bed verschonen en de was doen
En Nichtje Xena is errug ongeduldig en inmiddels van het wachten in slaap gevallen.......
[afbeelding]
Het is inmiddels 20.39 uur geweestquote:
Je merkt het vanzelf. Zodra ze opeens heel actief rond kachelt en een beschut plekje gaat opzoeken, bij voorkeur een vertrouwd plekje, op dat plekje blijft ronddraaien en in orde maakt dan...ja dan is het zover.quote:Op zondag 9 april 2006 17:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, niet zo heel erg. Ze ligt wat te liggen en hangt wat te hangen
Was ná het verven van de zandbak jaquote:Op zondag 9 april 2006 19:55 schreef tonja het volgende:
Hihi, grappige foto.
Heeft ze een groene vlek op haar buik?
Ze hangt nu al de hele dag op en om me heenquote:Op zondag 9 april 2006 21:07 schreef Kaap het volgende:
Als ze erg aanhankelijk is aan het baasje, grote kans dat ze je vanacht nog wakker maakt ook. Slaapkamerdeur openlaten dus.
Will doquote:SuccesEn oh wee als je niet elk uur pics plaatst vanaf de geboorte
![]()
Waarom heeft ze eigenlijk een groene buik?quote:Op zondag 9 april 2006 19:29 schreef Bluezz het volgende:
Plumeke, toe es
Tante Bloes gaat alvast het bed verschonen en de was doen
En Nichtje Xena is errug ongeduldig en inmiddels van het wachten in slaap gevallen.......
[afbeelding]
quote:Op zondag 9 april 2006 22:08 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Waarom heeft ze eigenlijk een groene buik?
Ja, ja heb ik gemist was meer op zoek naar bevallingsnieuws van Pluimquote:Op zondag 9 april 2006 22:08 schreef Oblivion het volgende:
Ga jij eens lezen!
Met een verfbrander natuurlijkquote:
stel dat het nou toch zondag om 20.39 uur wordt?quote:Op zondag 9 april 2006 22:45 schreef Klonk het volgende:
ik wil graag even een nieuwe tijd gokken
Dinsdagmorgen om 8:30, 4 kittens
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |