nou mijn voorspelling kwam niet uit terwijl ze vandaag dan op 71dagen moet zitten als ze de 29januari is gedektquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:24 schreef nokwanda het volgende:
Straks zei ik : morgenavond om 20.39 uur.
Kleine toevoeging: het zijn er 4
Ik speelde hier het filmpje af en Spicy kwam gelijk op het geluid af![]()
quote:Op zondag 9 april 2006 10:17 schreef frontignan het volgende:
[..]
nou mijn voorspelling kwam niet uit terwijl ze vandaag dan op 71dagen moet zitten als ze de 29januari is gedekt
vandaar dat ik dacht dat het gisteren wel zal ging gebeuren
pluim is een laatbloeier , straks nog echt een sterreo bevalling![]()
nou nokwanda succes met jou voorspelling,hopen dat het vandaag gaat gebeuren![]()
en bel reageerde helaas niet op het geluid van het filmpje
was schattig om te zien......mmm nog even
lijkt me wel normaal, bij paarden gaat dat iig ook zo. Die gaan dan kegelen (zo heet dat, niet dat ze naar de kegelbaan gaan), dan gaat die uier een beetje.. lekken en dat is dan een teken van de op handen zijnde bevalling.. dus hup, kegelen pluis!quote:Op zondag 9 april 2006 13:13 schreef ElisaB het volgende:
Neu, nog nix joh
Is het normaal dat ze nu heule dikke tepels krijgt? Alsof er zakjes onder zitten zo dik? Vast wel hè... toch?!
quote:Op zondag 9 april 2006 13:13 schreef ElisaB het volgende:
Is het normaal dat ze nu heule dikke tepels krijgt? Alsof er zakjes onder zitten zo dik? Vast wel hè... toch?!
Ik hoop het maar voor dr; tis net een zak aardappelsquote:
ow, gelukkigquote:o was ik vergeten, en 't is nat. normaal![]()
Verhip, ik had even uit m'n hoofd geteld en dat was dus verkeerd, want ik zat op dag 67. Als het echt dag 70 is mogen de kitties inderdaad wel eens komen. Nu maar hopen dat de melk al iets zegt.quote:Op zondag 9 april 2006 10:17 schreef frontignan het volgende:
[..]
nou mijn voorspelling kwam niet uit terwijl ze vandaag dan op 71dagen moet zitten als ze de 29januari is gedekt
Elke gok is even goed; de mijne was ook natte vinger-werk. Punt is: we weten niet met zekerheid wanneer ze krols was. Mijn gok was in elk geval fout (of ze is wel héél laat).quote:Op zondag 9 april 2006 14:19 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Verhip, ik had even uit m'n hoofd geteld en dat was dus verkeerd, want ik zat op dag 67. Als het echt dag 70 is mogen de kitties inderdaad wel eens komen. Nu maar hopen dat de melk al iets zegt.
Eruit met die poesjes![]()
![]()
![]()
![]()
denk 't nie die is al geweestquote:Op zondag 9 april 2006 17:12 schreef Vicky het volgende:
spannend!!
zal ik dan toch gelijk hebben? ik zei in de nacht van za op zo
Nee, niet zo heel erg. Ze ligt wat te liggen en hangt wat te hangenquote:Op zondag 9 april 2006 15:21 schreef Nilasha het volgende:
Is het dametje nog erg actief??
Nog maar 3 uurjesquote:Op zondag 9 april 2006 17:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, niet zo heel erg. Ze ligt wat te liggen en hangt wat te hangen
whaha ik ben zelf helemaal van slag geloof ik...quote:Op zondag 9 april 2006 17:15 schreef deedeetee het volgende:
[..]
denk 't nie die is al geweest![]()
offe... bedoel volgende week![]()
Hihi, grappige foto.quote:Op zondag 9 april 2006 19:29 schreef Bluezz het volgende:
Plumeke, toe es
Tante Bloes gaat alvast het bed verschonen en de was doen
En Nichtje Xena is errug ongeduldig en inmiddels van het wachten in slaap gevallen.......
[afbeelding]
Het is inmiddels 20.39 uur geweestquote:
Je merkt het vanzelf. Zodra ze opeens heel actief rond kachelt en een beschut plekje gaat opzoeken, bij voorkeur een vertrouwd plekje, op dat plekje blijft ronddraaien en in orde maakt dan...ja dan is het zover.quote:Op zondag 9 april 2006 17:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, niet zo heel erg. Ze ligt wat te liggen en hangt wat te hangen
Was ná het verven van de zandbak jaquote:Op zondag 9 april 2006 19:55 schreef tonja het volgende:
Hihi, grappige foto.
Heeft ze een groene vlek op haar buik?
Ze hangt nu al de hele dag op en om me heenquote:Op zondag 9 april 2006 21:07 schreef Kaap het volgende:
Als ze erg aanhankelijk is aan het baasje, grote kans dat ze je vanacht nog wakker maakt ook. Slaapkamerdeur openlaten dus.
Will doquote:SuccesEn oh wee als je niet elk uur pics plaatst vanaf de geboorte
![]()
Waarom heeft ze eigenlijk een groene buik?quote:Op zondag 9 april 2006 19:29 schreef Bluezz het volgende:
Plumeke, toe es
Tante Bloes gaat alvast het bed verschonen en de was doen
En Nichtje Xena is errug ongeduldig en inmiddels van het wachten in slaap gevallen.......
[afbeelding]
quote:Op zondag 9 april 2006 22:08 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Waarom heeft ze eigenlijk een groene buik?
Ja, ja heb ik gemist was meer op zoek naar bevallingsnieuws van Pluimquote:Op zondag 9 april 2006 22:08 schreef Oblivion het volgende:
Ga jij eens lezen!
Met een verfbrander natuurlijkquote:
stel dat het nou toch zondag om 20.39 uur wordt?quote:Op zondag 9 april 2006 22:45 schreef Klonk het volgende:
ik wil graag even een nieuwe tijd gokken
Dinsdagmorgen om 8:30, 4 kittens
quote:
Pluim ligt zeer uitgebreid midden op tafel te slapen. Ik verwacht er weinig vanquote:Op zondag 9 april 2006 22:56 schreef CartWOman het volgende:
Mamapluim: veel succes als het vannacht gaat gebeuren, en anders tot morgen.
Ja plus dat kranten niet bijzonder warm worden. Oud laken aan stukken scheuren is een veel betere optie.quote:Op zondag 9 april 2006 22:56 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
En nu ik deze foto zie: Elies, leg geen kranten neer, dat is vies met bloed en vocht, plus de kittenvoetjes glijden erop uit als ze zich afzetten bij het drinken.
Bij de apotheek kun je van die celstofonderleggers krijgen, die nemen veel op en kun je zo weggooien.quote:Op maandag 10 april 2006 06:35 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ja plus dat kranten niet bijzonder warm worden. Oud laken aan stukken scheuren is een veel betere optie.
quote:Op maandag 10 april 2006 10:32 schreef Pokkehontas het volgende:
Jullie kunnen gerust allemaal nog aan het werk, of boodschappen doen, of de ramen lappen o.i.d. Vanochtend kwam Plumeau weer enthousiast aangehobbeld voor het ontbijt![]()
Iewww, dan is het wel héél erg aan het gisten daarbinnenquote:Op maandag 10 april 2006 10:48 schreef nokwanda het volgende:
Weet je wel zeker dat ze zwanger is en dat het niet een grote opeenhoping van enthousiaste ontbijtjes is?
Ik kan er geen wijs uit hoor; ik voel overal beweginkjes en bonkies, maar van hoeveel poesjes dat de onderdelen zijn, zou ik niet wetenquote:Op maandag 10 april 2006 09:13 schreef freecell het volgende:
Elisa: hoeveel kittens kan je voelen? Als dat er bijvoorbeeld drie zijn, weet je al dat het er meer dan drie zijn
nog even en we hebben een 4e topic nodig...quote:Op maandag 10 april 2006 12:18 schreef deedeetee het volgende:
Ik dacht 't al toen die tepeltjes gisteren goed aan zwellen gingen, 't staat te komen maar mss niet meteen
Morgen avond dan maar weer.....![]()
Die Pluimedijntje maakt er wel een feestje van zeg !![]()
![]()
Volgens mij wordt Pluim alleen maar balorig van datquote:
Ze zit met gekruiste pootjes. Zou dat een signaal zijnquote:Op maandag 10 april 2006 13:31 schreef deedeetee het volgende:
Volgens mij wordt Pluim alleen maar balorige van datgedoe hier ! Nu houdt ze het expres nog ff op
![]()
hoop doet levenquote:Op maandag 10 april 2006 13:36 schreef coolbabe het volgende:
Ja doei..jij ziet ondertussen overal signalen in
Dat ze ons zat is ??? Vast welquote:Op maandag 10 april 2006 13:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze zit met gekruiste pootjes. Zou dat een signaal zijn
Welnee. Ze moet naar de plee maar ze heeft geen zin.quote:Op maandag 10 april 2006 13:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze zit met gekruiste pootjes. Zou dat een signaal zijn
Ik doelde op 'expres ophouden' hoorquote:Op maandag 10 april 2006 13:36 schreef coolbabe het volgende:
Ja doei..jij ziet ondertussen overal signalen in
Ze kan best denken: stelletje gekken.... jullie zitten iedere beweging van me te analyseren... ik krijg de zenuwen van jullie. Als jullie me niet met rust laten komt er helemaal geen kitten naar buiten. Ik kruis nog liever mijn pootjes dan dat ik jullie laat meekijken.quote:
Ge-wel-digquote:Op maandag 10 april 2006 17:16 schreef frontignan het volgende:
bella zit 16 april op 65 dagen maar ze heeft al een aardige buik
[afbeelding]
Wat zei zij?quote:Op maandag 10 april 2006 16:22 schreef Bluezz het volgende:
Wat zei zij.
Ach gossie wat een poepiequote:Op maandag 10 april 2006 17:16 schreef frontignan het volgende:
ik heb het idee dat pluim wacht op bella of dat ze samen gaan bevallen
we noemen haar nu ook beltrom![]()
dus bel moet nog even pluim ,niet wachten dus...........
![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 10 april 2006 17:16 schreef frontignan het volgende:
![]()
[afbeelding]
Zonder piepjes ook al hoorquote:Op maandag 10 april 2006 17:51 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Volgens mij hoef je alleen maar een paar klagelijke piep-miauwtjes te doen en ze rent al.
Heb je het al geprobeerd met je mooiste jurk of je beste jas? Dat werkt vastquote:Op maandag 10 april 2006 19:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zonder piepjes ook al hoor
Pluim kan kiezen uit diverse dozen, bedden en kasten
Ik heb geen jurken, maar verder mag ze kiezen hoor; ze mag zelfs in mn printer bevallenquote:Op maandag 10 april 2006 19:25 schreef nokwanda het volgende:
Heb je het al geprobeerd met je mooiste jurk of je beste jas? Dat werkt vast![]()
Bella!! Beetje DikTrom hier hihi..quote:Op maandag 10 april 2006 17:16 schreef frontignan het volgende:
![]()
[afbeelding]
Mischien handig als je dan ook een topic start waar we motiefjes en plaatjes kunnen posten die je dan op de kittens kunt printenquote:Op maandag 10 april 2006 19:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb geen jurken, maar verder mag ze kiezen hoor; ze mag zelfs in mn printer bevallen
dus inmiddels zitten we al te wachten op een triple bevalling?quote:Op maandag 10 april 2006 17:10 schreef zhe-devilll het volgende:
Vorig jaar kreeg de poes hier op 11 april kittens
Het kan toch niet dat ze precies op die dag weer jonge kittens krijgt?
hmmz dag erna ben ik wel jarig!
Was leuk vorig jaar jonge kittens voor mijn verjaardag, gelukkig de nacht ervoor want ik ben echt de hele nacht opgebleven!
Dit is haar 3e nestje, en tot nu toe kreeg ze er altijd 5
spannend hoor allemaal! Ze gaat nu heel weinig naar buiten toe..
quote:Op maandag 10 april 2006 20:50 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dus inmiddels zitten we al te wachten op een triple bevalling?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |