Dat ze ons zat is ??? Vast welquote:Op maandag 10 april 2006 13:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze zit met gekruiste pootjes. Zou dat een signaal zijn
Welnee. Ze moet naar de plee maar ze heeft geen zin.quote:Op maandag 10 april 2006 13:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze zit met gekruiste pootjes. Zou dat een signaal zijn
Ik doelde op 'expres ophouden' hoorquote:Op maandag 10 april 2006 13:36 schreef coolbabe het volgende:
Ja doei..jij ziet ondertussen overal signalen in
Ze kan best denken: stelletje gekken.... jullie zitten iedere beweging van me te analyseren... ik krijg de zenuwen van jullie. Als jullie me niet met rust laten komt er helemaal geen kitten naar buiten. Ik kruis nog liever mijn pootjes dan dat ik jullie laat meekijken.quote:
Ge-wel-digquote:Op maandag 10 april 2006 17:16 schreef frontignan het volgende:
bella zit 16 april op 65 dagen maar ze heeft al een aardige buik
[afbeelding]
Wat zei zij?quote:Op maandag 10 april 2006 16:22 schreef Bluezz het volgende:
Wat zei zij.
Ach gossie wat een poepiequote:Op maandag 10 april 2006 17:16 schreef frontignan het volgende:
ik heb het idee dat pluim wacht op bella of dat ze samen gaan bevallen
we noemen haar nu ook beltrom![]()
dus bel moet nog even pluim ,niet wachten dus...........
![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 10 april 2006 17:16 schreef frontignan het volgende:
![]()
[afbeelding]
Zonder piepjes ook al hoorquote:Op maandag 10 april 2006 17:51 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Volgens mij hoef je alleen maar een paar klagelijke piep-miauwtjes te doen en ze rent al.
Heb je het al geprobeerd met je mooiste jurk of je beste jas? Dat werkt vastquote:Op maandag 10 april 2006 19:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zonder piepjes ook al hoor
Pluim kan kiezen uit diverse dozen, bedden en kasten
Ik heb geen jurken, maar verder mag ze kiezen hoor; ze mag zelfs in mn printer bevallenquote:Op maandag 10 april 2006 19:25 schreef nokwanda het volgende:
Heb je het al geprobeerd met je mooiste jurk of je beste jas? Dat werkt vast![]()
Bella!! Beetje DikTrom hier hihi..quote:Op maandag 10 april 2006 17:16 schreef frontignan het volgende:
![]()
[afbeelding]
Mischien handig als je dan ook een topic start waar we motiefjes en plaatjes kunnen posten die je dan op de kittens kunt printenquote:Op maandag 10 april 2006 19:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb geen jurken, maar verder mag ze kiezen hoor; ze mag zelfs in mn printer bevallen
dus inmiddels zitten we al te wachten op een triple bevalling?quote:Op maandag 10 april 2006 17:10 schreef zhe-devilll het volgende:
Vorig jaar kreeg de poes hier op 11 april kittens
Het kan toch niet dat ze precies op die dag weer jonge kittens krijgt?
hmmz dag erna ben ik wel jarig!
Was leuk vorig jaar jonge kittens voor mijn verjaardag, gelukkig de nacht ervoor want ik ben echt de hele nacht opgebleven!
Dit is haar 3e nestje, en tot nu toe kreeg ze er altijd 5
spannend hoor allemaal! Ze gaat nu heel weinig naar buiten toe..
quote:Op maandag 10 april 2006 20:50 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dus inmiddels zitten we al te wachten op een triple bevalling?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |