Ik maak me geen zorgen, ik vraag het me af.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:42 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik zou me dan eerlijk gezegd eerder zorgen maken om de ongemakken bij de paring (bijten in de nek, geslachtziektes en de penis vol haakjes van de kater), de bevalling zelf, of hun bloedgroepen wel matchen, en al die kittens/katten waar al geen huisje voor is![]()
Sorry, ik wist er echt niks meer van. Ik heb het hele verhaal weer even opgezocht ( [CENTRAAL] Katten mét foto's deel 23 ik was het écht helemaal vergetenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik maak me geen zorgen, ik vraag het me af.
En de discussie over of er wel plaats is voor de kleine katjes hebben wij al eerder gehad. Ik heb je toen uitgebreid uitgelegd hoe de vork in de steel zit.
NP; can happenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:42 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Sorry, ik wist er echt niks meer van. Ik heb het hele verhaal weer even opgezocht ( [CENTRAAL] Katten mét foto's deel 23 ik was het écht helemaal vergeten) maar het kwam erop neer dat Pluim in te slechte conditie was om te steriliseren en ziek werd van de pil. Maar de teneur was toen dat jullie nog nadachten over sterilisatie als ze weer gezond was. Maar als ze nog niet gezond is voor sterilisatie, is zwanger zijn/bevallen dan ook niet gevaarlijk
Kunnen jullie of de DA dan nog iets doen ?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:08 schreef ElisaB het volgende:
Pluim is sinds eind september twee keer krols geweest. Op dit moment is ze dat niet (of ze weet het goed te verbergen). Zij en haar nieuwe verkering zitten gewoon gezellig samen onder onze tuintafel naar elkaar te knip-ogen. Hij is er elke avond en vanaf dat het donker begint te worden, loopt zij de ramen af om te kijken of ie er al is. En zodra ze 'm ziet, wil ze naar buiten. Om samen te gaan zitten knip-ogen onder de tuintafel dus
Ik heb geen idee wat ze eerder hebben uitgespookt; ze is een keer ontsnapt toen ze twee weken geleden krols was. Maar wat ze nu doen is erg schattig en volgens mij onschuldig.
Wat je zegtquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:56 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Kijk over een weekje nog eens naar haar tepeltjes; zijn ze rood/roze en wat groter dan is er al gezinsuitbreiding op komst !
oh enne, heeft die kater al een goed gesprek gehad met Pluim haar papa ? Want onschuldig ? Die katers willen natuurlijk maar één ding![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 07:33 schreef ElisaB het volgende:
Ik zal strakjes even een picje posten, want die hebben we uiteraard gemaakt!
Nog niet gevraagd...quote:
Met Pluim weet je het nooitquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:56 schreef Brighteyes het volgende:
Nog niet gevraagd...Maar ik weet eigenlijk al wel dat hij geen nee zou zeggen.
Zeker niet nu ik Pa heb gezien met wat rode invloeden.
Maar goed, het lijkt er niet op?
Hij heeft zo'n ongelofelijk braaf hoofdje! En geloof het of niet; hij lijkt op ons vorige buurmeisje (en dat is een heus mensenkindquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:56 schreef Brighteyes het volgende:
Zeker niet nu ik Pa heb gezien met wat rode invloeden.
Dat beest lijkt erg veel op dat rooiige mormel dat hier ok voor de ramen loopt te sloeren. Ik zou 'm niet vertrouwen, die wil van teveel walletjes etenquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij lijkt een groot hoofd te hebben? Hij hééft een groot hoofd
Ik vind Pluim zo leuk!quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:02 schreef ElisaB het volgende:
Met Pluim weet je het nooit
We hoeven ze - als ze er mochten komen - niet perse kwijt, maar jij mag er uiteraard eentje hebben als jullie dat zouden willen
Aha! Nu heb ik 'm in de gaten. Vroeg me al af waar ie soms al die uren naartoe was, maar het is natuurlijk best ver lopen van ons naar jullie en weer terugquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:06 schreef stinkie het volgende:
Dat beest lijkt erg veel op dat rooiige mormel dat hier ok voor de ramen loopt te sloeren. Ik zou 'm niet vertrouwen, die wil van teveel walletjes eten
Pluim is inderdaad cutequote:Op woensdag 8 februari 2006 10:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind Pluim zo leuk!![]()
Dus ik hoop stiekem dat de gekke genen door gegeven worden aan eventueel nageslacht.
Eigenlijk hadden we nadat Julius dood ging een soort van besloten dat 2 voorlopig gewoon genoeg was, maar ja... Wat ik al zei... Pluim is zo leuk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |