abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 februari 2006 @ 12:20:19 #1
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_34790410
Ik vroeg het me zomaar af. Iemand enig idee?

En dan nog de vraag: wat merk je - afgezien van toename in gewicht en verandering in het model - nog meer aan zwangere poezen? Gaan ze zich in het algemeen anders gedragen bijvoorbeeld?
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  maandag 6 februari 2006 @ 18:37:37 #2
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_34802390
Wij hebben 2x een zwangere kat gehad, en wat ik me ervan kan herinneren waren ze niet echt veranderd qua gedrag, en ook niet ochtendziek ( ) iig ik heb het nooit gevonden Alleen dat ze aan het eind wat hangeriger werden, Knuffie helemaal maargoed die had dan ook tijdens dr eerste zwangerschap een nestje van 6
Maar nee, ik kan me iig niet herinneren dat ze er erg door veranderde, dat komt pas na de bevalling, eerst heb je een feeks van een kat en dan opeens lief ! en aanhankelijk ! tot ze de kleine poesjes zat wordt
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_34823742
Ayla sliep wat meer, deed wat rustiger aan. Van misselijkheid heb ik niks gemerkt want ze at alles wat ze maar kon vinden. Ze kreeg een paling-obsessie (m'n vader kwam elke zaterdag en die haalde dan 's middags paling...nou, als ze de kans kreeg at ze zo een hele paling op!) en at wat meer brokken. Na de bevalling was dat weer helemaal over en heeft ze geen hap paling meer gegeten
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  dinsdag 7 februari 2006 @ 13:49:03 #4
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_34827064
Nee hoor daar hebben ze geen last van de bofferds
Ze worden als ze erg dik zijn op het laatst hooguit wat slomer.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 7 februari 2006 @ 21:37:58 #5
33954 ElisaB
pi_34843201
Onze Pluim heeft dikke verkering met een schat van een katertje uit de buurt

En toen ik ze zo gezellig zag dollen in de tuin, vroeg ik me ineens af of poezen ook van die akelige ongemakken zouden hebben bij zwangerschap. De verkering duurt nu al een dikke twee weken en het zou zomaar kunnen dat die leuke kater de vader wordt van onze gezinsuitbreiding.

Ik ga haar goed in de gaten houden
pi_34843344
Ik zou me dan eerlijk gezegd eerder zorgen maken om de ongemakken bij de paring (bijten in de nek, geslachtziektes en de penis vol haakjes van de kater), de bevalling zelf, of hun bloedgroepen wel matchen, en al die kittens/katten waar al geen huisje voor is
  dinsdag 7 februari 2006 @ 21:53:43 #7
33954 ElisaB
pi_34843763
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 21:42 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik zou me dan eerlijk gezegd eerder zorgen maken om de ongemakken bij de paring (bijten in de nek, geslachtziektes en de penis vol haakjes van de kater), de bevalling zelf, of hun bloedgroepen wel matchen, en al die kittens/katten waar al geen huisje voor is
Ik maak me geen zorgen, ik vraag het me af.

En de discussie over of er wel plaats is voor de kleine katjes hebben wij al eerder gehad. Ik heb je toen uitgebreid uitgelegd hoe de vork in de steel zit.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 22:01:20 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34844065
Pluim? Mama?

*manlief lief aan kijkt!
  dinsdag 7 februari 2006 @ 22:41:35 #9
33954 ElisaB
pi_34845692
En, helpt het al
pi_34845725
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 21:53 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik maak me geen zorgen, ik vraag het me af.

En de discussie over of er wel plaats is voor de kleine katjes hebben wij al eerder gehad. Ik heb je toen uitgebreid uitgelegd hoe de vork in de steel zit.
Sorry, ik wist er echt niks meer van. Ik heb het hele verhaal weer even opgezocht ( [CENTRAAL] Katten mét foto's deel 23 ik was het écht helemaal vergeten ) maar het kwam erop neer dat Pluim in te slechte conditie was om te steriliseren en ziek werd van de pil. Maar de teneur was toen dat jullie nog nadachten over sterilisatie als ze weer gezond was. Maar als ze nog niet gezond is voor sterilisatie, is zwanger zijn/bevallen dan ook niet gevaarlijk Kunnen jullie of de DA dan nog iets doen ?
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:08:37 #11
33954 ElisaB
pi_34846788
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 22:42 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Sorry, ik wist er echt niks meer van. Ik heb het hele verhaal weer even opgezocht ( [CENTRAAL] Katten mét foto's deel 23 ik was het écht helemaal vergeten ) maar het kwam erop neer dat Pluim in te slechte conditie was om te steriliseren en ziek werd van de pil. Maar de teneur was toen dat jullie nog nadachten over sterilisatie als ze weer gezond was. Maar als ze nog niet gezond is voor sterilisatie, is zwanger zijn/bevallen dan ook niet gevaarlijk Kunnen jullie of de DA dan nog iets doen ?
NP; can happen

Pluim is - na een dik jaar aanmodderen - begin december nog een keer helemaal nagekeken. Het leek er toen op dat nog steeds alles in orde was (nog steeds als in: dat was in oktober ook geconstateerd). Toevallig vorige week nog geweest voor de jaarlijkse prik en DA is zéér tevreden. Even vrij citeren: "Helemaal mooi opgedroogd; ze is weer top!"

Pluim is sinds eind september twee keer krols geweest. Op dit moment is ze dat niet (of ze weet het goed te verbergen ). Zij en haar nieuwe verkering zitten gewoon gezellig samen onder onze tuintafel naar elkaar te knip-ogen. Hij is er elke avond en vanaf dat het donker begint te worden, loopt zij de ramen af om te kijken of ie er al is. En zodra ze 'm ziet, wil ze naar buiten. Om samen te gaan zitten knip-ogen onder de tuintafel dus

Ik heb geen idee wat ze eerder hebben uitgespookt; ze is een keer ontsnapt toen ze twee weken geleden krols was. Maar wat ze nu doen is erg schattig en volgens mij onschuldig.

[ Bericht 2% gewijzigd door ElisaB op 08-02-2006 07:30:02 ]
pi_34848708
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:08 schreef ElisaB het volgende:

Pluim is sinds eind september twee keer krols geweest. Op dit moment is ze dat niet (of ze weet het goed te verbergen ). Zij en haar nieuwe verkering zitten gewoon gezellig samen onder onze tuintafel naar elkaar te knip-ogen. Hij is er elke avond en vanaf dat het donker begint te worden, loopt zij de ramen af om te kijken of ie er al is. En zodra ze 'm ziet, wil ze naar buiten. Om samen te gaan zitten knip-ogen onder de tuintafel dus

Ik heb geen idee wat ze eerder hebben uitgespookt; ze is een keer ontsnapt toen ze twee weken geleden krols was. Maar wat ze nu doen is erg schattig en volgens mij onschuldig.
Kijk over een weekje nog eens naar haar tepeltjes; zijn ze rood/roze en wat groter dan is er al gezinsuitbreiding op komst !

oh enne, heeft die kater al een goed gesprek gehad met Pluim haar papa ? Want onschuldig ? Die katers willen natuurlijk maar één ding

woensdag 8 februari 2006 @ 07:33:13 #13
33954 ElisaB
pi_34854132
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:56 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Kijk over een weekje nog eens naar haar tepeltjes; zijn ze rood/roze en wat groter dan is er al gezinsuitbreiding op komst !

oh enne, heeft die kater al een goed gesprek gehad met Pluim haar papa ? Want onschuldig ? Die katers willen natuurlijk maar één ding

Wat je zegt

We hebben voor het raam gestaan en hem gevraagd wat voor opleiding hij heeft, wat z'n vader doet, of ie niet te hard rijdt op zn brommertje en of ie wel lief voor dr zal zijn

Ik zal strakjes even een picje posten, want die hebben we uiteraard gemaakt!
  † In Memoriam † woensdag 8 februari 2006 @ 08:58:21 #14
7074 moussy
kuttekop
pi_34854861
Oej babypoesjes
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 8 februari 2006 @ 09:16:02 #15
33954 ElisaB
pi_34855113
Tepeltjes gecheckt; niets aan te zien
  woensdag 8 februari 2006 @ 09:52:49 #16
33954 ElisaB
pi_34855761
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 07:33 schreef ElisaB het volgende:
Ik zal strakjes even een picje posten, want die hebben we uiteraard gemaakt!

Hij lijkt een groot hoofd te hebben? Hij hééft een groot hoofd
  woensdag 8 februari 2006 @ 09:56:06 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34855842
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 22:41 schreef ElisaB het volgende:
En, helpt het al
Nog niet gevraagd... Maar ik weet eigenlijk al wel dat hij geen nee zou zeggen.
Zeker niet nu ik Pa heb gezien met wat rode invloeden.

Maar goed, het lijkt er niet op?
  woensdag 8 februari 2006 @ 10:02:37 #18
33954 ElisaB
pi_34855986
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 09:56 schreef Brighteyes het volgende:
Nog niet gevraagd... Maar ik weet eigenlijk al wel dat hij geen nee zou zeggen.

Maar goed, het lijkt er niet op?
Met Pluim weet je het nooit

We hoeven ze - als ze er mochten komen - niet perse kwijt, maar jij mag er uiteraard eentje hebben als jullie dat zouden willen
  woensdag 8 februari 2006 @ 10:04:02 #19
33954 ElisaB
pi_34856018
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 09:56 schreef Brighteyes het volgende:
Hij heeft zo'n ongelofelijk braaf hoofdje! En geloof het of niet; hij lijkt op ons vorige buurmeisje (en dat is een heus mensenkind )
  woensdag 8 februari 2006 @ 10:06:55 #20
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_34856067
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 09:52 schreef ElisaB het volgende:

[..]

[afbeelding]

Hij lijkt een groot hoofd te hebben? Hij hééft een groot hoofd
Dat beest lijkt erg veel op dat rooiige mormel dat hier ok voor de ramen loopt te sloeren. Ik zou 'm niet vertrouwen, die wil van teveel walletjes eten
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  woensdag 8 februari 2006 @ 10:08:36 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34856104
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 10:02 schreef ElisaB het volgende:
Met Pluim weet je het nooit

We hoeven ze - als ze er mochten komen - niet perse kwijt, maar jij mag er uiteraard eentje hebben als jullie dat zouden willen
Ik vind Pluim zo leuk! Dus ik hoop stiekem dat de gekke genen door gegeven worden aan eventueel nageslacht.
Maar goed, ik moet het nog even met de wederhelft overleggen. Die zegt net 'Wil je er een derde bij dan???'.

Eigenlijk hadden we nadat Julius dood ging een soort van besloten dat 2 voorlopig gewoon genoeg was, maar ja... Wat ik al zei... Pluim is zo leuk.
  woensdag 8 februari 2006 @ 11:54:45 #22
33954 ElisaB
pi_34859031
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 10:06 schreef stinkie het volgende:

Dat beest lijkt erg veel op dat rooiige mormel dat hier ok voor de ramen loopt te sloeren. Ik zou 'm niet vertrouwen, die wil van teveel walletjes eten
Aha! Nu heb ik 'm in de gaten. Vroeg me al af waar ie soms al die uren naartoe was, maar het is natuurlijk best ver lopen van ons naar jullie en weer terug
  woensdag 8 februari 2006 @ 11:56:41 #23
33954 ElisaB
pi_34859100
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 10:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind Pluim zo leuk! Dus ik hoop stiekem dat de gekke genen door gegeven worden aan eventueel nageslacht.

Eigenlijk hadden we nadat Julius dood ging een soort van besloten dat 2 voorlopig gewoon genoeg was, maar ja... Wat ik al zei... Pluim is zo leuk.
Pluim is inderdaad cute

Maar wees gerust: je hoeft van mij niets te beslissen. Als je maar even weet dat jullie er wat ons betreft altijd eentje mogen uitkiezen
  woensdag 8 februari 2006 @ 12:10:07 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34859601
  woensdag 8 februari 2006 @ 12:46:29 #25
33954 ElisaB
pi_34860760
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:10 schreef Brighteyes het volgende:
En nog eerste keus ook (zegt mijn beeb net )
  woensdag 8 februari 2006 @ 13:15:18 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34861705
! Wat lief!
  woensdag 8 februari 2006 @ 23:39:17 #27
33954 ElisaB
pi_34885942
Heel erg ingezoemd, maar toch al een wat duidelijker beeld.

Hij kijkt écht heel schattig (hoewel dat op deze foto niet goed te zien is).
  woensdag 8 februari 2006 @ 23:39:33 #28
33954 ElisaB
pi_34885954
Lekker stevig propje hè
pi_34887493
Wat een mooie man

* Bluezz heeft ook wel trek in een kind van ElisaB
  donderdag 9 februari 2006 @ 08:04:21 #30
33954 ElisaB
pi_34890645
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 00:24 schreef Bluezz het volgende:
Wat een mooie man
En als ie gaat zitten knip-ogen, dan is het ontroerend schattig
quote:
* Bluezz heeft ook wel trek in een kind van ElisaB
Mag hoor Niet dat we ze al hebben of zo. Niet dat we enig idee hebben of ze ooit komen Maar als ze komen, dan mag het
  donderdag 9 februari 2006 @ 09:18:23 #31
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_34891387
Die lekkere dikkert heeft idd een zeer menselijke snoet

[ Bericht 3% gewijzigd door deedeetee op 09-02-2006 09:25:33 ]
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_34891450
Ooo wat een leuke kater is dat!!!!!
  donderdag 9 februari 2006 @ 09:34:36 #33
33954 ElisaB
pi_34891664
Iemand zin in een Photosoep om de nakomelingen te voorspellen

pi_34892607
hmm pluim kijkt al net zo eng als die zwartwitte bij mij thuis

daar zie je gewoon de ondeugd in de oogjes soms

je kan ook precies aan de ogen zien of ze uit is op aandacht in de vorm van een knuffel of van een dikke aanval
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
  donderdag 9 februari 2006 @ 10:21:07 #35
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34892676
Wat heeft pa een lief koppie!

En ma mag er natuurlijk ook zijn! Wat een babe hè!

Bluezz! Jullie ook!
Nu maar hopen dat pa en ma er samen dan ook echt wat (moois) van gaan maken!
  donderdag 9 februari 2006 @ 10:43:49 #36
33954 ElisaB
pi_34893147
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 10:21 schreef Brighteyes het volgende:

Nu maar hopen dat pa en ma er samen dan ook echt wat (moois) van gaan maken!
Eerste voorspelling:

donderdag 9 februari 2006 @ 10:44:42 #37
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34893160
  donderdag 9 februari 2006 @ 11:02:42 #38
33954 ElisaB
pi_34893543
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 10:44 schreef Brighteyes het volgende:
Zou best een leuk modelletje zijn voor rond de WK
pi_34897660
Kan alleen niet.
Ik ga proberen te voorspellen wat er wel kan door de genen die ik kan zien, en de genen die ik erbij gok.

Pluim: Gen A; geen tabby maar effen, effen is recessief, dus aa
Gen d: zwart is een onverdunde kleur (anders was ze blauw geweest), onverdund is dominant dus daar heeft ze er in ieder geval één van D-, kan dus DD of Dd zijn, ik ga gokken met DD
Gen L, ze heeft langhaar, van recessief gen l, dus daar moet ze er wel twee van hebben ll
gen S, ze is ongeveer voor de helft wit, dat is meestal heterozygoot S, dus Ss
gen O, ze is niet rood of tortie , gen O zit op chromosoom X, dus homozygoot recessief XoXo
Wat ik kan zien: aaD-llSsXoXo (ik gok aaDDllSsXoXo)

"Pa" Gen A; bij rode katten zie je vrijwel altijd streepjes, of ze nu A dragen of niet. Alles kan dus AA/Aa/aa. Ik weet dus niks ?? (ga mijn kansen spreiden en gokken met Aa)
gen D: rood is een onverdunde kleur (anders was hij creme geweest), onverdund is dominant dus daar heeft hij er in ieder geval één van D-, kan dus DD of Dd zijn, ik ga gokken met DD
gen L; hij heeft korthaar, korthaar is dominant dus daar heeft hij er in ieder geval één van L-, kan dus LL of Ll zijn, ik ga gokken met LL omdat langhaar bij huiskatten niet zoveel voorkomt.
gen S, hij is ongeveer voor de helft wit, dat is meestal heterozygoot S, dus Ss
Gen O; hij is rood, gen O zit op chromosoom X, dus daar heeft hij er maar één van XOY-
Wat ik kan zien: ??D-L-SsXOY- (ik gok met AaDDLLSsXOY-)

Tabby of niet; Pluim geeft alle kittens een a voor effen, als Pa ook aa draagt zijn alle kittens effen, als hij Aa draagt is ongeveer 50% van de kittens gestreept en 50% effen, als hij AA draagt zijn alle kittens gestreept.
Verdunning of niet ? Als geen van beiden verdunning draagt verandert dit gen niets, als er maar één verdunning draagt ook niet, maar als ze allebei verdunning dragen is er ongeveer 25% kans op een kitten met verdunde kleur, zwart verandert in blauw, rood verandert in creme, en zwart/rood tortie verandert in blauw/creme tortie.
Kort- of langhaar ? Pluim geeft alle kittens een kleine l voor langhaar, Pa draagt waarschijnlijk alleen korthaar en geeft alle kittens een grote L voor korthaar, alle kittens zijn dan Ll = kortharig. Als Pa ook langhaar zou dragen (Ll) dan zou hij ongeveer 50% van de kittens een kleine l geven, daardoor zouden ze dan ll = langharig zijn, en hij zou dan ongeveer 50% een grote L voor korthaar geven, en die zouden dan Ll = kortharig zijn.
Hoeveel wit ? Pluim geeft 50% van de kittens een grote S en 50% van de kittens een kleine s. Pa doet dat ook, waarschijnlijk eindigt dan 25% van de kittens met ss, helemaal geen wit, 50% met Ss, ongeveer voor de helft wit maar kan ook meer of minder, en 25 % met SS, wit met alleen gekleurde vlekken over de kop en oren, gekleurde staart en wat vlekken op het lijf. Kan ook wat minder wit zijn, witte patronen hebben niet alleen met genen te maken, maar ook met de ontwikkleing van een embryo in de baarmoeder.
Rood of zwart: alle katertjes zwart, alle poesjes tortie
katers hebben XY, krijgen de X van Pluim, die is zwart, de Y heeft geen invloed, dus zwart.
De poesjes hebben twee XX, krijgen één rooie X van Pa, één zwarte X van Pluim, en zijn dus tortie.

Ik ga nu een nestje gokken (met alle genen véél te keurig verdeeld);
Kitten 1: aaDDLlssXoY- Kortharig zwart katertje
Kitten 2: AaDDLlSsXoY- Kortharig zwart katertje met streepjes en ongeveer de helft wit
Kitten 3: aaDDLlSsXOXo Kortharig zwart/rood tortiepoesje met ongeveer de helft wit
Kitten 4 :AaDDLlSSXOXo Kortharig zwart/rode tortietabbypoesje met veel wit (type Xena)
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:26:40 #40
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34897849
I don't know what you just said, maar het staat wel ongelofelijk stoer!

Beetje jammer alleen dat de katten geen pluizen krijgen... Ook niet een heel klein beetje? *lief kijkt*
Oh, en ik ga voor 2 of 3.
pi_34898301
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:26 schreef Brighteyes het volgende:
I don't know what you just said, maar het staat wel ongelofelijk stoer!

Beetje jammer alleen dat de katten geen pluizen krijgen... Ook niet een heel klein beetje? *lief kijkt*
Oh, en ik ga voor 2 of 3.
Als het aan Pluim ligt wel, maar het hangt ervan af of pa nog langharige voorouders heeft en of hij daarvan nog het gen meedraagt.
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:41:40 #42
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34898447
Hmmm... als ik pa zo eens bekijk zit daar voornamelijk (brits)korthaar en HTK*-poes in...

HTK = Huis-, tuin- en keuken
  donderdag 9 februari 2006 @ 14:29:23 #43
33954 ElisaB
pi_34900117
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:22 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Kan alleen niet.
Nah

...en ik had er nog zo mn best op gedaan
quote:
Ik ga nu een nestje gokken (met alle genen véél te keurig verdeeld);
Kitten 1: aaDDLlssXoY- Kortharig zwart katertje
Kitten 2: AaDDLlSsXoY- Kortharig zwart katertje met streepjes en ongeveer de helft wit
Kitten 3: aaDDLlSsXOXo Kortharig zwart/rood tortiepoesje met ongeveer de helft wit
Kitten 4 :AaDDLlSSXOXo Kortharig zwart/rode tortietabbypoesje met veel wit (type Xena)
Owkee, ook goed

Wil je die nog even voor ons visualiseren (paintshop does the trick; kijk maar naar mijn prachtige creatie)
  donderdag 9 februari 2006 @ 14:30:54 #44
33954 ElisaB
pi_34900174
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:38 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Als het aan Pluim ligt wel,
Als het aan Pa ligt krijgen ze een heul groot hoofd
pi_34904878
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 10:43 schreef ElisaB het volgende:

Eerste voorspelling:

[afbeelding]

Zeg, dat kunnen we er hier in het dorp echt niet bij hebben hoor, zo'n lid van de oranjevereniging
  donderdag 9 februari 2006 @ 16:47:11 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34905163
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:40 schreef Bluezz het volgende:

Zeg, dat kunnen we er hier in het dorp echt niet bij hebben hoor, zo'n lid van de oranjevereniging
Ik vind vooral die strakke facelift oogjes wel iets voor Bloemendael.
  donderdag 9 februari 2006 @ 16:54:45 #47
33954 ElisaB
pi_34905502
Ik vind Pluim er wel kék uitzien in het koninklijk oranje. Beetje pedant, maar ach....
pi_34906925
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 21:37 schreef ElisaB het volgende:
De verkering duurt nu al een dikke twee weken en het zou zomaar kunnen dat die leuke kater de vader wordt van onze gezinsuitbreiding.

Ik ga haar goed in de gaten houden
Stomme vraag misschien, maar heb je wel even onder z'n staart gekeken zodat je weet of hij wel vader KAN worden van de gezinsuitbreiding?
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_34907229
Hehe die voorspelling!!!

En Pumpkin_ruby wat stoer uitgewerkt allemaal!!! Wow!!
  donderdag 9 februari 2006 @ 17:58:32 #50
33954 ElisaB
pi_34907815
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:30 schreef TearSong het volgende:
Stomme vraag misschien, maar heb je wel even onder z'n staart gekeken zodat je weet of hij wel vader KAN worden van de gezinsuitbreiding?
Hele goede vraag, en het antwoord is nee. Hij is nogal schuw. We zijn nu zover dat ie rustig in de tuin blijft zitten als wij binnen bewegen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')