abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 november 2005 @ 23:08:23 #201
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_32523462
Cute
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_32524120
quote:
Op woensdag 23 november 2005 20:41 schreef LadyMorgana het volgende:
@ Tonja Nee bij alle meubels die ik koop kijk ik zowiezo eerst of het katproof is (zo zijn van de nieuwe bank de overtrekken los te halen en te wassen en nog te koop ) en ja nieuwe bank is het ook niet maar hij doet zoals je op de foto ziet goed dienst.
Mijn zusje heeft een chesterfield gekregen (nieuw) en haar vriend is daar erg trots op en nu denkt hij dat de katjes die ze sinds kort hebben (nu 13 weken) er niet in gaan hangen en ze hebben hem zelf al uit die droom geholpen

@ Foxje wat een mooie kat zeg die ogen
Ik heb een bank & "loveseat" van een vrij ruwe stof die ideaal is om nagels aan te scherpen. Toch heb ik Eny met 2 keer de plantenspuit afgeleerd zijn nagels erin te zetten. Heel soms doet hij alsof hij het gaat doen om mij te pesten maar een keer kuchen is dan meestal voldoende . Al heb ik natuurlijk geen idee wat het beest uitvoert als ik er niet ben, maar goed... Beiden zien er nog prima uit .
pi_32524197
quote:
Op woensdag 23 november 2005 22:34 schreef Rewimo het volgende:
Jamies trouwe-honden-blik, speciaal voor mij gereserveerd

[afbeelding]
Wat een ontzettend mooi beest .
Die Scottishfold vind ik echt enorm liev met die gevouwen oortjes .
pi_32524317
katten .

Ik wil ook een kat, maar kan hier geen een houden. . Zo jammer. .
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 november 2005 @ 08:19:05 #205
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_32529118
quote:
Op woensdag 23 november 2005 23:34 schreef blieblie het volgende:
Wat een ontzettend mooi beest .
Die Scottishfold vind ik echt enorm liev met die gevouwen oortjes .
Ze zijn ook heel erg lief, heel aanhankelijk. Ik heb er twee
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 24 november 2005 @ 13:54:17 #206
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_32535839
quote:
Op donderdag 24 november 2005 08:19 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ze zijn ook heel erg lief, heel aanhankelijk. Ik heb er twee
Laat 's kijken dan ? Ik vind ze er ook zo knuffelig uitzien met die koddige oortjes.

ow er staat er een van op de vorige pag. zie ik nu en de andere ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 24 november 2005 @ 19:24:46 #207
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_32544905
quote:
Op woensdag 23 november 2005 22:34 schreef Rewimo het volgende:
Jamies trouwe-honden-blik, speciaal voor mij gereserveerd

[afbeelding]
Hij lijkt me nogal boos
opgezegd@fok.nl
pi_32570365

Ook katers hebben het koud deze winterse dagen
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 25 november 2005 @ 16:55:28 #209
13151 crew  Rewimo
pi_32571165
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:54 schreef deedeetee het volgende:
Laat 's kijken dan ? Ik vind ze er ook zo knuffelig uitzien met die koddige oortjes.

ow er staat er een van op de vorige pag. zie ik nu en de andere ?
Beauty
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 25 november 2005 @ 17:03:21 #210
78780 deedeetee
pi_32571397
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 16:55 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Beauty
[afbeelding]
ooooowwww and a beauty she is

die dikke knuffelpootjes

mooie oogkleur óók
  vrijdag 25 november 2005 @ 17:09:44 #211
33954 ElisaB
pi_32571578
Wat een schatje! Is het een mannetje Rewimo? If so, dan heb ik een kruisingsvoorstel
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 25 november 2005 @ 18:57:11 #212
13151 crew  Rewimo
pi_32574912
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 17:09 schreef ElisaB het volgende:
Wat een schatje! Is het een mannetje Rewimo? If so, dan heb ik een kruisingsvoorstel
Jamie is een mannetje, Beauty een vrouwtje. Maar beiden ex dus kruisen zit er niet echt in.
  vrijdag 25 november 2005 @ 19:45:52 #213
33954 ElisaB
pi_32576404
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 18:57 schreef Rewimo het volgende:
Jamie is een mannetje, Beauty een vrouwtje. Maar beiden ex dus kruisen zit er niet echt in.

En ik zag het zo voor me... Pluim & Beauty
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 25 november 2005 @ 23:25:12 #214
13151 crew  Rewimo
pi_32582887
Jammer hè?
  vrijdag 25 november 2005 @ 23:39:32 #215
33954 ElisaB
pi_32583290
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 23:25 schreef Rewimo het volgende:
Jammer hè?
egwel

Je poessies zijn zo cutééé
pi_32586191
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 19:45 schreef ElisaB het volgende:

[..]

En ik zag het zo voor me... Pluim & Beauty
Is Pluim dan een Brits Korthaar ?
pi_32586246
ik heb nog een rode ongeschonden poes...ons fokke:)
Soms denk ik wel eens had ik ons Nol maar nooit laten helpen ..dan had ik rode poezen kunnen kweken !
Thank Drunk I'm a Goddess!
  zaterdag 26 november 2005 @ 01:29:23 #218
33954 ElisaB
pi_32586300
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 01:25 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Is Pluim dan een Brits Korthaar ?
Nee, eerder een mengeling van het een en ander.

De naam heeft ze niet voor niets; die staart

En die oren

En haar broer

[ Bericht 17% gewijzigd door ElisaB op 26-11-2005 01:40:21 ]
pi_32586544
Blèèèh

zaterdag 26 november 2005 @ 01:50:05 #220
33954 ElisaB
pi_32586679
Kan ik ook:

Dit is Opa; inmiddels bijna 18
pi_32586842
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 01:29 schreef ElisaB het volgende:

Nee, eerder een mengeling van het een en ander.
Een hele mooie poes, maar zo'n poes kun je sowieso beter nooit kruisen met een Scottish Fold, de Fold mutatie is nogal delicaat wat dat betreft, hangt samen met vervelende skeletproblemen, daarom mag je ook nooit Fold met Fold laten paren, dan krijg je kittens met de meest verschrikkelijke aandoeningen. Een Fold wordt verplicht gekruist met een Brits Korthaar (die zijn qua type het meeste hetzelfde) zodat je geen twee keer dat Fold gen krijgt, er wordt liever niet gekruist met katten zonder stamboom omdat je vanwege het ontbreken van info over de voorouders dus grotere kans hebt om dan die negatieve invloed van het Fold gen te versterken met kittens met skeletafwijkingen als gevolg. Zelfs aan katten met één Fold gen kan nog het één en ander mis zijn, daarom is de Fold echt een ras voor mensen die er heel veel van af weten en heel zorgvuldig zijn, en moeten fokdieren eigenlijk geröntgend worden voordat ermee gefokt gaat worden. http://www.fifeweb.org/wp/breeds/breeds_sfold.html

En nog een knuppel in het hoenderhok: ik snap sowieso niet waarom je zou gaan fokken/vermeerderen met een kat zolang er nog een kittenoverschot is. ( ik snap dat je eigen poes altijd extra speciaal is, maar toch...het is weer een bijdrage aan het probleem)
pi_32586876
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 16:37 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

Ik kan niet precies haar hele tekening zien, maar volgens mij heeft ze een wit lijf, gekleurde oren/bovenkant kop, gekleurde staart en een aantal vlekken op het lijf, die tekening heet Harlekijn, past dan ook wel een beetje bij d'r ! En ze ziet er lekker relaxt uit.
Is dat zo? Mijn mooie slettebakje heeft dat dan ook. En net als wat Cutebutpsycho zegt...Kyra komt ook uit het asiel, heb d'r nu 2 jaar,vanaf dat ze 8 maanden is, en het is echt een enorme kroeltante, enorm lief, en toch ondeugend en gek. Ze bemoeit zich overal mee, en waar ik ben, is Kyra. Zelfs als ik achter de pc zit, weet ze zich nog bij me te wurmen. Ze hoort nu gewoon bij me
Dit is ze:

Back in business.
pi_32586878
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 01:59 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

Een hele mooie poes, maar zo'n poes kun je sowieso beter nooit kruisen met een Scottish Fold, de Fold mutatie is nogal delicaat wat dat betreft, hangt samen met vervelende skeletproblemen, daarom mag je ook nooit Fold met Fold laten paren, dan krijg je kittens met de meest verschrikkelijke aandoeningen. Een Fold wordt verplicht gekruist met een Brits Korthaar (die zijn qua type het meeste hetzelfde) zodat je geen twee keer dat Fold gen krijgt, er wordt liever niet gekruist met katten zonder stamboom omdat je vanwege het ontbreken van info over de voorouders dus grotere kans hebt om dan die negatieve invloed van het Fold gen te versterken met kittens met skeletafwijkingen als gevolg. Zelfs aan katten met één Fold gen kan nog het één en ander mis zijn, daarom is de Fold echt een ras voor mensen die er heel veel van af weten en heel zorgvuldig zijn, en moeten fokdieren eigenlijk geröntgend worden voordat ermee gefokt gaat worden. http://www.fifeweb.org/wp/breeds/breeds_sfold.html

En nog een knuppel in het hoenderhok: ik snap sowieso niet waarom je zou gaan fokken/vermeerderen met een kat zolang er nog een kittenoverschot is. ( ik snap dat je eigen poes altijd extra speciaal is, maar toch...het is weer een bijdrage aan het probleem)
Pfoe, wat weet jij er veel van

En ik ben het met je knuppel eens hoor

Elisa
Opa is lievvvv
  zaterdag 26 november 2005 @ 02:03:07 #224
33954 ElisaB
pi_32586917
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 01:59 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[KNIP]
Dank je wel voor de info
Mijn vraag aan Rewimo was eigenlijk voornamelijk een groot compliment voor haar mooie poezen; ik had niet echt een date willen plannen hoor
quote:
Ik snap je punt, maar kittens zijn wat ons betreft geen probleem. Onze Pluim heeft alles nog en is niet meer aan de pil. Als ze kleintjes krijgt, dan nemen we die er gewoon bij
  zaterdag 26 november 2005 @ 02:05:46 #225
33954 ElisaB
pi_32586961
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 02:01 schreef Bluezz het volgende:
Elisa
Opa is lievvvv
Opa is vet-cool! Heeft twaalf jaar met mij alleen gewoond (was binnenkat) en komt nu helemaal los. Hij is ongelofelijk lief en erg tolerant. Iedereen is welkom; hij kan er zich niet druk over maken. Sinds een paar maanden begint ie te spelen (deed ie daarvoor nooit; had ie kennelijk niet geleerd). Dat is geweldig. Zo'n ouwe stramme kat die malle sprongen maakt. Het wordt zn dood nog eens
pi_32586965
Ow, dus Xena heeft net als Kyra , een "harlekijn" tekening! Ik heb er werkelijk nog nooit van gehoord, van die uitdrukking, en ik loop toch al wat jaartjes mee in de kattenwereld
pi_32587035
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 02:06 schreef Bluezz het volgende:
Ow, dus Xena heeft net als Kyra , een "harlekijn" tekening! Ik heb er werkelijk nog nooit van gehoord, van die uitdrukking, en ik loop toch al wat jaartjes mee in de kattenwereld
Ik wist het ook niet! Vind d'r erg mooi qua tekening, wist niet dat het een naam had. Houdt het ook nog iets in?
Back in business.
pi_32587100
Hier bijzondere info over de harlekijn:

http://www.kattenplaza.nl/page/rasharlekijn.php

Kyra is bijna een perfecte harlekijn blijkt!
Back in business.
pi_32587114
Yep, dat wilde ik net posten hier

Maar het linkje gaat over perzen.
Hier iets over britse kortharen :
quote:
Brits Korthaar Harlekijn (BRI .. 02)
Vachtkleur: Een witte bles in het gezicht en gekleurde vlekken op de poten zijn gewenst.
De gekleurde delen moeten duidelijk afgebakend zijn en gelijkmatig van kleur. De staart moet gekleurd zijn. De oren mogen gekleurd, wit of beide zijn. De vacht moet minstens 25% en hoogstens 50% gekleurd zijn.
De rest is ook leuk/leerzaam om te lezen...
http://www.cairneyhills-cattery.nl/frame-ras_bk.html

[ Bericht 72% gewijzigd door Blues op 26-11-2005 02:21:12 ]
pi_32587269
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 02:15 schreef Bluezz het volgende:
Yep, dat wilde ik net posten hier

Maar het linkje gaat over perzen.
Hier iets over britse kortharen :
[..]

De rest is ook leuk/leerzaam om te lezen...
http://www.cairneyhills-cattery.nl/frame-ras_bk.html
Toch een Britse korthaar! Zeker leerzaam.
Bedankt!
Back in business.
pi_32587300
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 02:03 schreef ElisaB het volgende:

Ik snap je punt, maar kittens zijn wat ons betreft geen probleem. Onze Pluim heeft alles nog en is niet meer aan de pil. Als ze kleintjes krijgt, dan nemen we die er gewoon bij
Ah ok, dan hoeven ze niet meer geadopteerd te worden. (en dan maar hopen dat ze er geen 7 werpt) Als je een voorkeur hebt voor een bepaalde kleur kan je er een geschikte kater bijzoeken, als je nu een binnenkater weet te vinden heb je in ieder geval al veel minder kans dat je poes een ziekte oploopt van de kater.

Het was gewoon weer zo'n avond, het plaatselijke asiel en de kittenopvang zitten hier nog steeds vol, en nu zat ik vanavond bij een kennis aan tafel die me een paar maanden geleden had gevraagd of ik advies had, want z'n poes had haar tweede nestje en ze was zo ontzettend mager, ze woog krap twee kilo en haar ruggengraat was zichtbaar. Ik snap dat dus al niet, dat eerste nestje was verwekt door haar broer, broer gecastreerd maar poes weer ongesteriliseerd de straat op, poes was dus volledig uitgemergeld van haar vorige nest maar toch zwanger laten worden, hij had geen idee wat ze nodig had, ik heb hem een paar kilo kittenvoer gegeven, nog wat versvoer en advies, vanavond bleek dat dat allemaal voor niks was want de kittens zijn niet ontwormd of ingeent weggegaan en de bedoeling is dat de poes nog een nestje krijgt ! En dit is iemand die leraar is op een middelbare school, waarvan je toch zou denken dat 'ie z'n verstand inmiddels wel heeft. Als ik er dan wat van zeg (en dan wat genuanceerder ) ben ik natuurlijk de bitch, maar dat zal me een worst wezen.

Mimosa steekt ook haar tongetje uit (in oktober 2004 dan )
pi_32587339
P.Ruby dat is toch verschrikkelijk Wees dan maar de bitch, gewoon echt zielig en onnodig ook, arm beest.
Gewoon doorgaan met de missie hoor
Er zijn echt al teveel/genoeg katten in de wereld!
  zaterdag 26 november 2005 @ 02:45:17 #233
33954 ElisaB
pi_32587481
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 02:29 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ah ok, dan hoeven ze niet meer geadopteerd te worden. (en dan maar hopen dat ze er geen 7 werpt) Als je een voorkeur hebt voor een bepaalde kleur kan je er een geschikte kater bijzoeken, als je nu een binnenkater weet te vinden heb je in ieder geval al veel minder kans dat je poes een ziekte oploopt van de kater.
Zeven van deze

Dat ze nog niet gesteriliseerd is en ook niet aan de pil is een weloverwogen keuze. Maar dat heeft eerder een medische / lichamelijke achtergrond dan dat we heel vreselijk graag kleintjes willen. Pluim is maandenlang niet in orde geweest. De DA vond het geen goed idee haar te steriliseren (eerst maar even de andere dingen oplossen), dus is ze aan de pil gegaan.

Toen ze weer een beetje op poten was, bleek onze middelste kater FIV te hebben. De rest van het vee is toen ook getest en bleek negatief. In afwachting van de her-test (voor de zekerheid), is Pluim gewoon aan de pil gebleven (gaan steriliseren leek ook toen niet echt zinvol en verstandig).

Uit de her-tests bleek dat de overige drie gelukkig niet besmet waren. Maar we vonden Pluim toch niet helemaal jofel: hangerig, beetje sneu, veel liggen, weinig pit in dr donder. In de zomer is ze nog een keer helemaal over haar toeren gegaan (warmte? geschrokken?). In elk geval was ze flink van het padje (extreem hoge hartslag en snelle ademhaling) en het heeft bijna een uur gekost om haar daar weer uit te krijgen.

Ineens kwam er iemand (geen idee meer of we het zelf waren of een der DA's) op het goede idee dat de pil wel eens de oorzaak kon zijn van het lamlendige van Pluim. Verder was er namelijk niets vreemds of afwijkends te vinden. En dus hebben we begin september besloten het maar gewoon zonder te gaan proberen. Binnen een paar weken was Pluim weer helemaal toppie.

Kortom: steeds hebben we de beslissing genomen die gegeven de omstandigheden het verstandigste leek. Met als doel haar gezond te krijgen en te houden. En - sinds de laatste beslissing - als mogelijke consequentie dat ze zwanger zou raken. Uiteraard hebben we er goed over nagedacht of we dat wel zouden willen. En uiteindelijk dus bewust en met overtuiging besloten dat het wel prima zou zijn. Over een weekje of drie vier gaan we weer eens langs bij de DA. Vóór het grote hormoongestuurde seizoen weer begint. Als Pluim helemaal oke wordt bevonden, dan zou het zomaar kunnen dat we besluiten haar nog voor het voorjaar alsnog te laten steriliseren.
pi_32587604
Pfff Elisa, wel spannend hoor, zo allemaal. Gelukkig worden er in het najaar minder poezen bezwangerd omdat ze nu minder snel krols worden, dat is ook wel fijn tijdens het nadenken. Ik hoop ook maar dat je nog lang kunt genieten van je kater met FIV.

Over de harlekijntjes; harlekijn kan bij praktisch alle katten voorkomen, alleen bij die rassen als Pers en Brit wordt er natuurlijk bewust op gefokt en kunnen ze het soms precies zo krijgen zoals ze het willen hebben volgens een standaard.

Wat Xena betreft ben ik al een tijdje aan het nadenken hoe het nu zit met haar mooie gestreepte vlekken, is ze nu een tortie (schildpad/lapjeskat) met ghostmarkings en wit of een torbie (combinatie tussen tortie en tabby) met wit ? Weet je hoe één of beide ouders van Xena eruitzien, Bluezz ?

Ik vind de genetica van katten echt super interessant, dus ik ben dat helemaal aan het uitpluizen nu, als ik genoeg kaas heb gegeten van html enzo ben ik van plan een pagina te maken met mijn katten, een genetica pagina, een kleuren/aftekeningenpagina en vertaalde artikelen over kattenvoeding. Ik heb er nu al vrij veel lol in om iedere kat die ik tegenkom te benoemen qua kleur en eventueel de kleuren van de ouders, dat doe ik automatisch. Ik zit echt op de fiets van "wow, een redtabby spotted met wit, die heb ik nog nooit gezien !"

Ik had een handtekening gemaakt voor een ander forum en ik vind 'em wel leuk geworden:

Vlnr: sealtabbypoint, sealpoint met wit, wildkleur tabby ticked en blacktabby blotched met wit. En om het even ingewikkeld te maken, genetisch gezien zijn het allevier zwarte katten
pi_32589092
Hmz ik geloof niet dat ik er dan nog heel veel van snap zwarte katten
Hoe zit het dan bij onze Diddl en Bob (broer en zus) die zijn respectievelijk zwart en bruin/zwart cypers en hebben een (chocolade)bruin en witte moeder en een bruin/zwart cyperse vader
Bij Muis begrijp ik het nog wel moeder is zwart vader is rood en onze muis is grijs met rood
Als je het vervelend vind dat ik het vraag moet je het even zeggen maar zelf vind ik het ook erg boeiend en ik heb geen idee waar ik moet beginnen met zoeken
'En hoe gaat het met jou?' vroeg Winnie the Pooh.
Eeyore schudde heftig metzijn kop. 'Niet zo erg hoe,'
zei hij, 'ik voel me al een tijd niet helemaal hoe.'
  zaterdag 26 november 2005 @ 12:11:27 #236
33954 ElisaB
pi_32591759
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 03:00 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Pfff Elisa, wel spannend hoor, zo allemaal. Gelukkig worden er in het najaar minder poezen bezwangerd omdat ze nu minder snel krols worden, dat is ook wel fijn tijdens het nadenken. Ik hoop ook maar dat je nog lang kunt genieten van je kater met FIV.

Nou, dat duurde niet zo heel lang meer. En het was de meest walgelijke en moeilijke beslissing die ik ooit heb moeten nemen (het was een beslissing van 'ons', maar ik kan alleen voor mezelf spreken als het gaat over hoe vreselijk ik die beslissing vond... vind nog steeds eigenlijk).
  zaterdag 26 november 2005 @ 12:16:32 #237
33954 ElisaB
pi_32591854
quote:
Ik zit echt op de fiets van "wow, een redtabby spotted met wit"

Dat klinkt als de presentator van Eurosport die motorstunts beschrijft: "Wow, table-top no-hands three-sixty.... bruut sick...!"

Als je ook nog verstand hebt van soorten en rassen, dan ben ik benieuwd wat je van Pluim maakt. Ik heb dagen en dagen naar plaatjes en beschrijvingen zitten kijken, maar ik kan er geen chocola van maken. Iets met een Maine Coon? Iets met een Noorse Boskat? En dat 'iets' zal wel gewoon een straatschoffie zijn geweest
pi_32597819

Lekker op de uitkijk..
Mond dicht, stil genieten dus, wees blij..
pi_32597959
quote:

Wat Xena betreft ben ik al een tijdje aan het nadenken hoe het nu zit met haar mooie gestreepte vlekken, is ze nu een tortie (schildpad/lapjeskat) met ghostmarkings en wit of een torbie (combinatie tussen tortie en tabby) met wit ? Weet je hoe één of beide ouders van Xena eruitzien, Bluezz ?
Het zou een zwarte noorse boskat vader zijn, en een lichtroze/rode Turkse Angora moeder zijn.
De moeder (net een jaartje oud) hebben we gezien, niks geen langhaar trouwens, en de kleintjes hadden ook niets weg van de vader... ik voelde me toen behoorlijk opgelicht, want we moesten toch nog 125 euro betalen
Maar goed, ze is heel erg lief, we zijn superblij met haar karakter, en volgens mij is ze een gewone eur. korthaar
Wat ze wel heeft nu met het wintervachtje, is veel uitstekende langere haartjes ertussen, en die plukjes bij haar oorpuntjes.
  zaterdag 26 november 2005 @ 17:16:57 #240
78780 deedeetee
pi_32598369
McPhearson wat een prachtige foto van een heel erg mooie kat

Lekker bekkie
  zaterdag 26 november 2005 @ 17:28:18 #241
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_32598626
Wat een stoere katerkop McPhearson!

prachtig
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_32601079
Dank jullie wel!

Maar tis wel een zíj hoor
  zaterdag 26 november 2005 @ 19:18:39 #243
78780 deedeetee
pi_32601153
Een échte DAME dus
  zaterdag 26 november 2005 @ 19:47:50 #244
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_32601767
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 19:15 schreef McPhearson het volgende:
Dank jullie wel!

Maar tis wel een zíj hoor
Jeetje, ik vind het echt zo'n dikgewangde kater.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  zondag 27 november 2005 @ 12:15:38 #245
84215 sinemet
Never give up hope....
pi_32614455
pi_32614723
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 19:47 schreef tonja het volgende:

[..]

Jeetje, ik vind het echt zo'n dikgewangde kater.
Laat het haar niet horen
pi_32628573
I know it sounds like I'm in denial, but I'm not.
  zondag 27 november 2005 @ 21:37:56 #248
33954 ElisaB
pi_32628602
  zondag 27 november 2005 @ 21:43:58 #249
78780 deedeetee
pi_32628772
quote:
Op zondag 27 november 2005 21:37 schreef Bullpit het volgende:
[afbeelding]