Het is een maffe dierenarts! Ze is echt niet te dik of te zwaar. Maar die praktijk is zwaar gefocust op dieet voeding..quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:51 schreef QueenR het volgende:
hmmmm ff lekker liggen
[afbeelding]
ps op de foto ziet Dzidzo er helemaal niet dik uit, wat een maffe dierenarts is datOf zijn er echt ergens complicaties ofzo? Zie ze nogal eens dikker. (En das alleen maar mooi
)
ah aandelen zekerquote:Op zondag 20 november 2005 09:55 schreef Radobe het volgende:
[..]
Het is een maffe dierenarts! Ze is echt niet te dik of te zwaar. Maar die praktijk is zwaar gefocust op dieet voeding..
Die bal vind ze ook geweldig, hadden we al voor zijn gezeur. Maar dieetvoer voor een niet te dikke kat vind ik onzin.quote:Op zondag 20 november 2005 10:10 schreef QueenR het volgende:
[..]
ah aandelen zeker. Laat je niet gek maken hoor!! (nou vinden ze zo'n brokjesbal vaak wel gewoon echt leuk dus das niet zo'n ramp)
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:09 schreef blackbully het volgende:
Ons nolleke apporteert ook alles wat we ook maar naar hem toewerpen.
Maar ipv dat hij het naar ons brengt gooit hij het in zijn waterbakje?
Klopt. Van allebei heeft ze veel in huisquote:Op zondag 20 november 2005 20:01 schreef Miss_B het volgende:
Je kan goed zien aan de foto's dat het tegelijkertijd een ontzettende deugniet is, maar ook een enorme knuffelkont!
Genieten is dat he, als je poezels het zo goed met elkaar kunnen vinden.quote:Op zondag 20 november 2005 20:07 schreef blackbully het volgende:
ff spammen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb ze gewoon bij de dierenwinkel gekocht. Niet dat de onze er iets mee doen of zoquote:Op maandag 21 november 2005 14:20 schreef Raenius het volgende:
Waar zou ik zo'n brokjesbal kopen? Das precies wat ik zoek om Quinto bezig te houden !
Heeeel herkenbaar dit!quote:Op maandag 21 november 2005 17:36 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
We beginnen met een nog droog en pluizig Birmaantje:
[afbeelding]
[afbeelding]
Proberen het water tegen te houden:
[afbeelding]
Dat gaat toch beter met twee pootjes:
[afbeelding]
Wanneer ik toch echt zelf wil gaan douchen is 'ie nog kwaad ook dat het speelplezier afgelopen is. Ook lijkt hij nu pas te merken dat hij nat is (zijn hals, voorpoten en buik zijn doorweekt), de druppels op de foto zijn er omdat hij zijn pootje ging afschudden
[afbeelding]
quote:Op maandag 21 november 2005 17:36 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
dEUS wil tegenwoordig ook al mee "douchen" (hij deed al "meehelpen" met haren borstelen, tandenpoetsen en naar de WC gaan 's ochtends![]()
):
We beginnen met een nog droog en pluizig Birmaantje:
[afbeelding]
Denk dat dat niet veel zegt, Flynn is 3 weken jonger dan dEUS, 700 gram zwaarder en een stukje groter ! Terwijl ze altijd hetzelfde eten hebben gehad en Birmanen eigenlijk een tikje zwaarder horen te zijn Somali's. Flynn is trouwens ook 7 ons zwaarder en een kop groter dan zijn broertje. (die is van mijn beste vriendin)quote:Op maandag 21 november 2005 19:34 schreef LadyMorgana het volgende:
Wat een ontzettend poezelige poezen weer
Ik zal binnen kort weer eens onze Viper op de foto zetten.
Mijn virned en ik zijn ervan overtuigd dat er Noorse Boskat of Maine Coon inzithij is namelijk 2 weken jonger dan de katjes van mijn zusje en hij is een kop groter
![]()
Bij verschillende dierenwinkles of de dierenartspraktijk, Dzidzo is er helemaal wild van. Zelfs als ze brokjes in d'r bak krijgt, gaat ze daarna naar de bal.quote:Op maandag 21 november 2005 14:20 schreef Raenius het volgende:
Waar zou ik zo'n brokjesbal kopen? Das precies wat ik zoek om Quinto bezig te houden !
Hihi, ja dat heb je zeer goed gezienquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:51 schreef Panthera1984 het volgende:
![]()
ohhh... ze ziet eruit als een eigenwijze knuffelkont!
ik wil naar huis, om mijn pientje (ook uit het Asiel) te aaien!
![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:45 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[afbeelding]
Anderhalf jaar terug uit het asiel geplukt. Is zomaar afstand van gedaan.En ik breng haar nooooit meer terug.
![]()
Ik kan niet precies haar hele tekening zien, maar volgens mij heeft ze een wit lijf, gekleurde oren/bovenkant kop, gekleurde staart en een aantal vlekken op het lijf, die tekening heet Harlekijn, past dan ook wel een beetje bij d'r ! En ze ziet er lekker relaxt uit.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:55 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Hihi, ja dat heb je zeer goed gezien. Ik heb hiervoor ook katten gehad, maar ik wist niet dat zo konden zijn..
Ongelooflijk wat voor een knuffel dit is!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |