Je bedoelt, ZEKER als ie zo kijktquote:Op donderdag 10 november 2005 10:19 schreef QueenR het volgende:
[..]
Bowie gaat mijn voorkeur ook naar uitpast gewoon bij hem zelfs als ie zo kijkt
[afbeelding]![]()
![]()
Aambeien zijn anders helemaal niet om te lachen hoor !quote:Op donderdag 10 november 2005 10:38 schreef Kaap het volgende:
Mijn 2 kittens gaan dinsdag onder het mes, ze worden dan geholpen en tevens kan de arts dan eens inwendig kijken naar Balou aangezien deze aambeien heeft.
Ja, I know, een kat met aambeien.
Ik wist niet dat een kat er óók last van kon hebben, arm beestquote:Op donderdag 10 november 2005 14:15 schreef Kaap het volgende:
I know, alleen het is vrij uitzonderlijk om een kitten met aambeien te hebben.
Ik las dit bericht van je pas heel laat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:15 schreef Buttercup het volgende:
[..]
Hartstikke goed
als je het leuk vindt kun je me adden op msn, als je dan vragen hebt of whatever kun je ff roepen
Overigens hoeft een Bengaal geen rib uit je lijf te zijn als je goed zoekt. Ik kan je wel helpen aan een aantal adresjes die wat goedkoper zijn, omdat het bv gaat om herplaatskatten (ex-fok (!!) katten bv)
Dank je!!quote:Op donderdag 10 november 2005 13:28 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Blieblie: nog gefeliciteerd met Eny ! Hoe gaat het met hem ? (tevens verzoek om meeer foto's)
Prupke: wat is Nol een dotje, vooral zo
QueenR: Bowie vind ik ook een hele leuke naam, en hij is zooo schattig.
Sommige katten willen zélf beslissen wanneer ze op schoot komen, kwestie van afwachten dusquote:Op donderdag 10 november 2005 23:26 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dank je!!
Het gaat erg goed met Eny! Hij rent alle kanten op, vermaakt zich prima hier en ja, gaat prima.
Het enige "rare" is dattie niet graag opgepakt wordt en ook niet op mijn schoot kruipt.
Geaaid worden enzo is prima, maar zodra hij opgepakt wordt begint ie te miauwen en wil die weg.
Als je em op schoot neemt is hij ook in no time weg. Zou dat nog een keer veranderen?
Vind ie misschien niet lekker ruiken ?quote:(Dat ikea kussen waar je een hoekje van ziet vertikt hij om op te zitten. Is eng ofzo
).
Ik doe de voordeur inderdaad altijd erg voorzichtig openquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:40 schreef Miss_B het volgende:
Wat een lief koppie heeft Eny zeg![]()
enne kijk je uit voor de voordeur? Als je hem dicht doet kijk altijd eventjes naar beneden om te kijken of hij niet aangerend komt..![]()
Voor mij welquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:27 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ow trouwens... Eny vindt bier lekker. Is dat schadelijk voor hem?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:27 schreef blieblie het volgende:
Als het mijn kat was wel, want die krijgt echt wel een stoot als 'ie aan mijn bier zitquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:27 schreef blieblie het volgende:
Wat een leuke katquote:Op maandag 14 november 2005 00:46 schreef wonderer het volgende:
Azrael wil liever voer uit blik en wacht tot die op zijn bord verschijnen.
[afbeelding]
Lekker wassen
[afbeelding]
Azrael houdt de boel wel in de gaten!
[afbeelding]
Volgens mij geilde hier iemand op kussentjes. Bij deze
[afbeelding]
Hij is ZO arrogant. Hij zat echt naar het schoteltje te kijken en te wachten tot iemand daar blikvoer opgooide. Hij loopt ook langs iedereen die op dat moment in de kamer is. Dan gaat ie bij je voeten zitten wachten tot je hem aait. Is dat niet snel genoeg, heb je een paar nagels in je been. En aai je hem dan toch, loopt ie verder naar de volgende persoon en daarna gaat ie op zijn bankje liggen.quote:Op maandag 14 november 2005 11:25 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Wat een leuke katEn een echte lekkerbek zo te zien
![]()
Mooie kussentjes, speciaal voor Bluezz ??![]()
Ik vond ze er idd erg knuffelig uitzienquote:Op maandag 14 november 2005 21:35 schreef Anneque het volgende:
ze zijn niet te dik hoor
en daarbij, dikke katten zijn liev
Abby met een kerstshawl omquote:Op woensdag 16 november 2005 17:04 schreef Uhmmie het volgende:
hmm ik had een mooie kerstfoto gemaakt van abby alvast
misschien dat ik het nog een keer overdoe als ik straks een nieuwe digicam heb
dit is gedaan met een telefooncameraatje.. en niet ultiem goed gelukt
maar het idee is duidelijk
[afbeelding]
en als de nieuwe digicam er is.. ga ik er wel een keer een echte scherpe versie van maken *grin*
Schoon katjequote:Op zaterdag 19 november 2005 20:42 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
Hij doet nu ook apporteren.
Wel alleen als ie der zelf zin in heeft wat dus meestal rond een uur of 12 snachts is.
Hij kijkt wat sjagrijnig, maar dat komt door de flits.
Eny verstopt het ergens bij mij in de buurt neer en gaat me dan vragend aankijken.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:09 schreef blackbully het volgende:
Ons nolleke apporteert ook alles wat we ook maar naar hem toewerpen.
Maar ipv dat hij het naar ons brengt gooit hij het in zijn waterbakje?
Het is een maffe dierenarts! Ze is echt niet te dik of te zwaar. Maar die praktijk is zwaar gefocust op dieet voeding..quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:51 schreef QueenR het volgende:
hmmmm ff lekker liggen
[afbeelding]
ps op de foto ziet Dzidzo er helemaal niet dik uit, wat een maffe dierenarts is datOf zijn er echt ergens complicaties ofzo? Zie ze nogal eens dikker. (En das alleen maar mooi
)
ah aandelen zekerquote:Op zondag 20 november 2005 09:55 schreef Radobe het volgende:
[..]
Het is een maffe dierenarts! Ze is echt niet te dik of te zwaar. Maar die praktijk is zwaar gefocust op dieet voeding..
Die bal vind ze ook geweldig, hadden we al voor zijn gezeur. Maar dieetvoer voor een niet te dikke kat vind ik onzin.quote:Op zondag 20 november 2005 10:10 schreef QueenR het volgende:
[..]
ah aandelen zeker. Laat je niet gek maken hoor!! (nou vinden ze zo'n brokjesbal vaak wel gewoon echt leuk dus das niet zo'n ramp)
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:09 schreef blackbully het volgende:
Ons nolleke apporteert ook alles wat we ook maar naar hem toewerpen.
Maar ipv dat hij het naar ons brengt gooit hij het in zijn waterbakje?
Klopt. Van allebei heeft ze veel in huisquote:Op zondag 20 november 2005 20:01 schreef Miss_B het volgende:
Je kan goed zien aan de foto's dat het tegelijkertijd een ontzettende deugniet is, maar ook een enorme knuffelkont!
Genieten is dat he, als je poezels het zo goed met elkaar kunnen vinden.quote:Op zondag 20 november 2005 20:07 schreef blackbully het volgende:
ff spammen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb ze gewoon bij de dierenwinkel gekocht. Niet dat de onze er iets mee doen of zoquote:Op maandag 21 november 2005 14:20 schreef Raenius het volgende:
Waar zou ik zo'n brokjesbal kopen? Das precies wat ik zoek om Quinto bezig te houden !
Heeeel herkenbaar dit!quote:Op maandag 21 november 2005 17:36 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
We beginnen met een nog droog en pluizig Birmaantje:
[afbeelding]
[afbeelding]
Proberen het water tegen te houden:
[afbeelding]
Dat gaat toch beter met twee pootjes:
[afbeelding]
Wanneer ik toch echt zelf wil gaan douchen is 'ie nog kwaad ook dat het speelplezier afgelopen is. Ook lijkt hij nu pas te merken dat hij nat is (zijn hals, voorpoten en buik zijn doorweekt), de druppels op de foto zijn er omdat hij zijn pootje ging afschudden
[afbeelding]
quote:Op maandag 21 november 2005 17:36 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
dEUS wil tegenwoordig ook al mee "douchen" (hij deed al "meehelpen" met haren borstelen, tandenpoetsen en naar de WC gaan 's ochtends![]()
):
We beginnen met een nog droog en pluizig Birmaantje:
[afbeelding]
Denk dat dat niet veel zegt, Flynn is 3 weken jonger dan dEUS, 700 gram zwaarder en een stukje groter ! Terwijl ze altijd hetzelfde eten hebben gehad en Birmanen eigenlijk een tikje zwaarder horen te zijn Somali's. Flynn is trouwens ook 7 ons zwaarder en een kop groter dan zijn broertje. (die is van mijn beste vriendin)quote:Op maandag 21 november 2005 19:34 schreef LadyMorgana het volgende:
Wat een ontzettend poezelige poezen weer
Ik zal binnen kort weer eens onze Viper op de foto zetten.
Mijn virned en ik zijn ervan overtuigd dat er Noorse Boskat of Maine Coon inzithij is namelijk 2 weken jonger dan de katjes van mijn zusje en hij is een kop groter
![]()
Bij verschillende dierenwinkles of de dierenartspraktijk, Dzidzo is er helemaal wild van. Zelfs als ze brokjes in d'r bak krijgt, gaat ze daarna naar de bal.quote:Op maandag 21 november 2005 14:20 schreef Raenius het volgende:
Waar zou ik zo'n brokjesbal kopen? Das precies wat ik zoek om Quinto bezig te houden !
Hihi, ja dat heb je zeer goed gezienquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:51 schreef Panthera1984 het volgende:
![]()
ohhh... ze ziet eruit als een eigenwijze knuffelkont!
ik wil naar huis, om mijn pientje (ook uit het Asiel) te aaien!
![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:45 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[afbeelding]
Anderhalf jaar terug uit het asiel geplukt. Is zomaar afstand van gedaan.En ik breng haar nooooit meer terug.
![]()
Ik kan niet precies haar hele tekening zien, maar volgens mij heeft ze een wit lijf, gekleurde oren/bovenkant kop, gekleurde staart en een aantal vlekken op het lijf, die tekening heet Harlekijn, past dan ook wel een beetje bij d'r ! En ze ziet er lekker relaxt uit.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:55 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Hihi, ja dat heb je zeer goed gezien. Ik heb hiervoor ook katten gehad, maar ik wist niet dat zo konden zijn..
Ongelooflijk wat voor een knuffel dit is!
![]()
Ik heb een bank & "loveseat" van een vrij ruwe stof die ideaal is om nagels aan te scherpen. Toch heb ik Eny met 2 keer de plantenspuit afgeleerd zijn nagels erin te zetten. Heel soms doet hij alsof hij het gaat doen om mij te pesten maar een keer kuchen is dan meestal voldoendequote:Op woensdag 23 november 2005 20:41 schreef LadyMorgana het volgende:
@ Tonja Nee bij alle meubels die ik koop kijk ik zowiezo eerst of het katproof is (zo zijn van de nieuwe bank de overtrekken los te halen en te wassen en nog te koop) en ja nieuwe bank is het ook niet maar hij doet zoals je op de foto ziet goed dienst.
Mijn zusje heeft een chesterfield gekregen (nieuw) en haar vriend is daar erg trots op en nu denkt hij dat de katjes die ze sinds kort hebben (nu 13 weken) er niet in gaan hangen en ze hebben hem zelf al uit die droom geholpen![]()
@ Foxje wat een mooie kat zeg die ogen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |