quote:
Op maandag 10 oktober 2005 22:43 schreef _Nienna_ het volgende:[..]
Hey
![]()
Ik ben een al een tijdje bezig me erin te verdiepen ja, op verschillende sites en heb van een cattery (Lopend Vuur) een PDF bestand gedownload met veel informatie over Bengalen. Ik weet dat er ook een aantal boeken van in de omloop zijn dus mocht het heel serieus worden koop ik die ook nog. Ik ben niet van plan een kat te nemen zonder te weten wat ik in huis haal
![]()
Maar misschien kun jij me wel meer vertellen, het is altijd leuk en nuttig om het te horen van mensen met ervaring
![]()
Uit een boek is het meestal toch maar droge stof.
Over het aandacht krijgen maak ik me geen zorgen. Mijn vriend werkt thuis en hij maakt er veel tijd bij vrij om met katten te spelen (hier in huis lopen nu 2 htk katten rond). We zijn allebei echt dol op katten en vinden het heerlijk ze aandacht te geven.
En als ik een kat neem, wil ik er inderdaad 2, puur voor het gevoel. Mocht er ooit eens iets voorkomen dat we een dag niet thuis zijn, is de kat in ieder geval niet alleen
![]()
Ik weet alleen niet wat voor een kat past bij een Bengaal. Als ik dan 2 Bengalen in huis nemen zou ik nog wel eventjes door moeten sparen denk ik
![]()
Hartstikke goed
![]()
als je het leuk vindt kun je me adden op msn, als je dan vragen hebt of whatever kun je ff roepen
![]()
Overigens hoeft een Bengaal geen rib uit je lijf te zijn als je goed zoekt. Ik kan je wel helpen aan een aantal adresjes die wat goedkoper zijn, omdat het bv gaat om herplaatskatten (ex-fok (!!) katten bv)
You're thinking, "Buttercup, You crazy fool! You HAVE to have the last bit planned out AT ALL TIMES!" But I like to live on the edge, Jack. I take chances. I flirt with danger. That's how I roll.
PSN ID Boterkuip