Ik vind het een Henkie of een Atlasquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:20 schreef QueenR het volgende:
Een nieuw kitten is gearriveerd!!!! en hij blijft want ik was op slag verliefd![]()
kwam uit een nestje van 5, gedumpt weer en helaas zijn 3 broertjes overleden.
[afbeelding]
[afbeelding]
is ie niet geweldig!!! Nu nog een naam, ze hadden hem Muis genoemd, maar dat vind ik niet klinken. Het is een katertje.iemand leuke ideetjes?
![]()
Ja grappig he! Net of zijn snoetje geschoren is ofzo hahaquote:Op woensdag 9 november 2005 23:34 schreef Bluezz het volgende:
Wat een hoofdje!!!
Rondom wat langer haar, en het gezichtje kortharig
Een leeuwtje
kijk 'm liggen danquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:47 schreef prupke het volgende:
Nol ligt weer eens te slapen
[afbeelding]
[afbeelding]
idd weer een vreselijk leuk schatjequote:Op dinsdag 8 november 2005 23:20 schreef QueenR het volgende:
Een nieuw kitten is gearriveerd!!!! en hij blijft want ik was op slag verliefd![]()
kwam uit een nestje van 5, gedumpt weer en helaas zijn 3 broertjes overleden.
[afbeelding]
[afbeelding]
is ie niet geweldig!!! Nu nog een naam, ze hadden hem Muis genoemd, maar dat vind ik niet klinken. Het is een katertje.iemand leuke ideetjes?
![]()
Ik zou voor Loki gaanquote:Op donderdag 10 november 2005 07:47 schreef QueenR het volgende:
[..]
En namen als Loki, Bowi, Ozzie scoren hoog... beslissing moet nu snel vallen![]()
Bowie gaat mijn voorkeur ook naar uitquote:
Zou dan zijn, Dat kitten spoort niet. Maar doet ie wel hoorquote:
Je bedoelt, ZEKER als ie zo kijktquote:Op donderdag 10 november 2005 10:19 schreef QueenR het volgende:
[..]
Bowie gaat mijn voorkeur ook naar uitpast gewoon bij hem zelfs als ie zo kijkt
[afbeelding]![]()
![]()
Aambeien zijn anders helemaal niet om te lachen hoor !quote:Op donderdag 10 november 2005 10:38 schreef Kaap het volgende:
Mijn 2 kittens gaan dinsdag onder het mes, ze worden dan geholpen en tevens kan de arts dan eens inwendig kijken naar Balou aangezien deze aambeien heeft.
Ja, I know, een kat met aambeien.
Ik wist niet dat een kat er óók last van kon hebben, arm beestquote:Op donderdag 10 november 2005 14:15 schreef Kaap het volgende:
I know, alleen het is vrij uitzonderlijk om een kitten met aambeien te hebben.
Ik las dit bericht van je pas heel laat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:15 schreef Buttercup het volgende:
[..]
Hartstikke goed
als je het leuk vindt kun je me adden op msn, als je dan vragen hebt of whatever kun je ff roepen
Overigens hoeft een Bengaal geen rib uit je lijf te zijn als je goed zoekt. Ik kan je wel helpen aan een aantal adresjes die wat goedkoper zijn, omdat het bv gaat om herplaatskatten (ex-fok (!!) katten bv)
Dank je!!quote:Op donderdag 10 november 2005 13:28 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Blieblie: nog gefeliciteerd met Eny ! Hoe gaat het met hem ? (tevens verzoek om meeer foto's)
Prupke: wat is Nol een dotje, vooral zo
QueenR: Bowie vind ik ook een hele leuke naam, en hij is zooo schattig.
Sommige katten willen zélf beslissen wanneer ze op schoot komen, kwestie van afwachten dusquote:Op donderdag 10 november 2005 23:26 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dank je!!
Het gaat erg goed met Eny! Hij rent alle kanten op, vermaakt zich prima hier en ja, gaat prima.
Het enige "rare" is dattie niet graag opgepakt wordt en ook niet op mijn schoot kruipt.
Geaaid worden enzo is prima, maar zodra hij opgepakt wordt begint ie te miauwen en wil die weg.
Als je em op schoot neemt is hij ook in no time weg. Zou dat nog een keer veranderen?
Vind ie misschien niet lekker ruiken ?quote:(Dat ikea kussen waar je een hoekje van ziet vertikt hij om op te zitten. Is eng ofzo
).
Ik doe de voordeur inderdaad altijd erg voorzichtig openquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:40 schreef Miss_B het volgende:
Wat een lief koppie heeft Eny zeg![]()
enne kijk je uit voor de voordeur? Als je hem dicht doet kijk altijd eventjes naar beneden om te kijken of hij niet aangerend komt..![]()
Voor mij welquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:27 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ow trouwens... Eny vindt bier lekker. Is dat schadelijk voor hem?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:27 schreef blieblie het volgende:
Als het mijn kat was wel, want die krijgt echt wel een stoot als 'ie aan mijn bier zitquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:27 schreef blieblie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |