Aerin, die's van mijn zusje.quote:
Abessijnen zijn zo tof! Een van mijn katten is een 'halve' abessijn en het is echt de coolste kat die je je voor kan stellen. Hij heeft idd wel veel aandacht nodig, maar kan ook goed alleen zijn. Toen ik na een jaar een katje erbij nam keek hij echt me dagen aan zo van "Moest dat nou? We hadden het toch leuk zo?"quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:56 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Awww ja, dat vind ik er ook zo leuk aanVriend en ik zijn aan het kijken wat voor kat we willen hebben, en ik vind die Somali wel wat
Kunnen die wel af en toe alleen zijn? Ik wilde al een Abessijn maar die kunnen daar dus niet tegen en hebben een speelkameraadje nodig.
Nee de sperciebonen niet, wel speelt hij er mee als hij er één gevangen heeft. Hij is er net zo dwaas mee aan het spelen als met een speelgoedmuisje. Helaas vind ik soms dus maanden later verdroogde spercieboontjes op de meest vreemde plekkenquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:36 schreef briana_muirinn het volgende:
Eet ie ze ook op? de mijne lust tot nu toe witbrood, melk, mais, tuinbonen, snijbonen en erwtensoep...
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:31 schreef FLIPNEUS het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Google, 8 weekjes oud, twee daagjes in mijn bezit, op mijn laptop.
[afbeelding]
Google d'r zusje.
Zie ik daar twee witte sokken boven uit de pol * groen * steken ????quote:
Neus & neusquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:23 schreef tonja het volgende:
Eindelijk! Eny is echt prachtig.
Loes
[afbeelding]
Harry
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:34 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Neus & neus![]()
Zo lievvvv die kokkerd van Harry![]()
die andere óók hoor, maar die van Hárry....zucht....![]()
Sjaak!quote:is ie niet geweldig!!! Nu nog een naam, ze hadden hem Muis genoemd, maar dat vind ik niet klinken. Het is een katertje. iemand leuke ideetjes?
Dat gezichtjequote:Op dinsdag 8 november 2005 23:20 schreef QueenR het volgende:
Een nieuw kitten is gearriveerd!!!! en hij blijft want ik was op slag verliefd![]()
kwam uit een nestje van 5, gedumpt weer en helaas zijn 3 broertjes overleden.
[afbeelding]
[afbeelding]
is ie niet geweldig!!! Nu nog een naam, ze hadden hem Muis genoemd, maar dat vind ik niet klinken. Het is een katertje.iemand leuke ideetjes?
![]()
Rum Tum Tuggerquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:20 schreef QueenR het volgende:
Een nieuw kitten is gearriveerd!!!! en hij blijft want ik was op slag verliefd![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
is ie niet geweldig!!! Nu nog een naam, ze hadden hem Muis genoemd, maar dat vind ik niet klinken. Het is een katertje.iemand leuke ideetjes?
![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:20 schreef QueenR het volgende:
![]()
Wat een scheetjequote:Op zondag 6 november 2005 21:22 schreef blieblie het volgende:
Mijn nieuwe huisgenoot is er!!!.
En het is sinds vandaag een echte prijskater, want het nestje heeft een prijs gewonnen op de kattenshow van vandaag. Toen ik ff was wezen kijken is me verschillende malen gevraagd door fokkers of ik em niet wilde door verkopen. En dan laat ik em over een tijdje castreren![]()
.
Na een korte inspectietocht bleken de visjes wel aardig interessant:
[afbeelding]
Maar ook de plantjes werden niet over geslagen in de expeditie:
[afbeelding]
En nu ligtie na deze overweldigende ervaring te maffen:
[afbeelding]
Hij ging overigens nadat hij uit het "kooitje" gehaald werd direct op ontdekkingstocht uit, is niet bang (tenminste dat lijkt), maar vindt het nog niet zo jofel om opgepakt te worden. *Helemaal happy met Eny is*.
Ooooh wat issie lievvvvquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:20 schreef QueenR het volgende:
Mikkie ?quote:Op woensdag 9 november 2005 11:46 schreef QueenR het volgende:
alvast bedankt voor het meedenken
weet het nog nietmoet echt bij hem passen ha dus ben hem aan het observeren
Ik vind het een Henkie of een Atlasquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:20 schreef QueenR het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ja grappig he! Net of zijn snoetje geschoren is ofzo hahaquote:Op woensdag 9 november 2005 23:34 schreef Bluezz het volgende:
Wat een hoofdje!!!
Rondom wat langer haar, en het gezichtje kortharig
Een leeuwtje
kijk 'm liggen danquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:47 schreef prupke het volgende:
Nol ligt weer eens te slapen
[afbeelding]
[afbeelding]
idd weer een vreselijk leuk schatjequote:Op dinsdag 8 november 2005 23:20 schreef QueenR het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ik zou voor Loki gaanquote:Op donderdag 10 november 2005 07:47 schreef QueenR het volgende:
[..]
En namen als Loki, Bowi, Ozzie scoren hoog... beslissing moet nu snel vallen![]()
Bowie gaat mijn voorkeur ook naar uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |