abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 november 2005 @ 23:08:23 #201
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_32523462
Cute
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_32524120
quote:
Op woensdag 23 november 2005 20:41 schreef LadyMorgana het volgende:
@ Tonja Nee bij alle meubels die ik koop kijk ik zowiezo eerst of het katproof is (zo zijn van de nieuwe bank de overtrekken los te halen en te wassen en nog te koop ) en ja nieuwe bank is het ook niet maar hij doet zoals je op de foto ziet goed dienst.
Mijn zusje heeft een chesterfield gekregen (nieuw) en haar vriend is daar erg trots op en nu denkt hij dat de katjes die ze sinds kort hebben (nu 13 weken) er niet in gaan hangen en ze hebben hem zelf al uit die droom geholpen

@ Foxje wat een mooie kat zeg die ogen
Ik heb een bank & "loveseat" van een vrij ruwe stof die ideaal is om nagels aan te scherpen. Toch heb ik Eny met 2 keer de plantenspuit afgeleerd zijn nagels erin te zetten. Heel soms doet hij alsof hij het gaat doen om mij te pesten maar een keer kuchen is dan meestal voldoende . Al heb ik natuurlijk geen idee wat het beest uitvoert als ik er niet ben, maar goed... Beiden zien er nog prima uit .
pi_32524197
quote:
Op woensdag 23 november 2005 22:34 schreef Rewimo het volgende:
Jamies trouwe-honden-blik, speciaal voor mij gereserveerd

[afbeelding]
Wat een ontzettend mooi beest .
Die Scottishfold vind ik echt enorm liev met die gevouwen oortjes .
pi_32524317
katten .

Ik wil ook een kat, maar kan hier geen een houden. . Zo jammer. .
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 november 2005 @ 08:19:05 #205
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_32529118
quote:
Op woensdag 23 november 2005 23:34 schreef blieblie het volgende:
Wat een ontzettend mooi beest .
Die Scottishfold vind ik echt enorm liev met die gevouwen oortjes .
Ze zijn ook heel erg lief, heel aanhankelijk. Ik heb er twee
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 24 november 2005 @ 13:54:17 #206
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_32535839
quote:
Op donderdag 24 november 2005 08:19 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ze zijn ook heel erg lief, heel aanhankelijk. Ik heb er twee
Laat 's kijken dan ? Ik vind ze er ook zo knuffelig uitzien met die koddige oortjes.

ow er staat er een van op de vorige pag. zie ik nu en de andere ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 24 november 2005 @ 19:24:46 #207
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_32544905
quote:
Op woensdag 23 november 2005 22:34 schreef Rewimo het volgende:
Jamies trouwe-honden-blik, speciaal voor mij gereserveerd

[afbeelding]
Hij lijkt me nogal boos
opgezegd@fok.nl
pi_32570365

Ook katers hebben het koud deze winterse dagen
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 25 november 2005 @ 16:55:28 #209
13151 crew  Rewimo
pi_32571165
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:54 schreef deedeetee het volgende:
Laat 's kijken dan ? Ik vind ze er ook zo knuffelig uitzien met die koddige oortjes.

ow er staat er een van op de vorige pag. zie ik nu en de andere ?
Beauty
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 25 november 2005 @ 17:03:21 #210
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_32571397
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 16:55 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Beauty
[afbeelding]
ooooowwww and a beauty she is

die dikke knuffelpootjes

mooie oogkleur óók
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 25 november 2005 @ 17:09:44 #211
33954 ElisaB
pi_32571578
Wat een schatje! Is het een mannetje Rewimo? If so, dan heb ik een kruisingsvoorstel
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 25 november 2005 @ 18:57:11 #212
13151 crew  Rewimo
pi_32574912
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 17:09 schreef ElisaB het volgende:
Wat een schatje! Is het een mannetje Rewimo? If so, dan heb ik een kruisingsvoorstel
Jamie is een mannetje, Beauty een vrouwtje. Maar beiden ex dus kruisen zit er niet echt in.
  vrijdag 25 november 2005 @ 19:45:52 #213
33954 ElisaB
pi_32576404
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 18:57 schreef Rewimo het volgende:
Jamie is een mannetje, Beauty een vrouwtje. Maar beiden ex dus kruisen zit er niet echt in.

En ik zag het zo voor me... Pluim & Beauty
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 25 november 2005 @ 23:25:12 #214
13151 crew  Rewimo
pi_32582887
Jammer hè?
  vrijdag 25 november 2005 @ 23:39:32 #215
33954 ElisaB
pi_32583290
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 23:25 schreef Rewimo het volgende:
Jammer hè?
egwel

Je poessies zijn zo cutééé
pi_32586191
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 19:45 schreef ElisaB het volgende:

[..]

En ik zag het zo voor me... Pluim & Beauty
Is Pluim dan een Brits Korthaar ?
pi_32586246
ik heb nog een rode ongeschonden poes...ons fokke:)
Soms denk ik wel eens had ik ons Nol maar nooit laten helpen ..dan had ik rode poezen kunnen kweken !
Thank Drunk I'm a Goddess!
  zaterdag 26 november 2005 @ 01:29:23 #218
33954 ElisaB
pi_32586300
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 01:25 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Is Pluim dan een Brits Korthaar ?
Nee, eerder een mengeling van het een en ander.

De naam heeft ze niet voor niets; die staart

En die oren

En haar broer

[ Bericht 17% gewijzigd door ElisaB op 26-11-2005 01:40:21 ]
pi_32586544
Blèèèh

zaterdag 26 november 2005 @ 01:50:05 #220
33954 ElisaB
pi_32586679
Kan ik ook:

Dit is Opa; inmiddels bijna 18
pi_32586842
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 01:29 schreef ElisaB het volgende:

Nee, eerder een mengeling van het een en ander.
Een hele mooie poes, maar zo'n poes kun je sowieso beter nooit kruisen met een Scottish Fold, de Fold mutatie is nogal delicaat wat dat betreft, hangt samen met vervelende skeletproblemen, daarom mag je ook nooit Fold met Fold laten paren, dan krijg je kittens met de meest verschrikkelijke aandoeningen. Een Fold wordt verplicht gekruist met een Brits Korthaar (die zijn qua type het meeste hetzelfde) zodat je geen twee keer dat Fold gen krijgt, er wordt liever niet gekruist met katten zonder stamboom omdat je vanwege het ontbreken van info over de voorouders dus grotere kans hebt om dan die negatieve invloed van het Fold gen te versterken met kittens met skeletafwijkingen als gevolg. Zelfs aan katten met één Fold gen kan nog het één en ander mis zijn, daarom is de Fold echt een ras voor mensen die er heel veel van af weten en heel zorgvuldig zijn, en moeten fokdieren eigenlijk geröntgend worden voordat ermee gefokt gaat worden. http://www.fifeweb.org/wp/breeds/breeds_sfold.html

En nog een knuppel in het hoenderhok: ik snap sowieso niet waarom je zou gaan fokken/vermeerderen met een kat zolang er nog een kittenoverschot is. ( ik snap dat je eigen poes altijd extra speciaal is, maar toch...het is weer een bijdrage aan het probleem)
pi_32586876
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 16:37 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

Ik kan niet precies haar hele tekening zien, maar volgens mij heeft ze een wit lijf, gekleurde oren/bovenkant kop, gekleurde staart en een aantal vlekken op het lijf, die tekening heet Harlekijn, past dan ook wel een beetje bij d'r ! En ze ziet er lekker relaxt uit.
Is dat zo? Mijn mooie slettebakje heeft dat dan ook. En net als wat Cutebutpsycho zegt...Kyra komt ook uit het asiel, heb d'r nu 2 jaar,vanaf dat ze 8 maanden is, en het is echt een enorme kroeltante, enorm lief, en toch ondeugend en gek. Ze bemoeit zich overal mee, en waar ik ben, is Kyra. Zelfs als ik achter de pc zit, weet ze zich nog bij me te wurmen. Ze hoort nu gewoon bij me
Dit is ze:

Back in business.
pi_32586878
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 01:59 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

Een hele mooie poes, maar zo'n poes kun je sowieso beter nooit kruisen met een Scottish Fold, de Fold mutatie is nogal delicaat wat dat betreft, hangt samen met vervelende skeletproblemen, daarom mag je ook nooit Fold met Fold laten paren, dan krijg je kittens met de meest verschrikkelijke aandoeningen. Een Fold wordt verplicht gekruist met een Brits Korthaar (die zijn qua type het meeste hetzelfde) zodat je geen twee keer dat Fold gen krijgt, er wordt liever niet gekruist met katten zonder stamboom omdat je vanwege het ontbreken van info over de voorouders dus grotere kans hebt om dan die negatieve invloed van het Fold gen te versterken met kittens met skeletafwijkingen als gevolg. Zelfs aan katten met één Fold gen kan nog het één en ander mis zijn, daarom is de Fold echt een ras voor mensen die er heel veel van af weten en heel zorgvuldig zijn, en moeten fokdieren eigenlijk geröntgend worden voordat ermee gefokt gaat worden. http://www.fifeweb.org/wp/breeds/breeds_sfold.html

En nog een knuppel in het hoenderhok: ik snap sowieso niet waarom je zou gaan fokken/vermeerderen met een kat zolang er nog een kittenoverschot is. ( ik snap dat je eigen poes altijd extra speciaal is, maar toch...het is weer een bijdrage aan het probleem)
Pfoe, wat weet jij er veel van

En ik ben het met je knuppel eens hoor

Elisa
Opa is lievvvv
  zaterdag 26 november 2005 @ 02:03:07 #224
33954 ElisaB
pi_32586917
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 01:59 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[KNIP]
Dank je wel voor de info
Mijn vraag aan Rewimo was eigenlijk voornamelijk een groot compliment voor haar mooie poezen; ik had niet echt een date willen plannen hoor
quote:
Ik snap je punt, maar kittens zijn wat ons betreft geen probleem. Onze Pluim heeft alles nog en is niet meer aan de pil. Als ze kleintjes krijgt, dan nemen we die er gewoon bij
  zaterdag 26 november 2005 @ 02:05:46 #225
33954 ElisaB
pi_32586961
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 02:01 schreef Bluezz het volgende:
Elisa
Opa is lievvvv
Opa is vet-cool! Heeft twaalf jaar met mij alleen gewoond (was binnenkat) en komt nu helemaal los. Hij is ongelofelijk lief en erg tolerant. Iedereen is welkom; hij kan er zich niet druk over maken. Sinds een paar maanden begint ie te spelen (deed ie daarvoor nooit; had ie kennelijk niet geleerd). Dat is geweldig. Zo'n ouwe stramme kat die malle sprongen maakt. Het wordt zn dood nog eens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')