Om het eenvoudig te houden, kunnen het ook nog 48 andere mogelijkheden zijn:quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:22 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik ga proberen te voorspellen wat er wel kan door de genen die ik kan zien, en de genen die ik erbij gok.
Ik ga nu een nestje gokken (met alle genen véél te keurig verdeeld);
Kitten 1: aaDDLlssXoY- Kortharig zwart katertje
Kitten 2: AaDDLlSsXoY- Kortharig zwart katertje met streepjes en ongeveer de helft wit
Kitten 3: aaDDLlSsXOXo Kortharig zwart/rood tortiepoesje met ongeveer de helft wit
Kitten 4 :AaDDLlSSXOXo Kortharig zwart/rode tortietabbypoesje met veel wit (type Xena)
quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:05 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Dat waren maar vier van de mogelijkheden hoor, waarschijnlijk zijn er 12 mogelijkheden (ik gok erop dat pa tabby is, als pa geen tabby is 6, als hij wel tabby is en verdunning draagt 24, en als hij ook nog eens langhaar draagt 48)
quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zelfs mijn versgebakken brood heeft een kattenvorm![]()
Als dit geen teken aan de wand is.
behalve dan dat je deze al 2 minuten vóór de laatste echte post hebt geopendquote:
Nope, jouw post was de 300e (dus) sluitpost :quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:32 schreef Mobster273 het volgende:
behalve dan dat je deze al 2 minuten vóór de laatste echte post hebt geopend
Ik postte door het slotje heen om een linkje naar dit topic erin te zetten.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:21 schreef Mobster273 het volgende:
toch wel, nieuw topic namelijk
voor jou uiteraard
ik maak idd een denkfout, jou quote was al een post van mij in dit topic en niet de laatste van de vorigequote:Op zaterdag 8 april 2006 00:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nope, jouw post was de 300e (dus) sluitpost :
[..]
Ik postte door het slotje heen om een linkje naar dit topic erin te zetten.
En door dat brood van jou zit ik nu ook aan dit topic gekluisterdquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Poezenbrood
Nou eis ik ook dat ik van 't weekeind kittens te zien krijg hier [afbeelding]
laat ze die zelf nou maar eens niet hebben....quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:05 schreef ElisaB het volgende:
Pluim zit op dit eigenste moment met haar dikke buikje bij mij op schoot, knalhard te knorren (doet ze anders nooit... zitten wel, maar knorren niet).
Jullie hebben de groeten en ze wenst jullie een rustige nacht
Nou, poezengroetjes terug van mijn kattenquote:Op zaterdag 8 april 2006 01:05 schreef ElisaB het volgende:
Pluim zit op dit eigenste moment met haar dikke buikje bij mij op schoot, knalhard te knorren (doet ze anders nooit... zitten wel, maar knorren niet).
Volgens mij, haat ze onsquote:Op zaterdag 8 april 2006 01:05 schreef ElisaB het volgende:
Ik denk....quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:31 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik ben benieuwd wat het gaat worden
Zeker ook een veelvoud van 4 pootjes, 2 oortjes, 1 staart enzoquote:
Ja hoeveel, welke kleuren, welk geslachtquote:
Lees de OPquote:Op zaterdag 8 april 2006 01:39 schreef Martijn_77 het volgende:
Ja hoeveel, welke kleuren, welk geslacht
Ja, maar dat is maar een voorspelling en voorspellingen komen niet zo vaak uitquote:
Hmm... lekker.. Hoe laat mag ik hem halen dat bakkie? hihiquote:frontignan - zaterdag 8 april 2006 @ 09:53
je krijgt er nog eenbij ook
Even wakker worden en dan zal ik haar met de cam achterna gaan kruipenquote:Elies, doe nog es een lieve Pluim-foto, please
quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:23 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Omdat ze anders niet in de kat passen. Ze groeien later wel wat bij.
Iig, hf. [afbeelding]
Lieve C., het was gebiedender wijs,quote:Op zaterdag 8 april 2006 09:40 schreef CartWOman het volgende:
Vrouwe B... die TT, ik dacht dat ik het al had gemist.![]()
Het voelt echt als kleine bonkies hoorquote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:20 schreef ElisaB het volgende:
Foto's maken van een Pluim die dat niet ziet zitten is bést lastig
[afbeelding]
Maar Pluim is straks weer normaal.quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:51 schreef ElisaB het volgende:
Wat een dik propje die Pluim
... al zeg ik het zelf
quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:23 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Omdat ze anders niet in de kat passen. Ze groeien later wel wat bij.
Iig, hf. [afbeelding]
Dat zag ik later ook, maar ja, hyper hè?quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lieve C., het was gebiedender wijs,
liefs,
B
Plumootje die foto's
Mini-aardappeltjes
Ik help het je hopenquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:49 schreef CartWOman het volgende:
Morgenavond 4 piepkleine pluimstaartjes aan de borst.![]()
En ze kijkt net zo bescheten als Pluim soms doet: "What was I thinkingquote:
Dan worden ze allemaal zwart met een wit befje. Kleine domineetjes en priestertjesquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:52 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Zouden het dan zondagspoesjes worden...?
quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:09 schreef ElisaB het volgende:
Ook zo'n mooi rond bolletje
Voel jij ze ook schoppen?
quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:05 schreef frontignan het volgende:
nee nee niet morgen maar vandaag ,mijn voorspelling was vandaag
of ze bevallen nog straks tesamen![]()
kunen ze samen puffen![]()
maar vandaag pluim kom op je kan het![]()
hier een foto van bel misschien helpt dat pluim wel(kijk is pluim zon buik heb jij nou ook wil je niet weer slank zijntoch) nou laat ze er nu vandaag dan maar uit dan heb je je mooie postuurtje weer terug
![]()
[afbeelding]
En zo liggen ze dan bij Pluim!quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:52 schreef Nilasha het volgende:
ElisaB zo ziet het er straks bij jou ook uit.. misschien wat andere kleurtjes. Heerlijk al dat kleine grut straks om je heen..
http://youtube.com/watch?v=BXgkc9ea7u0&search=kitten
quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:55 schreef Nilasha het volgende:
[..]
En zo liggen ze dan bij Pluim!
http://youtube.com/watch?v=TJ5XS3FUArQ&search=kitten
Ahhhh wat een lief filmpjequote:Op zaterdag 8 april 2006 22:52 schreef Nilasha het volgende:
ElisaB zo ziet het er straks bij jou ook uit.. misschien wat andere kleurtjes. Heerlijk al dat kleine grut straks om je heen..
Oooooooooquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:52 schreef Nilasha het volgende:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:57 schreef Adelante het volgende:
ohjee, ik zie de v&a topics met [TK] Kittens al weer voor me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |