Voordat de klus geklaard is, of voordat de eerste mini-Pluimpjes komen?quote:Op maandag 10 april 2006 22:09 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou als het nu begint kan het duren tot wel 6 uur morgenochtend
Ohquote:Op maandag 10 april 2006 22:09 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou als het nu begint kan het duren tot wel 6 uur morgenochtend
en uhh sorry hihi maar aan de buitenkant zie je niet of het een hij of zij isquote:Op maandag 10 april 2006 21:29 schreef zhe-devilll het volgende:
Eh die witte is de vaderWeggelopen helaas of gejat
![]()
Hij heeft heftig meegeholpen toen en kreeg af en toe een behoorlijke beet van de moeder, daarna was hij een geweldige lieve papa die de kittens waste etc.
Hij heeft zelfs het laatste jong helemaal schoongewassen omdat de moeder te moe was
Hierna at hij ook de nageboorte op![]()
Lief he!
Die langharige poezen zijn trouwens ontzettend mooi hoor![]()
Ja nouja, soms komt het voorquote:Op maandag 10 april 2006 22:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh
Dus elke minuut F5-en is niet echt nodig?
Tot het klaar is,..quote:Op maandag 10 april 2006 22:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Voordat de klus geklaard is, of voordat de eerste mini-Pluimpjes komen?.
Woeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 10 april 2006 22:13 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Tot het klaar is,..
De eerste kan al snel komen hoor, uurtje ofzo
Oooohquote:Op maandag 10 april 2006 22:13 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Tot het klaar is,..
De eerste kan al snel komen hoor, uurtje ofzo
Ik vond nog een andere maar ik ben bang dat alleen poezen die smakelijk zouden vinden.quote:
Nou, als hij net zo toepasselijk isquote:Op maandag 10 april 2006 22:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vond nog een andere maar ik ben bang dat alleen poezen die smakelijk zouden vinden.![]()
Als dat niet zo zou zijn zou het je denk ik niet echt kunnen schelen. Het is gewoon te mooi om je van los te trekken.quote:Op maandag 10 april 2006 22:15 schreef ElisaB het volgende:
We treffen het; morgen een rustige dag, dus het kan ons niet boeien of het laat wordt
En gelijk heb je! Maar nog steeds prettig dat het morgen rustig isquote:Op maandag 10 april 2006 22:17 schreef nokwanda het volgende:
Als dat niet zo zou zijn zou het je denk ik niet echt kunnen schelen. Het is gewoon te mooi om je van los te trekken.
De mammapoes zou het na de bevalling graag eten.quote:
Ik heb best een vreemd soort van humor, maar dit gaat me toch echt iets te ver.quote:Op maandag 10 april 2006 22:20 schreef nokwanda het volgende:
De mammapoes zou het na de bevalling graag eten.![]()
Okay dan... verwijder maar als ie te eng is![]()
Mij ookquote:Op maandag 10 april 2006 22:24 schreef Biene het volgende:
[..]
Ik heb best een vreemd soort van humor, maar dit gaat me toch echt iets te ver.![]()
Uh.... yak...quote:Op maandag 10 april 2006 22:20 schreef nokwanda het volgende:
De mammapoes zou het na de bevalling graag eten.![]()
Okay dan... verwijder maar als ie te eng is![]()
Jaaa roze en blauwequote:Op maandag 10 april 2006 22:32 schreef nokwanda het volgende:
En dan nu beschuit met poesjes
Dat beeld blijft nu hangen, dus in plaats van die muisjes denk ik nu wat anders.quote:Op maandag 10 april 2006 22:32 schreef nokwanda het volgende:
En dan nu beschuit met poesjes
quote:
Aaahquote:Op maandag 10 april 2006 22:46 schreef Bluezz het volgende:
Vol verwachting klopt ons hart
[afbeelding]
Wat heb ik nu weer gedaan?quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 22:46 schreef Bluezz het volgende:
Vol verwachting klopt ons hart
[afbeelding]
Oh ja, die ienemienie puntstaartjesquote:Op maandag 10 april 2006 22:46 schreef Vava het volgende:
Dat lieve neusje![]()
En dan straks, als de poesjes er zijn, dan kruipen er allemaal van die lieve kleine beestjes met puntstaartjes rond![]()
Lijkt me goed plan, ze kan wel wat energie gebruiken...quote:Op maandag 10 april 2006 23:01 schreef ElisaB het volgende:
Nog steeds het zelfde dingetje en Pluim wenst eten
We gaan haar maar gewoon een klein prakje geven zo. Wie weet duurt het nog úren en úren.
Vinden ze leuk; speciaal om jou te plagenquote:Op maandag 10 april 2006 23:04 schreef Rewimo het volgende:
Waarom altijd 's nachts? 't Is bedtijd...
[dreigmodus]Pas op anders kom ik niet oppassenquote:Op maandag 10 april 2006 23:05 schreef ElisaB het volgende:
Vinden ze leuk; speciaal om jou te plagen
Dat doe je wel, je vind die mini-poekeis veel te leuk.quote:Op maandag 10 april 2006 23:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
[dreigmodus]Pas op anders kom ik niet oppassen[/dreigmodus]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |