In de zin van dat ze in de aflevering van vanavond uitdrukkelijk aanwezig was.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
doe's normaal
de nadruk mag er nu sowieso wel af hoor....
Dagboek van de mol zal nog wel komen.quote:Aflevering 5, Dagboek Liz
"IK ZIE HET NU VOORAL ALS EEN SOORT LEUK SCHOOLREISJE..."
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *Dagboek Liz
Eigenlijk heb ik niet het gevoel ècht te hebben deelgenomen aan het spel. De meeste tijd heb ik in Buenos Aires op de tangoacademie doorgebracht. Daar heb ik intens genoten, ook van het gezelschap van Roderick. Het was of de anderen en het hele mollenspel niet bestonden. Ik had wel helemaal de verkeerde kleding bij me! Wat heb je aan junglebroeken en bergschoenen in een prachtig Jugendstil hotel in een heerlijke, warme stad. Ik was blij dat ik even kon winkelen...
Na die tijd op de tangoschool is alles heel snel gegaan. Voor ik er goed en wel in zat, was ik er alweer uit. Ik heb gegokt en ik had het mis. Ik ben er natuurlijk enorm ingeluisd door Richard, maar that's part of the game. Karel vroeg na afloop terecht aan mij of ik wel geschikt ben voor het spel. Nou, nee dus!
Omdat ik me er niet echt wezenlijk mee kon bezig houden, vind ik het ook niet zo erg dat ik eruit ben. Ik zie het nu vooral als een soort leuk schoolreisje.
Ik had wel best wat uitdagende opdrachten willen meemaken. De verhalen over hoge bruggen en paardrijden maakten mij wel jaloers. Ik had óók graag meer van dat boeiende land willen zien, dus ik ga zeker nog eens terug. Bij de tangoschool heb ik trouwens achteraf nog een paar lessen gevolgd!
Deel 9 is dichtquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:11 schreef Viking84 het volgende:
zozo, je bent er snel bij. Deel 10 wordt dan voor Fred verdomme
roept desondanks ongewenste associaties opquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Deel 10 toch?
[..]
In de zin van dat ze in de aflevering van vanavond uitdrukkelijk aanwezig was.
Waarom dat? Het gaat hier over het programma, niet over Frédérique.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:11 schreef Viking84 het volgende:
zozo, je bent er snel bij. Deel 10 wordt dan voor Fred verdomme
Hij is nog Under Construction hequote:
Ik bedoel het niet zozeer inhoudelijk maar dat alle icoontjes en afbeeldingen het niet doen of fout worden gequote.quote:
maar mevrouw/meneer moest zo nodig het volgende deeltje aanmaken. Doe dat dan meteen fatsoenlijk of zet erin: OP volgt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
Dat vond ik ook ja, Frédérique en Toine lieten die roos liggenquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:15 schreef _Floddertje_ het volgende:
Frédérique maakt zich in deze aflevering opeens wel erg verdacht door die rozen te laten liggen. Hmm.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
maar mevrouw/meneer moest zo nodig het volgende deeltje aanmaken. Doe dat dan meteen fatsoenlijk of zet erin: OP volgt!
Geef die jongen een beetje tijd...quote:
too obvious. En ze speelt het wel érg goed als ze de mol is. Iedere keer die zichtbare opluchting als ze er niet uit gaat.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:15 schreef _Floddertje_ het volgende:
Frédérique maakt zich in deze aflevering opeens wel erg verdacht door die rozen te laten liggen. Hmm.
Dat je Flem wat tijd moet geven en niet meteen moet gaan zeuren.quote:
De opdrachten waren eindelijk eens leuk om naar te kijken.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:17 schreef tong80 het volgende:
Was deze aflevering net zo klote als de afleveringen daarvoor ?
Ok kijk ik morgen weer eens naar se herhaling.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:19 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De opdrachten waren eindelijk eens leuk om naar te kijken.
okquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:18 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat je Flem wat tijd moet geven en niet meteen moet gaan zeuren.
Ik vond de opdrachten ook leukquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:19 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De opdrachten waren eindelijk eens leuk om naar te kijken.
Hoe laat en waar wordt het herhaald? Ik heb die aflevering met die foto's tussen de bomen gemist, die waren dus echt niet te zien op die uitzendinggemist.nl streamsquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok kijk ik morgen weer eens naar se herhaling.
Altijd op zaterdagquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:21 schreef Molluck het volgende:
[..]
Hoe laat en waar wordt het herhaald? Ik heb die aflevering met die foto's tussen de bomen gemist, die waren dus echt niet te zien op die uitzendinggemist.nl streams
Laat haar/hem dan ook direct die bagger topictitel veranderen. Of laat een modje het veranderen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:18 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat je Flem wat tijd moet geven en niet meteen moet gaan zeuren.
Ik kan mij anders nog een paar weken herinneren waarin het op een zondagmorgen werd herhaald.quote:
Misschien moet je je grote mond houden! Nu kun je tenminste gelijk doorlullen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
maar mevrouw/meneer moest zo nodig het volgende deeltje aanmaken. Doe dat dan meteen fatsoenlijk of zet erin: OP volgt!
Ja. Anders moesten we maar liefst 2 minuten wachten. Dat zou een drama zijn geweest.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:22 schreef Flem het volgende:
[..]
Misschien moet je je grote mond houden! Nu kun je tenminste gelijk doorlullen.
Gezeik altijd.
Dat was alleen de eerste 2x, i.v.m. schaatsen op zaterdag.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik kan mij anders nog een paar weken herinneren waarin het op een zondagmorgen werd herhaald.
Dat mocht ook even duren ja.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:27 schreef RayMania het volgende:
Jezus, OP is nu toch goed. Kleuters.
Sinds er iemand is overleden wel ja.....quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:28 schreef easy-going het volgende:
Worden in dit forumonderdeel de topics altijd voor de helft gevuld met gezeik over TT en OP's ?
'k vond hem vanavond wel aardig overkomen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Van mij mag die Richard er wel weer uit. Ik was heel blij dat hij eruit ging eerlijk gezegd.
Ik vond die opmerking tegen Miloushka ook wel leuk, iets in de trant van 'Jeetje, wat maak jij ineens scherpe opmerkingen'quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:02 schreef DrMarten het volgende:
Wel weer een leuk geintje van Toine met dat bericht van de mol
Inderdaad. Je zag haar denken: "Bericht van de mol? Wtf, ik ben toch de mol?!"quote:Dat telefoontje naar Milouska was hilarisch
Dat was toch iets van "Dat waren wel heel veel scherpe opmerkingen in één keer"??quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:09 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ik vond die opmerking tegen Miloushka ook wel leuk, iets in de trant van 'Jeetje, wat maak jij ineens scherpe opmerkingen'
Precies mijn gedachte. Gezeur over de OP en/of TT mag in het vervolg achterwege blijven.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:27 schreef RayMania het volgende:
Jezus, OP is nu toch goed. Kleuters.
dat is inderdaad een aanwijzing! pfff, zou zo maar kunnen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:33 schreef Here2Stay het volgende:
Las net op het forum van WIDM een prachtige aanwijzing in de richting van Frederique.. Er zijn 7 rozen in het spel, waarvan 6 rode en 1 witte.. waarbij Frederique 3 seizoenen de rol van Roos de Wit vertolkte..
Stel dat hij helemaal NIKS had gezegd, dat was toch ook niet oké geweestquote:Op zaterdag 8 april 2006 02:10 schreef Jasza het volgende:
Ik kijk nu, had het opgenomen en bij dat begin met Karel heb ik er al gelijk minder zin in
Weet ik, het is ook goed dat hij het doet maar het begin is erg Frederique minded met dat complotje wat ze wilde maken enzo en dat is best raarquote:Op zaterdag 8 april 2006 02:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Stel dat hij helemaal NIKS had gezegd, dat was toch ook niet oké geweest![]()
Neen dat was: "Ik vind dat jij wel erg veel nuttige opmerkingen achter elkaar maakt, Milouska!"quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat was toch iets van "Dat waren wel heel veel scherpe opmerkingen in één keer"??
Briljant gevondenquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:33 schreef Here2Stay het volgende:
Las net op het forum van WIDM een prachtige aanwijzing in de richting van Frederique.. Er zijn 7 rozen in het spel, waarvan 6 rode en 1 witte.. waarbij Frederique 3 seizoenen de rol van Roos de Wit vertolkte..
Op zich kan dat natuurlijk een rookgordijn zijn om de Mol te zijn. Bij het telefoongesprek met Roderick kreeg ik sterk de indruk dat zij dat gesprek afkapte en niet Roderick. Ik vond het ook wel eigenaardig dat ze zei dat ze nergens heen ging. Alsof ze de anderen in het ongewis wilde laten. Volgens mij wist ze dondergoed waar ze mee bezig was.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:15 schreef Douwe het volgende:
En Miloushka kan het niet zijn, die doet gewoon té dom om de mol te zijn
Die 10.000 kregen ze toch wel, ook al won die andere ploeg. Verder kon ze nu meebeslissen of ze 5.000 zouden dumpen voor die supervrijstelling, waar ze wel heel erg fel voor was. Nee, volgens mij is het Miloeska wel.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
Milouska als Mol zou er te dik bovenop liggen. Ze is gewoon een enorme doosZe reageerde ook véél te blij dat haar ploeg die opdracht in dat spookdorpje had gewonnen.
Peggyquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:28 schreef Bravebart het volgende:
Liz klopt eigenlijk wel als je de foto er weer eens bij pakt
[afbeelding]
Volgende keer peggy dus
Van jou of algemeen?quote:Op zaterdag 8 april 2006 10:09 schreef Woelli het volgende:
Molverdenking van prono 1 (Aflevering 3)
1. Frédérique
2. Mary-Lou
2. Liz.
2. Roderick
5. Milouska
6. Richard
7. Toine
8. Peggy
Molverdenking van prono 2 (Aflevering 4)
1. Milouska
1. Liz
3. Roderick
4. Peggy
4. Mary Lou
6. Frédérique
7. Toine
Molverdenking van prono 3 (Aflevering 5)
1. Roderick
2. Milouska
3. Peggy
4. Liz
4. Frédérique
6. Richard
7. Toine
quote:is het jullie opgevallen dat de cijfers 1 7 8 in 2 opdrachten terugkomen? Eerst met het geld (187 pesa's) en toen de huisnummers 17 en 8.. Als je 18 en 7 neemt, krijg je R en G. Misschien een hint naar Richard Groenendijk?
hmmm.. datwas ook mijn eerste gedachte...quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:15 schreef _Floddertje_ het volgende:
Volgens mij is een ongeschreven regel dat iedereen de mol een keer aan het werk ziet (dus bij de mol in het groepje zit). In je eentje ergens coördineren valt daar in mijn ogen niet onder. Verder had ik het idee dat iedereen bij de eerste opdracht zijn groepsgenoot probeerde te misleiden. Te weten Roderick die opeens doet alsof de lijn heel slecht wordt en Toine die zogenaamd een verkeerd verbonden telefoontje krijgt. Dus ik weet het zo net nog niet of Milouska het is.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik blijf bij Milouska. Ze was erg verdacht deze week, met dat afgekapte telefoontje, slechte communicatie Deed me een beetje denken aan Yvon vorig jaar, die ook als spin in het web zat en door vage communicatie de opdracht had laten mislukken.
Ik weet niet hoe lang je widm al volgt, maar in de allereerste serie zat er idd een aanwijzing in het logo. Als je het logo omdraait zie je het woord "tip" erin geschreven. Daar moest je dan weer iets mee doen, ik weet niet meer wat. Sindsdien gebruiken ze nog steeds hetzelfde logo, maar heeft er nooit meer een aanwijzing in gezeten.quote:Op zaterdag 8 april 2006 10:49 schreef Mariposa het volgende:
Ook denk ik nog steeds iets te zien in het mol logo dat bij de eliminatie gebruikt wordt, maar ik kan er voorlopig nog van maken.
Kan ook tactiek zijn om de Mol uit te roken. Als Frederique nogal laks reageert als hij een verdacht telefoontje pleegt kan hij daar een bepaalde conclusie uit trekken natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:28 schreef sbientje het volgende:
ja dat van toine was vaagdat ie dat hele korte telefoontje pleegde.. Ik vind het steeds moeilijker worden. we zullen het over een week of 4 wel zien
![]()
Ze kiezen ook goede bn-ers uit vind ik. Niet van die bobo's in de bush/hotel big brother bn-ers.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:36 schreef calvobbes het volgende:
Het valt me sowieso wel op hoe fanatiek ze zijn. Meestal maken die BN'ers er een potje van als ze meedoen aan een dergelijk TV programma.
Maar deze gaan echt voor het spel. Een Toine die streken uithaalt, Milouska die probeert te onderhandelen, Peggy die uit stelen gaat, Frederique die zich kwaad maakt omdat ze verloren heeft.
Ik vind Peggy toch wel Bobo's in de Bush-materiaal eigenlijk....quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:13 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ze kiezen ook goede bn-ers uit vind ik. Niet van die bobo's in de bush/hotel big brother bn-ers.
Ach, Peggy is best liefquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Peggy toch wel Bobo's in de Bush-materiaal eigenlijk....
daar heb jij dan weer een puntquote:
Omdat volgens mij de eerste keer met bekende nederlanders nog beter werd bekeken dan met onbekende nederlandersquote:Op zaterdag 8 april 2006 15:01 schreef Leep het volgende:
Maar waaomr is het niet meer met onbekende nederlanders dan
quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Peggy toch wel Bobo's in de Bush-materiaal eigenlijk....
Grappig dat ik er heel anders over denk en nog steeds boven jou in de prono sta.quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Peggy wordt onderschat, ze speelt het spel heel slim en daarom gaat ze winnen. En Frédérique is de mol. En Peggy stemt op Frédérique, dus ik heb goed.
Ja, omdat over de dingen die Erik voorspelt, niemand nog punten heeft kunnen verdienen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:40 schreef Eveli het volgende:
[..]
Grappig dat ik er heel anders over denk en nog steeds boven jou in de prono sta.
Widm.com houdt dat heel mooi bij.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga vanaf nu meer in de gaten houden op wie iedereen stemt.
Jij plaatste gisteren een dagboek van Lizquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:00 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Widm.com houdt dat heel mooi bij..
Al lopen ze nu zo te zien wel achter, het is maar tot aflevering 3 bijgehouden.
Wat is daarmee?quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij plaatste gisteren een dagboek van Liz![]()
Op wieisdemol.com, een fansite, wordt bijgehouden wie op wie stemt zeg ik. Maar dat is maar tot en met aflevering 3 opgenomen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:11 schreef Haaibaaike het volgende:
Omdat je zegt dat er nog niet zijn.
Goed lezen Truus, hij had het heel ergens anders over.quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:11 schreef Haaibaaike het volgende:
Omdat je zegt dat er nog niet zijn.
Overigens er is niks mis mee.
Is dat weer veel gevraagt![]()
`Sorrie, dat ik het niet gelezen hebtquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:13 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Op wieisdemol.com, een fansite, wordt bijgehouden wie op wie stemt zeg ik. Maar dat is maar tot en met aflevering 3 opgenomen.
Op wieisdemol.nl, de officiële site, staan de dagboeken van de mol en degene die eruit gaat. Het dagboek van Liz staat er al op, maar van de mol nog niet.
IK had niet tegen jou Bobquote:Goed lezen Truus, hij had het heel ergens anders over.
Is dat zo? Dan weten we dus van tevoren al wie gaat afvallen, want dan zou dat ook niet in het programma genoemd moeten worden. Dus dan hoorde we tijdens de test geen voice over van Liz waarin ze zei op wie ze zou gaan stemmen. Ik weet niet meer of ze dat wel of niet gezegd heeft...quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:01 schreef Here2Stay het volgende:
Er wordt alleen nooit vermeld op wie de afvaller heeft gestemd.
Waarom kun je die opmerking niet plaatsen? Kan me best voorstellen, zeker als ze de mol is, dat ze die afleveringen nog graag wilde zien. De mol zal niet standaard al de uitzendingen hebben gezien. Na afloop van het spel is het aan de montage en de redactie.
Iedereen noemde een naam, Liz had het erover hoe lastig ze het vond enzo maar noemde geen naam. Zo gaat het tot dusver iedere week.quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan weten we dus van tevoren al wie gaat afvallen, want dan zou dat ook niet in het programma genoemd moeten worden. Dus dan hoorde we tijdens de test geen voice over van Liz waarin ze zei op wie ze zou gaan stemmen. Ik weet niet meer of ze dat wel of niet gezegd heeft...
Dus degene die geen naam noemt valt afquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Iedereen noemde een naam, Liz had het erover hoe lastig ze het vond enzo maar noemde geen naam. Zo gaat het tot dusver iedere week.
Ja, tijdens de test zegt iedereen op wie diegene gestemd heeft, van de afvaller laten ze dat niet horen. Hebben ze gewoon een stukje uit het gesprek genomen waarbij die afvaller twijfelt en geen naam noemt.quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus degene die geen naam noemt valt afOf hebben ze tegen haar gezegd dat ze moest twijfelen. Dat kan niet, want dan wist ze zelf ook al van tevoren dat ze eruit ging. Of wellicht een stukje uit de opname geknipt.
Ja, zeggen van "draai jij er maar flink omheen, want jij valt af" lijkt me ook zo onhandig.quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:41 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik denk dat er gewoon wat geknipt is.
Okquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, tijdens de test zegt iedereen op wie diegene gestemd heeft, van de afvaller laten ze dat niet horen. Hebben ze gewoon een stukje uit het gesprek genomen waarbij die afvaller twijfelt en geen naam noemt.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, zeggen van "draai jij er maar flink omheen, want jij valt af" lijkt me ook zo onhandig.
Ik heb mijn afvallers fout. Maar de mol en winnaar zit wel goedquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:40 schreef Eveli het volgende:
[..]
Grappig dat ik er heel anders over denk en nog steeds boven jou in de prono sta.
Op www.wieisdemol.nl staat dat ALLE afleveringen al zijn opgenomen, dus waarschijnlijk ook de mollenstreken-uit-de-doeken-aflevering in dat gevalquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:24 schreef juanita het volgende:
Ik denk nu dat Frederique de mol is, of de winnaar.
Het valt mij bv. op dat er in diverse berichten nogal nadruk op wordt gelegd dat zij trots was op haar deelname.
En Karel zei gister in zijn voorwoord "we kunnen haar nog bewonderen".
Op teletekst las ik dat zij "de komende weken" nog te zien is in WIDM.
IMO valt zij dan niet volgende week of zo af, maar blijft ze tot het eind. Dus winnaar of mol.
Best weird zou dat zijn... Ik vond het gister al zo gek om haar gewoon op tv te zien, wetend dat ze er niet meer is.
Trouwens de laatste uitzending zal ook wel emotioneel worden. Die is vast nog niet opgenomen toch? Volgens mij zijn die opnames altijd pas in de week voorafgaand aan de ontknoping. Als dat zo is, is Frederique er dus niet bij. Stel je voor dat ze dan ook nog winnaar of mol is.
Hoe dan ook.... een hele buitengewone en bijzondere aflevering van WIDM dit jaar.
Hoop je.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb mijn afvallers fout. Maar de mol en winnaar zit wel goed.
Ja, ze gaan natuurlijk niet zeggen: "De komende twee afleveringen" of "tot de laatste aflevering"quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:24 schreef juanita het volgende:
Op teletekst las ik dat zij "de komende weken" nog te zien is in WIDM.
Volgens mij niet hoor, had Liz zoiets niet bij Boulevard gezegd, dat ze daar niet bij was?quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:19 schreef Sannydance het volgende:
[..]
Op www.wieisdemol.nl staat dat ALLE afleveringen al zijn opgenomen, dus waarschijnlijk ook de mollenstreken-uit-de-doeken-aflevering in dat geval
Zolang ze er beide nog inzitten blijf ik erbij. En aangezien ik gelijk heb, zitten ze er tot het eind inquote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zolang ze er beide nog inzitten blijf ik erbij. En aangezien ik gelijk heb, zitten ze er tot het eind in.
Ja Frédérique was toen ziek ofzo (toen al? Of had ze toen gewoon een griepje?)quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor, had Liz zoiets niet bij Boulevard gezegd, dat ze daar niet bij was?
Ik begin nu toch tw twijfelenquote:Op zondag 9 april 2006 00:29 schreef Airelle het volgende:
Oh, het is zeker weten Peggy.
Hm ik begin nu ook steeds meer te twijfelen of Richard het niet zal zijn.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:25 schreef _Floddertje_ het volgende:
Liz zei tijdens de test niet op wie ze stemde, maar uit wat ze eerder in de aflevering van afgelopen vrijdag zei kon je opmaken dat ze erg op Toine zat. Sowieso natuurlijk toen zij en Richard tegelijkertijd in de taxi tegen elkaar zeiden wie ze verdachten, Richard loog toen, maar Liz was wel eerlijk. En later zei ze dat ze het niet erg vond dat de opdracht met de rozen was mislukt omdat ze eigenlijk wel blij was met de extra informatie over Toine die het mislukken van deze opdracht haar gegeven had (Toine had samen met Frédérique de rozen laten liggen). Dus het zit er dik in dat Liz op Toine heeft gestemd.
Overigens wil dat nog niet alles zeggen, want toen Chris eruit moest zei Richard dat hij daar helemaal niets van snapte omdat hij ál zijn vragen helemaal richting Chris had beantwoord. En toch moest niet hij er toen uit maar Chris zelf.
Alleen van de verliezer, van de mol nog steeds niet idd.quote:Op zondag 9 april 2006 13:08 schreef Chowi het volgende:
Nog iemand waarbij het dagboek van aflevering 5 het wél doet? Wil diegene dan zo vriendelijk zijn dit even te posten?. Dank u.
Irritant dat die site nooit eens goed up-to-date is. Er is altijd wel iets dat het niet doet.quote:Op zondag 9 april 2006 13:12 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Alleen van de verliezer, van de mol nog steeds niet idd..
Bij mij doen ze het allebei niet eens.quote:Op zondag 9 april 2006 13:12 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Alleen van de verliezer, van de mol nog steeds niet idd..
Staat er bij mij, bij de dagboeken van aflevering 5quote:Server Error in '/' Application.
--------------------------------------------------------------------------------
The resource cannot be found.
Description: HTTP 404. The resource you are looking for (or one of its dependencies) could have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. Please review the following URL and make sure that it is spelled correctly.
Requested Url: /7kqak6xvcu5svdzntehs3yhe5r2/db_mol.aspx
--------------------------------------------------------------------------------
Version Information: Microsoft .NET Framework Version:1.1.4322.2032; ASP.NET Version:1.1.4322.2032
Precies. Hier ook.quote:Op zondag 9 april 2006 13:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Staat er bij mij, bij de dagboeken van aflevering 5.
Dat vind ik niet interessant.quote:Op zondag 9 april 2006 13:21 schreef alwaysthebest het volgende:
Die site is sowieso behoorlijk langzaam nu.
Om bij het dagboek van de verliezer te komen moet je op de hoogfpagina op dit plaatje klikken.
Daar maakt ze het echt zelf naar met d'r onmogelijke gedrag.quote:Op zondag 9 april 2006 14:45 schreef Aarti het volgende:
Die Milouska wordt nu wel erg buiten de groep gemieterd hoor, beetje lullig.
ze is niet erg slim, maar ik heb altijd medelijden met domme mensenquote:Op zondag 9 april 2006 14:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daar maakt ze het echt zelf naar met d'r onmogelijke gedrag.
Óf misschien is het gespeeld. Dat kan ook nog, hè?quote:Op zondag 9 april 2006 14:56 schreef Aarti het volgende:
[..]
ze is niet erg slim, maar ik heb altijd medelijden met domme mensen![]()
Dan kan ze wel ERG goed acteren!! Zo over the top, dat je eraan voorbij gaat dat ze de mol kan zijnquote:Op zondag 9 april 2006 15:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Óf misschien is het gespeeld. Dat kan ook nog, hè?
Heb je Wie Is De Mol gezien in Portugal? Daar waren geen BN'ers, en ook géén acteurs, maar er was wel een mol die nauwelijks verdacht werd. Acteren is niet het enige waar je goed in moet zijn als mol.quote:Op zondag 9 april 2006 15:18 schreef Aarti het volgende:
[..]
Dan kan ze wel ERG goed acteren!! Zo over the top, dat je eraan voorbij gaat dat ze de mol kan zijn
Ach weet je...ik heb eigenlijk geen flauw idee wie de mol is![]()
Dit is de eerste Mol die ik kijkquote:Op zondag 9 april 2006 15:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heb je Wie Is De Mol gezien in Portugal? Daar waren geen BN'ers, en ook géén acteurs, maar er was wel een mol die nauwelijks verdacht werd. Acteren is niet het enige waar je goed in moet zijn als mol.
Het gaat meer om het onopvallend zijn, en daar kun je je dus beter op richten. Kandidaten die niet opvallen..
Ja, echt onaardigquote:Op zondag 9 april 2006 16:29 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb gisteravond pas gekeken. Er waren wel wat molacties, maar van verschillende mensen. Dat schiet niet op natuurlijk
Telefoon bijna in taxi laten liggen, rozen niet meegenomen, verbinding verbroken...
Ik had overigens sterk de indruk dat ze allemaal alleen maar kozen voor het geld, bij de tweede opdracht, omdat Molouska zo graag wilde spelen voor de vrijstellingJe zag ze echt zo naar elkaar kijken van: O, die gaan we eens even lekker dwarszitten met zijn allen
Daar erger ik mij ook aan.quote:Op zondag 9 april 2006 17:21 schreef _Floddertje_ het volgende:
Waarom schrijven zoveel mensen hier toch Miljouska?? Zo heet ze helemaal niet, er zit helemaal geen j in haar naam.
Dit is echte 'ik-ben-wel-slim-en-erger-mij-daarom-aan-domme-mensen'-crap, want wij als kijker zien helemaal niet hoe irritant ze is. We nemen gewoon dingen aan van de medekandidaten. Je hebt toch geen hekel aan iemand omdat ze de aarde op 'n platte kaart ziet, bijvoorbeeld?quote:Op zondag 9 april 2006 14:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daar maakt ze het echt zelf naar met d'r onmogelijke gedrag.
Oh ik zeg ook niet dat ik die conflicten binnen de groep niet grappig vind.. Het verhoogt wel de spanning, maar de reden vind ik niet echt terecht. Het zorgt bij mij althans voor 'n (niet altijd vervelende) ergernis wat betreft de andere kandidaten.quote:Op zondag 9 april 2006 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind die onderlinge conflicten júist leuk. Dat maakt het zo veel spannender, iedereen verdenkt iedereen. Beter dan een zoetsappig schoolreisje waar iedereen vriendjes is en braaf is.
Probeer jij mij nou te vertellen dat ik Milouska geen vervelende zeikerige zeurtrut mag vinden? Wat jij wil johquote:Op zondag 9 april 2006 19:14 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dit is echte 'ik-ben-wel-slim-en-erger-mij-daarom-aan-domme-mensen'-crap, want wij als kijker zien helemaal niet hoe irritant ze is. We nemen gewoon dingen aan van de medekandidaten. Je hebt toch geen hekel aan iemand omdat ze de aarde op 'n platte kaart ziet, bijvoorbeeld?![]()
Ehhhhhhh nee.. ik ben het er gewoon niet mee eensquote:Op zondag 9 april 2006 21:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Probeer jij mij nou te vertellen dat ik Milouska geen vervelende zeikerige zeurtrut mag vinden? Wat jij wil joh
Ik heb er eigenlijk geen enkele gezien. Nu heb ik ook niet op wieisdemol.com gekeken, maar meestal werden ze hier ook gepost.quote:Op zondag 9 april 2006 20:57 schreef Woelli het volgende:
komt morgen denk ik..
Hier staan ze:quote:Op maandag 10 april 2006 10:37 schreef DaMart het volgende:
Is er trouwens ergens een overzicht van alle muzikale hints van dit seizoen? Ik heb ze tot nu toe allemaal moeten missen namelijk.
Zoals ik het lees zijn Toine en Frederique dus niet de mol. Want blijkbaar was de mol toch ook ergens mee bezig, maar was dat uiteindelijk niet nodigquote:Op maandag 10 april 2006 11:04 schreef Here2Stay het volgende:
Aflevering 5, Dagboek De Mol
DAGBOEK VAN DE MOL
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Uiteindelijk staan we dan allemaal op de juiste locatie (wat ik toch wel een prestatie mag noemen) en vliegt het geld hen aan de neus voorbij. Rozen vergeten...
En ik had nog zo mijn best gedaan!
Dit duidt wederom weer voor delen op Roderick...quote:Op maandag 10 april 2006 11:04 schreef Here2Stay het volgende:
Aflevering 5, Dagboek De Mol
DAGBOEK VAN DE MOL
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Het absurde van dit spel komt steeds meer naar voren. Het was een ingewikkelde speurtocht. En niet alleen naar mij, de mol. Vandaag hadden we een moeilijke zoektocht met plattegronden, raadsels en kerkhoven.
Uiteindelijk staan we dan allemaal op de juiste locatie (wat ik toch wel een prestatie mag noemen) en vliegt het geld hen aan de neus voorbij. Rozen vergeten...
En ik had nog zo mijn best gedaan!
Over absurd gesproken, dat dorpje van vandaag was ook niet mis. Iedereen rende rond in een bizarre, wonderlijke omgeving op zoek naar elkaar en zich verbergend voor elkaar, terwijl Liz in eerste instantie geen enkele inbreng in de opdracht had. Uiteindelijk liet de groep, inclusief Liz, een supervrijstelling liggen en koos voor het grote geld. We zullen nu nooit weten wat Liz te wachten stond. Het is een veilige keus, want wie weet wie er met die vrijstelling was gaan pronken. In tegenstelling tot eerdere afleveringen gunnen ze elkaar steeds minder. Daar houd ik wel van; een beetje afgunst en een beetje wrijving. Wel jammer dat, misschien wel daardoor, Liz nu naar huis is. Ik had haar die vrijstelling best gegund.
Maar dat "en had ik nog zo mijn best gedaan" duidt erop dat de mol wel degelijk wilde dat de groep geld zou verdienen (en dat de rozen dus niet vergeten zouden worden)quote:Op maandag 10 april 2006 14:28 schreef lookinforyou het volgende:
Je kan het toch ook zo zien, dat hij/zij zijn/haar best heeft gedaan om te rozen te vergeten. Oftewel Frederique of Toine de mol dan.
Precies, dingen als ironie blijven ook bestaan.quote:Op maandag 10 april 2006 15:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Of je leest "en ik had nog zo mijn best gedaan" met eenerachter.
Ik had nog zo mijn best gedaan![]()
Hoop hetquote:Op maandag 10 april 2006 15:31 schreef MadGuy het volgende:
Als het ironie is, kan het zeker Milouska zijn. Zij had nog zo haar best gedaan als spin in het web de kandidaten in verwarring te brengen...
Milouska leek ook haar best te doen.quote:Op maandag 10 april 2006 14:23 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Dit duidt wederom weer voor delen op Roderick...
Dikgedrukte stukje 1: Roderick was erg "intensief" aan het zoeken...
Nàh, dat kan iedereen wel weten, dunkt me.quote:Dikgedrukte stukje 2: Enigste persoon die dit ECHT kon weten, waren de personen met het overzicht; Toine of Roderick.
Dat wijst inderdaad zeer nadrukkelijk naar Roderick.quote:Dikgedrukte stukje 3: Roderick was ontzettend gesteld op Liz.
Het is Milouska.quote:Maarja, iedereen wordt paranoïde hier en ik vrees dat ik het ook al heb (opgelopen vanaf het begin)
Toine: "Wat doen we met die rozen?"quote:Op maandag 10 april 2006 15:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is frédérique. Ze deed haar best bij de opdracht (onder andere met die kaart "Huh, ik snap niet hoe je die kaart op deze krijgt" of iets dergelijks, zogenaamd erg intensief) en tóch laat ze die rozen liggen. Al die intensiviteit voor niks.
Naar mijn weten alleen Geert, maarja die vloog er direct uitquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:56 schreef Gitanki het volgende:
misschien is die vraag al eens langsgekomen, maar heeft toevallig één van de kandidaten iets met talpa te maken?
2 weken?quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:12 schreef Stansfield het volgende:
Ik denk alleen een onkostenvergoeding ofzo. Ze zitten er toch maar 2 weken maximaal dus ik denk niet dat dat super veel geld zal zijn en veel opdrachten of werk lopen ze ook niet mis in 2 weken.
Dat is met al dat soort programma's zo. Temtation island zitten ze ook maar 1 of 2 weken ofzo terwijl het een flink aantal weken op tv is.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:24 schreef Urquhart het volgende:
Klopt, het lijkt veel langer dan het is.
Best triest dat die mensen zich niet eens twee weken kunnen inhoudenquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:30 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat is met al dat soort programma's zo. Temtation island zitten ze ook maar 1 of 2 weken ofzo terwijl het een flink aantal weken op tv is.
Ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar goed dat het zo lang lijkt. Dat maakt het leuker om te zien, vind ik.
Dat is How am I different? van Aimee Mannquote:
Toine? Met zijn jokers die hij terug wilquote:And just one question before I pack--
When you fuck it up later,
Do I get my money back?
Ik weet wel dat Richard Groenendijk homoseksueel is !quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:25 schreef lookinforyou het volgende:
Milouska toch misschien?
Misschien beetje rascistich, allemaal blank, behalve Milouschka.
Of iedereen hetero, een 1 niet.
Of allemaal iets presenteren en 1 niet?
Dat slaat dan dan op het How am I different.
Ik denk dat de meesten dat wel door hadden.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik weet wel dat Richard Groenendijk homoseksueel is !
ik dacht dat Peggy de homo wasquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
echt waarquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Want...quote:Op maandag 10 april 2006 16:47 schreef Sannydance het volgende:
roderick.. want dagboek van de mol duidt op hem
Joh!quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat hebben jullie verdomme op mij.quote:
Oh god dat lieg je toch !!quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:31 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]
Uiteraard weer van het wieisdemol.com forum.
Het is meer dat het voor veel mensen al duidelijk wasquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat hebben jullie verdomme op mij.
Ik mag schijnbaar niet posten, wel andere mensen, alleen ik niet !
Is dat zo ergDat ik schrijf dat Richard homoseksueel is.
Ik heb niks tegen je. En je mag posten wat je wil.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja! Hoe durf je iemand homo te noemen terwijl dat algemeen bekend isquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Homo!quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja! Hoe durf je iemand homo te noemen terwijl dat algemeen bekend is!
quote:
Jij je bek houden ja,quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja! Hoe durf je iemand homo te noemen terwijl dat algemeen bekend is!
heeft ie netjes gedaan deze week; dezelfde stijl als de andere keren, maar toch met respectquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:31 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]
Uiteraard weer van het wieisdemol.com forum.
zeg 's eerlijk atb: heb jij gelogen over eh.... de bron?!??!!?!quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:35 schreef Haaibaaike het volgende:
Oh god dat lieg je toch !!
Nee. Ga jij maar eens humor begrijpenquote:
Dit is het internet. Hier posten anonieme mensen onpersoonlijke dingen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet erg. Het is alleen tamelijk overbodigquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:35 schreef Haaibaaike het volgende:
En waarom is het Frédérique dan niet?quote:Op woensdag 12 april 2006 08:01 schreef DaMart het volgende:
Met het rozenspel gedroeg Frederique zich verdacht (de rozen laten liggen) en Toine leek dat wel best te vinden. Dus de aanwijzing kan ook nog op Toine slaan: hoe is hij anders dan de rest, als anderen ook mollen en zorgen at er geen geld in de pot komt?
Omdat de aandacht daarbij voornamelijk op Frederique gericht was. De hint kan er dan op slaan dat je niet alleen aan Frederique moet denken, maar dat op haar 'partner' in het spel ook een verdenking zou moeten rusten.quote:Op woensdag 12 april 2006 08:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
En waarom is het Frédérique dan niet?
Terwijl de opdrachten zó simpel zijn...quote:Op woensdag 12 april 2006 09:40 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb de indruk dat de Mol helemaal niet zoveel hoeft te doen deze serie, de kandidaten verklooien alles zèlf wel
Die indruk heb ik ook idd, ik heb Roderick nog niet veel zien verklooien namelijkquote:Op woensdag 12 april 2006 09:40 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb de indruk dat de Mol helemaal niet zoveel hoeft te doen deze serie, de kandidaten verklooien alles zèlf wel
Ben je ongesteld ofzo? Jezus.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Alleen in de eerste aflevering, zie je een fragment van Roderick, die iets blaat over de aandelen EndeMol....quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:56 schreef Gitanki het volgende:
misschien is die vraag al eens langsgekomen, maar heeft toevallig één van de kandidaten iets met talpa te maken?
nah misschien wel iets met die cijfers, maar niet R.G. Dat vind ik onzin, kan ook 17 / 8 zijn dan..quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Op widm.com stond een volgende hint:
[..]
Ik denk Peggy.quote:
Mijn gevoel vertelt het me.quote:
Maar ik zei de vorige keer ook Liz, en dat kwam ook uit.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:15 schreef Chowi het volgende:
Wat krijg ik als ik gelijk heb?
Vorige keer zei ik Liz, en toen was het ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |