Ik vond die opmerking tegen Miloushka ook wel leuk, iets in de trant van 'Jeetje, wat maak jij ineens scherpe opmerkingen'quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:02 schreef DrMarten het volgende:
Wel weer een leuk geintje van Toine met dat bericht van de mol
Inderdaad. Je zag haar denken: "Bericht van de mol? Wtf, ik ben toch de mol?!"quote:Dat telefoontje naar Milouska was hilarisch
Dat was toch iets van "Dat waren wel heel veel scherpe opmerkingen in één keer"??quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:09 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ik vond die opmerking tegen Miloushka ook wel leuk, iets in de trant van 'Jeetje, wat maak jij ineens scherpe opmerkingen'
Precies mijn gedachte. Gezeur over de OP en/of TT mag in het vervolg achterwege blijven.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:27 schreef RayMania het volgende:
Jezus, OP is nu toch goed. Kleuters.
dat is inderdaad een aanwijzing! pfff, zou zo maar kunnen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:33 schreef Here2Stay het volgende:
Las net op het forum van WIDM een prachtige aanwijzing in de richting van Frederique.. Er zijn 7 rozen in het spel, waarvan 6 rode en 1 witte.. waarbij Frederique 3 seizoenen de rol van Roos de Wit vertolkte..
Stel dat hij helemaal NIKS had gezegd, dat was toch ook niet oké geweestquote:Op zaterdag 8 april 2006 02:10 schreef Jasza het volgende:
Ik kijk nu, had het opgenomen en bij dat begin met Karel heb ik er al gelijk minder zin in
Weet ik, het is ook goed dat hij het doet maar het begin is erg Frederique minded met dat complotje wat ze wilde maken enzo en dat is best raarquote:Op zaterdag 8 april 2006 02:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Stel dat hij helemaal NIKS had gezegd, dat was toch ook niet oké geweest![]()
Neen dat was: "Ik vind dat jij wel erg veel nuttige opmerkingen achter elkaar maakt, Milouska!"quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat was toch iets van "Dat waren wel heel veel scherpe opmerkingen in één keer"??
Briljant gevondenquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:33 schreef Here2Stay het volgende:
Las net op het forum van WIDM een prachtige aanwijzing in de richting van Frederique.. Er zijn 7 rozen in het spel, waarvan 6 rode en 1 witte.. waarbij Frederique 3 seizoenen de rol van Roos de Wit vertolkte..
Op zich kan dat natuurlijk een rookgordijn zijn om de Mol te zijn. Bij het telefoongesprek met Roderick kreeg ik sterk de indruk dat zij dat gesprek afkapte en niet Roderick. Ik vond het ook wel eigenaardig dat ze zei dat ze nergens heen ging. Alsof ze de anderen in het ongewis wilde laten. Volgens mij wist ze dondergoed waar ze mee bezig was.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:15 schreef Douwe het volgende:
En Miloushka kan het niet zijn, die doet gewoon té dom om de mol te zijn
Die 10.000 kregen ze toch wel, ook al won die andere ploeg. Verder kon ze nu meebeslissen of ze 5.000 zouden dumpen voor die supervrijstelling, waar ze wel heel erg fel voor was. Nee, volgens mij is het Miloeska wel.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
Milouska als Mol zou er te dik bovenop liggen. Ze is gewoon een enorme doosZe reageerde ook véél te blij dat haar ploeg die opdracht in dat spookdorpje had gewonnen.
Peggyquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:28 schreef Bravebart het volgende:
Liz klopt eigenlijk wel als je de foto er weer eens bij pakt
[afbeelding]
Volgende keer peggy dus
Van jou of algemeen?quote:Op zaterdag 8 april 2006 10:09 schreef Woelli het volgende:
Molverdenking van prono 1 (Aflevering 3)
1. Frédérique
2. Mary-Lou
2. Liz.
2. Roderick
5. Milouska
6. Richard
7. Toine
8. Peggy
Molverdenking van prono 2 (Aflevering 4)
1. Milouska
1. Liz
3. Roderick
4. Peggy
4. Mary Lou
6. Frédérique
7. Toine
Molverdenking van prono 3 (Aflevering 5)
1. Roderick
2. Milouska
3. Peggy
4. Liz
4. Frédérique
6. Richard
7. Toine
quote:is het jullie opgevallen dat de cijfers 1 7 8 in 2 opdrachten terugkomen? Eerst met het geld (187 pesa's) en toen de huisnummers 17 en 8.. Als je 18 en 7 neemt, krijg je R en G. Misschien een hint naar Richard Groenendijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |