abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 april 2006 @ 14:45:25 #176
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_36791964
Die Milouska wordt nu wel erg buiten de groep gemieterd hoor, beetje lullig.
RIchard is echt irritant, die mag weg, en TOine vind ik steeds grappiger worden.

Peggy is de mol.
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_36792253
quote:
Op zondag 9 april 2006 14:45 schreef Aarti het volgende:
Die Milouska wordt nu wel erg buiten de groep gemieterd hoor, beetje lullig.
Daar maakt ze het echt zelf naar met d'r onmogelijke gedrag.
A mind with a heart of it's own
  zondag 9 april 2006 @ 14:56:26 #178
2735 Aarti
pi_36792345
quote:
Op zondag 9 april 2006 14:53 schreef DrMarten het volgende:

[..]

ze is niet erg slim, maar ik heb altijd medelijden met domme mensen
  zondag 9 april 2006 @ 15:17:00 #179
137079 Chowi
Lonerism.
pi_36793015
quote:
Op zondag 9 april 2006 14:56 schreef Aarti het volgende:

[..]

ze is niet erg slim, maar ik heb altijd medelijden met domme mensen
Óf misschien is het gespeeld. Dat kan ook nog, hè?
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  zondag 9 april 2006 @ 15:18:38 #180
2735 Aarti
pi_36793070
quote:
Op zondag 9 april 2006 15:17 schreef Chowi het volgende:

[..]

Óf misschien is het gespeeld. Dat kan ook nog, hè?
Dan kan ze wel ERG goed acteren!! Zo over the top, dat je eraan voorbij gaat dat ze de mol kan zijn

Ach weet je...ik heb eigenlijk geen flauw idee wie de mol is
pi_36793717
Ze is presentatrice van het Jeugdjournaal; dan weet je toch wel dat de aarde rond is en het vanuit Buenos Aires richting het westen minder ver naar Australië is dan als je via het oosten gaat.
  zondag 9 april 2006 @ 15:49:13 #182
137079 Chowi
Lonerism.
pi_36793997
quote:
Op zondag 9 april 2006 15:18 schreef Aarti het volgende:

[..]

Dan kan ze wel ERG goed acteren!! Zo over the top, dat je eraan voorbij gaat dat ze de mol kan zijn

Ach weet je...ik heb eigenlijk geen flauw idee wie de mol is
Heb je Wie Is De Mol gezien in Portugal? Daar waren geen BN'ers, en ook géén acteurs, maar er was wel een mol die nauwelijks verdacht werd. Acteren is niet het enige waar je goed in moet zijn als mol.
Het gaat meer om het onopvallend zijn, en daar kun je je dus beter op richten. Kandidaten die niet opvallen.

.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_36794044
Ik dig Toine, maar denk dat Frederique de mol is.
  zondag 9 april 2006 @ 16:05:51 #184
2735 Aarti
pi_36794603
quote:
Op zondag 9 april 2006 15:49 schreef Chowi het volgende:

[..]

Heb je Wie Is De Mol gezien in Portugal? Daar waren geen BN'ers, en ook géén acteurs, maar er was wel een mol die nauwelijks verdacht werd. Acteren is niet het enige waar je goed in moet zijn als mol.
Het gaat meer om het onopvallend zijn, en daar kun je je dus beter op richten. Kandidaten die niet opvallen.

.
Dit is de eerste Mol die ik kijk
Maar Miljouska is nou niet direct onopvallend te noemen, dan vind ik Roderick veel onopvallender observerend, mensen een beetje uit de tent proberen te lokken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 9 april 2006 @ 16:29:08 #185
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36795508
Ik heb gisteravond pas gekeken. Er waren wel wat molacties, maar van verschillende mensen. Dat schiet niet op natuurlijk

Telefoon bijna in taxi laten liggen, rozen niet meegenomen, verbinding verbroken...

Ik had overigens sterk de indruk dat ze allemaal alleen maar kozen voor het geld, bij de tweede opdracht, omdat Molouska zo graag wilde spelen voor de vrijstelling Je zag ze echt zo naar elkaar kijken van: O, die gaan we eens even lekker dwarszitten met zijn allen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_36796285
quote:
Op zondag 9 april 2006 16:29 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb gisteravond pas gekeken. Er waren wel wat molacties, maar van verschillende mensen. Dat schiet niet op natuurlijk

Telefoon bijna in taxi laten liggen, rozen niet meegenomen, verbinding verbroken...

Ik had overigens sterk de indruk dat ze allemaal alleen maar kozen voor het geld, bij de tweede opdracht, omdat Molouska zo graag wilde spelen voor de vrijstelling Je zag ze echt zo naar elkaar kijken van: O, die gaan we eens even lekker dwarszitten met zijn allen
Ja, echt onaardig
pi_36797116
Waarom schrijven zoveel mensen hier toch Miljouska?? Zo heet ze helemaal niet, er zit helemaal geen j in haar naam.
pi_36797411
quote:
Op zondag 9 april 2006 17:21 schreef _Floddertje_ het volgende:
Waarom schrijven zoveel mensen hier toch Miljouska?? Zo heet ze helemaal niet, er zit helemaal geen j in haar naam.
Daar erger ik mij ook aan.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_36799683
quote:
Op zondag 9 april 2006 17:29 schreef Svensational het volgende:

[..]

Daar erger ik mij ook aan.
Idd, aan al dat soort fouten eigenlijk
pi_36800421
quote:
Op zondag 9 april 2006 14:53 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Dit is echte 'ik-ben-wel-slim-en-erger-mij-daarom-aan-domme-mensen'-crap, want wij als kijker zien helemaal niet hoe irritant ze is. We nemen gewoon dingen aan van de medekandidaten. Je hebt toch geen hekel aan iemand omdat ze de aarde op 'n platte kaart ziet, bijvoorbeeld?

Is dom gedrag onmogelijk gedrag? Ik vind 't echt zulke bullshit. En ik vind 't in die groep ook heel vervelend, geen aardige mensen. Met name Frederique, erg kinderachtig dat ze zo op Milouska zit te bitchen de hele tijd. En Peggy, met 'r 'ik verklaar Milouska de oorlog' omdat ze 'n (niet zo'n handige notabene) deal sluit!! Dat mag ieder voor zich toch weten?

Ik vind 't geen leuke groep, ze zijn niet echt 'aardig'. En mensen hier praten de medekandidaten gewoon na.
  zondag 9 april 2006 @ 19:18:47 #191
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_36800556
Ik vind die onderlinge conflicten júist leuk. Dat maakt het zo veel spannender, iedereen verdenkt iedereen. Beter dan een zoetsappig schoolreisje waar iedereen vriendjes is en braaf is.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_36800612
quote:
Op zondag 9 april 2006 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind die onderlinge conflicten júist leuk. Dat maakt het zo veel spannender, iedereen verdenkt iedereen. Beter dan een zoetsappig schoolreisje waar iedereen vriendjes is en braaf is.
Oh ik zeg ook niet dat ik die conflicten binnen de groep niet grappig vind.. Het verhoogt wel de spanning, maar de reden vind ik niet echt terecht. Het zorgt bij mij althans voor 'n (niet altijd vervelende) ergernis wat betreft de andere kandidaten.
  zondag 9 april 2006 @ 19:24:30 #193
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_36800734
Ik vind het psychologische spel van de groep erg leuk. Richard doet net of ie Toine ook verdacht, waardoor Liz nog meer inzet op Toine dan voorheen. Het proberen te jatten van de jokers.

Peggy is echt niet zo lief als ze er uit ziet. En Frederique is m.i. de mol dit seizoen, ze valt niet op in de groep en laat mensen makkelijk dingen fout doen (die rozen hoeven te toch niet mee te nemen).

Milouska is grappig en lekker naief in de groep.

Het is erg leuk te zien wat er allemaal gebeurd. En iedereen probeert iedereen af te leiden door ook n beetje de mol te spelen. Wat weer goed is, want als jij net doet of je de mol bent en je bent dus verdacht, stemt iedereen op jou en heb jij meer kans om door te gaan........
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_36800798
nja ik vind frederique ook wel bitchy..niet echt mn favoriet persoon...en peggy ook niet..ach ja..beetje zielig...ik vind deze groep minder dan vorig jaar..voor mij hoeven het trouwens helemaal geen BN'ers te zijn..de serie in portugal volgens mij, was zo'n jongere kerel met een baardje (kunstenaar ofzo?) de winnaar. Die serie afleveringen was gaaf. Die in schotland was ook gaaf trouwens.

[ Bericht 7% gewijzigd door reconnect op 09-04-2006 19:46:26 ]
  zondag 9 april 2006 @ 19:27:53 #195
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_36800844
Vorig jaar was vooral Marc-Marie erg leuk, zo'n typetje mis ik wel een beetje. Frédérique vind ik ook leuk .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 9 april 2006 @ 20:01:50 #196
50705 Here2Stay
Dive now, work later
pi_36801845
In deze groep zitten mi wat meer uitgesproken types. Dat mag ik eigenlijk wel.
Mensen als Frederique en Peggy, maar ook Milouska en Richard hebben scherpe kantjes. Heerlijk toch.
En verder lijken ze vol in het spel op te gaan. Laat maar lekker zo.
In wiens ogen kijk jij voordat je sterft?
  zondag 9 april 2006 @ 20:42:15 #197
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_36803191
Zijn er eigenlijk gen Mol cartoons deze keer?
  zondag 9 april 2006 @ 20:57:36 #198
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_36803660
komt morgen denk ik..
pi_36804237
Peggy is de mol!
pi_36804462
quote:
Op zondag 9 april 2006 19:14 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dit is echte 'ik-ben-wel-slim-en-erger-mij-daarom-aan-domme-mensen'-crap, want wij als kijker zien helemaal niet hoe irritant ze is. We nemen gewoon dingen aan van de medekandidaten. Je hebt toch geen hekel aan iemand omdat ze de aarde op 'n platte kaart ziet, bijvoorbeeld?
Probeer jij mij nou te vertellen dat ik Milouska geen vervelende zeikerige zeurtrut mag vinden? Wat jij wil joh
A mind with a heart of it's own
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')