Daar maakt ze het echt zelf naar met d'r onmogelijke gedrag.quote:Op zondag 9 april 2006 14:45 schreef Aarti het volgende:
Die Milouska wordt nu wel erg buiten de groep gemieterd hoor, beetje lullig.
ze is niet erg slim, maar ik heb altijd medelijden met domme mensenquote:Op zondag 9 april 2006 14:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daar maakt ze het echt zelf naar met d'r onmogelijke gedrag.
Óf misschien is het gespeeld. Dat kan ook nog, hè?quote:Op zondag 9 april 2006 14:56 schreef Aarti het volgende:
[..]
ze is niet erg slim, maar ik heb altijd medelijden met domme mensen![]()
Dan kan ze wel ERG goed acteren!! Zo over the top, dat je eraan voorbij gaat dat ze de mol kan zijnquote:Op zondag 9 april 2006 15:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Óf misschien is het gespeeld. Dat kan ook nog, hè?
Heb je Wie Is De Mol gezien in Portugal? Daar waren geen BN'ers, en ook géén acteurs, maar er was wel een mol die nauwelijks verdacht werd. Acteren is niet het enige waar je goed in moet zijn als mol.quote:Op zondag 9 april 2006 15:18 schreef Aarti het volgende:
[..]
Dan kan ze wel ERG goed acteren!! Zo over the top, dat je eraan voorbij gaat dat ze de mol kan zijn
Ach weet je...ik heb eigenlijk geen flauw idee wie de mol is![]()
Dit is de eerste Mol die ik kijkquote:Op zondag 9 april 2006 15:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heb je Wie Is De Mol gezien in Portugal? Daar waren geen BN'ers, en ook géén acteurs, maar er was wel een mol die nauwelijks verdacht werd. Acteren is niet het enige waar je goed in moet zijn als mol.
Het gaat meer om het onopvallend zijn, en daar kun je je dus beter op richten. Kandidaten die niet opvallen..
Ja, echt onaardigquote:Op zondag 9 april 2006 16:29 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb gisteravond pas gekeken. Er waren wel wat molacties, maar van verschillende mensen. Dat schiet niet op natuurlijk
Telefoon bijna in taxi laten liggen, rozen niet meegenomen, verbinding verbroken...
Ik had overigens sterk de indruk dat ze allemaal alleen maar kozen voor het geld, bij de tweede opdracht, omdat Molouska zo graag wilde spelen voor de vrijstellingJe zag ze echt zo naar elkaar kijken van: O, die gaan we eens even lekker dwarszitten met zijn allen
Daar erger ik mij ook aan.quote:Op zondag 9 april 2006 17:21 schreef _Floddertje_ het volgende:
Waarom schrijven zoveel mensen hier toch Miljouska?? Zo heet ze helemaal niet, er zit helemaal geen j in haar naam.
Dit is echte 'ik-ben-wel-slim-en-erger-mij-daarom-aan-domme-mensen'-crap, want wij als kijker zien helemaal niet hoe irritant ze is. We nemen gewoon dingen aan van de medekandidaten. Je hebt toch geen hekel aan iemand omdat ze de aarde op 'n platte kaart ziet, bijvoorbeeld?quote:Op zondag 9 april 2006 14:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daar maakt ze het echt zelf naar met d'r onmogelijke gedrag.
Oh ik zeg ook niet dat ik die conflicten binnen de groep niet grappig vind.. Het verhoogt wel de spanning, maar de reden vind ik niet echt terecht. Het zorgt bij mij althans voor 'n (niet altijd vervelende) ergernis wat betreft de andere kandidaten.quote:Op zondag 9 april 2006 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind die onderlinge conflicten júist leuk. Dat maakt het zo veel spannender, iedereen verdenkt iedereen. Beter dan een zoetsappig schoolreisje waar iedereen vriendjes is en braaf is.
Probeer jij mij nou te vertellen dat ik Milouska geen vervelende zeikerige zeurtrut mag vinden? Wat jij wil johquote:Op zondag 9 april 2006 19:14 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dit is echte 'ik-ben-wel-slim-en-erger-mij-daarom-aan-domme-mensen'-crap, want wij als kijker zien helemaal niet hoe irritant ze is. We nemen gewoon dingen aan van de medekandidaten. Je hebt toch geen hekel aan iemand omdat ze de aarde op 'n platte kaart ziet, bijvoorbeeld?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |