abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36740010

HET OFFICIËLE WORLD OF WARCRAFT TOPIC[/b]
Four years have passed since the aftermath of Warcraft III: Reign of Chaos, and a great tension now smolders throughout the ravaged world of Azeroth. As the battle-worn races begin to rebuild their shattered kingdoms, new threats, both ancient and ominous, arise to plague the world once again.

World of Warcraft is an online role-playing experience set in the award-winning Warcraft universe. Players assume the roles of Warcraft heroes as they explore, adventure, and quest across a vast world. Being "Massively Multiplayer," World of Warcraft allows thousands of players to interact within the same world. Whether adventuring together or fighting against each other in epic battles, players will form friendships, forge alliances, and compete with enemies for power and glory.

dedicated live team will create a constant stream of new adventures to undertake, lands to explore, and monsters to vanquish. This content ensures that the game will never be the same from month to month, and will continue to offer new challenges and adventures for years to come.

Game Features:
* Adventure together with thousands of other players simultaneously.
* Create and customize your own hero from the unique races and classes of the Warcraft universe.
* Explore an expansive world with miles of forests, deserts, snow-blown mountains, and other exotic lands.
* Visit huge cities and delve through dozens of vast dungeons.
* Enjoy hundreds of hours of gameplay with new quests, items, and adventures every month

Eastern Kingdoms
Startgebied voor:
* Humans
* Dwarves
* Gnomes
* Undead

Kalimdor
Startgebied voor:
* Night elves
* Tauren
* Orcs
* Trolls

Handige links:
World of Warcraft Europese website
World of Warcraft Amerikaanse website
World of War.net
WoW DB, site met alle mods
Thottbot.com
WoW Vault @ IGN.com
Questkeep
Kaart van Azeroth met filghtpaths en instance omschrijvingen

Wat kost dat nou?
Het spel zelf kun je bij gcshop.nl kopen voor 37,00 euro. Na de eerste maand kun je dan kiezen uit 5 opties:
* Betaling met credit card per maand: 12,99 euro
* Betaling met credit card per 3 maanden, 35,97 euro (11,99 euro/maand)
* Betaling met credit card per 6 maanden: 65,94 euro (10,99 euro/maand)
* Betaling dmv automatisch incasso. Zelfde bedragen en opties als met de credit card.
* Betaling met pre-paid gamecard per 60 dagen: 25,00 euro (bij andere winkels: 29,95 euro)

[ Bericht 2% gewijzigd door Myst.nl op 07-04-2006 15:57:35 ]
CAL DotA EU Invite here we come! HidW.
pi_36740147
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:35 schreef Appellenflappen het volgende:

[..]

Tjah waar hou van. Heb je wel eens eerder dit soort spellen gespeelt?

PvE/PvP ligt er aan, als je het leuk vind om ook spelers dood te kunnen maken of dat ze jou vaak kapot maken moet je PvP rollen. PvE is meer om rustig te questen zonder dat andere spelers je kunnen hakken (spelers van de andere coalitie dus).
Het is idd erg waar je van houd. Maar eigenlijk is alleen het Roaming een beetje een verschil. Op beide soorten servers word PvE als PvP gedaan. Alleen in bepaalde area's ben je op PvP servers niet veilig. Dat is aan het begin vervelend, totdat je zelf wat mensen in de pan kunt hakken. Ik geniet daar altijd erg van
pi_36740274
Ja, tot ze terug komen met 10 vriendjes

pi_36740280
Ben nu aan het installeren en dan kan ik zo ook eindelijk WoW gaan spelen
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_36740370
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 15:24 schreef TearSong het volgende:
Ben nu aan het installeren en dan kan ik zo ook eindelijk WoW gaan spelen
Suc6! laat ff weten welke server je pakt en welke class-race...
  vrijdag 7 april 2006 @ 15:35:00 #6
75976 Stuiterbal.nl
I hope I won't forget you
pi_36740586
ha daar houd myst wel van, vuile backstabber

Some people say that one's personality is reflected off of their epix... Well, we are epix !! The Fantastic 3!!. Dustbunny, Morathi, Aequitas.

De lelijke troll ben ik
Die 2 andere mages zijn vrienden die in de zelfde guild zitten, en ook nog eens vrienden van mij zijn. hun 2 zijn vriend en vriendin , die zitten samen MC te doen met 2 pc's naast elkaar
ACWW friendcode 3307-7774-7436
Town: vdaal name: jasper
pi_36740612
TearSong, ga je nu voor het eerst spelen?

Dan kan ik je aanraden een druid aan te maken, dan ben je van alles iets en kan je een beetje de kat uit de boom kijken

good luck
pi_36740736
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 15:35 schreef Sextreme het volgende:

Dan kan ik je aanraden een druid aan te maken, dan ben je van alles iets en kan je een beetje de kat uit de boom kijken

good luck
Een druid? Meest saaiste klas om te lvlen ooit!! Neem en hunter/shaman ofzo, kan je een hoop lekker zelf doen. Ikzelf heb een Rogue en een Mage. Damage dealen vind ik het leukste wat er is, maar dat verschilt per persoon natuurlijk
  vrijdag 7 april 2006 @ 15:46:58 #9
69994 seto
-|||--------|||-
pi_36740999
Shaman is ook niet echt aan te raden om te lvlen, je hebt superveel downtime.

Ik zou voor een hunter, rogue of mage gaan
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  vrijdag 7 april 2006 @ 15:47:44 #10
75976 Stuiterbal.nl
pi_36741026
hmmmz ik vind druid wel leuk heur myst, lekker snel travel op laag level , ga je dood HEAL HEAL en weer verder batsen als cat/bear. Zelf ben ik ook mage <-- moet je ff door hebben in PvP

Maar ik kan je ook wel (net zoals myst) een hunter / shaman aanraden!
pi_36741060
misschien is het handig/leuk om inde OP te vermelden dat betaling via automatische incasso tegenswoordigs ook mogelijk is.

Voorts zoek ik nog een leuke, actieve vriendelijke en behulpzame Alliance-Guild op Sunstrider.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_36741387
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 15:39 schreef Myst.nl het volgende:

[..]

Een druid? Meest saaiste klas om te lvlen ooit!! Neem en hunter/shaman ofzo, kan je een hoop lekker zelf doen. Ikzelf heb een Rogue en een Mage. Damage dealen vind ik het leukste wat er is, maar dat verschilt per persoon natuurlijk

Shaman = Druid + plate + Melee combat
pi_36741395
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 15:48 schreef SocialDisorder het volgende:
misschien is het handig/leuk om inde OP te vermelden dat betaling via automatische incasso tegenswoordigs ook mogelijk is.

Voorts zoek ik nog een leuke, actieve vriendelijke en behulpzame Alliance-Guild op Sunstrider.
Done, kom Ravencrest (Horde) ANSI, top guild, extreem gezellig en nog aardig vooruitstrevend ook op de server!
pi_36741481
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 15:58 schreef Myst.nl het volgende:

[..]

Done, kom Ravencrest (Horde) ANSI, top guild, extreem gezellig en nog aardig vooruitstrevend ook op de server!
Ravencrest is een servert toch?

cool, zat er sowieso over te denken om een Horde-alt te maken, Undead Warlocks FTW

Nog suggesties wat een goede prof is voor een Warlock?
  † In Memoriam † vrijdag 7 april 2006 @ 16:15:21 #15
34726 Fratz
Max
pi_36741982
schaamteloze tvp.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  † In Memoriam † vrijdag 7 april 2006 @ 16:16:05 #16
34726 Fratz
Max
pi_36742001
Hmm. Honor ranking is nog steeds niet geupdate. Irritant. -_-
pi_36742052
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 15:58 schreef Myst.nl het volgende:

[..]

BTW, wat is je char-naam?
pi_36742221
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 16:17 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

BTW, wat is je char-naam?
OurMystery

goeie prof's voor een lock, je eerste char o[p de server, altijd 2 gather prof's :p
pi_36742358
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 16:23 schreef Myst.nl het volgende:

[..]

OurMystery

goeie prof's voor een lock, je eerste char o[p de server, altijd 2 gather prof's :p
want?
pi_36742427
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 16:27 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

want?
Geld verdienen Simpelste en effectiefste manier eigenlijk
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_36742723
M'n human warrior is een blacksmith miner, en ik verdien me scheel aan de verkoop van armor, vooral aan andere spelers.

Maar als gatherer kan ik dus nóg meer verdienen?
pi_36742981
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 15:35 schreef Sextreme het volgende:
Dat dacht ik, maar ik moet nu eerst nog even een patch downloaden

Ik zat dus zelf te denken aan nightelf druid als eerste char..maar twijfel nu toch over nightelf rogue

Server weet ik dus nog niet. Is Ravencrest wat? Een kennis van mij zit op Xavius maar het zegt me allemaal niks
It's all up to you
pi_36743228
heb em net gokocht
kan niet wachten tot ie klaar is
pi_36743263
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 16:53 schreef mg794613 het volgende:
heb em net gokocht
kan niet wachten tot ie klaar is
met installeren of updaten?
pi_36743650
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 16:47 schreef TearSong het volgende:

[..]

Ik zat dus zelf te denken aan nightelf druid als eerste char..maar twijfel nu toch over nightelf rogue

Server weet ik dus nog niet. Is Ravencrest wat? Een kennis van mij zit op Xavius maar het zegt me allemaal niks
Een night elf druid en roque zijn beide erg vet. Ik zou iene-miene-mutte doen
pi_36743732
Ik ben ook net begonnen met het spel en als eerste een Gnome Warlock genomen.....
Ik heb natuurlijk geen idee wat de voor en nadelen zijn.
  vrijdag 7 april 2006 @ 17:09:44 #27
6036 Jip
www.kindersurfpagina.nl
pi_36743788
Ik had een trail account, maar ik wilde dolgraag langer spelen dan die 10 dagen dus had ik zo'n prepaid card gekocht, had ik weer een eigen serial nummer nodig
maarja, wow was weer overal uitverkocht dus zo zit ik al sinds 29 maart te wachten op wow(mijn trail account was toen verlopen) maar vandaag of morgen liggen ze in de winkel, kan ik eindelijk verder spelen met mijn nightelf druid lvl 18 op bloodhoof
Je kan veel dingen aannemen maar je kan niks zeker weten...
pi_36744261
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 17:09 schreef Jip het volgende:
Ik had een trail account, maar ik wilde dolgraag langer spelen dan die 10 dagen dus had ik zo'n prepaid card gekocht, had ik weer een eigen serial nummer nodig
maarja, wow was weer overal uitverkocht dus zo zit ik al sinds 29 maart te wachten op wow(mijn trail account was toen verlopen) maar vandaag of morgen liggen ze in de winkel, kan ik eindelijk verder spelen met mijn nightelf druid lvl 18 op bloodhoof
Maat van me heeft gamewinkel en had er net 2 (jawel maar liefst 2 ) binnengekregen.
Heb nog wel een trialcard voor je
pi_36744320
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 16:54 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

met installeren of updaten?
installeren is ie net klaar mee, dacht handig te zijn door alvast de patch tegelijkertijd te downen.
Moet ik niet de DE nemen
Maargoed EN is nu al op 95% dus kan *bijna* spelen
pi_36744642
lol, je bent toch niet de patch aan het downloaden buiten de blizzard downloader? Want dan kan je die niet gebruiken
pi_36744728
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 17:38 schreef Sextreme het volgende:
lol, je bent toch niet de patch aan het downloaden buiten de blizzard downloader? Want dan kan je die niet gebruiken
hij patched gewoon
pi_36744847
tfok?

anyway, happy happy joy joy for you
May you spend many days in Azeroth
pi_36745462
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 16:47 schreef TearSong het volgende:

[..]

Ik raad persoonlijk aan om Horde te spelen. Ik heb beide kanten gespeeld, en moet toch concluderen dat de Horde kant leuker is. Quests zijn net wat afwisselender had ik het idee, vond de omgevingen wat toffer, etc. Maar dat moet je uiteindelijk zelf weten natuurlijk.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_36746207
hmm..moet een server kiezen maar de servers die ik in gedachten had zitten vol. Ze raden nu aan:
Boulderfist
Eonar
Haomarush
Mazrigos
Ravenholdt
Scarshield legion
Talnivarr
of Vek'nilash

Enig idee welke te kiezen?
It's all up to you
pi_36746688
Mazrigos, zit ik ook. We need some good new alliance players
pi_36746741
Zit iemand hier ook op Skullcrusher? Ik ben een level 21 Night Elve druid.
Sigloos...
pi_36746823
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:34 schreef Afwezig het volgende:

[..]

SUN
Ik heb dat filmpje nog. Wat een enorm stelletje lozerts zijn dat Achja, PvP = Flightpath campen in Chillwind Point, Ganken bij de BRM ingang, Lowbies ganken in Southshore, dan heb je het wel gehad
SUN = cool.
Heb me onwijs de tering gelachen om die zielige whine na dat verstoren van 't tournament. Ik kwam serieus niet meer bij van 't lachen
Als ik online was geweest had ik ook wat Hordies afgeslacht

[ Bericht 16% gewijzigd door Migwi op 07-04-2006 19:07:16 ]
pi_36746861
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 17:07 schreef Dreamscape het volgende:
Ik ben ook net begonnen met het spel en als eerste een Gnome Warlock genomen.....
Ik heb natuurlijk geen idee wat de voor en nadelen zijn.
Nadeel = je bent bij voorbaat al irritant omdat je een Gnome bent. En dat blijf je ook voor je verdere WoW leven
pi_36746879
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 18:04 schreef Richardfun het volgende:

[..]

Ik raad persoonlijk aan om Horde te spelen. Ik heb beide kanten gespeeld, en moet toch concluderen dat de Horde kant leuker is. Quests zijn net wat afwisselender had ik het idee, vond de omgevingen wat toffer, etc. Maar dat moet je uiteindelijk zelf weten natuurlijk.
Totdat je in de barrens komt. Al mijn horde alts zijn daar ge-eindigd, wat een pokke gebied.
......
pi_36746947
Oh, en ik meen iets over FD gelezen te hebben in 't vorige topic.
Tuurlijk FD je zodat je jezelf redt, je gaat toch geen repair costs dokken voor een loser PUG, kom op hey
  vrijdag 7 april 2006 @ 20:11:47 #42
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_36748881
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 18:59 schreef Migwi het volgende:

[..]

SUN = cool.
Heb me onwijs de tering gelachen om die zielige whine na dat verstoren van 't tournament. Ik kwam serieus niet meer bij van 't lachen
Ik als casual speler die niet in MC guild zit vind SUN natuurlijk alleen maar een baggerguild, omdat ze me altijd verslaan in PvP (Ja L2P, ik ben gewoon erg slecht in PvP en iets beter in PvE ), en ik kom ze TE vaak tegen outdoor. Maarja, wat doet een mens er aan Zuchten, corpse runnen, verder gaan
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
pi_36749048
ik heb vandaag 2 exemplaren binnen gehad, foutje van BOL.com geloof ik, dus ik heb er 1 over

Nu nog die patch downloaden
pi_36753252
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 20:11 schreef Afwezig het volgende:

[..]

Ik als casual speler die niet in MC guild zit vind SUN natuurlijk alleen maar een baggerguild, omdat ze me altijd verslaan in PvP (Ja L2P, ik ben gewoon erg slecht in PvP en iets beter in PvE ), en ik kom ze TE vaak tegen outdoor. Maarja, wat doet een mens er aan Zuchten, corpse runnen, verder gaan
Wat doe je er aan, je mini-map goed in de gaten houden
tenminste, dacht dat je een Hunter speelde
pi_36753948
Nou heb het spel nou een aantal uurtjes gespeeld en heb al 7 dc's gehad, is dit normaal?
  vrijdag 7 april 2006 @ 23:18:40 #46
66083 Platina
78th Element
pi_36754232
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 19:04 schreef Migwi het volgende:
Oh, en ik meen iets over FD gelezen te hebben in 't vorige topic.
Tuurlijk FD je zodat je jezelf redt, je gaat toch geen repair costs dokken voor een loser PUG, kom op hey
Nee dat doe je niet, terwijl jij op 60% health zit ga je neit feign death doen zodat de priest alle aggro pakt en sterf zodat jij uiteindelijk ook wiped. Dat is gewoon geyh

En als je echt niet de laatste mob voor de boss niet fftjes dood wil gaan voor wat een PUG ook, kun je maar beter Guild Wars ofzo gaan spelen
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 8 april 2006 @ 00:12:16 #47
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_36755478
dit bericht is heel erg verkapt maar wel bedoelt als tvp
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_36755657
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 23:18 schreef Platina het volgende:

[..]

Nee dat doe je niet, terwijl jij op 60% health zit ga je neit feign death doen zodat de priest alle aggro pakt en sterf zodat jij uiteindelijk ook wiped. Dat is gewoon geyh

En als je echt niet de laatste mob voor de boss niet fftjes dood wil gaan voor wat een PUG ook, kun je maar beter Guild Wars ofzo gaan spelen
PUG = eigen belang voorop.
Zeer zeker wel
Ik kan Baron Rivendare tanken als Hunter zijnde, maar als een PUG zo tering slecht is dat een Hunter op trash mobs moet gaan tanken en er ook maar enige blijk is van dat ie 't niet haalt dan komt daar absoluut de FD aan te pas. Geen repair costs voor deze Hunter, no way
FD betekent trouwens Freezing Trap, en als dat niet werkt is 't weer een FD en wachten tot 't over is om dan cables te proberen of te wachten tot iedereen er weer is
pi_36756467

Net een kleine 2 uur gespeeld, best verslavend .
  zaterdag 8 april 2006 @ 01:15:08 #50
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_36756921
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 22:37 schreef Migwi het volgende:

[..]

Wat doe je er aan, je mini-map goed in de gaten houden
tenminste, dacht dat je een Hunter speelde
Priest main (Afwezig), warrior alt (Absinthus) Geen hunter dus
pi_36757010
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 23:05 schreef mg794613 het volgende:
Nou heb het spel nou een aantal uurtjes gespeeld en heb al 7 dc's gehad, is dit normaal?
nee

ik heb er misschien 2 per week. en dan is het nog heel veel.
hardcoholic
  zaterdag 8 april 2006 @ 02:25:07 #52
124175 Xinouth
Konnichiwa
pi_36757798
Ik haat een van onze andere warriors. Hij moest bij gebrek aan een hunter Drakki tanken, dan zouden de andere warrior en ik de adds tanken. Allemaal leuk en aardig, het werkte niet, hij ging te vroeg, ging dood, blabla, wipe.

"<Betreffende Warrior> has gone offline.>" ...

Volgens z'n neef die ook mee was en in dezelfde kamer zat, was de warrior boos geworden en had er geen zin meer in.
こんにちは。 マンジ です。 おげんき です か。
pi_36758177
waar zitten de meeste fokkers?
kan morgen ff me account verlengen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zaterdag 8 april 2006 @ 05:39:28 #54
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_36758490
Zit er hier nog iemand op Nordrassil?
Ik heb er een L56 Undead Warlock en in onze guild zitten best veel Nederlanders, is wel leuk.

Vandaag de poorten van AQ open, compleet met veel lags. Maar was wel leuk om die beesten te zien (minder was om in 1 hit gewiped te worden door Zora, wat een kreng is dat).
The Police 08-06-2008
pi_36761112
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 18:59 schreef Migwi het volgende:

[..]

SUN = cool.

Maar ook zo ontiegelijk clueless. Ik stond midden in hun raid hun teammembers te vermoorden en ze liepen gewoon langs me . Ze zijn meestal wel grappig, met een paar heb ik wel leuke gevechten (Donosti bijv.), maar sommigen zijn echt TE makkelijk. Sor (UD Mage) had ik met 2 bolts neergemaaid toen hij de jump op me kreeg zonder dat ik een pet bij me had. Een Last Stond naast me te /cheeren

Met m'n warrior is het nu ook wel grappig, ben meestal met een andere alt van een guildmember in een groep. Hij is dan de priest, niet normaal meer hoe erg Horde afgeslacht kan worden. Groepen van 5+ Horde met z'n 2en verslagen, waarbij het laagste level ons level was
pi_36761156
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 05:39 schreef YPrue het volgende:
Ik heb er een L56 Undead Warlock en in onze guild zitten best veel Nederlanders, is wel leuk.

Vandaag de poorten van AQ open, compleet met veel lags. Maar was wel leuk om die beesten te zien (minder was om in 1 hit gewiped te worden door Zora, wat een kreng is dat).
Die beesten droppen BoE epics, moeite wel om ze te vermoorden. Wij hadden een Teebu's Blazing Longsword ervan gekregen, die we voor een flink bedrag hebben kunnen verkopen
Daarnaast geven ze ook meteen een quest voor iedereen waar een flinke reward aan vast zit.
pi_36762171
"If at first you don't succeed, you're not Chuck Norris."
  zaterdag 8 april 2006 @ 18:21:35 #58
66083 Platina
78th Element
pi_36771337
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 00:21 schreef Migwi het volgende:

[..]

PUG = eigen belang voorop.
Zeer zeker wel
Ik kan Baron Rivendare tanken als Hunter zijnde, maar als een PUG zo tering slecht is dat een Hunter op trash mobs moet gaan tanken en er ook maar enige blijk is van dat ie 't niet haalt dan komt daar absoluut de FD aan te pas. Geen repair costs voor deze Hunter, no way
FD betekent trouwens Freezing Trap, en als dat niet werkt is 't weer een FD en wachten tot 't over is om dan cables te proberen of te wachten tot iedereen er weer is
Egoist, ga fijn Oblivion spelen
Als je nog fucking 60% health zit dan tank je toch fijn door, of doe je niks en laat pet aggro pakken. Want zoals ik al zei: Jij zou doodgaan en niet de hele group, verschil is voor jouzelf niks behalve dat je geen kans op loot van de eindbaas hebt
pi_36774348
vandaag op trollbane echt TOP PvP 3vs3 tournament gezien

was echt zeer goed georganiseerd en heel druk op de tribunes zonder te ganken

voor paar screens, www.trollbane-europe.com

nog aantal zelf gemaakte screens

[ Bericht 19% gewijzigd door Ferdii op 08-04-2006 20:42:41 ]
hardcoholic
  zaterdag 8 april 2006 @ 20:42:06 #60
66083 Platina
78th Element
pi_36775267
Leuk! Op dunemaul word zoiets binnenkort ook georganiseerd alleen dan 2vs2
pi_36779429
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 20:42 schreef Platina het volgende:
Leuk! Op dunemaul word zoiets binnenkort ook georganiseerd alleen dan 2vs2
Was vandaag, maar is helaas uitgesteld tot de 15de.
pi_36780728
No ganking?
Fuck, wat saai

EDIT:
Bedenk me net dat dat onwijs gaaf is als je Rogue speelt.
stealth in, gank een healer, vanish en wegwezen
SUN zou soms echt iets voor mij zijn

[ Bericht 61% gewijzigd door Migwi op 09-04-2006 00:19:23 ]
pi_36781215
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 18:21 schreef Platina het volgende:

[..]

Egoist, ga fijn Oblivion spelen
Als je nog fucking 60% health zit dan tank je toch fijn door, of doe je niks en laat pet aggro pakken. Want zoals ik al zei: Jij zou doodgaan en niet de hele group, verschil is voor jouzelf niks behalve dat je geen kans op loot van de eindbaas hebt
Egoïst, ach, zoals ik al zei, zo'n slechte PUG gaat maar lekker zelf de pijp uit ipv ik. Als je nog geeneens normaal door zo'n n00b instance kan, pft, daar werk ik niet aan mee. Waarschijnlijk stone ik zelfs ook nog als 't echt zo slecht is
Een Warrior die nog geeneens zo'n groepje kan tanken, /golfclap
pi_36783980
Ik ben inmiddels een lvl 14 human/warrior. Maar ik zit nu te twijfelen over welk beroep ik moet kiezen.
Wat raden jullie me aan? Welke breng het meest geld op. Ik dachtzelf aan mining en blacksmith.
  zondag 9 april 2006 @ 04:04:35 #65
124175 Xinouth
Konnichiwa
pi_36784691
Sigh. Rend dropt eindelijk Valor Shoulders, wint een lvl57 hem die verder de hele tijd achteraan staat, op een keer na, toen ie richting BWL rende terwijl we mana break hadden.

Hij wist niet eens wat een boss was en wat niet.
こんにちは。 マンジ です。 おげんき です か。
  zondag 9 april 2006 @ 09:43:41 #66
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_36785591
quote:
Op zondag 9 april 2006 00:04 schreef Migwi het volgende:

[..]

Egoïst, ach, zoals ik al zei, zo'n slechte PUG gaat maar lekker zelf de pijp uit ipv ik. Als je nog geeneens normaal door zo'n n00b instance kan, pft, daar werk ik niet aan mee. Waarschijnlijk stone ik zelfs ook nog als 't echt zo slecht is
Een Warrior die nog geeneens zo'n groepje kan tanken, /golfclap
Tja, ik vind het een beetje een kille instelling. Zelfs voor een PUG, hoe erg die soms ook zijn. Ik heb een beetje een hekel aan rogues en hunters die teveel hooi op hun vork nemen, ik heal ze dan gewoon en alles zou goed gaan. Maar nee, ze begin te freaken en drukken hun vanish / fd knopje. Weg healer.

Magoed, dan zeg jij natuurlijk: heal ze gewoon niet. En misschien moet ik dat dan maar doen. Maar het probleem is, met een beetje geluk kan je alsnog de laatste baas halen voor drops. Als je aan et begin al gaat retalliaten tegen de groep dan komt daar sowieso niks van.

Wat je zegt over die warriors. Het is idd verontrustend hoe weinig warriors echt kunnen tanken. En het is nou niet heel moeilijk. Tegen de tijd dat ze level 60 zijn hebben de meeste inmiddels al wel sunder armor ontdekt. Maar de meesten doen het op 1 target en gaan die de hele tijd staan bashen terwijl hun healers swarmed worden door de rest van et groepje.

Trouwens gister een mage begonnen, wat een verschil met een druid . Ik vind het tot nu toe best vermakelijk. Ben eerste 5 punten in frost gegaan voor een snellere frostbolt. Is dat sllim of moet ik echt zelfs die eerste 5 punten al in arcane stoppen?
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_36786677
Laat ik 't zo zeggen, het ontdekken van hoe alles moet heb ik al lang achter me gelaten, dus als ik een PUG doe heb ik geen zin om door toedoen van n00bs te wipen. Echt niet gewoon, kan je egoïstisch vinden, maar die onzin heb ik een jaar geleden allemaal al gedaan tot vervelens toe en ik heb echt geen zin om dat opnieuw mee te moeten maken, dus simpel, FD
  zondag 9 april 2006 @ 12:03:59 #68
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_36787822
quote:
Op zondag 9 april 2006 11:17 schreef Migwi het volgende:
Laat ik 't zo zeggen, het ontdekken van hoe alles moet heb ik al lang achter me gelaten, dus als ik een PUG doe heb ik geen zin om door toedoen van n00bs te wipen. Echt niet gewoon, kan je egoïstisch vinden, maar die onzin heb ik een jaar geleden allemaal al gedaan tot vervelens toe en ik heb echt geen zin om dat opnieuw mee te moeten maken, dus simpel, FD
In die zin geef ik je ook gelijk. Ik heb met me priest al die instances dag in dag uit lopen doen met random groups. Nu me warrior lvl 60 is baal ik er ook van dat ik er weer heen moet. Nogsteeds geen goede guild dus de kans om met goeie mensen mee te gaan is klein. Eerste keer dat ik naar strat ging weer: Een mage die vond dat hij moest pullen, vervolgens als een idioot elites gaat AoE en dan boos wordt als ie dood gaat, en doordat de agro build volledig fucked is de hele group wiped. Na 2 bosses en 6 wipes gooit iedereen de handdoek in de ring. Leuk, PUG's. Als ik FD had had ik mezelf een gigantische repairbill bespaart.
pi_36788225
Dat bedoel ik maar
Iedereen die geen Vanish of FD heeft zeikt er altijd over, maar als ze het zelf hadden zouden ze het ook gebruiken
Ik ga vaak zat neer doordat ik geen FD gebruik, maar dan ben ik trashmobs in AQ aan 't offtanken en de healer is aan 't slapen oid. Voor een PUG ga ik echt niet neer
pi_36793288
als het een whipe is doe ik altijd life tap + hellfire

walrock ftw
hardcoholic
pi_36793615
Walrock sounds cool
  zondag 9 april 2006 @ 17:15:23 #72
66083 Platina
78th Element
pi_36796927
quote:
Stel je toch eens voor he die repaircosts, en als je mobs je na je FD nog gaan slaan is het nog een totale wipe .
pi_36798471
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 05:39 schreef YPrue het volgende:

Ik zit op Nordrassil. Welke guild zit jij?
pi_36799590
ik heb sinds update 1.10 vreselijk last van framerate drops, anderen ook?

AMD XP 2600+
1,2 GB RAM
256 MB GeForce FX 5700
pi_36800626
heb ik altijd al last van gehad @ vael en razor

5/10 frames per sec is daar normaal voor mij

kuit pc ook
hardcoholic
  zondag 9 april 2006 @ 19:39:20 #76
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_36801151
quote:
Ik geef je groot gelijk. Bovendien beseffen PuG's meestal ook niet dat tier 2 setitems een "iets" hogere repaircost hebben dan een setje blues. Bij mij ondertussen meer dan 1 goud voor een whipe
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_36802878
quote:
Op zondag 9 april 2006 19:39 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Ik geef je groot gelijk. Bovendien beseffen PuG's meestal ook niet dat tier 2 setitems een "iets" hogere repaircost hebben dan een setje blues. Bij mij ondertussen meer dan 1 goud voor een whipe
Jij snapt 't.
Daar komt ook nog eens bij dat zo'n 5-man instance voor mij 10x minder belangrijk is dan voor hen meestal. Ik ga mee omdat ik 't wel weer eens leuk vind en hun wil helpen, zij gaan voor gear. Daar ga ik dus gewoon echt niet voor dokken.
  zondag 9 april 2006 @ 21:35:42 #78
66083 Platina
78th Element
pi_36804960
quote:
Op zondag 9 april 2006 20:33 schreef Migwi het volgende:

[..]

Jij snapt 't.
Daar komt ook nog eens bij dat zo'n 5-man instance voor mij 10x minder belangrijk is dan voor hen meestal. Ik ga mee omdat ik 't wel weer eens leuk vind en hun wil helpen, zij gaan voor gear. Daar ga ik dus gewoon echt niet voor dokken.
Als je zelf zegt en weet dat PUG's kut zijn en je niet wilt dokken moet je ook gewoon niet meegaan en hun niet 2 uur voor niets laten werken
  zondag 9 april 2006 @ 21:59:09 #79
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_36805963
quote:
Op zondag 9 april 2006 21:35 schreef Platina het volgende:

[..]

Als je zelf zegt en weet dat PUG's kut zijn en je niet wilt dokken moet je ook gewoon niet meegaan en hun niet 2 uur voor niets laten werken
Uuhh .. na 2 uur hebben hun hun items die ze nodig hebben als ze geluk hebben en het dropt. Na 2 uur heb jij 15 runecloth, 75s aan pickup money en wat grijs trashloot (en hopelijk wat lol gehad met wat randoms).

En voor elke horde op Twisting Nether: Mocht je ooit een Lionel tegen komen, kill on sight. Corpse camp hem, en gank 'm als ie ressurection sickness heeft. Vervelende aap dat ie is
pi_36808043
even voor de niet-WoW-ish sprekenden onder ons; wat de hell is een pug?
pi_36808546
quote:
Op zondag 9 april 2006 21:59 schreef Afwezig het volgende:

[..]
En voor elke horde op Twisting Nether: Mocht je ooit een Lionel tegen komen, kill on sight. Corpse camp hem, en gank 'm als ie ressurection sickness heeft. Vervelende aap dat ie is
/SIGNED

Ach mijn waarde Platina, zoals ik al zei. Ik ga af en toe mee om ze te helpen en dan gaat 't meestal dus ook wat sneller dan dat ze een of andere blue/green geared player meenemen. Maar als blijkt dat ze er dan niks van bakken dan is 't gewoon FD en zoek 't uit.
Mag jij 't niet mee eens zijn, maar ik heb er nog nooit klachten over gehad en de meeste mensen zijn gewoon blij dat ik meega. Ik heb geen loot nodig en 't gaat sneller
pi_36808560
Oh, en een PUG is iets wat je niet moet doen als je serieus wilt instancen
  zondag 9 april 2006 @ 23:19:28 #83
66083 Platina
78th Element
pi_36808861
't gaat niet echt sneller als je leaved he.... dat is ze blij maken met een dooie mus.

En nee PUG's zijn niet voor serieus instance spelen, maar hoe weet je dat als je in Orgrimmar LFG doet?
  zondag 9 april 2006 @ 23:23:10 #84
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_36808974
Die Migwi figuren zijn op onze server zo uitgespeeld Elke guild kots die retards uit. Maar ja, hunters zijn nu een maal een klasse ooit ontworpen voor het nichtje van een programmer met teveel chromosomen
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  zondag 9 april 2006 @ 23:40:46 #85
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_36809467
quote:
Op zondag 9 april 2006 22:57 schreef SocialDisorder het volgende:
even voor de niet-WoW-ish sprekenden onder ons; wat de hell is een pug?
PUG = Pick Up Group. Dat wil zeggen dat je speelt met spelers A ) Niet in jouw groep bekenden (vrienden / guild ) zit B ) Vaak minder ervaren zijn in het spel C ) Geen extreem goede uitrusting hebben.

Guild groups werken meestal beter samen en mensen uit guilds zijn ook sneller bereidt om elkaar te helpen ook al betekend dat dat ze iets voor zichzelf moeten inleveren. Pick Up Groups vallen vaak ook al uit elkaar als mensen nog dingen moeten doen, maar de andere helft denkt dan vaak van: "Ik ben klaar, dus ik ga weg". Gelukkig heb je ook heel vaak leuke PUG's, waardoor je weer nieuwe leuke en vaardige spelers leert kennen.
pi_36810198
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 23:18 schreef Platina het volgende:

[..]

Welke hunter heeft nou aggro ?
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_36811340
quote:
Op zondag 9 april 2006 23:23 schreef Furby het volgende:
Die Migwi figuren zijn op onze server zo uitgespeeld Elke guild kots die retards uit. Maar ja, hunters zijn nu een maal een klasse ooit ontworpen voor het nichtje van een programmer met teveel chromosomen
Daarom zit ik natuurlijk ook in een high-end raiding guild en doe ik PUGs voor m'n plezier en om mensen te helpen.
Full epic hier, ik heb er niks aan, maar goed, dat terzijde natuurlijk
You want some cheese with your whine?
pi_36811518
quote:
Op maandag 10 april 2006 00:07 schreef Un-X-PecteD het volgende:

[..]

Welke hunter heeft nou aggro ?
* Migwi wijst naar zichzelf.

Expres, in MC en als ik er zin in heb ook in BWL en AQ, iig op de trash mobs.
Dan is 't byebye Salvation en nuken maar.
Keer op keer hetzelfde gaat snel vervelen dus af en toe moet je 't zelf maar leuk maken

Anyway, 't ging om een PUG groep en (geen idee meer wie eigenlijk) begon te zeuren over dat een Hunter zichzelf redt met FD en de rest dood ging. Heel aandoenlijk natuurlijk
Die Hunter kreeg aggro omdat 't een kut PUG was en de Warrior er niks van bakte en het waarschijnlijk ook zo'n ongelovelijke n00b groep was die eiste dat er geen pet mocht meespelen, want daar heb ik niks over gehoord. Als dat niet geëist werd, tsja, dan heb je een hele leuke n00b groep te pakken. Warrior die 't niet snapt, Hunter die 't niet snapt, dan blijft er niet veel meer over en heb je 't aan jezelf te danken dat 't niet lukt. Want je komt er echt niet bij het laatste groepje trash mobs voor een boss pas achter dat je groep eigenlijk niet deugt.

Stomme is trouwens, het is okay dat Hunters doodgaan, maar als ze zelf doodgaan is 't een drama. Tsja, zal er maar niks over zeggen
  maandag 10 april 2006 @ 08:04:23 #89
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_36813233
Ik ga niet eens meer mee met pugs maar als druid zijnde wordt ik ook zelden uitgenodigt dus dat scheelt . Guildies help ik wel als het kan maar dan ook alleen guildies, geen randoms meer hier.
De vraag 'met of zonder appel' wordt niet beantwoord....
  maandag 10 april 2006 @ 09:56:56 #90
75976 Stuiterbal.nl
pi_36814468
quote:
Op maandag 10 april 2006 08:04 schreef Appellenflappen het volgende:
Ik ga niet eens meer mee met pugs maar als druid zijnde wordt ik ook zelden uitgenodigt dus dat scheelt . Guildies help ik wel als het kan maar dan ook alleen guildies, geen randoms meer hier.
Wat is je spec dan? Bij ons zijn (toen ik nog veel in/met PUG's speelde) goede resto-dr00ds altijd welkom in een PUG.
  maandag 10 april 2006 @ 12:37:31 #91
68334 V-Unit
Nadat de 'G' was doo
pi_36818666
Voel me echt een eenzame mob killer. Ben net 58 geworden en zoek me de tering naar een goeie guild om alle hoge instances te doen maar geen een guild accepteerd nog rogues... Balen Balen Balen!!! Iemand die op Doomhammer speelt en mij een handje kan helpen?
The problem is I can't trust most of what I see. So fuck it, all the problems of life must be me!
  maandag 10 april 2006 @ 12:39:35 #92
68334 V-Unit
Nadat de 'G' was doo
pi_36818725
PUG groups voor mij is ook niet ideaal! Je zoekt je de tering en het duurt ook vet lang voordat je daadwerkelijk een instance binnengaat! :x
The problem is I can't trust most of what I see. So fuck it, all the problems of life must be me!
pi_36818957
ah, nu ik weet wat PUG's zijn, ik heb er ook een schijthekel aan.

Ik zoek trouwens nog een goede Alliance guild op Sunstrider......
  maandag 10 april 2006 @ 13:09:47 #94
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_36819663
quote:
Op maandag 10 april 2006 09:56 schreef Stuiterbal.nl het volgende:

[..]Wat is je spec dan? Bij ons zijn (toen ik nog veel in/met PUG's speelde) goede resto-dr00ds altijd welkom in een PUG.
Resto maar ik loop in if vaak rond in mijn feral setje . Maar ik zou sowieso niet meer meegaan, ubrs nog geprobeerd en na een paar wipe liedjes zijn er een paar weggaan bij drakki (ja we waren al daar). Zonde van de tijd maar gelukkig had ik wat vendortrash gewonnen zodat ik geen verlies draaide. (ging mee als tank en dat heeft gescheelt in de kosten ).

Ik heb nu 9606 armor en 5212 hp. Voor meer armor zou ik toch wel naar epics moeten kijken want qua blue's draag ik wel redelijke end-gear (cadaverous setje).
  maandag 10 april 2006 @ 14:47:17 #95
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_36822598
quote:
Op zondag 9 april 2006 18:04 schreef Ill-Skillz het volgende:

[..]

Ik zit op Nordrassil. Welke guild zit jij?
Ik zit in de guild 'Bloodcreed'. Charactername is 'Aeyna'.

Btw, server ligt bij ons nogal plat nu :S
The Police 08-06-2008
pi_36823338
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 17:38 schreef Sextreme het volgende:
Doet ie dus wel hoor; ik heb nog nooit die bagger Blizzard Downloader gebruikt. Ik heb ze gewoon netjes van Gamershellg edownload; werkt prima
pi_36823662
Degene die de trollbane pvp tournament pic's posten: Horde of alliance en welke guild?

Alliance, onix hiero
pi_36823823
Iemand hier al begonnen aan AQ40?

We zijn met mijn guild bij C'thun and Ouro.

C'thun is ugly as hell.

www.shinasu.net is mijn guild. Voor degene die interesse hebben.
"I'm so antisocial, that I am afraid of myself!" Qoute from Me.
pi_36825693
quote:
Op maandag 10 april 2006 15:18 schreef flapdrolletje het volgende:
Degene die de trollbane pvp tournament pic's posten: Horde of alliance en welke guild?

Alliance, onix hiero
Ooooh, Alliance
Berg je maar..!
Ik heb daar een Horde alt, Cyndane, lvl 6 UD Rogue..!!
  maandag 10 april 2006 @ 16:49:59 #100
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_36826997
quote:
Op zondag 9 april 2006 23:23 schreef Furby het volgende:
Dat jij nou een of andere kutnub bent die nog steeds doodgaat om zn zielige tier -1 setje bij elkaar te sprokkelen
  maandag 10 april 2006 @ 17:06:00 #101
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_36827552
quote:
Op maandag 10 april 2006 15:18 schreef flapdrolletje het volgende:

Alliance, onix hiero
Flidripp ofzo?

Dat was Xearathos, lvl 60 lock van Blackraven (Horde.)
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  maandag 10 april 2006 @ 17:35:07 #102
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_36828476
Iemand nog intresse in een UBRS 10 man op Ragnaros ?
http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
  maandag 10 april 2006 @ 19:01:20 #103
66083 Platina
78th Element
pi_36831140
ja
pi_36835825
quote:
Talent Review: Mages

--------------------------------------------------------------------------------
The next class up for a review of its talents is the mage, master of the arcane and the mystical energies of magic. Some of the aspects the class designers will be looking to improve include easing a mage's downtime between fights and opening some new, interesting talent builds through changes to all the mage's talent trees.

New High Level Dungeon: Naxxramas

--------------------------------------------------------------------------------

Floating above the Plaguelands, the necropolis known as Naxxramas serves as the seat of one of the Lich King's most powerful officers, the dreaded lich Kel'Thuzad. Horrors of the past and new terrors yet to be unleashed are gathering inside the necropolis as the Lich King's servants prepare their assault. Soon the Scourge will march again...
Coming in patch 1.11 is Naxxramas, a new 40-man raid dungeon that will present even the most experienced and powerful players with an epic challenge. Stay tuned for more announcements about this coming addition to the World of Warcraft!
Patch 1.11 eindelijk worden de mages onder handen genomen
  maandag 10 april 2006 @ 21:25:15 #105
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_36836576
http://www.wow-europe.com(...)wnhall/bestiary.html Vet

Dat het ze nogsteeds lukt om Allience ras te verzwijgen
  maandag 10 april 2006 @ 22:34:56 #106
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_36839507
quote:
Op maandag 10 april 2006 21:07 schreef Evertjan het volgende:

[..]

Patch 1.11 eindelijk worden de mages onder handen genomen
Can you tell us which class will receive the next talent update and maybe also add a little bit about what your plans are?

Well, right now we're in the process of working on the talent review for the mage. Some of the aspects we're looking to improve include easing a mage's downtime between fights a bit and making a Fire/Frost build a more viable combination than it is right now. (Currently most magi feel that having anywhere between 11 to 21 points in the Arcane is a "must").
To accomplish this, it's likely that we'll take a few of the "must have" abilities from Arcane, and make them available to all magi. (Some likely candidates are the talents Evocation and Improved Arcane Explosion.) From there, we'll also look at ways for players to be able to create interesting combos between the Fire and Frost trees. Hopefully, these changes will further polish the general play experience of magi while also opening some new, interesting talent builds
pi_36840005
quote:
Op maandag 10 april 2006 17:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Flidripp ofzo?

Dat was Xearathos, lvl 60 lock van Blackraven (Horde.)

wie ben jij in onix dan?

was je toevallig ook bij tarear kill toen we om en om met denial/onix party en blackraven/r60 partyy deden?
hardcoholic
pi_36849815
Dus na 1.11 kunnen die k*****trinkets verwijderd worden?
Mooi zo!
pi_36850040
Waarschijnlijk heb je geen talens meer nodig om evocation te krijgen. Opzich een goeie zaak. Ook Frost/Fire builds moeten te maken zijn met de nieuwe patch. Ik ben benieuwd. Ook Shamans zullen wat aanpassingen krijgen, hievan word niet een totale revamp verwacht.

Rogues next plx!
  dinsdag 11 april 2006 @ 12:57:12 #110
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_36852541
Shammans mogen wel snel gerevamped worden ja !
Minder manna op onze totems om mee te beginnen.
En meer voordelen voor Enhancement.
pi_36853137
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 12:57 schreef GaRleC het volgende:
Shammans mogen wel snel gerevamped worden ja !
Minder manna op onze totems om mee te beginnen.
En meer voordelen voor Enhancement.
Je kan ook overdrijven.
Zoals ook al door een blue gezegd, er komt zeer waarschijnlijk geen totale revamp voor Shamans omdat die class gewoon altijd de best functionerende class is geweest en nog steeds goed functioneert. Er zijn dingen die veranderd mogen worden, uiteraard, maar je laat 't klinken alsof Shamans de slechtste class around zijn, dat is nu ook weer niet zo
  dinsdag 11 april 2006 @ 13:39:40 #112
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_36853616
Wanneer is de druid weer aan de beurt? De warlock mag btw ook wel een aanpassing krijgen . (die heeft nu een aantal talents die je Nooit pakt, zo slecht ;/).
pi_36854355
Ik kan iig niet van shamans winnen in een duel.

Tremor totempje hier, Grounding totempje daar, een shockje als ik wat cast, en WF...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_36854658
Je speelde een Warlock, toch?
pi_36854672
Er is al een post geweest bij mijn weten waarin gezegd wordt dat 1.11 Naxxramus ontsluit en verder mages & shamans hun revamp geeft.

Ik mag hopen dat het niet juist is, want dat betekend dat mages en shamans wellicht niet een zodanig revamp krijgen als de andere classes gehad hebben. Nuja, ik begon toch al minder te spelen...
  dinsdag 11 april 2006 @ 14:19:58 #116
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_36854726
Ach Brad, ik denk ook niet dat de shaman echt een vervamp nodig heeft . Allicht de enhancement tree aanpassen. Qua mages hebben ze wel gelijk, evocation is zo imba dat je die wel moet pakken .
pi_36854960
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 14:17 schreef Migwi het volgende:
Je speelde een Warlock, toch?
Yep.

En ook al laat ik mijn pet zijn totems pakken, of wand ik ze zelf, dan nog heeft ie ze zo weer staan en gaat mijn Death Coil bv. zo een grounding totem in.

Als ik al eens win is het omdat de shammy een fout maakte.
pi_36855166
Ah, ik win van Shamans, Shamans winnen van Warlocks, Warlocks winnen van Hunters.
Cirkeltje rond
  dinsdag 11 april 2006 @ 15:05:28 #119
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_36856130
Mja, d'r zijn een aantal talents bij de mage gewoon nigh-on useless / benodigd om viable te zijn. Ik kan zonder Clearcasting leven, maar Evocation en in mindere mate IAE zijn gewoon té handig om over te slaan; geeft je veel meer viability. En kom nou, wand spec? De Imp Wards? Combustion/Ice Barrier? Die moeten even een revamp krijgen en AP moet een toontje lager zingen. Ik hoop op:

Arc Subtlety werkt nu voor alle schools of magic, 4/8/12/16/20 % threat redux. (Is nu 20/30/40 % op Arcane Spells only, en AM is de minst mana en dmg efficiente spell die je maar kan gebruiken endgame met wat flinke gear.)
IAE en/of Evocation base spell. Liefste Evocation.
Ice Barrier scaled een beetje met damage gear, 20-30 % van + Frost damage --> Extra absorbed bij Ice Barrier. (In mijn geval zou dat overeenkomen met +98 tot + 147 extra absorbed. Ain't much, maar alles helpt. )
Nieuw 31 pt Fire talent.

Zijn de enige dingen die ik echt handig zou vinden. Met de trees zelf is er weinig mis, alleen sommige dingen zijn zó nutteloos... Imp Blizzard ook btw, behalve voor @ Nefarian. Heb PoM en Imp CS opgegeven voor 3/3 Imp Blizzard voor @ Nef. PoM is té goed.
Some say in ice
pi_36858101
Iemand die van bladefist/daggerspine naar Outland gaat migraten ?
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
  dinsdag 11 april 2006 @ 16:26:22 #121
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_36858563
Nee Shammans zijn goed. Maar door al dat NERF geroep is alles verhoogt (mana)
En Enchanment tree is niet ideaal
  dinsdag 11 april 2006 @ 16:26:50 #122
66083 Platina
78th Element
pi_36858576
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 14:34 schreef Migwi het volgende:
Ah, ik win van Shamans, Shamans winnen van Warlocks, Warlocks winnen van Hunters.
Cirkeltje rond
en Shamans, Warlocks en Hunters winnen van rogue en warrior
pi_36858674
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 16:26 schreef Platina het volgende:

[..]

en Shamans, Warlocks en Hunters winnen van rogue en warrior
Ja, melee classes hebben het zo zwaar...
pi_36863398
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 16:30 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja, melee classes hebben het zo zwaar...
Het is anders wel zo als je maar blue geared bent.
  dinsdag 11 april 2006 @ 19:25:47 #125
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_36864068
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 19:06 schreef Gloeidoos het volgende:

[..]

Het is anders wel zo als je maar blue geared bent.
Yep, dan wel. Een epic wapen, however...
Some say in ice
pi_36864257
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 19:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Yep, dan wel. Een epic wapen, however...
Ashkandi dropped echter niet van Onyxia, als je begrijpt wat ik bedoel. Elke keer als een mage ge 2 shot wordt door zon warrior gaat ie gelijk NERF roepen, maar als blue geared warrior wordt jij juist ge 2 shot door zon mage.....
  dinsdag 11 april 2006 @ 19:33:04 #127
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_36864342
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 19:31 schreef Gloeidoos het volgende:

[..]

Ashkandi dropped echter niet van Onyxia, als je begrijpt wat ik bedoel. Elke keer als een mage ge 2 shot wordt door zon warrior gaat ie gelijk NERF roepen, maar als blue geared warrior wordt jij juist ge 2 shot door zon mage.....
Ik heb nog nooit een warrior ge-2-shot en ik ben niet slecht geared. (1k Frostbolt hits.). Nu ben ik ook alleen maar 2-shotted door rogues. (Technisch gesproken 3 - shotted. ).
Some say in ice
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:11:15 #128
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_36865741
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 19:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een warrior ge-2-shot en ik ben niet slecht geared. (1k Frostbolt hits.). Nu ben ik ook alleen maar 2-shotted door rogues. (Technisch gesproken 3 - shotted. ).
Ik ben als warrior wel eens ge-2 shot door een mage, die op de 1 of andere duistere manier een 2,5 K crit op ze frostbolt maakte. Leuk is anders.
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:01:07 #129
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_36867665
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 16:26 schreef Platina het volgende:
Warlocks winnen van rogue
Ja, heel soms wel bij mij. Je prikt ze gans lek voordat ze uit de stun,gouge, blind, whatever komen. Ik heb wel imp kick. dat helpt veel zeker met mindnumbing posion.
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:22:07 #130
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_36868362
Heb fftjes een pauze genomen met mijn 58 Shamman, Nu 11 Hunter Zijn ook weer eens leuk.
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:49:52 #131
66083 Platina
78th Element
pi_36869372
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:01 schreef Furby het volgende:

[..]

Ja, heel soms wel bij mij. Je prikt ze gans lek voordat ze uit de stun,gouge, blind, whatever komen. Ik heb wel imp kick. dat helpt veel zeker met mindnumbing posion.
Ik weet niet tegen wat voor warlocks jij speelt, maar probeer het voor de grap eens tegen een fatsoenlijke zonder elk gevecht cooldowns te gebruiken.
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:52:49 #132
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_36869492
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:11 schreef Afwezig het volgende:

[..]

Ik ben als warrior wel eens ge-2 shot door een mage, die op de 1 of andere duistere manier een 2,5 K crit op ze frostbolt maakte. Leuk is anders.
Ik kom op 2.3k uit, met 1 trinket. (Crit met ToEP). Maar heb nog nooit een double crit gehad.
Some say in ice
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:57:02 #133
69994 seto
-|||--------|||-
pi_36869669
DEATH COIL
Seto is zo ene baas he
pi_36870132
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:57 schreef seto het volgende:
DEATH COIL
I that spell.
pi_36872606
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 22:08 schreef Gloeidoos het volgende:

[..]

I that spell.
I don't.
remove from game plx
  dinsdag 11 april 2006 @ 23:19:06 #136
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_36872875
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:57 schreef seto het volgende:
DEATH COIL
Beetje een fear-achtige spell volgens mij. Ik vind iig dat warrior met Death Wish aan immune voor die troep zou moeten zijn
pi_36874525
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 23:19 schreef Afwezig het volgende:

[..]

Beetje een fear-achtige spell volgens mij. Ik vind iig dat warrior met Death Wish aan immune voor die troep zou moeten zijn
Dan is de hele bedoeling achter het horror-effect verdwenen.
  woensdag 12 april 2006 @ 00:11:32 #138
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_36874872
quote:
Op woensdag 12 april 2006 00:01 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dan is de hele bedoeling achter het horror-effect verdwenen.
Een goede warlock verslaat iedere warrior zonder Ashkandi of Sulfuras, Hand of Ragnaros nu. Kan nooit de bedoeling zijn volgens mij Het nerfen van Death Coil zou een stap in de goede richting zijn naar mijn idee. Hoewel een beetje goede mage zelfs met een blue gear elke willekeurige warrior verslaat (ook full epic). Maargoed
pi_36877217
God ik haat maintenance
pi_36877369
quote:
Op woensdag 12 april 2006 03:28 schreef mg794613 het volgende:
God ik haat maintenance
welke server zit jij?
pi_36877485
quote:
Op woensdag 12 april 2006 04:41 schreef ChuChuChou het volgende:

[..]

welke server zit jij?
Burning Legion
  † In Memoriam † woensdag 12 april 2006 @ 06:42:32 #142
34726 Fratz
Max
pi_36877520
quote:
Op woensdag 12 april 2006 03:28 schreef mg794613 het volgende:
God ik haat maintenance
Hehehe, wie niet!
pi_36878748
quote:
Op woensdag 12 april 2006 00:11 schreef Afwezig het volgende:

[..]

Een goede warlock verslaat iedere warrior zonder Ashkandi of Sulfuras, Hand of Ragnaros nu. Kan nooit de bedoeling zijn volgens mij Het nerfen van Death Coil zou een stap in de goede richting zijn naar mijn idee. Hoewel een beetje goede mage zelfs met een blue gear elke willekeurige warrior verslaat (ook full epic). Maargoed
Warrior is rock, Warlock is paper.

Zal dus nooit gebeuren.
pi_36878881
Theorycraft..
Op papier moet Hunter volgens mij iedereen kunnen verslaan, tenminste ik hoor altijd dat wij de langste range hebben, 42yrds maar is dat waar, heb ik namelijk nooit ervaren zo, add up mana drain en kiting, we win.

Oh nee, w8, Shamans moeten iedereen verslaan, gewoon omdat dat zo hoort
pi_36879031
Op papier heeft hunter een gedeelde 1e plaats op range met een Fire Mage...
Some say in ice
pi_36879748
Hangt van het gevecht af... In een normaal duel zal een warlock/shaman toch wel het beste zijn denk ik. Ik echt PvP word het element of suprise onderschat, als ik met mn rogue ineens onverwachts in je rug zit. Voordat je daarop reageerd ben je als cloth al 50%+ hp kwijt, in de stunlock gaat het ook hard...
  woensdag 12 april 2006 @ 10:17:09 #147
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_36879833
Rogues do it from behind .
pi_36880621
quote:
Op woensdag 12 april 2006 10:17 schreef Appellenflappen het volgende:
Rogues do it from behind .
en we duiken altijd op op momenten dat je het niet kunt gebruiken, regen of als je adds hebt
pi_36881153
edit : laat maar weer...

In ieder geval is de Drain Life/Nightfall bug gefixed in 1.10.1, maar nu procced Improved Shadow Bolt niet meer.....
  woensdag 12 april 2006 @ 11:14:31 #150
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_36881238
En terecht, warlocks zijn overpowered. Btw andere changes:

Druid:
Shapeshift Bear removed
Shapeshift Cat removed
Shapeshift Travelform removed
Shapeshift Aquatic - slightly speed increases
We felt that the druids were speccing to much in feral or moonkin.

Healing touch increased with 10 sec. ;/
quote:
Op woensdag 12 april 2006 10:51 schreef Myst.nl het volgende:[..]
en we duiken altijd op op momenten dat je het niet kunt gebruiken, regen of als je adds hebt
Nee hoor, ik weet zeker dat je gewoon het moment afwacht waarop ik vecht of drink en me niet op 100% durft te pakken .
pi_36881408
quote:
Op woensdag 12 april 2006 11:14 schreef Appellenflappen het volgende:
En terecht, warlocks zijn overpowered.
Onzin, maar goed...
  woensdag 12 april 2006 @ 11:44:00 #152
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_36882037
Sarcasme PBateman1978, sarcasme. Ik heb zelf een Lock en zonder DC ga je neer tegen een epix geared warrior (ja tenzij je je succy hebt maar die ligt in 2/3 klappen van de warrior ;/).
pi_36882533
quote:
Op woensdag 12 april 2006 11:14 schreef Appellenflappen het volgende:

[..]

Nee hoor, ik weet zeker dat je gewoon het moment afwacht waarop ik vecht of drink en me niet op 100% durft te pakken .
Dan duik ik voor jou toch op op een vervelend moment?

Een epic geared warlock met engineering (jumper cables) wint van iedere class met succubus uit. NO DOUBT.
Sacrifice succubus +x% dmg for 1h, res pet en je hebt een warlock die shadowbolt crits maakt van over de 2K op warriors. 2 seduce = 2 shadowbolts + Death coil = 1 shadowbolt -> elke class is dood... np gg blizz
pi_36882727
quote:
Op woensdag 12 april 2006 12:00 schreef Myst.nl het volgende:

[..]

Een epic geared warlock met engineering (jumper cables) wint van iedere class met succubus uit. NO DOUBT.
Sacrifice succubus +x% dmg for 1h, res pet en je hebt een warlock die shadowbolt crits maakt van over de 2K op warriors. 2 seduce = 2 shadowbolts + Death coil = 1 shadowbolt -> elke class is dood... np gg blizz
*Gaap

Wat een onzin...
pi_36882959
een vriend van me heeft een MC/BWL geared warlock, zal wel eens vragen of hij een videotje wilt maken voor je
  woensdag 12 april 2006 @ 12:16:32 #156
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_36883016
Lekkere gear Bateman!
pi_36883026
quote:
Op woensdag 12 april 2006 12:14 schreef Myst.nl het volgende:
een vriend van me heeft een MC/BWL geared warlock, zal wel eens vragen of hij een videotje wilt maken voor je
Niet nodig hoor, ik weet zelf ook wel hoe ik moet spelen.
quote:
Lekkere gear Bateman!
Yep, beter zal het niet worden ook voorlopig

Alhoewel, heb inmiddels ook Nemesis Skullcap, maar profile nog niet ge-update.
pi_36883972
waarom roep je dna onzin tegen me als je zelf een warlock hebt?

engineering voor een warlock is een MUST, je pet ressen ermee word niet gezien als exploiten, dus sacrifice en weer rezzen voor WINWIN situaties zowel goed voor PvP als PvE

http://www.ansi.dk/roster/char.php?name=Ourmystery&server=Ravencrest <- mijn profile
http://www.ansi.dk/roster/char.php?name=Gnarf&server=Ravencrest <- warlock friend met 2K crit shadowbolts
pi_36884224
quote:
Op woensdag 12 april 2006 12:50 schreef Myst.nl het volgende:
waarom roep je dna onzin tegen me als je zelf een warlock hebt?

engineering voor een warlock is een MUST, je pet ressen ermee word niet gezien als exploiten, dus sacrifice en weer rezzen voor WINWIN situaties zowel goed voor PvP als PvE

http://www.ansi.dk/roster/char.php?name=Ourmystery&server=Ravencrest <- mijn profile
http://www.ansi.dk/roster/char.php?name=Gnarf&server=Ravencrest <- warlock friend met 2K crit shadowbolts
Ten eerste is het onzin om een Succy te saccen en haar daarna te ressen als je Battlegrounds in gaat, kost alleen maar onnodige shards. (en ik ga altijd uit van Battlegrounds als het om PvP gaat, en niet van Duels of 1v1 fights)

Ten tweede gebruik ik Engineering vooral om de stun-grenades, 10 keer handiger dan je pet ressen met jumper cables. (ik heb geeneens Demonic Sac.)
Grenade stun + Howl of Terror ftw.

Ten derde critten mijn shadowbolts al voor meer dan 2k zonder dat pet-res truucje.

En ten vierde is het absoluut geen 100% win garantie.
  woensdag 12 april 2006 @ 13:12:34 #160
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_36884476
DS = 30m en geen 60. Succ geeft +15% shadowdmg en +10% dmg als ze naast je loopt. 25% op bolts dus. Mijn bolts critten voor 1k/1.2k en ik draag dreadmist en heb imp naast me (max is 1.8k). Ook heb ik geen ruin dus zo hoog vind ik 2k niet met deze truuk hoor.
pi_36884539
Sinds wanneer is BG's PvP? Zergen vind ik niet echt PvP (Player versus Player).

Maar wat nou niet overpowered? Je bolts over 2k met een casting time van? 2.5sec? Dit zie ik mages/hunters niet doen hoor. Dan hebben jullie ook nog een Pet erbij met leuke abilities, of je die gebruikt moet je zelf weten, maar die mogelijkheid zit er niet voor niets in hea.
Ik probeer alleen maar te zeggen dat warlocks gewoon erg goed zijn in PvP en dik tegen de kant van imba aanzitten. Alle andere classes hebben wel een class waar ze meest van de tijd van verliezen. Bij warlocks is dat tegenwoordig gewoon steeds minder het geval...
pi_36884585
quote:
Op woensdag 12 april 2006 13:12 schreef Appellenflappen het volgende:
DS = 30m en geen 60. Succ geeft +15% shadowdmg en +10% dmg als ze naast je loopt. 25% op bolts dus. Mijn bolts critten voor 1k/1.2k en ik draag dreadmist en heb imp naast me (max is 1.8k). Ook heb ik geen ruin dus zo hoog vind ik 2k niet met deze truuk hoor.
Het ging even als voorbeeld ik wou het niet teveel overdrijven, maargoed ik vraag ff wat z'n hoogste crit is atm, op normale mobs/alliance.
pi_36884673
quote:
Op woensdag 12 april 2006 13:14 schreef Myst.nl het volgende:
Sinds wanneer is BG's PvP? Zergen vind ik niet echt PvP (Player versus Player).

Maar wat nou niet overpowered? Je bolts over 2k met een casting time van? 2.5sec? Dit zie ik mages/hunters niet doen hoor. Dan hebben jullie ook nog een Pet erbij met leuke abilities, of je die gebruikt moet je zelf weten, maar die mogelijkheid zit er niet voor niets in hea.
Ik probeer alleen maar te zeggen dat warlocks gewoon erg goed zijn in PvP en dik tegen de kant van imba aanzitten. Alle andere classes hebben wel een class waar ze meest van de tijd van verliezen. Bij warlocks is dat tegenwoordig gewoon steeds minder het geval...
Wat zeg je nou ? Hunters die ik ken doen 2.8k Aimed Shots en ruim 1k AUTO SHOTS (!!)...

En Mages, alsjeblieft zeg, een leuke PoM Pyroblast Ignite combo voor ruim 4k is helemaal zo raar niet hoor...

Warlocks zijn goed in PvP ja, net als alle andere classes, zolang ze bestuurt worden door mensen die snappen waar ze mee bezig zijn, en helaas blijkt dat maar heel weinig voor te komen...

(vandaag is de allerslechtste paladin ooit op onze server rank 14 geworden, hilarisch...)
pi_36884806
quote:
Op woensdag 12 april 2006 13:19 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Wat zeg je nou ? Hunters die ik ken doen 2.8k Aimed Shots en ruim 1k AUTO SHOTS (!!)...

En Mages, alsjeblieft zeg, een leuke PoM Pyroblast Ignite combo voor ruim 4k is helemaal zo raar niet hoor...

Warlocks zijn goed in PvP ja, net als alle andere classes, zolang ze bestuurt worden door mensen die snappen waar ze mee bezig zijn, en helaas blijkt dat maar heel weinig voor te komen...

(vandaag is de allerslechtste paladin ooit op onze server rank 14 geworden, hilarisch...)
Ik heb het ze nog niet zien doen, ja in BWL op vunerability mobs . PvP in WoW is een joke, als je tijd hebt haal je rank 14, daar wil ik niet eens over beginnen.
Ik had het meer over de balans tussen classes. Warlock vind ik er gewoon teveel tussenuit springen in vergeljiking met andere classes.
pi_36884872
quote:
Op woensdag 12 april 2006 13:23 schreef Myst.nl het volgende:

[..]

Ik heb het ze nog niet zien doen, ja in BWL op vunerability mobs . PvP in WoW is een joke, als je tijd hebt haal je rank 14, daar wil ik niet eens over beginnen.
Ik had het meer over de balans tussen classes. Warlock vind ik er gewoon teveel tussenuit springen in vergeljiking met andere classes.
Ik niet.

Het gras aan de overkant is altijd groener.
pi_36885008
mijn gras is groen zat hoor
  woensdag 12 april 2006 @ 13:59:01 #167
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_36885956
Idd, ik heb van de week een 4k crit van een mage geincasseerd. Dát is pas dmg .
  woensdag 12 april 2006 @ 14:11:56 #168
75976 Stuiterbal.nl
pi_36886398
Ik ben het met Myst eens , warlocks zijn gewoon een goede PvP class. Ik win alleen met me mage als ik
um 3 shot anders ben ik gewoon de zak.
En idd, mages krijgen in pvp niet zomaar crits van over de 2000, kan je wel zeggen dat onze pyroblast hard raakt. Maar die heeft en een cooldown van een minuut EN een cast time van 6!!!! seconden.
Dus eigenlijk alleen handig als je PoM heb. (shadow bolt geen cooldown, 2.5 cast). en iedereen heeft tegenwoordig mooie epics met standaard (hoge)fire resist er op. kan je van shadow niet zeggen.
pi_36886492
Its fine, l2p
pi_36886611
quote:
Op woensdag 12 april 2006 14:14 schreef Sakie het volgende:
Its fine, l2p
it's fine join Ravencrest!
pi_36886670
quote:
Op woensdag 12 april 2006 14:18 schreef Myst.nl het volgende:

[..]

it's fine join Ravencrest!
Waarom blijf ik altijd een half uur naar jou avatar staren
pi_36886674
quote:
Op woensdag 12 april 2006 14:11 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
Ik ben het met Myst eens , warlocks zijn gewoon een goede PvP class. Ik win alleen met me mage als ik
um 3 shot anders ben ik gewoon de zak.
En idd, mages krijgen in pvp niet zomaar crits van over de 2000, kan je wel zeggen dat onze pyroblast hard raakt. Maar die heeft en een cooldown van een minuut EN een cast time van 6!!!! seconden.
Dus eigenlijk alleen handig als je PoM heb. (shadow bolt geen cooldown, 2.5 cast). en iedereen heeft tegenwoordig mooie epics met standaard (hoge)fire resist er op. kan je van shadow niet zeggen.
Ik ben een Firelock, ik heb amper tot geen problemen met fire resists.
  woensdag 12 april 2006 @ 14:20:31 #173
75976 Stuiterbal.nl
pi_36886675
quote:
Op woensdag 12 april 2006 14:14 schreef Sakie het volgende:
Its fine, l2p
en waar slaat dat dan weer op?
Praat gewoon mee of gewoon niet, kom niet aanzetten met "leuke" 1 regel posts.

gister me Warlock alt naar 24 geleveld , ik ga maar eens een keuze maken tussen:
warlock 24
druid 24
hunter 25
alle 3 spelen ze leuk! keuzes keuzes....

(main alt is warrior lvl 46)
  woensdag 12 april 2006 @ 14:23:53 #174
75976 Stuiterbal.nl
pi_36886788
quote:
Op woensdag 12 april 2006 14:20 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik ben een Firelock, ik heb amper tot geen problemen met fire resists.
dat wil ik ook. ik heb het echt ALTIJD , PoM aan.
your pyroblast hits X for 500 dmg (650 resisted)
your fireblast crits x for 400 (600 resisted)
enz enz

behalve tegen niet end game lui heb ik full dmg
pi_36886858
quote:
Op woensdag 12 april 2006 14:20 schreef Stuiterbal.nl het volgende:

[..]

en waar slaat dat dan weer op?
Praat gewoon mee of gewoon niet, kom niet aanzetten met "leuke" 1 regel posts.
Het slaat op dat eeuwige gezeik over classes, nerf!11! imba!1111!
pi_36886885
quote:
Op woensdag 12 april 2006 14:20 schreef Sakie het volgende:

[..]

Waarom blijf ik altijd een half uur naar jou avatar staren
Leuk hea... Ik heb hem neit zelf gemaakt hoor trouwens
  woensdag 12 april 2006 @ 14:27:34 #177
75976 Stuiterbal.nl
pi_36886922
quote:
Op woensdag 12 april 2006 14:25 schreef Sakie het volgende:

[..]

dan reageer je toch niet? en als je niet meer mag praten over classes? waar moet je dan over lullen?
Hoeveel plantjes je heb geplukt vandaag?

PS:
als alle classes toch goed waren, waarom veranderd blizzard dan bij elke grote patch de talents van een bepaalde class?
pi_36886945
quote:
Op woensdag 12 april 2006 14:25 schreef Sakie het volgende:

[..]

Ach het kan gewoon allemaal wat dichter bij elkaar, skill moet het verschil maken niet je insta casts seduce/fear/root/vanish/frost trap oid wat voor spell dan ook

Ik vind het echt prachtig om als Rogue tegen een Warrior te vechen, ik moet al mn C/d's burnen om hem down te krijgen... bij een warlock bijv. word ik om de X seconden gefeared/DC'd/seduced ^^ Beetje teveel van het goeie
pi_36887025
quote:
Op woensdag 12 april 2006 14:27 schreef Stuiterbal.nl het volgende:

[..]

dan reageer je toch niet? en als je niet meer mag praten over classes? waar moet je dan over lullen?
Hoeveel plantjes je heb geplukt vandaag?
Waarom mag ik nou opeens weer niet reageren
pi_36887101
quote:
Op woensdag 12 april 2006 14:28 schreef Myst.nl het volgende:

[..]

Ach het kan gewoon allemaal wat dichter bij elkaar, skill moet het verschil maken niet je insta casts seduce/fear/root/vanish/frost trap oid wat voor spell dan ook
Dan zou gear ook minder moeten uitmaken maar een net lvl 60'er kan je absoluut niet vergelijken met een tier 2 mannetje en met de nieuwe 40-man dungeons wordt dat verschil alleen maar erger
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_36887186
quote:
Op woensdag 12 april 2006 14:26 schreef Myst.nl het volgende:

[..]

Leuk hea... Ik heb hem neit zelf gemaakt hoor trouwens
Ik weet nog steeds niet of ik hem leuk vind, of gewoon irritant

maar goed on-topic, wanneer komt die 1on1 BG nou eens
pi_36887207
quote:
Op woensdag 12 april 2006 14:33 schreef Tain het volgende:

[..]

Dan zou gear ook minder moeten uitmaken maar een net lvl 60'er kan je absoluut niet vergelijken met een tier 2 mannetje en met de nieuwe 40-man dungeons wordt dat verschil alleen maar erger
Nieuwe 40-man -> AQ40 bedoel je? Dat is maar een minimale upgrade in gear vanaf BWL maargoed.
Gear behaal je door skill imo. Of je moet kunnen meeliften op skill van anderen... Maar we hebben niet allemaal die luxe. Klinkt een beetje vaag, kan het niet zo goed uitleggen sorry
  woensdag 12 april 2006 @ 14:36:43 #183
75976 Stuiterbal.nl
pi_36887218
quote:
Op woensdag 12 april 2006 14:30 schreef Sakie het volgende:

[..]

Waarom mag ik nou opeens weer niet reageren
ik stel het alleen maar aan je voor, om niet te reageren als je niet over classes wilt praten.
  woensdag 12 april 2006 @ 14:37:50 #184
75976 Stuiterbal.nl
pi_36887269
quote:
Op woensdag 12 april 2006 14:36 schreef Myst.nl het volgende:

[..]

Nieuwe 40-man -> AQ40 bedoel je? Dat is maar een minimale upgrade in gear vanaf BWL maargoed.
Gear behaal je door skill imo. Of je moet kunnen meeliften op skill van anderen... Maar we hebben niet allemaal die luxe. Klinkt een beetje vaag, kan het niet zo goed uitleggen sorry
je bedoeld dat je afk kan lamen in een goede raid die niet perse 40 man nodig hebben?
En dat je ,ook al doe je geen flikker als AFK'er, toch de epics krijgt.
pi_36887299
quote:
Op woensdag 12 april 2006 14:36 schreef Myst.nl het volgende:

[..]

Naxxramas die er straks ook weer aankomt, maar sowieso BWL gear is niet te vergelijken met de standaard blauwe gear die je hebt als je net lvl 60 bent. Er zijn trouwens zat figuren in full epic die hun eigen class niet goed kunnen spelen.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_36887331
quote:
Op woensdag 12 april 2006 14:37 schreef Stuiterbal.nl het volgende:

[..]

je bedoeld dat je afk kan lamen in een goede raid die niet perse 40 man nodig hebben?
En dat je ,ook al doe je geen flikker als AFK'er, toch de epics krijgt.
als je altijd afk bent kom je niet in zo'n hardcore guild hoor
  woensdag 12 april 2006 @ 14:41:27 #187
75976 Stuiterbal.nl
pi_36887373
quote:
Op woensdag 12 april 2006 14:40 schreef Sakie het volgende:

[..]

als je altijd afk bent kom je niet in zo'n hardcore guild hoor
stel je zit al in een goede guild.
je wacht tot ze BWL / MC enz enz op farm status krijgen.
dan join je pas een keer zo'n raid, dan merken ze het verschil echt niet van 39 of 40 man.
pi_36887536
quote:
Op woensdag 12 april 2006 14:41 schreef Stuiterbal.nl het volgende:

[..]

stel je zit al in een goede guild.
je wacht tot ze BWL / MC enz enz op farm status krijgen.
dan join je pas een keer zo'n raid, dan merken ze het verschil echt niet van 39 of 40 man.
ik denk niet dat je lang in zo'n goede guild blijft als je alleen mee gaat op farmruns, bij ons wordt er altijd op gelet iig. (dkp bonus op eerste keer down, ook dpk voor whipes, etc)
  woensdag 12 april 2006 @ 14:51:29 #189
75976 Stuiterbal.nl
pi_36887708
quote:
Op woensdag 12 april 2006 14:46 schreef Sakie het volgende:

[..]

ik denk niet dat je lang in zo'n goede guild blijft als je alleen mee gaat op farmruns, bij ons wordt er altijd op gelet iig. (dkp bonus op eerste keer down, ook dpk voor whipes, etc)
tja ligt er denk ook aan hoe groot een guild is, zit je in een guild die steeds NET 40 man bij elkaar sprokkeld valt het wel erg op.
Zit je in een guild waar ze nee moeten zeggen tegen mensen die zicht te laat op geven, dan valt het gewoon (bijna) niet op.

Ik doe ook alleen maar MC en ZG , maar ze zeggen er niks van. Ze kunnen niet verwachten dat je met elke raid mee gaat. toevallig was ik wel mee met de eerste aq40 run en die erna.
  woensdag 12 april 2006 @ 15:20:18 #190
146600 Doug.nl
Boom Headshot!
pi_36888779
Ach kijk, je kunt wel meegaan op farmraids, maar als een raidleader een beetje slim is, gaan de goede dingen toch naar de mensen die constant raiden en ook meehelpen voor nieuwe successen.
Ik kreeg gister bijvoorbeeld voorrang op een item uit bwl (had niet meeste dkp), omdat ik vaker ga helpen daar, en ook AQ doe.
  † In Memoriam † woensdag 12 april 2006 @ 15:23:06 #191
34726 Fratz
Max
pi_36888883
-_-

wow doet helemaal raar. als ik inlog is er niks aan de hand. na ongeveer 5 minuten dan komen er allemaal...tja..lijken wel laserstralen vanuit links onderin. ik word helemaal gek van al het geknipper.
wat moet ik doen? (ik kom niet op de tech forums).
pi_36889016
quote:
Op woensdag 12 april 2006 15:20 schreef Doug.nl het volgende:
Ach kijk, je kunt wel meegaan op farmraids, maar als een raidleader een beetje slim is, gaan de goede dingen toch naar de mensen die constant raiden en ook meehelpen voor nieuwe successen.
Ik kreeg gister bijvoorbeeld voorrang op een item uit bwl (had niet meeste dkp), omdat ik vaker ga helpen daar, en ook AQ doe.
It's the underdoug!! Tjah, opzich een goed punt, maar DKP is dan een beetje overbodig hea...
  woensdag 12 april 2006 @ 15:32:05 #193
75976 Stuiterbal.nl
pi_36889245
Ja het was wel aardig dat ze jou dat gaven FPSdoug!
maar DKP is nog steeds beste systeem! (kan je ook zien hoe vaak je gespeeld heb)!

@ fratz
het klingkt als of je video kaart problemen geeft...
probeer eens een ander redelijk zwaar spel, kijk of het zelfde gebeurd
pi_36890833
Wat is dit spelletje toch verslavend . Vrijdag binnen gehad, ben nu level 14 (Undead Warrior).

Ik weet niet of dit echt relevant is, maar als warrior zijnde, spelen mensen hier dan met one-handed of two-handed swords? Ik wissel het redelijk af, zodat ik in beide even goed ben en niet die skill hoef op te bouwen .

Gisteren ook voor het eerst PUG gespeeld, was opzich wel grappig, maar voordat je een beetje georganiseerd bent .
pi_36891492
quote:
Op woensdag 12 april 2006 16:18 schreef pAin het volgende:
Wat is dit spelletje toch verslavend . Vrijdag binnen gehad, ben nu level 14 (Undead Warrior).

Ik weet niet of dit echt relevant is, maar als warrior zijnde, spelen mensen hier dan met one-handed of two-handed swords? Ik wissel het redelijk af, zodat ik in beide even goed ben en niet die skill hoef op te bouwen .

Gisteren ook voor het eerst PUG gespeeld, was opzich wel grappig, maar voordat je een beetje georganiseerd bent .
Als warrior moet je kiezen of je fury spec (dps) warrior wordt of protection spec (tank). Voor fury warriors is over het algemeen minder plek in een guild dan tank, en zeker voor PuG's is het handig als je tank bent. Echter, je kunt beter in het begin fury kiezen volgens mij omdat het lvl'en dan eenvoudiger gaat, maar tegen het eind aan (vanaf lvl50 of zo) zou ik kiezen voor protection spec, vind je toch makkelijker een PuG.
  woensdag 12 april 2006 @ 16:38:33 #196
69994 seto
-|||--------|||-
pi_36891534
2h swords zijn best slecht tot je 60 bent, dan komen er pas goeie tevoorschijn.

Tijdens lvlen ben je beter af met een 2h axe, als je 2h gaat tenminste Je kan ook fury gaan, heb alleen gehoord dat het niet zoveel potentie heeft als arms omdat op lage lvls je nog weinig +hit gear hebt.
Seto is zo ene baas he
pi_36894063
Gisteren eindelijk

Alleen natuurlijk geen Transcendence, Prophecy dropt ook al bijna nooit. Earthfury, Ten Storms, Felheart en Nemesis droppen wel heel erg goed.... helaas.
Comfortably numb
pi_36894073
Nog niet echt veel tijd gehad om te spelen, maar al wel een verslaving rijker geloof ik Ben toch nightelf druid geworden, nu (pas) lvl 10.
It's all up to you
pi_36894584
quote:
Op woensdag 12 april 2006 12:00 schreef Myst.nl het volgende:

[..]

Ik haal 2k crits zonder DS en MD. Neeext. (Zelfs nog on demand ook met Shatter.)
Some say in ice
  woensdag 12 april 2006 @ 19:58:30 #200
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_36897503
Blizzard mag mn reet roesten..
Kut support.
Kut lag.
Alles gaat langzama niemand die er iets aan doet. En tog blijf ik spelen
  woensdag 12 april 2006 @ 20:19:51 #201
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_36898243
quote:
Op woensdag 12 april 2006 16:18 schreef pAin het volgende:

Al je talents in Fury gooien en one handed weapons gebruiken. Eerst in je crit kans, daarna extra rage on melee hit, improved battle shout, dual wield specialization, deathwish, enrage, flurry, bloodthirst. Dan naar arms, zorgen dat je impale krijgt, en op lvl 60 doe je dan leuk mee met DMG. Heerlijk om heel snel te levellen.
  † In Memoriam † woensdag 12 april 2006 @ 21:13:57 #202
34726 Fratz
Max
pi_36900358
Mooie rel op onze server..
Ik speel meestal wsg/ab met dezelfde mensen, alleen ik was er vandaag pas heel laat bij omdat ik andere dingen te doen had. We deden wsg. Ik kreeg de call, joinde and zie tot mijn verbazing maar 1 ander die ook joined. "we have to check first. we don't want a long fight. oh it's the alliance elilte team. afk out!". ik was van "HUH?". Bleek dat ze het vandaag al eerder hadden gedaan. Ik ben nog naar de leider van de alliance gelopen om /sorry te zeggen. Een minuut later krijg ik al een whisper met de vraag waarom mijn team niet tegen dat van hun wil spelen -_-. Heel irritant. Er zijn twee allies in de race voor GM en ze dachten zelfs dat we het de een meer gunden dan de ander..
erg fijn. Ik heb als brugman moeten praten om alles weer recht te breien..
pi_36901485
Ik zit erover na te denken om ook World of Warcraft te kopen omdat ik het wel gezien heb met Tibia.

Maar zal het wat zijn omdat ik altijd Tibia heb gespeeld wat een heel simpel spelletje is en nu dus ineens World of Warcraft ga doen wat (zoals ik zie) een heel stuk ingewikkelder is?

Het zal altijd even duren voordat je het begrijpt maar het moet niet te lang duren want dan heb ik er geen zin meer in namelijk
pi_36902046
quote:
Op woensdag 12 april 2006 21:35 schreef Razorback het volgende:
Ik zit erover na te denken om ook World of Warcraft te kopen omdat ik het wel gezien heb met Tibia.

Maar zal het wat zijn omdat ik altijd Tibia heb gespeeld wat een heel simpel spelletje is en nu dus ineens World of Warcraft ga doen wat (zoals ik zie) een heel stuk ingewikkelder is?

Het zal altijd even duren voordat je het begrijpt maar het moet niet te lang duren want dan heb ik er geen zin meer in namelijk
WoW is redelijk simpel in te komen en de quests in het begin zijn makkelijk
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 12 april 2006 @ 22:09:09 #205
69994 seto
-|||--------|||-
pi_36903379
quote:
Op woensdag 12 april 2006 21:13 schreef Fratz het volgende:
Mooie rel op onze server..
Ik speel meestal wsg/ab met dezelfde mensen, alleen ik was er vandaag pas heel laat bij omdat ik andere dingen te doen had. We deden wsg. Ik kreeg de call, joinde and zie tot mijn verbazing maar 1 ander die ook joined. "we have to check first. we don't want a long fight. oh it's the alliance elilte team. afk out!". ik was van "HUH?". Bleek dat ze het vandaag al eerder hadden gedaan. Ik ben nog naar de leider van de alliance gelopen om /sorry te zeggen. Een minuut later krijg ik al een whisper met de vraag waarom mijn team niet tegen dat van hun wil spelen -_-. Heel irritant. Er zijn twee allies in de race voor GM en ze dachten zelfs dat we het de een meer gunden dan de ander..
erg fijn. Ik heb als brugman moeten praten om alles weer recht te breien..
Geeft wel weer aan hoe triest het met het PvP-systeem is gesteld.
Seto is zo ene baas he
pi_36905147
quote:
Op woensdag 12 april 2006 21:46 schreef Tain het volgende:

[..]

WoW is redelijk simpel in te komen en de quests in het begin zijn makkelijk
Ik ga denk ik morgen even kijken in de winkel voor het spel.
Nog wat tips voor die erg handig zijn als ik begin?

En welke Race is het best om mee te beginnen? (het liefts iets dat op een Knight lijkt in Tibia)
pi_36906214
quote:
Op woensdag 12 april 2006 22:48 schreef Razorback het volgende:

[..]

Ik ga denk ik morgen even kijken in de winkel voor het spel.
Nog wat tips voor die erg handig zijn als ik begin?

En welke Race is het best om mee te beginnen? (het liefts iets dat op een Knight lijkt in Tibia)
Kijk gewoon wat je het leukst lijkt

http://wow-europe.com/en/info/races/
http://wow-europe.com/en/info/classes/
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_36912559
idd gewoon ff kijken. Voor specifieke vragen kan je ook hier terecht hoor. Je kan alleen niet aan ons vragen jou te vertellen welke class/race je meot kiezen :p
  donderdag 13 april 2006 @ 10:51:40 #209
75976 Stuiterbal.nl
pi_36914420
Gister geen 1 minuut gespeeld!!! zomg!
En @ razorback WoW is niet moeilijk , zeker niet in het begin met al die tips die je krijgt!
je moet zelf bepalen wat je leuk vind natuurlijk! vragen over bepaalde races en classes kan je altijd stellen!

@myst was je gister nog in aq20? en loot? en vnaaf mee naar MC?
ik zie het al
---------
Rogues
---------
Vialli
Sludig
Phantomer
Ourmystery
Beatriz
pi_36915320
quote:
Op donderdag 13 april 2006 10:51 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
Gister geen 1 minuut gespeeld!!! zomg!
En @ razorback WoW is niet moeilijk , zeker niet in het begin met al die tips die je krijgt!
je moet zelf bepalen wat je leuk vind natuurlijk! vragen over bepaalde races en classes kan je altijd stellen!

@myst was je gister nog in aq20? en loot? en vnaaf mee naar MC?
ik zie het al
---------
Rogues
---------
Vialli
Sludig
Phantomer
Ourmystery
Beatriz
geen AQ20 cba, moet nog 1 spellboek, rest is er niet echt goeie loot....
  † In Memoriam † donderdag 13 april 2006 @ 13:29:03 #211
34726 Fratz
Max
pi_36919214
Gister had ik last van grafische problemen. Na een uur of wat weer ingelogd en zonder problemen door kunnen spelen. Nou log ik weer in vandaag en ja hoor, hetzelfde. Er komen "stralen" links onderin mijn scherm, ze beginnen klein maar eindigen all over my screen.
Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen? Ik heb al een topic gemaakt op he Bliz tech forum. (alle andere dingen gaan perfect op mijn computer alleen wow dus niet).
Ik heb een Radeon XT800 kaart btw.
  donderdag 13 april 2006 @ 13:59:54 #212
75976 Stuiterbal.nl
pi_36920206
hmmm raar dat het alleen bij WoW is , anders lag het aan je video kaart die te warm word.
Al geprobeerd de nieuwste ati drivers te instaleren?
  † In Memoriam † donderdag 13 april 2006 @ 15:53:50 #213
34726 Fratz
Max
pi_36924046
quote:
Op donderdag 13 april 2006 13:59 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
hmmm raar dat het alleen bij WoW is , anders lag het aan je video kaart die te warm word.
ook al. gister zijn er nieuwe drivers vrij gegeven, meteen geinstalleerd. heb antwoord van Bliz gekregen dat het ook aan iets anders kan liggen.
quote:
the problem remains, you may be able to resolve this by configuring the graphics card to use the Alternate Pixel Centre:

Right-click the ATI icon in the Windows System Tray
Select Catalyst Control Center from the popup menu.
Select Advanced View from the View menu in the top left.
Click the plus to expand 3D in the menu on the left.
Click API Specific.
Select Alternate pixel center to place a check mark in the check box.
Click Ok.
ik was eigenlijk vrij verbaasd dat ze zo snel antwoord gaven .
Heb het nog niet geprobeerd, zal zo ff aan de slag.
  † In Memoriam † donderdag 13 april 2006 @ 17:32:44 #214
34726 Fratz
Max
pi_36927613
Nou het is er niet beter op geworden, maar alleen slechter. -_-
Ik ga het spel maar ff opnieuw installeren. Hoop dat het daar beter van wordt.
  † In Memoriam † donderdag 13 april 2006 @ 18:26:09 #215
34726 Fratz
Max
pi_36929049
quote:
Op donderdag 13 april 2006 13:59 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
Volgens mij is het ook mijn g-card die te heet wordt. Maar hoe fix ik dat?
pi_36943624
Alliance sucks..!
Discuss.

Personally:
/signed
  vrijdag 14 april 2006 @ 12:40:41 #217
66083 Platina
78th Element
pi_36950435
Ik kwam gister een leuke NELF rogue tegen, hielp me fftjes kwartiertje met het grinden van basilisks in Shimmering Flats

Ben nu lvl 38, heb 110 gold en Tigerstrike mantle, als je op die laatste op allakhazam of thottbot zoekt zul je zien dat ik daar ook aardig nog wat gold aan kan verdienen
pi_36951389
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 12:40 schreef Platina het volgende:
Ik kwam gister een leuke NELF rogue tegen, hielp me fftjes kwartiertje met het grinden van basilisks in Shimmering Flats

Ben nu lvl 38, heb 110 gold en Tigerstrike mantle, als je op die laatste op allakhazam of thottbot zoekt zul je zien dat ik daar ook aardig nog wat gold aan kan verdienen
M'n alt zit nu op 39, maar ik zit pas op 52 gold. Nog aardig wat te gaan voor mijn mount dus.
......
  vrijdag 14 april 2006 @ 13:48:59 #219
82423 Drakul
Crawling in the dark
pi_36952578
Heb m'n troll priest op 40 nu. Ik kreeg een gratis mount van m'n guildmaster, vanwege een dealtje met de guild over wie er als eerste een priest op level 40 zal krijgen
The night hides a world, but unveils a universe
  vrijdag 14 april 2006 @ 15:06:23 #220
75976 Stuiterbal.nl
pi_36954901
quote:
Op donderdag 13 april 2006 18:26 schreef Fratz het volgende:

[..]

wat voor soort koeling heb je op je kaart? passief? actief?
speel een tijdje , schroef dan je kast open en vind je het verdacht warm dan weet je genoeg.
Ook kan je met je kast open zien of je fans allemaal nog goed draaien.

PS:
Gister uit MC 2 epics!
pi_36954919
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 15:06 schreef Stuiterbal.nl het volgende:

[..]

speel een tijdje , schroef dan je kast open en vind je het verdacht warm dan weet je genoeg.
Als het alleen bij WoW gebeurd dan lijkt het me stug dat het echt de videokaart is
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_36955959
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 15:06 schreef Stuiterbal.nl het volgende:

[..]

PS:
Gister uit MC 2 epics!
mijn record in 1 run was 4 epics
prophecy belt, bracers, robes en eye of divinity
was een leuke run in 1x mn t1 compleet en benediction
daarna alleen wel beetje -dkp
  vrijdag 14 april 2006 @ 16:02:42 #223
75976 Stuiterbal.nl
pi_36956792
haha ja das altijd het nadeel!

@tain: ja lijkt me ook , maar je moet alles proberen hea!
  vrijdag 14 april 2006 @ 16:59:01 #224
66083 Platina
78th Element
pi_36958528
quote:
Op woensdag 12 april 2006 20:19 schreef Afwezig het volgende:

[..]

Al je talents in Fury gooien en one handed weapons gebruiken. Eerst in je crit kans, daarna extra rage on melee hit, improved battle shout, dual wield specialization, deathwish, enrage, flurry, bloodthirst. Dan naar arms, zorgen dat je impale krijgt, en op lvl 60 doe je dan leuk mee met DMG. Heerlijk om heel snel te levellen.
1 probleempje, unbridled wrath is nog een tijdje bugged :/ dus ik zo arms gaan.
pi_36958831
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 16:59 schreef Platina het volgende:

[..]

1 probleempje, unbridled wrath is nog een tijdje bugged :/ dus ik zo arms gaan.
Ik moet zeggen dat ik nu ook op arms zit en net mn eerste talent point aan crit hit heb gebruikt .
  vrijdag 14 april 2006 @ 19:23:15 #226
66083 Platina
78th Element
pi_36962461
Ik ben eerst 5 cruelty gegaan toen arms, en op 40 respec ik mortal strike om vervolgens daarna de eerste 5 in cruelty en verder in fury te stoppen
pi_36963537
Wat een gezeik weer over dat warlock imba zijn.

We hebben, net als de meeste andere classes (behalve shamans), problemen. Maar omdat nu de class meer 'open' is voor spelers, hebben degene die het zonder Death coil buff, etc. speelde het nu makkelijker gekregen. FYI, we hebben dus een complete ras tegen ons, en zonder succubus zijn warriors ook niet van ons af te krijgen. En kom nou niet met dat gear argument, ik heb zo goed als het beste van het beste, maar tegen een rogue die ook zulk gear heeft kan ik geen fuck doen. (Kijk de pvp video die Zulej gemaakt had, heeft een paar duels met mij tussen zitten, maar daar is geen speld tussen te krijgen. Ik heb 1 keer door een fout van hem kunnen winnen)

Warriors zijn makkelijk, daar zal ik niet over beginnen, maar om nou te zeggen dat we alles en iedereen met gemak neer kunnen krijgen? Nah
pi_36972607
idd en een goede warrior dei zijn class snapt (beserker rage etc) kan ook nog goed lastig worden

ook ud warriors mijn WOTF zijn lastig
hardcoholic
pi_36980019
Warlocks ZIJN DAN OOK IMBA!
pi_36992634
Vandaag was er op Dunemaul dus een 2 vs 2 pvp tournament in STV Arena. Het is uiteindelijk 1 groot slachtveld geworden ! met horde als winnaar natuurlijk!
pi_36997560
Zo hoort 't ook, dikke battle.
Nub tournaments zijn toch niks waard
pi_37003728
quote:
Op woensdag 12 april 2006 20:19 schreef Afwezig het volgende:

[..]

Ehm...
Piercing Howl maybe? En Blood Craze vind ik ook een best leuke talent. Wordt gecrit voor 100 damage, healed 120. Even kijken of ik de build die ik atm heb even online kan zetten (59 Warrior sinds gisteren (yay for 5-man LBRS/Stratholme runs))

http://wow.allakhazam.com/profile.html?1131914

Dit was na de run van gisteren, normaal heb ik in m'n Main Hand Julie's Dagger, maar daar zit een AoE enchant op, dus dat is niet sheep/freezetrap vriendelijk.
  zondag 16 april 2006 @ 13:50:12 #233
66083 Platina
78th Element
pi_37003967
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 22:58 schreef Gloeidoos het volgende:
Vandaag was er op Dunemaul dus een 2 vs 2 pvp tournament in STV Arena. Het is uiteindelijk 1 groot slachtveld geworden ! met horde als winnaar natuurlijk!
wie ben jij dan op Dunemaul?
pi_37004236
Godver, wil ik net inloggen is mn gametime expired, natuurlijk net met pasen, zodat de winkels dicht zijn....
Comfortably numb
pi_37004588
quote:
Op zondag 16 april 2006 14:00 schreef Denni5 het volgende:
Godver, wil ik net inloggen is mn gametime expired, natuurlijk net met pasen, zodat de winkels dicht zijn....
Dan doe je toch een automatische overboeking van je bankrekening, dat kan tegenwoordig. Werkt prima voor mij, schijnt alleen dat je het niet moet doen als je bij de postbank zit, allemaal gelazer of zo.
pi_37007488
quote:
Op zondag 16 april 2006 13:50 schreef Platina het volgende:

[..]

wie ben jij dan op Dunemaul?
Gewoon een onbekende Tauren Warrior die geen guild kan vinden . Heb wel een paar leuke connecties dus soms sta ik ineens in Zul'Gurub voor Hakkar.
  † In Memoriam † zondag 16 april 2006 @ 17:56:46 #237
34726 Fratz
Max
pi_37011466
Sta nu tweede als priest in de honor rankings op mijn server!
  zondag 16 april 2006 @ 18:10:00 #238
71747 Woutervn
Born free. Taxed to death.
pi_37011809
Is er een FOK! guild? Dit zal wel een lompe vraag zijn maargoed....
I didn't fight my way to the top of the foodchain to be a vegetarian!!
  zondag 16 april 2006 @ 18:43:34 #239
71747 Woutervn
Born free. Taxed to death.
pi_37012536
quote:
Op donderdag 13 april 2006 18:26 schreef Fratz het volgende:
Volgens mij word je kaart ook te heet. Ik heb denk ik het zelfde probleem gehad. Artifacts misschien? Ik heb toen de Omega drivers geinstalleerd voor ATI. Daar zit een tooltje bij waarmee je je geheugen kan terugklokken. Kijken of dat werkt. Ik hoefde maar iets van 10 Mhz terug en had er geen last meer van. Succes
I didn't fight my way to the top of the foodchain to be a vegetarian!!
pi_37014024
Maand geleden gestopt maar begint nu toch weer behoorlijk te kriebelen!
Heeft iemand een link naar de patch die de standaard versie (na installatie) weer update naar de huidige versie? Blizzard downloader geeft problemen bij mij
Xbox Live: Anormius
pi_37014106
quote:
Op zondag 16 april 2006 19:45 schreef Mister_T het volgende:
Maand geleden gestopt maar begint nu toch weer behoorlijk te kriebelen!
Heeft iemand een link naar de patch die de standaard versie (na installatie) weer update naar de huidige versie? Blizzard downloader geeft problemen bij mij
http://www.hordeftw.com/patches/WoW-1.10.0-enGB-patch.exe
  zondag 16 april 2006 @ 20:11:20 #242
66083 Platina
78th Element
pi_37014763
quote:
Op zondag 16 april 2006 15:54 schreef Gloeidoos het volgende:

[..]

Gewoon een onbekende Tauren Warrior die geen guild kan vinden . Heb wel een paar leuke connecties dus soms sta ik ineens in Zul'Gurub voor Hakkar.
ik zag je post op dunemaul.org, Glowbox vertel me niet dat je ook zo ingame heet :/
pi_37020209
pi_37020509
quote:
Op zondag 16 april 2006 20:11 schreef Platina het volgende:

[..]

ik zag je post op dunemaul.org, Glowbox vertel me niet dat je ook zo ingame heet :/
Wel dus! Wie ben jij eigenlijk!
  † In Memoriam † maandag 17 april 2006 @ 04:06:09 #245
34726 Fratz
Max
pi_37024514
Priest FTW!

pi_37024695
quote:
Op maandag 17 april 2006 04:06 schreef Fratz het volgende:
Priest FTW!

[afbeelding]
WTF Nice
  maandag 17 april 2006 @ 06:24:54 #247
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_37024760
quote:
Op maandag 17 april 2006 05:45 schreef Mister_T het volgende:

[..]

WTF Nice
Die zit alleen zo niet ingame
pi_37025840
quote:
Op zondag 16 april 2006 14:16 schreef Richardfun het volgende:

[..]

Dan doe je toch een automatische overboeking van je bankrekening, dat kan tegenwoordig. Werkt prima voor mij, schijnt alleen dat je het niet moet doen als je bij de postbank zit, allemaal gelazer of zo.
Is dat zo met de Postbank??? . Bij mij is er nog niks afgeschreven (heb nog 3 weken gametime), maar toch wel makkelijk om te weten.

Van het weekend trouwens voor het eerst RFC gedaan, was toch best grappig en veel interessante dingetjes gevonden. Levelen gaat nu wel lekker, aantal redelijk groene items in bezit en professions leren gaat ook wel lekker (alhoewel ik er wel laat mee ben begonnen ).
pi_37025951
quote:
Priest FTW!

[afbeelding]
Neem aan dat dat zo'n zelf verzonnen ding is?
pi_37026716
Hebben jullie dat ook als je al een poosje met een lvl 60 char speelt dat je het omhoog levelen mist? Ik ben nu een human mage begonnen en ik vind het het gewoon heerlijk als je weer een aantal lvls omhoog gaat.
pi_37026747
quote:
Op zondag 16 april 2006 14:00 schreef Denni5 het volgende:
tip probeer een CC te krijgen ik liep eerder ook altijd te kloten met gamecards. Ben blijk dat ik dat niet meer hoef te doen
pi_37026763
quote:
Priest FTW!

[afbeelding]
To good to be true .
pi_37026801
quote:
Op maandag 17 april 2006 11:14 schreef Evertjan het volgende:

[..]

tip probeer een CC te krijgen ik liep eerder ook altijd te kloten met gamecards. Ben blijk dat ik dat niet meer hoef te doen
BIJ-Card is geloof ik gratis en is gewoon een mastercard.

Daarbij ziet ie er nog tof uit ook
  maandag 17 april 2006 @ 12:24:12 #254
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_37028503
Wil je gaan migraten kom je niet eens op de account management site....
  maandag 17 april 2006 @ 13:20:12 #255
66083 Platina
78th Element
pi_37030153
quote:
Op zondag 16 april 2006 23:38 schreef Gloeidoos het volgende:

[..]

Wel dus! Wie ben jij eigenlijk!
Kargos, maar die account word nu gespeeld door iemand anders omdat ik hem verkocht heb
pi_37030953
wanneer komt die vrije migratie eens, pvp op mijn realm is zo dood terwijl ik dat juist zo graag doe
pi_37031188
quote:
Op zondag 16 april 2006 18:10 schreef Woutervn het volgende:
Is er een FOK! guild? Dit zal wel een lompe vraag zijn maargoed....
Niet meer
pi_37031674
quote:
Op maandag 17 april 2006 13:50 schreef Sakie het volgende:
wanneer komt die vrije migratie eens, pvp op mijn realm is zo dood terwijl ik dat juist zo graag doe
world pvp is op elke server dood, of je moet massaal ganken bij instances daarote rekenen..
  maandag 17 april 2006 @ 14:39:04 #259
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_37032421
Hoe werkt migration eigenlijk gewoon bij character movement tog ? Bij account management ?
Want het is temp unavalibe
pi_37032963
quote:
Op maandag 17 april 2006 14:39 schreef GaRleC het volgende:
Hoe werkt migration eigenlijk gewoon bij character movement tog ? Bij account management ?
Want het is temp unavalibe
Dat kan alleen op bepaalde dagen tussen bepaalde servers.
Ruim van te voren wordt aangegeven om welke servers het gaat en op welke datum

[ Bericht 0% gewijzigd door Mister_T op 17-04-2006 15:14:40 ]
  maandag 17 april 2006 @ 15:06:26 #261
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_37033044
ja dat wist ik. Maar dan moeten ze wel de service opengooien
  maandag 17 april 2006 @ 15:08:52 #262
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_37033097
Ik zie het al... MIgration is delayed Dus dat word nog een week op ragnaros...
Stom dat ze wel de normale datum nog hebben staan :S
pi_37033627
quote:
Op maandag 17 april 2006 14:13 schreef mooiegek het volgende:

[..]

world pvp is op elke server dood, of je moet massaal ganken bij instances daarote rekenen..
WSG 1 uur queue, AB 2 uur, AV 4 uur echt niet leuk meer

-edit- heeft iemand die lowlander // dubbel dutch raid filmpjes nog ?
pi_37033666
Dunemaul PVP is pas erg. Het is een pvp realm en er zijn hoogstens 2 pvp guilds. AB wordt niet meer gespeeld, AV is altijd kansloze PUG waar niemand luistert en alleen WSG is populair....
  maandag 17 april 2006 @ 16:10:59 #265
66083 Platina
78th Element
pi_37034538
Reroll Ragnaros dan, bijna alleen PvP daar, al is er nu dus volgende week migration vanwege de queues
pi_37035806
quote:
Op maandag 17 april 2006 16:10 schreef Platina het volgende:
Reroll Ragnaros dan, bijna alleen PvP daar, al is er nu dus volgende week migration vanwege de queues
Mja hou eigenlijk niet zo van PVP, AV vond ik eigenlijk de enige leuke BG maar die is nu best wel verneukt als warrior zijnde....
pi_37037367
quote:
Op maandag 17 april 2006 15:34 schreef Gloeidoos het volgende:
Dunemaul PVP is pas erg. Het is een pvp realm en er zijn hoogstens 2 pvp guilds. AB wordt niet meer gespeeld, AV is altijd kansloze PUG waar niemand luistert en alleen WSG is populair....
je vergeet hierbij nog de hobby's van enkele grote horde pve guilds: ganken bij instance entrances.
pi_37037816
quote:
Op maandag 17 april 2006 17:48 schreef mooiegek het volgende:

[..]

je vergeet hierbij nog de hobby's van enkele grote horde pve guilds: ganken bij instance entrances.
Inderdaad, vooral BR kan er wat van.
pi_37040710
quote:
Op maandag 17 april 2006 14:13 schreef mooiegek het volgende:

[..]

Nou op mijn server niet hoor (frostwhispers) pas (5 dagen geleden) is varimatras in UC(of hoe je dat ook schrijft) aangevallen 40 man raid allemaal tier 2 geared. dus iedereen vanuit OG naar UC toe, de raid gepwnd. Staat er opeens Bloodhoof village under attack waren er daar nog een stuk of 20 man bezig was wel mooi hoor!
PSN id: Puddled_nl
pi_37050099
quote:
Op maandag 17 april 2006 18:05 schreef Gloeidoos het volgende:

[..]

Inderdaad, vooral BR kan er wat van.
awww <3 jij bent ooit een keer gekilled dat wij naar BWL liepen? arm jochie

ik ken enkel alliance guilds die maar al te graag staan te ganken/campen in BRM Onyx/VC/JaD ;/

ik denk dat als wij max 2 minuten staan te wachten tot iedereen er is dat nog veel is

Wel leuk om van de alliance vandaag een schitterende Kazzak af te pakken ^^ na wat griefing van hun en een klein beetje heen en weer gePVP, Kazzak snel en netjes neergehaald. Erg leuke loot toen ook:

* Eshkandar's Pelt
* Empyrean Demolisher
* Plans: Titanic Leggins
* Pattern: Core Felcloth Bag
* Eye natuurlijk en nog sack of gems + 3 random blues

Later op de middag ook nog even Azuregos:

* Cold Snap
* Puissant Cape
* Random Crap

en ik heb zelf net EIN-DE-LIJK eens nemesis boots mogen pakken in BWL, Broodlord durfde ze eens een keer te droppen

kort: super leuke 2e paasdag gehad ;D

[ Bericht 1% gewijzigd door Jaguar645 op 18-04-2006 00:13:25 ]
  dinsdag 18 april 2006 @ 09:45:36 #271
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_37054559
quote:
Chrno - Guild Master of Blackraven
Nemesis - 7/8
Felheart - 8/8
Speel jij toevallig ook op Neptulon? Een shaman heet zo daar nl.
pi_37056593
Hij heeft het er over dat hij Nemesis heeft gekregen in BWL, dus mijn gok is dat hij warlock speelt.
  dinsdag 18 april 2006 @ 12:30:14 #273
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_37058265
Richard: dat heb ik wel in de gaten en ik zeg er ook NEPTULON bij, dat is een servernaam en hij zit op een andere server.... De Chrno waar ik het over heb is redelijk berucht bij de alliance omdat hij ons vaak vereerd met een bezoekje aan IF (hij ganked ook overigens nooit, ben hem 1x in stv tegengekomen toen ik 40 was en hij zwaaide alleen ).
pi_37062140
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 00:04 schreef Jaguar645 het volgende:

[..]

awww <3 jij bent ooit een keer gekilled dat wij naar BWL liepen? arm jochie

ik ken enkel alliance guilds die maar al te graag staan te ganken/campen in BRM Onyx/VC/JaD ;/

ik denk dat als wij max 2 minuten staan te wachten tot iedereen er is dat nog veel is
Ik ben zelf horde?

Mij viel het gewoon op dat BR nogal veel ganked in verhouding tot andere guilds. Zo was laatst (ok tijdje terug mss al ) bijvoorbeeld een deel van Iron Edge geganked nadat jullie leuk bezig waren bij de entrance van Ony. Als je zo graag wil outdoor pvp'en ga je IF maar raiden!

[ Bericht 7% gewijzigd door Gloeidoos op 18-04-2006 14:49:27 ]
  dinsdag 18 april 2006 @ 14:45:09 #275
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_37062248
hmm zit met een dilemma, mijn guild gaat migraten 24 april van een verry high populated server naar een nieuwe server
Maar dat lijk me dus ontzettend boring, weinig mensen zien terwijl een van de aspecten in dit game is sociaal zijn met elkaar en lol kunnen trappen.
Mijn guild doet mc farm status/bwl farm status/ AQ twin emperors.
Dus het is of met hun mee gaan in een lege server zitten en alleen maar raiden a.k.a items halen a.k.a zelfde bosses telkens killen
Of guildless zijn in een leuke volle server maar wel met lag en que's

Advies nodig van mensen die ook zijn gemigrated en hun ervaring ermee... hoe zit het met pvp? ben nu rank 9 en wil rank 11 halen om een super vette war wolf te halen, ben zelf (undead)

[ Bericht 2% gewijzigd door MisterJ.Lo op 18-04-2006 14:50:53 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_37063832
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 14:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
blabla <insert text>
Je weet wat je nu hebt, je weet nooit wat je ervoor terug krijgt!
Ik speel zelf op Ravencrest, wij krijgen onze 4e migration kans 1 dezer weken. NO WAI dat wij gaan migraten.

Twee vrienden van me speelde ook op Ravencrest. Die zijn met de eerste migration naar Twisting Nether verhuisd. 1 van de 2 is inmiddels gestopt, de andere is een nieuw character op onze server begonnen. Beide zaten ze in SUN. Vrij grote steady guild.
pi_37067959
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 14:41 schreef Gloeidoos het volgende:

[..]

Ik ben zelf horde?

Mij viel het gewoon op dat BR nogal veel ganked in verhouding tot andere guilds. Zo was laatst (ok tijdje terug mss al ) bijvoorbeeld een deel van Iron Edge geganked nadat jullie leuk bezig waren bij de entrance van Ony. Als je zo graag wil outdoor pvp'en ga je IF maar raiden!
om naar Ony's Lair te gaan moeten we of rennen door de alliance en geganked worden of hun afmaken even wachten op de rest en dan naar binnen gaan. Zo doen we dat bij elke instance zodat je niet teveel downtime hebt met achterblijvers.

Ze moeten maar niet bij instances gaan wachten, wachten, wachten en ondertussen alleen maar PVPen.
pi_37070030
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 14:41 schreef Gloeidoos het volgende:

[..]

Ik ben zelf horde?

BR is echt heel erg..heb me laatst dan ook kapot gelachen toen we hun hele raid ch uitgetrapt hadden...
  dinsdag 18 april 2006 @ 19:48:30 #279
66083 Platina
78th Element
pi_37072037
BloodRage is ruig mkay, net zoals Cold Blooded
pi_37081217
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 15:42 schreef Myst.nl het volgende:

[..]

Je weet wat je nu hebt, je weet nooit wat je ervoor terug krijgt!
Ik speel zelf op Ravencrest, wij krijgen onze 4e migration kans 1 dezer weken. NO WAI dat wij gaan migraten.

Twee vrienden van me speelde ook op Ravencrest. Die zijn met de eerste migration naar Twisting Nether verhuisd. 1 van de 2 is inmiddels gestopt, de andere is een nieuw character op onze server begonnen. Beide zaten ze in SUN. Vrij grote steady guild.
SUN (overigens vind ik dat maar weinig van SUN echt skills hebben, en het gewoon een grappige guild vind door hun trieste acties en makkelijke HK's)
Mja, die hebben het geweten ook, die hebben er echt spijt van. Zelf vind ik de migratie naar TN wel geslaagd geweest. Weinig lag, geen queues, geen BG wachttijden en als je erna zoekt, kan je ook een beetje leuk outdoor PvPen (niet op grote schaal, maar bv. 2 tegen 5 (waarbij ik dan bij die 2 zit )). Voor Horde was het toch minder uitgepakt, maar ja.
  dinsdag 18 april 2006 @ 23:52:51 #281
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_37082658
Onyx prequest op me warrior .. wat een drama. Vanochtend gestart met Marshall Windsor. Alles liep goed, netjes de bende gecleared, 1 room vergeten, wipe later op Jail Break. Healer kreeg door een fout van de paladin Devine Intervention op zich, kon niet bewegen, niet healen, wipe. Dus group stopt, ik weet naar nieuwe group zoeken, tegen me verwachting in gevonden, alles gecleared, hoge snelheid, liep lekker, bij accepteren quest: Quest log full, iedereen start, ik wil een quest uit me log halen maar ben te laat, quest start. Bah en het is al zon baggerquest :S 2x misgegaan.
pi_37083238
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 19:48 schreef Platina het volgende:
BloodRage is ruig mkay, net zoals Cold Blooded
laten we het er op houden dat hun relatie met de grote bekende alliance guilds niet zo best is..het slechtste..
pi_37084527
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:58 schreef mooiegek het volgende:

[..]

BR is echt heel erg..heb me laatst dan ook kapot gelachen toen we hun hele raid ch uitgetrapt hadden...
enige guilds die wij ganken zijn via crusis, reborn unity, en contested territory. die ganken namelijk ook in BRM
onix af en toe als hun beginnen aan te vallen.

denial, somnium en offspring lopen zo door ons heen, (en wij ook door hun)

welke guild zit je trouwes?
hardcoholic
pi_37085187
Vandaag eerste run gedaan door ZG. Eerste 2 bosses down.
pi_37085296
quote:
Op woensdag 19 april 2006 01:21 schreef Ferdii het volgende:

[..]

enige guilds die wij ganken zijn via crusis, reborn unity, en contested territory. die ganken namelijk ook in BRM

welke guild zit je trouwes?
Zolang je Disorder maar met rust laat .

Ofja eigenlijk mij gewoon met rust laat
......
pi_37086397
Gloeidoos en Chrno hebben het wel over twee verschillende BR's.
Some say in ice
pi_37086649
quote:
Op woensdag 19 april 2006 01:21 schreef Ferdii het volgende:

[..]

Bij ons word overal geganked ^^. Paar maanden terug hadden we het "King of BlackRock Mountain" geintroduceerd. Kijken welke faction het langste BRM kon behouden. Wij waren met wat andere Hordes er vroeg op en hebben de eerste 4-5 uur BRM in bezit kunnen houden, erna werden we geswamped door Allies. Toen hebben we maar besloten een bezoekje te brengen aan SW terwijl hun BRM campten.

Wel lachen zulke dingen. Maar met een alt lvlen in STV is er ook niet bij hoor. Mijn alt huppeld dan in Felwood (lvl 52). Maaruh iedere allie die ik zie begin ik vast te rennen
  woensdag 19 april 2006 @ 08:42:39 #288
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_37086793
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 23:52 schreef Afwezig het volgende:
Onyx prequest op me warrior .. wat een drama. Vanochtend gestart met Marshall Windsor. Alles liep goed, netjes de bende gecleared, 1 room vergeten, wipe later op Jail Break. Healer kreeg door een fout van de paladin Devine Intervention op zich, kon niet bewegen, niet healen, wipe. Dus group stopt, ik weet naar nieuwe group zoeken, tegen me verwachting in gevonden, alles gecleared, hoge snelheid, liep lekker, bij accepteren quest: Quest log full, iedereen start, ik wil een quest uit me log halen maar ben te laat, quest start. Bah en het is al zon baggerquest :S 2x misgegaan.
Ik word er nog badend in het zweet van wakker.
  woensdag 19 april 2006 @ 10:53:57 #289
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_37089537
Weet iemand hoe je ingame moet opnemen ? Moet wel mooi Quality zijn.
ik wil ff wat proberen met montager
  woensdag 19 april 2006 @ 11:05:57 #290
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_37089819
quote:
Op woensdag 19 april 2006 10:53 schreef GaRleC het volgende:
Weet iemand hoe je ingame moet opnemen ? Moet wel mooi Quality zijn.
ik wil ff wat proberen met montager
www.fraps.com
  woensdag 19 april 2006 @ 11:07:33 #291
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_37089872
quote:
Op woensdag 19 april 2006 08:42 schreef Takje het volgende:

[..]

Ik word er nog badend in het zweet van wakker.
IK heb m ook iets van 3 maal over moeten doen, elke keer weer net mis door van die stommigheidjes
pi_37089939
dat is alliance side neem ik aan? Moeten jullie nou net zoveel doen als horde voor Ony? Of zijn jullie voor een andere pre-Q langer bezig?
  woensdag 19 april 2006 @ 11:41:12 #293
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_37090678
quote:
Op woensdag 19 april 2006 11:10 schreef Myst.nl het volgende:
dat is alliance side neem ik aan? Moeten jullie nou net zoveel doen als horde voor Ony? Of zijn jullie voor een andere pre-Q langer bezig?
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Onze prequest begint bij http://wow.allakhazam.com/db/quest.html?wquest=4182 en vanaf daar kan je rustig verder klikken - iets van 10 stappen ofzo

Edit: zie hier guide voor alliance Ony prequests: http://wow.allakhazam.com/db/guides.html?guide=408

[ Bericht 13% gewijzigd door Rodie83 op 19-04-2006 11:47:30 ]
  woensdag 19 april 2006 @ 12:44:54 #294
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_37092423
3e keer vanochtend, weer failed, ik ga echt compleet uit me dak nu. Ik trek die shit echt slecht. Het probleem is dat het gewoon MOET gebeuren voor ik een een serieuse guild wil komen.
pi_37092813
Gisteren maar begonnen met een nieuwe Char (ik vind het Warrior zijn niet zo leuk meer ); Human Warlock .

Ik vraag me alleen af of wat ze op wow-europe aanraden wel zo'n goed idee is wat proffesions betreft. Men zegt daar dat je het beste kan enchanten / alchemy kan doen, met als secondary fishing/cooking/first aid (waarvoor ik heb gekozen), maar ik lees ook weer mensen die voor Enginering hebben gekozen.... Daarbij is het forum voor Warlocks op wow-europe wel erg goed vind, toffe info met wat voor talents je het beste kan kiezen en over equipment setups etc.....

Wat ik me nu ook nog afvraag (wat ik me bij de warrior ook al afvroeg); een Warlock is voor mij geen melee vechter, maar gewoon van veraf magicen. Logische keuze zou dan zijn om te trainen in Staffs, maar in het begin lijkt me dat niet echt nodig, aangezien je met Staffs het beste kan schieten (melee heb je er weinig aan). Is het daarom slim om Swords / Maces te trainen of het toch maar bij mn magic te houden en voor Staffs te gaan wanneer dit mogelijk is?
pi_37093601
quote:
Op woensdag 19 april 2006 11:41 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Onze prequest begint bij http://wow.allakhazam.com/db/quest.html?wquest=4182 en vanaf daar kan je rustig verder klikken - iets van 10 stappen ofzo

Edit: zie hier guide voor alliance Ony prequests: http://wow.allakhazam.com/db/guides.html?guide=408
Waar kun je die info over hordies vinden?
pi_37094312
quote:
Op woensdag 19 april 2006 13:02 schreef pAin het volgende:
Gisteren maar begonnen met een nieuwe Char (ik vind het Warrior zijn niet zo leuk meer ); Human Warlock .

Ik vraag me alleen af of wat ze op wow-europe aanraden wel zo'n goed idee is wat proffesions betreft. Men zegt daar dat je het beste kan enchanten / alchemy kan doen, met als secondary fishing/cooking/first aid (waarvoor ik heb gekozen), maar ik lees ook weer mensen die voor Enginering hebben gekozen.... Daarbij is het forum voor Warlocks op wow-europe wel erg goed vind, toffe info met wat voor talents je het beste kan kiezen en over equipment setups etc.....

Wat ik me nu ook nog afvraag (wat ik me bij de warrior ook al afvroeg); een Warlock is voor mij geen melee vechter, maar gewoon van veraf magicen. Logische keuze zou dan zijn om te trainen in Staffs, maar in het begin lijkt me dat niet echt nodig, aangezien je met Staffs het beste kan schieten (melee heb je er weinig aan). Is het daarom slim om Swords / Maces te trainen of het toch maar bij mn magic te houden en voor Staffs te gaan wanneer dit mogelijk is?
Engineering was vroeger een must als je wilde PvPen met je Warlock, en we nog free HKs waren.
Nu maakt het niets meer uit wat je neemt.

Verder haal je Staffs en Wands door elkaar

Weet niet hoe het nu zit, maar toen ik levelde kwam ik meer staffs tegen als swords/daggers, je kunt het beste gewoon het wapen nemen met de beste stats op dat moment.
  woensdag 19 april 2006 @ 14:24:30 #298
75976 Stuiterbal.nl
pi_37094855
vnaaf weer de gesmolten kern doen! samen met myst.nl!
Word weer lache gieren en brullen, en frostbolt op middle mouse button binden!
pi_37094881
quote:
Op woensdag 19 april 2006 14:01 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Engineering was vroeger een must als je wilde PvPen met je Warlock, en we nog free HKs waren.
Nu maakt het niets meer uit wat je neemt.

Verder haal je Staffs en Wands door elkaar

Weet niet hoe het nu zit, maar toen ik levelde kwam ik meer staffs tegen als swords/daggers, je kunt het beste gewoon het wapen nemen met de beste stats op dat moment.
Ok, maar wat is nou echt nuttig als Warlock zijnde?? Ik ben nu wel begonnen met het trainen in Alchemy (wat ook niet gunstig is, Vials kopen....), maar ik moet er natuurlijk wel nog een proffesion bij hebben. Er valt erg veel te combineren met de professions (Mining = Blacksmithing / Enginering, maar waar hoort iets als Alchemy nou echt bij?

Oew ja, dat haal ik dus door elkaar . Opzich lijkt een staff me nou niet echt efficient wat betreft damage dealen, ik heb nu een dagger, maar die begint toch echt te slecht te worden. Denk dat ik toch maar voor staff / swords ga, alhoewel je nog steeds alles uit je magic moet halen .
pi_37094905
quote:
Op woensdag 19 april 2006 14:25 schreef pAin het volgende:

[..]

Ok, maar wat is nou echt nuttig als Warlock zijnde?? Ik ben nu wel begonnen met het trainen in Alchemy (wat ook niet gunstig is, Vials kopen....), maar ik moet er natuurlijk wel nog een proffesion bij hebben. Er valt erg veel te combineren met de professions (Mining = Blacksmithing / Enginering, maar waar hoort iets als Alchemy nou echt bij?

Oew ja, dat haal ik dus door elkaar . Opzich lijkt een staff me nou niet echt efficient wat betreft damage dealen, ik heb nu een dagger, maar die begint toch echt te slecht te worden. Denk dat ik toch maar voor staff / swords ga, alhoewel je nog steeds alles uit je magic moet halen .
Herbalism hoort bij Alchemy, maar als ik jou was zou ik toch twee gathering professions nemen om geld te verdienen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_37095019
quote:
Op woensdag 19 april 2006 14:26 schreef Tain het volgende:

[..]

Herbalism hoort bij Alchemy, maar als ik jou was zou ik toch twee gathering professions nemen om geld te verdienen
True gatherings ftw !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')