Het is idd erg waar je van houd. Maar eigenlijk is alleen het Roaming een beetje een verschil. Op beide soorten servers word PvE als PvP gedaan. Alleen in bepaalde area's ben je op PvP servers niet veilig. Dat is aan het begin vervelend, totdat je zelf wat mensen in de pan kunt hakken. Ik geniet daar altijd erg vanquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:35 schreef Appellenflappen het volgende:
[..]
Tjah waar hou van. Heb je wel eens eerder dit soort spellen gespeelt?
PvE/PvP ligt er aan, als je het leuk vind om ook spelers dood te kunnen maken of dat ze jou vaak kapot maken moet je PvP rollen. PvE is meer om rustig te questen zonder dat andere spelers je kunnen hakken (spelers van de andere coalitie dus).
Suc6! laat ff weten welke server je pakt en welke class-race...quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:24 schreef TearSong het volgende:
Ben nu aan het installeren en dan kan ik zo ook eindelijk WoW gaan spelen![]()
Een druid? Meest saaiste klas om te lvlen ooit!! Neem en hunter/shaman ofzo, kan je een hoop lekker zelf doen. Ikzelf heb een Rogue en een Mage. Damage dealen vind ik het leukste wat er is, maar dat verschilt per persoon natuurlijkquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:35 schreef Sextreme het volgende:
TearSong, ga je nu voor het eerst spelen?
Dan kan ik je aanraden een druid aan te maken, dan ben je van alles iets en kan je een beetje de kat uit de boom kijken
good luck![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:39 schreef Myst.nl het volgende:
[..]
Een druid? Meest saaiste klas om te lvlen ooit!! Neem en hunter/shaman ofzo, kan je een hoop lekker zelf doen. Ikzelf heb een Rogue en een Mage. Damage dealen vind ik het leukste wat er is, maar dat verschilt per persoon natuurlijk
Done, kom Ravencrest (Horde) ANSI, top guild, extreem gezellig en nog aardig vooruitstrevend ook op de server!quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:48 schreef SocialDisorder het volgende:
misschien is het handig/leuk om inde OP te vermelden dat betaling via automatische incasso tegenswoordigs ook mogelijk is.
Voorts zoek ik nog een leuke, actieve vriendelijke en behulpzame Alliance-Guild op Sunstrider.
Ravencrest is een servert toch?quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:58 schreef Myst.nl het volgende:
[..]
Done, kom Ravencrest (Horde) ANSI, top guild, extreem gezellig en nog aardig vooruitstrevend ook op de server!
BTW, wat is je char-naam?quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:58 schreef Myst.nl het volgende:
[..]
Done, kom Ravencrest (Horde) ANSI, top guild, extreem gezellig en nog aardig vooruitstrevend ook op de server!
OurMysteryquote:
want?quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:23 schreef Myst.nl het volgende:
[..]
OurMystery
goeie prof's voor een lock, je eerste char o[p de server, altijd 2 gather prof's :p
Geld verdienenquote:
Dat dacht ik, maar ik moet nu eerst nog even een patch downloadenquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:35 schreef Sextreme het volgende:
TearSong, ga je nu voor het eerst spelen?
met installeren of updaten?quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:53 schreef mg794613 het volgende:
heb em net gokocht
kan niet wachten tot ie klaar is
Een night elf druid en roque zijn beide erg vet. Ik zou iene-miene-mutte doenquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:47 schreef TearSong het volgende:
[..]
Dat dacht ik, maar ik moet nu eerst nog even een patch downloaden
Ik zat dus zelf te denken aan nightelf druid als eerste char..maar twijfel nu toch over nightelf rogue
Server weet ik dus nog niet. Is Ravencrest wat? Een kennis van mij zit op Xavius maar het zegt me allemaal niks
Maat van me heeft gamewinkel en had er net 2 (jawel maar liefst 2quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:09 schreef Jip het volgende:
Ik had een trail account, maar ik wilde dolgraag langer spelen dan die 10 dagen dus had ik zo'n prepaid card gekocht, had ik weer een eigen serial nummer nodig![]()
maarja, wow was weer overal uitverkochtdus zo zit ik al sinds 29 maart te wachten op wow(mijn trail account was toen verlopen) maar vandaag of morgen liggen ze in de winkel, kan ik eindelijk verder spelen met mijn nightelf druid lvl 18 op bloodhoof
![]()
![]()
installeren is ie net klaar mee, dacht handig te zijn door alvast de patch tegelijkertijd te downen.quote:
hij patched gewoonquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:38 schreef Sextreme het volgende:
lol, je bent toch niet de patch aan het downloaden buiten de blizzard downloader? Want dan kan je die niet gebruiken
Ik raad persoonlijk aan om Horde te spelen. Ik heb beide kanten gespeeld, en moet toch concluderen dat de Horde kant leuker is. Quests zijn net wat afwisselender had ik het idee, vond de omgevingen wat toffer, etc. Maar dat moet je uiteindelijk zelf weten natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:47 schreef TearSong het volgende:
[..]
Dat dacht ik, maar ik moet nu eerst nog even een patch downloaden
Ik zat dus zelf te denken aan nightelf druid als eerste char..maar twijfel nu toch over nightelf rogue
Server weet ik dus nog niet. Is Ravencrest wat? Een kennis van mij zit op Xavius maar het zegt me allemaal niks
SUN = cool.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:34 schreef Afwezig het volgende:
[..]
SUN![]()
Ik heb dat filmpje nog. Wat een enorm stelletje lozerts zijn datAchja, PvP = Flightpath campen in Chillwind Point, Ganken bij de BRM ingang, Lowbies ganken in Southshore, dan heb je het wel gehad
Nadeel = je bent bij voorbaat al irritant omdat je een Gnome bent. En dat blijf je ook voor je verdere WoW levenquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:07 schreef Dreamscape het volgende:
Ik ben ook net begonnen met het spel en als eerste een Gnome Warlock genomen.....
Ik heb natuurlijk geen idee wat de voor en nadelen zijn.
Totdat je in de barrens komt. Al mijn horde alts zijn daar ge-eindigd, wat een pokke gebied.quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:04 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Ik raad persoonlijk aan om Horde te spelen. Ik heb beide kanten gespeeld, en moet toch concluderen dat de Horde kant leuker is. Quests zijn net wat afwisselender had ik het idee, vond de omgevingen wat toffer, etc. Maar dat moet je uiteindelijk zelf weten natuurlijk.
Ik als casual speler die niet in MC guild zit vind SUN natuurlijk alleen maar een baggerguild, omdat ze me altijd verslaan in PvP (Ja L2P, ik ben gewoon erg slecht in PvP en iets beter in PvEquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:59 schreef Migwi het volgende:
[..]
SUN = cool.
Heb me onwijs de tering gelachen om die zielige whine na dat verstoren van 't tournament. Ik kwam serieus niet meer bij van 't lachen
Als ik online was geweest had ik ook wat Hordies afgeslacht![]()
![]()
![]()
Wat doe je er aan, je mini-map goed in de gaten houdenquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:11 schreef Afwezig het volgende:
[..]
Ik als casual speler die niet in MC guild zit vind SUN natuurlijk alleen maar een baggerguild, omdat ze me altijd verslaan in PvP (Ja L2P, ik ben gewoon erg slecht in PvP en iets beter in PvE), en ik kom ze TE vaak tegen outdoor. Maarja, wat doet een mens er aan
Zuchten, corpse runnen, verder gaan
Nee dat doe je niet, terwijl jij op 60% health zit ga je neit feign death doen zodat de priest alle aggro pakt en sterf zodat jij uiteindelijk ook wiped. Dat is gewoon geyhquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:04 schreef Migwi het volgende:
Oh, en ik meen iets over FD gelezen te hebben in 't vorige topic.
Tuurlijk FD je zodat je jezelf redt, je gaat toch geen repair costs dokken voor een loser PUG, kom op hey
PUG = eigen belang voorop.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:18 schreef Platina het volgende:
[..]
Nee dat doe je niet, terwijl jij op 60% health zit ga je neit feign death doen zodat de priest alle aggro pakt en sterf zodat jij uiteindelijk ook wiped. Dat is gewoon geyh
En als je echt niet de laatste mob voor de boss niet fftjes dood wil gaan voor wat een PUG ook, kun je maar beter Guild Wars ofzo gaan spelen![]()
Priest main (Afwezig), warrior alt (Absinthus)quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:37 schreef Migwi het volgende:
[..]
Wat doe je er aan, je mini-map goed in de gaten houden
tenminste, dacht dat je een Hunter speelde
neequote:Op vrijdag 7 april 2006 23:05 schreef mg794613 het volgende:
Nou heb het spel nou een aantal uurtjes gespeeld en heb al 7 dc's gehad, is dit normaal?
quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:59 schreef Migwi het volgende:
[..]
SUN = cool.
Heb me onwijs de tering gelachen om die zielige whine na dat verstoren van 't tournament. Ik kwam serieus niet meer bij van 't lachen
Als ik online was geweest had ik ook wat Hordies afgeslacht![]()
![]()
![]()
Die beesten droppen BoE epics, moeite wel om ze te vermoorden. Wij hadden een Teebu's Blazing Longsword ervan gekregen, die we voor een flink bedrag hebben kunnen verkopenquote:Op zaterdag 8 april 2006 05:39 schreef YPrue het volgende:
Zit er hier nog iemand op Nordrassil?
Ik heb er een L56 Undead Warlock en in onze guild zitten best veel Nederlanders, is wel leuk.
Vandaag de poorten van AQ open, compleet met veel lags. Maar was wel leuk om die beesten te zien (minder was om in 1 hit gewiped te worden door Zora, wat een kreng is dat).
Egoist, ga fijn Oblivion spelenquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:21 schreef Migwi het volgende:
[..]
PUG = eigen belang voorop.
Zeer zeker wel
Ik kan Baron Rivendare tanken als Hunter zijnde, maar als een PUG zo tering slecht is dat een Hunter op trash mobs moet gaan tanken en er ook maar enige blijk is van dat ie 't niet haalt dan komt daar absoluut de FD aan te pas. Geen repair costs voor deze Hunter, no way![]()
FD betekent trouwens Freezing Trap, en als dat niet werkt is 't weer een FD en wachten tot 't over is om dan cables te proberen of te wachten tot iedereen er weer is
Was vandaag, maar is helaas uitgesteld tot de 15de.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:42 schreef Platina het volgende:
Leuk! Op dunemaul word zoiets binnenkort ook georganiseerd alleen dan 2vs2
Egoïst, ach, zoals ik al zei, zo'n slechte PUG gaat maar lekker zelf de pijp uit ipv ik. Als je nog geeneens normaal door zo'n n00b instance kan, pft, daar werk ik niet aan mee. Waarschijnlijk stone ik zelfs ook nog als 't echt zo slecht isquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:21 schreef Platina het volgende:
[..]
Egoist, ga fijn Oblivion spelen![]()
Als je nog fucking 60% health zit dan tank je toch fijn door, of doe je niks en laat pet aggro pakken. Want zoals ik al zei: Jij zou doodgaan en niet de hele group, verschil is voor jouzelf niks behalve dat je geen kans op loot van de eindbaas hebt![]()
Tja, ik vind het een beetje een kille instelling. Zelfs voor een PUG, hoe erg die soms ook zijn. Ik heb een beetje een hekel aan rogues en hunters die teveel hooi op hun vork nemen, ik heal ze dan gewoon en alles zou goed gaan. Maar nee, ze begin te freaken en drukken hun vanish / fd knopje. Weg healer.quote:Op zondag 9 april 2006 00:04 schreef Migwi het volgende:
[..]
Egoïst, ach, zoals ik al zei, zo'n slechte PUG gaat maar lekker zelf de pijp uit ipv ik. Als je nog geeneens normaal door zo'n n00b instance kan, pft, daar werk ik niet aan mee. Waarschijnlijk stone ik zelfs ook nog als 't echt zo slecht is![]()
Een Warrior die nog geeneens zo'n groepje kan tanken, /golfclap![]()
In die zin geef ik je ook gelijk. Ik heb met me priest al die instances dag in dag uit lopen doen met random groups. Nu me warrior lvl 60 is baal ik er ook van dat ik er weer heen moet. Nogsteeds geen goede guild dus de kans om met goeie mensen mee te gaan is klein. Eerste keer dat ik naar strat ging weer: Een mage die vond dat hij moest pullen, vervolgens als een idioot elites gaat AoE en dan boos wordt als ie dood gaat, en doordat de agro build volledig fucked is de hele group wiped. Na 2 bosses en 6 wipes gooit iedereen de handdoek in de ring. Leuk, PUG's. Als ik FD had had ik mezelf een gigantische repairbill bespaart.quote:Op zondag 9 april 2006 11:17 schreef Migwi het volgende:
Laat ik 't zo zeggen, het ontdekken van hoe alles moet heb ik al lang achter me gelaten, dus als ik een PUG doe heb ik geen zin om door toedoen van n00bs te wipen. Echt niet gewoon, kan je egoïstisch vinden, maar die onzin heb ik een jaar geleden allemaal al gedaan tot vervelens toe en ik heb echt geen zin om dat opnieuw mee te moeten maken, dus simpel, FD
Stel je toch eens voor he die repaircosts, en als je mobs je na je FD nog gaan slaan is het nog een totale wipequote:Op zondag 9 april 2006 11:17 schreef Migwi het volgende:
Laat ik 't zo zeggen, het ontdekken van hoe alles moet heb ik al lang achter me gelaten, dus als ik een PUG doe heb ik geen zin om door toedoen van n00bs te wipen. Echt niet gewoon, kan je egoïstisch vinden, maar die onzin heb ik een jaar geleden allemaal al gedaan tot vervelens toe en ik heb echt geen zin om dat opnieuw mee te moeten maken, dus simpel, FD
Ik zit op Nordrassil. Welke guild zit jij?quote:Op zaterdag 8 april 2006 05:39 schreef YPrue het volgende:
Zit er hier nog iemand op Nordrassil?
Ik heb er een L56 Undead Warlock en in onze guild zitten best veel Nederlanders, is wel leuk.
Vandaag de poorten van AQ open, compleet met veel lags. Maar was wel leuk om die beesten te zien (minder was om in 1 hit gewiped te worden door Zora, wat een kreng is dat).
Ik geef je groot gelijk. Bovendien beseffen PuG's meestal ook niet dat tier 2 setitems een "iets" hogere repaircost hebben dan een setje blues. Bij mij ondertussen meer dan 1 goud voor een whipequote:Op zondag 9 april 2006 11:17 schreef Migwi het volgende:
Jij snapt 't.quote:Op zondag 9 april 2006 19:39 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk. Bovendien beseffen PuG's meestal ook niet dat tier 2 setitems een "iets" hogere repaircost hebben dan een setje blues. Bij mij ondertussen meer dan 1 goud voor een whipe
Als je zelf zegt en weet dat PUG's kut zijn en je niet wilt dokken moet je ook gewoon niet meegaan en hun niet 2 uur voor niets laten werkenquote:Op zondag 9 april 2006 20:33 schreef Migwi het volgende:
[..]
Jij snapt 't.
Daar komt ook nog eens bij dat zo'n 5-man instance voor mij 10x minder belangrijk is dan voor hen meestal. Ik ga mee omdat ik 't wel weer eens leuk vind en hun wil helpen, zij gaan voor gear. Daar ga ik dus gewoon echt niet voor dokken.
Uuhh .. na 2 uur hebben hun hun items die ze nodig hebben als ze geluk hebben en het dropt. Na 2 uur heb jij 15 runecloth, 75s aan pickup money en wat grijs trashloot (en hopelijk wat lol gehad met wat randoms).quote:Op zondag 9 april 2006 21:35 schreef Platina het volgende:
[..]
Als je zelf zegt en weet dat PUG's kut zijn en je niet wilt dokken moet je ook gewoon niet meegaan en hun niet 2 uur voor niets laten werken![]()
quote:Op zondag 9 april 2006 21:59 schreef Afwezig het volgende:
[..]
En voor elke horde op Twisting Nether: Mocht je ooit een Lionel tegen komen, kill on sight. Corpse camp hem, en gank 'm als ie ressurection sickness heeft. Vervelende aap dat ie is
PUG = Pick Up Group. Dat wil zeggen dat je speelt met spelers A ) Niet in jouw groep bekenden (vrienden / guild ) zit B ) Vaak minder ervaren zijn in het spel C ) Geen extreem goede uitrusting hebben.quote:Op zondag 9 april 2006 22:57 schreef SocialDisorder het volgende:
even voor de niet-WoW-ish sprekenden onder ons; wat de hell is een pug?
Welke hunter heeft nou aggro ?quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:18 schreef Platina het volgende:
[..]
Nee dat doe je niet, terwijl jij op 60% health zit ga je neit feign death doen zodat de priest alle aggro pakt en sterf zodat jij uiteindelijk ook wiped. Dat is gewoon geyh
En als je echt niet de laatste mob voor de boss niet fftjes dood wil gaan voor wat een PUG ook, kun je maar beter Guild Wars ofzo gaan spelen![]()
Daarom zit ik natuurlijk ook in een high-end raiding guild en doe ik PUGs voor m'n plezier en om mensen te helpen.quote:Op zondag 9 april 2006 23:23 schreef Furby het volgende:
Die Migwi figuren zijn op onze server zo uitgespeeldElke guild kots die retards uit. Maar ja, hunters zijn nu een maal een klasse ooit ontworpen voor het nichtje van een programmer met teveel chromosomen
* Migwi wijst naar zichzelf.quote:
Wat is je spec dan? Bij ons zijn (toen ik nog veel in/met PUG's speelde) goede resto-dr00ds altijd welkom in een PUG.quote:Op maandag 10 april 2006 08:04 schreef Appellenflappen het volgende:
Ik ga niet eens meer mee met pugs maar als druid zijnde wordt ik ook zelden uitgenodigt dus dat scheelt. Guildies help ik wel als het kan maar dan ook alleen guildies, geen randoms meer hier.
Resto maar ik loop in if vaak rond in mijn feral setjequote:Op maandag 10 april 2006 09:56 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
[..]Wat is je spec dan? Bij ons zijn (toen ik nog veel in/met PUG's speelde) goede resto-dr00ds altijd welkom in een PUG.
Ik zit in de guild 'Bloodcreed'. Charactername is 'Aeyna'.quote:Op zondag 9 april 2006 18:04 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Ik zit op Nordrassil. Welke guild zit jij?
Doet ie dus wel hoor; ik heb nog nooit die bagger Blizzard Downloader gebruikt. Ik heb ze gewoon netjes van Gamershellg edownload; werkt primaquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:38 schreef Sextreme het volgende:
lol, je bent toch niet de patch aan het downloaden buiten de blizzard downloader? Want dan kan je die niet gebruiken
Ooooh, Alliancequote:Op maandag 10 april 2006 15:18 schreef flapdrolletje het volgende:
Degene die de trollbane pvp tournament pic's posten: Horde of alliance en welke guild?
Alliance, onix hiero![]()
Dat jij nou een of andere kutnub bent die nog steeds doodgaat om zn zielige tier -1 setje bij elkaar te sprokkelenquote:Op zondag 9 april 2006 23:23 schreef Furby het volgende:
Die Migwi figuren zijn op onze server zo uitgespeeldElke guild kots die retards uit. Maar ja, hunters zijn nu een maal een klasse ooit ontworpen voor het nichtje van een programmer met teveel chromosomen
Flidripp ofzo?quote:Op maandag 10 april 2006 15:18 schreef flapdrolletje het volgende:
Degene die de trollbane pvp tournament pic's posten: Horde of alliance en welke guild?
Alliance, onix hiero![]()
Patch 1.11 eindelijk worden de mages onder handen genomenquote:Talent Review: Mages
--------------------------------------------------------------------------------
The next class up for a review of its talents is the mage, master of the arcane and the mystical energies of magic. Some of the aspects the class designers will be looking to improve include easing a mage's downtime between fights and opening some new, interesting talent builds through changes to all the mage's talent trees.
New High Level Dungeon: Naxxramas
--------------------------------------------------------------------------------
Floating above the Plaguelands, the necropolis known as Naxxramas serves as the seat of one of the Lich King's most powerful officers, the dreaded lich Kel'Thuzad. Horrors of the past and new terrors yet to be unleashed are gathering inside the necropolis as the Lich King's servants prepare their assault. Soon the Scourge will march again...
Coming in patch 1.11 is Naxxramas, a new 40-man raid dungeon that will present even the most experienced and powerful players with an epic challenge. Stay tuned for more announcements about this coming addition to the World of Warcraft!
Can you tell us which class will receive the next talent update and maybe also add a little bit about what your plans are?quote:Op maandag 10 april 2006 21:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Patch 1.11 eindelijk worden de mages onder handen genomen![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 17:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Flidripp ofzo?
Dat was Xearathos, lvl 60 lock van Blackraven (Horde.)
Je kan ook overdrijven.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:57 schreef GaRleC het volgende:
Shammans mogen wel snel gerevamped worden ja !
Minder manna op onze totems om mee te beginnen.
En meer voordelen voor Enhancement.
Yep.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:17 schreef Migwi het volgende:
Je speelde een Warlock, toch?
en Shamans, Warlocks en Hunters winnen van rogue en warriorquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:34 schreef Migwi het volgende:
Ah, ik win van Shamans, Shamans winnen van Warlocks, Warlocks winnen van Hunters.
Cirkeltje rond
Ja, melee classes hebben het zo zwaar...quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:26 schreef Platina het volgende:
[..]
en Shamans, Warlocks en Hunters winnen van rogue en warrior![]()
Het is anders wel zo als je maar blue geared bent.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, melee classes hebben het zo zwaar...![]()
Yep, dan wel. Een epic wapen, however...quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:06 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Het is anders wel zo als je maar blue geared bent.
Ashkandi dropped echter niet van Onyxia, als je begrijpt wat ik bedoel. Elke keer als een mage ge 2 shot wordt door zon warrior gaat ie gelijk NERF roepen, maar als blue geared warrior wordt jij juist ge 2 shot door zon mage.....quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Yep, dan wel. Een epic wapen, however...
Ik heb nog nooit een warrior ge-2-shot en ik ben niet slecht geared. (1k Frostbolt hits.). Nu ben ik ook alleen maar 2-shotted door rogues. (Technisch gesproken 3 - shotted.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:31 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Ashkandi dropped echter niet van Onyxia, als je begrijpt wat ik bedoel. Elke keer als een mage ge 2 shot wordt door zon warrior gaat ie gelijk NERF roepen, maar als blue geared warrior wordt jij juist ge 2 shot door zon mage.....
Ik ben als warrior wel eens ge-2 shot door een mage, die op de 1 of andere duistere manier een 2,5 K crit op ze frostbolt maakte. Leuk is anders.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een warrior ge-2-shot en ik ben niet slecht geared. (1k Frostbolt hits.). Nu ben ik ook alleen maar 2-shotted door rogues. (Technisch gesproken 3 - shotted.).
Ja, heel soms wel bij mij. Je prikt ze gans lek voordat ze uit de stun,gouge, blind, whatever komen. Ik heb wel imp kick. dat helpt veelquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:26 schreef Platina het volgende:
Warlocks winnen van rogue
Ik weet niet tegen wat voor warlocks jij speelt, maar probeer het voor de grap eens tegen een fatsoenlijke zonder elk gevecht cooldowns te gebruiken.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:01 schreef Furby het volgende:
[..]
Ja, heel soms wel bij mij. Je prikt ze gans lek voordat ze uit de stun,gouge, blind, whatever komen. Ik heb wel imp kick. dat helpt veelzeker met mindnumbing posion.
Ik kom op 2.3k uit, met 1 trinket.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:11 schreef Afwezig het volgende:
[..]
Ik ben als warrior wel eens ge-2 shot door een mage, die op de 1 of andere duistere manier een 2,5 K crit op ze frostbolt maakte. Leuk is anders.
Beetje een fear-achtige spell volgens mij. Ik vind iig dat warrior met Death Wish aan immune voor die troep zou moeten zijnquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:57 schreef seto het volgende:
DEATH COIL
Dan is de hele bedoeling achter het horror-effect verdwenen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:19 schreef Afwezig het volgende:
[..]
Beetje een fear-achtige spell volgens mij. Ik vind iig dat warrior met Death Wish aan immune voor die troep zou moeten zijn
Een goede warlock verslaat iedere warrior zonder Ashkandi of Sulfuras, Hand of Ragnaros nu. Kan nooit de bedoeling zijn volgens mijquote:Op woensdag 12 april 2006 00:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan is de hele bedoeling achter het horror-effect verdwenen.![]()
welke server zit jij?quote:Op woensdag 12 april 2006 03:28 schreef mg794613 het volgende:
God ik haat maintenance
Hehehe, wie niet!quote:Op woensdag 12 april 2006 03:28 schreef mg794613 het volgende:
God ik haat maintenance
Warrior is rock, Warlock is paper.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:11 schreef Afwezig het volgende:
[..]
Een goede warlock verslaat iedere warrior zonder Ashkandi of Sulfuras, Hand of Ragnaros nu. Kan nooit de bedoeling zijn volgens mijHet nerfen van Death Coil zou een stap in de goede richting zijn naar mijn idee. Hoewel een beetje goede mage zelfs met een blue gear elke willekeurige warrior verslaat (ook full epic). Maargoed
![]()
en we duiken altijd op op momenten dat je het niet kunt gebruiken, regen of als je adds hebtquote:
Nee hoor, ik weet zeker dat je gewoon het moment afwacht waarop ik vecht of drink en me niet op 100% durft te pakkenquote:Op woensdag 12 april 2006 10:51 schreef Myst.nl het volgende:[..]
en we duiken altijd op op momenten dat je het niet kunt gebruiken, regen of als je adds hebt
Onzin, maar goed...quote:Op woensdag 12 april 2006 11:14 schreef Appellenflappen het volgende:
En terecht, warlocks zijn overpowered.
Dan duik ik voor jou toch op op een vervelend moment?quote:Op woensdag 12 april 2006 11:14 schreef Appellenflappen het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet zeker dat je gewoon het moment afwacht waarop ik vecht of drink en me niet op 100% durft te pakken.
*Gaapquote:Op woensdag 12 april 2006 12:00 schreef Myst.nl het volgende:
[..]
Dan duik ik voor jou toch op op een vervelend moment?
Een epic geared warlock met engineering (jumper cables) wint van iedere class met succubus uit. NO DOUBT.
Sacrifice succubus +x% dmg for 1h, res pet en je hebt een warlock die shadowbolt crits maakt van over de 2K op warriors. 2 seduce = 2 shadowbolts + Death coil = 1 shadowbolt -> elke class is dood... np gg blizz
Niet nodig hoor, ik weet zelf ook wel hoe ik moet spelen.quote:Op woensdag 12 april 2006 12:14 schreef Myst.nl het volgende:
een vriend van me heeft een MC/BWL geared warlock, zal wel eens vragen of hij een videotje wilt maken voor je
Yep, beter zal het niet worden ook voorlopigquote:Lekkere gear Bateman!
Ten eerste is het onzin om een Succy te saccen en haar daarna te ressen als je Battlegrounds in gaat, kost alleen maar onnodige shards. (en ik ga altijd uit van Battlegrounds als het om PvP gaat, en niet van Duels of 1v1 fights)quote:Op woensdag 12 april 2006 12:50 schreef Myst.nl het volgende:
waarom roep je dna onzin tegen me als je zelf een warlock hebt?
engineering voor een warlock is een MUST, je pet ressen ermee word niet gezien als exploiten, dus sacrifice en weer rezzen voor WINWIN situatieszowel goed voor PvP als PvE
http://www.ansi.dk/roster/char.php?name=Ourmystery&server=Ravencrest <- mijn profile
http://www.ansi.dk/roster/char.php?name=Gnarf&server=Ravencrest <- warlock friend met 2K crit shadowbolts
Het ging even als voorbeeld ik wou het niet teveel overdrijven, maargoed ik vraag ff wat z'n hoogste crit is atm, op normale mobs/alliance.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:12 schreef Appellenflappen het volgende:
DS = 30m en geen 60. Succ geeft +15% shadowdmg en +10% dmg als ze naast je loopt. 25% op bolts dus. Mijn bolts critten voor 1k/1.2k en ik draag dreadmist en heb imp naast me (max is 1.8k). Ook heb ik geen ruin dus zo hoog vind ik 2k niet met deze truuk hoor.
Wat zeg je nou ? Hunters die ik ken doen 2.8k Aimed Shots en ruim 1k AUTO SHOTS (!!)...quote:Op woensdag 12 april 2006 13:14 schreef Myst.nl het volgende:
Sinds wanneer is BG's PvP? Zergen vind ik niet echt PvP (Player versus Player).
Maar wat nou niet overpowered? Je bolts over 2k met een casting time van? 2.5sec? Dit zie ik mages/hunters niet doen hoor. Dan hebben jullie ook nog een Pet erbij met leuke abilities, of je die gebruikt moet je zelf weten, maar die mogelijkheid zit er niet voor niets in hea.
Ik probeer alleen maar te zeggen dat warlocks gewoon erg goed zijn in PvP en dik tegen de kant van imba aanzitten. Alle andere classes hebben wel een class waar ze meest van de tijd van verliezen. Bij warlocks is dat tegenwoordig gewoon steeds minder het geval...
Ik heb het ze nog niet zien doen, ja in BWL op vunerability mobsquote:Op woensdag 12 april 2006 13:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat zeg je nou ? Hunters die ik ken doen 2.8k Aimed Shots en ruim 1k AUTO SHOTS (!!)...
En Mages, alsjeblieft zeg, een leuke PoM Pyroblast Ignite combo voor ruim 4k is helemaal zo raar niet hoor...
Warlocks zijn goed in PvP ja, net als alle andere classes, zolang ze bestuurt worden door mensen die snappen waar ze mee bezig zijn, en helaas blijkt dat maar heel weinig voor te komen...
(vandaag is de allerslechtste paladin ooit op onze server rank 14 geworden, hilarisch...)
Ik niet.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:23 schreef Myst.nl het volgende:
[..]
Ik heb het ze nog niet zien doen, ja in BWL op vunerability mobs. PvP in WoW is een joke, als je tijd hebt haal je rank 14, daar wil ik niet eens over beginnen.
Ik had het meer over de balans tussen classes. Warlock vind ik er gewoon teveel tussenuit springen in vergeljiking met andere classes.
it's fine join Ravencrest!quote:Op woensdag 12 april 2006 14:14 schreef Sakie het volgende:
Its fine, l2p
Ik ben een Firelock, ik heb amper tot geen problemen met fire resists.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:11 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
Ik ben het met Myst eens , warlocks zijn gewoon een goede PvP class. Ik win alleen met me mage als ik
um 3 shot anders ben ik gewoon de zak.
En idd, mages krijgen in pvp niet zomaar crits van over de 2000, kan je wel zeggen dat onze pyroblast hard raakt. Maar die heeft en een cooldown van een minuut EN een cast time van 6!!!! seconden.
Dus eigenlijk alleen handig als je PoM heb. (shadow bolt geen cooldown, 2.5 cast). en iedereen heeft tegenwoordig mooie epics met standaard (hoge)fire resist er op. kan je van shadow niet zeggen.
en waar slaat dat dan weer op?quote:Op woensdag 12 april 2006 14:14 schreef Sakie het volgende:
Its fine, l2p
dat wil ik ook. ik heb het echt ALTIJD , PoM aan.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ben een Firelock, ik heb amper tot geen problemen met fire resists.
Het slaat op dat eeuwige gezeik over classes, nerf!11! imba!1111!quote:Op woensdag 12 april 2006 14:20 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
[..]
en waar slaat dat dan weer op?
Praat gewoon mee of gewoon niet, kom niet aanzetten met "leuke" 1 regel posts.
Leuk hea... Ik heb hem neit zelf gemaakt hoor trouwensquote:Op woensdag 12 april 2006 14:20 schreef Sakie het volgende:
[..]
Waarom blijf ik altijd een half uur naar jou avatar staren![]()
dan reageer je toch niet? en als je niet meer mag praten over classes? waar moet je dan over lullen?quote:Op woensdag 12 april 2006 14:25 schreef Sakie het volgende:
[..]
Het slaat op dat eeuwige gezeik over classes, nerf!11! imba!1111!![]()
Ach het kan gewoon allemaal wat dichter bij elkaar, skill moet het verschil maken niet je insta casts seduce/fear/root/vanish/frost trap oid wat voor spell dan ookquote:Op woensdag 12 april 2006 14:25 schreef Sakie het volgende:
[..]
Het slaat op dat eeuwige gezeik over classes, nerf!11! imba!1111!![]()
Waarom mag ik nou opeens weer niet reagerenquote:Op woensdag 12 april 2006 14:27 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
[..]
dan reageer je toch niet? en als je niet meer mag praten over classes? waar moet je dan over lullen?
Hoeveel plantjes je heb geplukt vandaag?
Dan zou gear ook minder moeten uitmaken maar een net lvl 60'er kan je absoluut niet vergelijken met een tier 2 mannetje en met de nieuwe 40-man dungeons wordt dat verschil alleen maar ergerquote:Op woensdag 12 april 2006 14:28 schreef Myst.nl het volgende:
[..]
Ach het kan gewoon allemaal wat dichter bij elkaar, skill moet het verschil maken niet je insta casts seduce/fear/root/vanish/frost trap oid wat voor spell dan ook
Ik weet nog steeds niet of ik hem leuk vind, of gewoon irritantquote:Op woensdag 12 april 2006 14:26 schreef Myst.nl het volgende:
[..]
Leuk hea... Ik heb hem neit zelf gemaakt hoor trouwens![]()
Nieuwe 40-man -> AQ40 bedoel je? Dat is maar een minimale upgrade in gear vanaf BWL maargoed.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan zou gear ook minder moeten uitmaken maar een net lvl 60'er kan je absoluut niet vergelijken met een tier 2 mannetje en met de nieuwe 40-man dungeons wordt dat verschil alleen maar erger
ik stel het alleen maar aan je voor, om niet te reageren als je niet over classes wilt praten.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:30 schreef Sakie het volgende:
[..]
Waarom mag ik nou opeens weer niet reageren![]()
je bedoeld dat je afk kan lamen in een goede raid die niet perse 40 man nodig hebben?quote:Op woensdag 12 april 2006 14:36 schreef Myst.nl het volgende:
[..]
Nieuwe 40-man -> AQ40 bedoel je? Dat is maar een minimale upgrade in gear vanaf BWL maargoed.
Gear behaal je door skill imo. Of je moet kunnen meeliften op skill van anderen... Maar we hebben niet allemaal die luxe. Klinkt een beetje vaag, kan het niet zo goed uitleggen sorry
Naxxramas die er straks ook weer aankomt, maar sowieso BWL gear is niet te vergelijken met de standaard blauwe gear die je hebt als je net lvl 60 bent. Er zijn trouwens zat figuren in full epic die hun eigen class niet goed kunnen spelen.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:36 schreef Myst.nl het volgende:
[..]
Nieuwe 40-man -> AQ40 bedoel je? Dat is maar een minimale upgrade in gear vanaf BWL maargoed.
Gear behaal je door skill imo. Of je moet kunnen meeliften op skill van anderen... Maar we hebben niet allemaal die luxe. Klinkt een beetje vaag, kan het niet zo goed uitleggen sorry
als je altijd afk bent kom je niet in zo'n hardcore guild hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 14:37 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
[..]
je bedoeld dat je afk kan lamen in een goede raid die niet perse 40 man nodig hebben?
En dat je ,ook al doe je geen flikker als AFK'er, toch de epics krijgt.
stel je zit al in een goede guild.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:40 schreef Sakie het volgende:
[..]
als je altijd afk bent kom je niet in zo'n hardcore guild hoor![]()
ik denk niet dat je lang in zo'n goede guild blijft als je alleen mee gaat op farmruns, bij ons wordt er altijd op gelet iig. (dkp bonus op eerste keer down, ook dpk voor whipes, etc)quote:Op woensdag 12 april 2006 14:41 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
[..]
stel je zit al in een goede guild.
je wacht tot ze BWL / MC enz enz op farm status krijgen.
dan join je pas een keer zo'n raid, dan merken ze het verschil echt niet van 39 of 40 man.
tja ligt er denk ook aan hoe groot een guild is, zit je in een guild die steeds NET 40 man bij elkaar sprokkeld valt het wel erg op.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:46 schreef Sakie het volgende:
[..]
ik denk niet dat je lang in zo'n goede guild blijft als je alleen mee gaat op farmruns, bij ons wordt er altijd op gelet iig. (dkp bonus op eerste keer down, ook dpk voor whipes, etc)
It's the underdoug!! Tjah, opzich een goed punt, maar DKP is dan een beetje overbodig hea...quote:Op woensdag 12 april 2006 15:20 schreef Doug.nl het volgende:
Ach kijk, je kunt wel meegaan op farmraids, maar als een raidleader een beetje slim is, gaan de goede dingen toch naar de mensen die constant raiden en ook meehelpen voor nieuwe successen.
Ik kreeg gister bijvoorbeeld voorrang op een item uit bwl (had niet meeste dkp), omdat ik vaker ga helpen daar, en ook AQ doe.
Als warrior moet je kiezen of je fury spec (dps) warrior wordt of protection spec (tank). Voor fury warriors is over het algemeen minder plek in een guild dan tank, en zeker voor PuG's is het handig als je tank bent. Echter, je kunt beter in het begin fury kiezen volgens mij omdat het lvl'en dan eenvoudiger gaat, maar tegen het eind aan (vanaf lvl50 of zo) zou ik kiezen voor protection spec, vind je toch makkelijker een PuG.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:18 schreef pAin het volgende:
Wat is dit spelletje toch verslavend. Vrijdag binnen gehad, ben nu level 14 (Undead Warrior).
Ik weet niet of dit echt relevant is, maar als warrior zijnde, spelen mensen hier dan met one-handed of two-handed swords? Ik wissel het redelijk af, zodat ik in beide even goed ben en niet die skill hoef op te bouwen.
Gisteren ook voor het eerst PUG gespeeld, was opzich wel grappig, maar voordat je een beetje georganiseerd bent.
Ik haal 2k crits zonder DS en MD. Neeext. (Zelfs nog on demand ook met Shatter.)quote:Op woensdag 12 april 2006 12:00 schreef Myst.nl het volgende:
[..]
Dan duik ik voor jou toch op op een vervelend moment?
Een epic geared warlock met engineering (jumper cables) wint van iedere class met succubus uit. NO DOUBT.
Sacrifice succubus +x% dmg for 1h, res pet en je hebt een warlock die shadowbolt crits maakt van over de 2K op warriors. 2 seduce = 2 shadowbolts + Death coil = 1 shadowbolt -> elke class is dood... np gg blizz
Al je talents in Fury gooien en one handed weapons gebruiken. Eerst in je crit kans, daarna extra rage on melee hit, improved battle shout, dual wield specialization, deathwish, enrage, flurry, bloodthirst. Dan naar arms, zorgen dat je impale krijgt, en op lvl 60 doe je dan leuk mee met DMG. Heerlijk om heel snel te levellen.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:18 schreef pAin het volgende:
Wat is dit spelletje toch verslavend. Vrijdag binnen gehad, ben nu level 14 (Undead Warrior).
Ik weet niet of dit echt relevant is, maar als warrior zijnde, spelen mensen hier dan met one-handed of two-handed swords? Ik wissel het redelijk af, zodat ik in beide even goed ben en niet die skill hoef op te bouwen.
Gisteren ook voor het eerst PUG gespeeld, was opzich wel grappig, maar voordat je een beetje georganiseerd bent.
WoW is redelijk simpel in te komen en de quests in het begin zijn makkelijkquote:Op woensdag 12 april 2006 21:35 schreef Razorback het volgende:
Ik zit erover na te denken om ook World of Warcraft te kopen omdat ik het wel gezien heb met Tibia.
Maar zal het wat zijn omdat ik altijd Tibia heb gespeeld wat een heel simpel spelletje is en nu dus ineens World of Warcraft ga doen wat (zoals ik zie) een heel stuk ingewikkelder is?
Het zal altijd even duren voordat je het begrijpt maar het moet niet te lang duren want dan heb ik er geen zin meer in namelijk
Geeft wel weer aan hoe triest het met het PvP-systeem is gesteld.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:13 schreef Fratz het volgende:
Mooie rel op onze server..
Ik speel meestal wsg/ab met dezelfde mensen, alleen ik was er vandaag pas heel laat bij omdat ik andere dingen te doen had. We deden wsg. Ik kreeg de call, joinde and zie tot mijn verbazing maar 1 ander die ook joined. "we have to check first. we don't want a long fight. oh it's the alliance elilte team. afk out!". ik was van "HUH?". Bleek dat ze het vandaag al eerder hadden gedaan. Ik ben nog naar de leider van de alliance gelopen om /sorry te zeggen. Een minuut later krijg ik al een whisper met de vraag waarom mijn team niet tegen dat van hun wil spelen -_-. Heel irritant. Er zijn twee allies in de race voor GM en ze dachten zelfs dat we het de een meer gunden dan de ander..
erg fijn. Ik heb als brugman moeten praten om alles weer recht te breien..
Ik ga denk ik morgen even kijken in de winkel voor het spel.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:46 schreef Tain het volgende:
[..]
WoW is redelijk simpel in te komen en de quests in het begin zijn makkelijk
Kijk gewoon wat je het leukst lijktquote:Op woensdag 12 april 2006 22:48 schreef Razorback het volgende:
[..]
Ik ga denk ik morgen even kijken in de winkel voor het spel.
Nog wat tips voor die erg handig zijn als ik begin?
En welke Race is het best om mee te beginnen? (het liefts iets dat op een Knight lijkt in Tibia)
geen AQ20 cba, moet nog 1 spellboek, rest is er niet echt goeie loot....quote:Op donderdag 13 april 2006 10:51 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
Gister geen 1 minuut gespeeld!!! zomg!
En @ razorback WoW is niet moeilijk , zeker niet in het begin met al die tips die je krijgt!
je moet zelf bepalen wat je leuk vind natuurlijk! vragen over bepaalde races en classes kan je altijd stellen!
@myst was je gister nog in aq20? en loot? en vnaaf mee naar MC?
ik zie het al
---------
Rogues
---------
Vialli
Sludig
Phantomer
Ourmystery
Beatriz
ook al. gister zijn er nieuwe drivers vrij gegeven, meteen geinstalleerd. heb antwoord van Bliz gekregen dat het ook aan iets anders kan liggen.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:59 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
hmmm raar dat het alleen bij WoW is , anders lag het aan je video kaart die te warm word.
Al geprobeerd de nieuwste ati drivers te instaleren?
ik was eigenlijk vrij verbaasd dat ze zo snel antwoord gavenquote:the problem remains, you may be able to resolve this by configuring the graphics card to use the Alternate Pixel Centre:
Right-click the ATI icon in the Windows System Tray
Select Catalyst Control Center from the popup menu.
Select Advanced View from the View menu in the top left.
Click the plus to expand 3D in the menu on the left.
Click API Specific.
Select Alternate pixel center to place a check mark in the check box.
Click Ok.
Volgens mij is het ook mijn g-card die te heet wordt. Maar hoe fix ik dat?quote:Op donderdag 13 april 2006 13:59 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
hmmm raar dat het alleen bij WoW is , anders lag het aan je video kaart die te warm word.
Al geprobeerd de nieuwste ati drivers te instaleren?
M'n alt zit nu op 39, maar ik zit pas op 52 gold. Nog aardig wat te gaan voor mijn mount dus.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:40 schreef Platina het volgende:
Ik kwam gister een leuke NELF rogue tegen, hielp me fftjes kwartiertje met het grinden van basilisks in Shimmering Flats
Ben nu lvl 38, heb 110 gold en Tigerstrike mantle, als je op die laatste op allakhazam of thottbot zoekt zul je zien dat ik daar ook aardig nog wat gold aan kan verdienen![]()
wat voor soort koeling heb je op je kaart? passief? actief?quote:Op donderdag 13 april 2006 18:26 schreef Fratz het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook mijn g-card die te heet wordt. Maar hoe fix ik dat?
Als het alleen bij WoW gebeurd dan lijkt het me stug dat het echt de videokaart isquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:06 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
[..]
wat voor soort koeling heb je op je kaart? passief? actief?
speel een tijdje , schroef dan je kast open en vind je het verdacht warm dan weet je genoeg.
Ook kan je met je kast open zien of je fans allemaal nog goed draaien.
mijn record in 1 run was 4 epicsquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:06 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
[..]
wat voor soort koeling heb je op je kaart? passief? actief?
speel een tijdje , schroef dan je kast open en vind je het verdacht warm dan weet je genoeg.
Ook kan je met je kast open zien of je fans allemaal nog goed draaien.
PS:
Gister uit MC 2 epics!
1 probleempje, unbridled wrath is nog een tijdje bugged :/ dus ik zo arms gaan.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:19 schreef Afwezig het volgende:
[..]
Al je talents in Fury gooien en one handed weapons gebruiken. Eerst in je crit kans, daarna extra rage on melee hit, improved battle shout, dual wield specialization, deathwish, enrage, flurry, bloodthirst. Dan naar arms, zorgen dat je impale krijgt, en op lvl 60 doe je dan leuk mee met DMG. Heerlijk om heel snel te levellen.
Ik moet zeggen dat ik nu ook op arms zit en net mn eerste talent point aan crit hit heb gebruiktquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:59 schreef Platina het volgende:
[..]
1 probleempje, unbridled wrath is nog een tijdje bugged :/ dus ik zo arms gaan.
Ehm...quote:Op woensdag 12 april 2006 20:19 schreef Afwezig het volgende:
[..]
Al je talents in Fury gooien en one handed weapons gebruiken. Eerst in je crit kans, daarna extra rage on melee hit, improved battle shout, dual wield specialization, deathwish, enrage, flurry, bloodthirst. Dan naar arms, zorgen dat je impale krijgt, en op lvl 60 doe je dan leuk mee met DMG. Heerlijk om heel snel te levellen.
wie ben jij dan op Dunemaul?quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:58 schreef Gloeidoos het volgende:
Vandaag was er op Dunemaul dus een 2 vs 2 pvp tournament in STV Arena. Het is uiteindelijk 1 groot slachtveld geworden! met horde als winnaar natuurlijk!
Dan doe je toch een automatische overboeking van je bankrekening, dat kan tegenwoordig. Werkt prima voor mij, schijnt alleen dat je het niet moet doen als je bij de postbank zit, allemaal gelazer of zo.quote:Op zondag 16 april 2006 14:00 schreef Denni5 het volgende:
Godver, wil ik net inloggen is mn gametime expired, natuurlijk net met pasen, zodat de winkels dicht zijn....![]()
Gewoon een onbekende Tauren Warrior die geen guild kan vindenquote:
Volgens mij word je kaart ook te heet. Ik heb denk ik het zelfde probleem gehad. Artifacts misschien? Ik heb toen de Omega drivers geinstalleerd voor ATI. Daar zit een tooltje bij waarmee je je geheugen kan terugklokken. Kijken of dat werkt. Ik hoefde maar iets van 10 Mhz terug en had er geen last meer van. Succesquote:Op donderdag 13 april 2006 18:26 schreef Fratz het volgende:
Volgens mij is het ook mijn g-card die te heet wordt. Maar hoe fix ik dat?
http://www.hordeftw.com/patches/WoW-1.10.0-enGB-patch.exequote:Op zondag 16 april 2006 19:45 schreef Mister_T het volgende:
Maand geleden gestopt maar begint nu toch weer behoorlijk te kriebelen!
Heeft iemand een link naar de patch die de standaard versie (na installatie) weer update naar de huidige versie? Blizzard downloader geeft problemen bij mij
ik zag je post op dunemaul.org, Glowboxquote:Op zondag 16 april 2006 15:54 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Gewoon een onbekende Tauren Warrior die geen guild kan vinden. Heb wel een paar leuke connecties dus soms sta ik ineens in Zul'Gurub voor Hakkar.
Thxquote:Op zondag 16 april 2006 19:47 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
http://www.hordeftw.com/patches/WoW-1.10.0-enGB-patch.exe
Wel dus! Wie ben jij eigenlijk!quote:Op zondag 16 april 2006 20:11 schreef Platina het volgende:
[..]
ik zag je post op dunemaul.org, Glowboxvertel me niet dat je ook zo ingame heet :/
Die zit alleen zo niet ingamequote:
Is dat zo met de Postbank???quote:Op zondag 16 april 2006 14:16 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Dan doe je toch een automatische overboeking van je bankrekening, dat kan tegenwoordig. Werkt prima voor mij, schijnt alleen dat je het niet moet doen als je bij de postbank zit, allemaal gelazer of zo.
Neem aan dat dat zo'n zelf verzonnen ding is?quote:
tip probeer een CC te krijgen ik liep eerder ook altijd te kloten met gamecards. Ben blijk dat ik dat niet meer hoef te doenquote:Op zondag 16 april 2006 14:00 schreef Denni5 het volgende:
Godver, wil ik net inloggen is mn gametime expired, natuurlijk net met pasen, zodat de winkels dicht zijn....![]()
BIJ-Card is geloof ik gratis en is gewoon een mastercard.quote:Op maandag 17 april 2006 11:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
tip probeer een CC te krijgen ik liep eerder ook altijd te kloten met gamecards. Ben blijk dat ik dat niet meer hoef te doen
Niet meerquote:Op zondag 16 april 2006 18:10 schreef Woutervn het volgende:
Is er een FOK! guild? Dit zal wel een lompe vraag zijn maargoed....
world pvp is op elke server dood, of je moet massaal ganken bij instances daarote rekenen..quote:Op maandag 17 april 2006 13:50 schreef Sakie het volgende:
wanneer komt die vrije migratie eens, pvp op mijn realm is zo dood terwijl ik dat juist zo graag doe![]()
Dat kan alleen op bepaalde dagen tussen bepaalde servers.quote:Op maandag 17 april 2006 14:39 schreef GaRleC het volgende:
Hoe werkt migration eigenlijk gewoon bij character movement tog ? Bij account management ?
Want het is temp unavalibe
WSG 1 uur queue, AB 2 uur, AV 4 uur echt niet leuk meerquote:Op maandag 17 april 2006 14:13 schreef mooiegek het volgende:
[..]
world pvp is op elke server dood, of je moet massaal ganken bij instances daarote rekenen..
Mja hou eigenlijk niet zo van PVP, AV vond ik eigenlijk de enige leuke BG maar die is nu best wel verneukt als warrior zijnde....quote:Op maandag 17 april 2006 16:10 schreef Platina het volgende:
Reroll Ragnaros dan, bijna alleen PvP daar, al is er nu dus volgende week migration vanwege de queues
je vergeet hierbij nog de hobby's van enkele grote horde pve guilds: ganken bij instance entrances.quote:Op maandag 17 april 2006 15:34 schreef Gloeidoos het volgende:
Dunemaul PVP is pas erg. Het is een pvp realm en er zijn hoogstens 2 pvp guilds. AB wordt niet meer gespeeld, AV is altijd kansloze PUG waar niemand luistert en alleen WSG is populair....
Inderdaad, vooral BR kan er wat van.quote:Op maandag 17 april 2006 17:48 schreef mooiegek het volgende:
[..]
je vergeet hierbij nog de hobby's van enkele grote horde pve guilds: ganken bij instance entrances.
Nou op mijn server niet hoor (frostwhispers) pas (5 dagen geleden) is varimatras in UC(of hoe je dat ook schrijft) aangevallen 40 man raid allemaal tier 2 geared. dus iedereen vanuit OG naar UC toe, de raid gepwnd. Staat er opeens Bloodhoof village under attack waren er daar nog een stuk of 20 man bezig was wel mooi hoor!quote:Op maandag 17 april 2006 14:13 schreef mooiegek het volgende:
[..]
world pvp is op elke server dood, of je moet massaal ganken bij instances daarote rekenen..
awww <3 jij bent ooit een keer gekilled dat wij naar BWL liepen? arm jochiequote:Op maandag 17 april 2006 18:05 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral BR kan er wat van.
Speel jij toevallig ook op Neptulon? Een shaman heet zo daar nl.quote:Chrno - Guild Master of Blackraven
Nemesis - 7/8
Felheart - 8/8
Ik ben zelf horde?quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:04 schreef Jaguar645 het volgende:
[..]
awww <3 jij bent ooit een keer gekilled dat wij naar BWL liepen? arm jochie![]()
ik ken enkel alliance guilds die maar al te graag staan te ganken/campen in BRM Onyx/VC/JaD ;/
ik denk dat als wij max 2 minuten staan te wachten tot iedereen er is dat nog veel is
Je weet wat je nu hebt, je weet nooit wat je ervoor terug krijgt!quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
blabla <insert text>
om naar Ony's Lair te gaan moeten we of rennen door de alliance en geganked worden of hun afmaken even wachten op de rest en dan naar binnen gaan. Zo doen we dat bij elke instance zodat je niet teveel downtime hebt met achterblijvers.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:41 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Ik ben zelf horde?![]()
Mij viel het gewoon op dat BR nogal veel ganked in verhouding tot andere guilds. Zo was laatst (ok tijdje terug mss al) bijvoorbeeld een deel van Iron Edge geganked nadat jullie leuk bezig waren bij de entrance van Ony. Als je zo graag wil outdoor pvp'en ga je IF maar raiden!
BR is echt heel erg..heb me laatst dan ook kapot gelachen toen we hun hele raid ch uitgetrapt hadden...quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:41 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Ik ben zelf horde?![]()
Mij viel het gewoon op dat BR nogal veel ganked in verhouding tot andere guilds. Zo was laatst (ok tijdje terug mss al) bijvoorbeeld een deel van Iron Edge geganked nadat jullie leuk bezig waren bij de entrance van Ony. Als je zo graag wil outdoor pvp'en ga je IF maar raiden!
SUNquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:42 schreef Myst.nl het volgende:
[..]
Je weet wat je nu hebt, je weet nooit wat je ervoor terug krijgt!
Ik speel zelf op Ravencrest, wij krijgen onze 4e migration kans 1 dezer weken. NO WAI dat wij gaan migraten.
Twee vrienden van me speelde ook op Ravencrest. Die zijn met de eerste migration naar Twisting Nether verhuisd. 1 van de 2 is inmiddels gestopt, de andere is een nieuw character op onze server begonnen. Beide zaten ze in SUN. Vrij grote steady guild.
laten we het er op houden dat hun relatie met de grote bekende alliance guilds niet zo best is..het slechtste..quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:48 schreef Platina het volgende:
BloodRage is ruig mkay, net zoals Cold Blooded
enige guilds die wij ganken zijn via crusis, reborn unity, en contested territory. die ganken namelijk ook in BRMquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:58 schreef mooiegek het volgende:
[..]
BR is echt heel erg..heb me laatst dan ook kapot gelachen toen we hun hele raid ch uitgetrapt hadden...
Zolang je Disorder maar met rust laatquote:Op woensdag 19 april 2006 01:21 schreef Ferdii het volgende:
[..]
enige guilds die wij ganken zijn via crusis, reborn unity, en contested territory. die ganken namelijk ook in BRM
onix af en toe als hun beginnen aan te vallen.
denial, somnium en offspring lopen zo door ons heen, (en wij ook door hun)
welke guild zit je trouwes?
Bij ons word overal geganked ^^. Paar maanden terug hadden we het "King of BlackRock Mountain" geintroduceerd. Kijken welke faction het langste BRM kon behouden. Wij waren met wat andere Hordes er vroeg op en hebben de eerste 4-5 uur BRM in bezit kunnen houden, erna werden we geswamped door Allies. Toen hebben we maar besloten een bezoekje te brengen aan SW terwijl hun BRM campten.quote:Op woensdag 19 april 2006 01:21 schreef Ferdii het volgende:
[..]
enige guilds die wij ganken zijn via crusis, reborn unity, en contested territory. die ganken namelijk ook in BRM
onix af en toe als hun beginnen aan te vallen.
denial, somnium en offspring lopen zo door ons heen, (en wij ook door hun)
Ik word er nog badend in het zweet van wakker.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:52 schreef Afwezig het volgende:
Onyx prequest op me warrior .. wat een drama. Vanochtend gestart met Marshall Windsor. Alles liep goed, netjes de bende gecleared, 1 room vergeten, wipe later op Jail Break. Healer kreeg door een fout van de paladin Devine Intervention op zich, kon niet bewegen, niet healen, wipe. Dus group stopt, ik weet naar nieuwe group zoeken, tegen me verwachting in gevonden, alles gecleared, hoge snelheid, liep lekker, bij accepteren quest: Quest log full, iedereen start, ik wil een quest uit me log halen maar ben te laat, quest start. Bah en het is al zon baggerquest :S 2x misgegaan.
www.fraps.comquote:Op woensdag 19 april 2006 10:53 schreef GaRleC het volgende:
Weet iemand hoe je ingame moet opnemen ? Moet wel mooi Quality zijn.
ik wil ff wat proberen met montager
IK heb m ook iets van 3 maal over moeten doen, elke keer weer net mis door van die stommigheidjesquote:Op woensdag 19 april 2006 08:42 schreef Takje het volgende:
[..]
Ik word er nog badend in het zweet van wakker.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Onze prequest begint bij http://wow.allakhazam.com/db/quest.html?wquest=4182 en vanaf daar kan je rustig verder klikken - iets van 10 stappen ofzoquote:Op woensdag 19 april 2006 11:10 schreef Myst.nl het volgende:
dat is alliance side neem ik aan? Moeten jullie nou net zoveel doen als horde voor Ony? Of zijn jullie voor een andere pre-Q langer bezig?
Waar kun je die info over hordies vinden?quote:Op woensdag 19 april 2006 11:41 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Onze prequest begint bij http://wow.allakhazam.com/db/quest.html?wquest=4182 en vanaf daar kan je rustig verder klikken - iets van 10 stappen ofzo
Edit: zie hier guide voor alliance Ony prequests: http://wow.allakhazam.com/db/guides.html?guide=408
Engineering was vroeger een must als je wilde PvPen met je Warlock, en we nog free HKs waren.quote:Op woensdag 19 april 2006 13:02 schreef pAin het volgende:
Gisteren maar begonnen met een nieuwe Char (ik vind het Warrior zijn niet zo leuk meer); Human Warlock
.
Ik vraag me alleen af of wat ze op wow-europe aanraden wel zo'n goed idee is wat proffesions betreft. Men zegt daar dat je het beste kan enchanten / alchemy kan doen, met als secondary fishing/cooking/first aid (waarvoor ik heb gekozen), maar ik lees ook weer mensen die voor Enginering hebben gekozen.... Daarbij is het forum voor Warlocks op wow-europe wel erg goed vind, toffe info met wat voor talents je het beste kan kiezen en over equipment setups etc.....
Wat ik me nu ook nog afvraag (wat ik me bij de warrior ook al afvroeg); een Warlock is voor mij geen melee vechter, maar gewoon van veraf magicen. Logische keuze zou dan zijn om te trainen in Staffs, maar in het begin lijkt me dat niet echt nodig, aangezien je met Staffs het beste kan schieten (melee heb je er weinig aan). Is het daarom slim om Swords / Maces te trainen of het toch maar bij mn magic te houden en voor Staffs te gaan wanneer dit mogelijk is?
Ok, maar wat is nou echt nuttig als Warlock zijnde?? Ik ben nu wel begonnen met het trainen in Alchemy (wat ook niet gunstig is, Vials kopen....), maar ik moet er natuurlijk wel nog een proffesion bij hebben. Er valt erg veel te combineren met de professions (Mining = Blacksmithing / Enginering, maar waar hoort iets als Alchemy nou echt bij?quote:Op woensdag 19 april 2006 14:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Engineering was vroeger een must als je wilde PvPen met je Warlock, en we nog free HKs waren.
Nu maakt het niets meer uit wat je neemt.
Verder haal je Staffs en Wands door elkaar
Weet niet hoe het nu zit, maar toen ik levelde kwam ik meer staffs tegen als swords/daggers, je kunt het beste gewoon het wapen nemen met de beste stats op dat moment.
Herbalism hoort bij Alchemy, maar als ik jou was zou ik toch twee gathering professions nemen om geld te verdienenquote:Op woensdag 19 april 2006 14:25 schreef pAin het volgende:
[..]
Ok, maar wat is nou echt nuttig als Warlock zijnde?? Ik ben nu wel begonnen met het trainen in Alchemy (wat ook niet gunstig is, Vials kopen....), maar ik moet er natuurlijk wel nog een proffesion bij hebben. Er valt erg veel te combineren met de professions (Mining = Blacksmithing / Enginering, maar waar hoort iets als Alchemy nou echt bij?
Oew ja, dat haal ik dus door elkaar. Opzich lijkt een staff me nou niet echt efficient wat betreft damage dealen, ik heb nu een dagger, maar die begint toch echt te slecht te worden. Denk dat ik toch maar voor staff / swords ga, alhoewel je nog steeds alles uit je magic moet halen
.
True gatherings ftw !quote:Op woensdag 19 april 2006 14:26 schreef Tain het volgende:
[..]
Herbalism hoort bij Alchemy, maar als ik jou was zou ik toch twee gathering professions nemen om geld te verdienen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |