tip probeer een CC te krijgen ik liep eerder ook altijd te kloten met gamecards. Ben blijk dat ik dat niet meer hoef te doenquote:Op zondag 16 april 2006 14:00 schreef Denni5 het volgende:
Godver, wil ik net inloggen is mn gametime expired, natuurlijk net met pasen, zodat de winkels dicht zijn....![]()
BIJ-Card is geloof ik gratis en is gewoon een mastercard.quote:Op maandag 17 april 2006 11:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
tip probeer een CC te krijgen ik liep eerder ook altijd te kloten met gamecards. Ben blijk dat ik dat niet meer hoef te doen
Niet meerquote:Op zondag 16 april 2006 18:10 schreef Woutervn het volgende:
Is er een FOK! guild? Dit zal wel een lompe vraag zijn maargoed....
world pvp is op elke server dood, of je moet massaal ganken bij instances daarote rekenen..quote:Op maandag 17 april 2006 13:50 schreef Sakie het volgende:
wanneer komt die vrije migratie eens, pvp op mijn realm is zo dood terwijl ik dat juist zo graag doe![]()
Dat kan alleen op bepaalde dagen tussen bepaalde servers.quote:Op maandag 17 april 2006 14:39 schreef GaRleC het volgende:
Hoe werkt migration eigenlijk gewoon bij character movement tog ? Bij account management ?
Want het is temp unavalibe
WSG 1 uur queue, AB 2 uur, AV 4 uur echt niet leuk meerquote:Op maandag 17 april 2006 14:13 schreef mooiegek het volgende:
[..]
world pvp is op elke server dood, of je moet massaal ganken bij instances daarote rekenen..
Mja hou eigenlijk niet zo van PVP, AV vond ik eigenlijk de enige leuke BG maar die is nu best wel verneukt als warrior zijnde....quote:Op maandag 17 april 2006 16:10 schreef Platina het volgende:
Reroll Ragnaros dan, bijna alleen PvP daar, al is er nu dus volgende week migration vanwege de queues
je vergeet hierbij nog de hobby's van enkele grote horde pve guilds: ganken bij instance entrances.quote:Op maandag 17 april 2006 15:34 schreef Gloeidoos het volgende:
Dunemaul PVP is pas erg. Het is een pvp realm en er zijn hoogstens 2 pvp guilds. AB wordt niet meer gespeeld, AV is altijd kansloze PUG waar niemand luistert en alleen WSG is populair....
Inderdaad, vooral BR kan er wat van.quote:Op maandag 17 april 2006 17:48 schreef mooiegek het volgende:
[..]
je vergeet hierbij nog de hobby's van enkele grote horde pve guilds: ganken bij instance entrances.
Nou op mijn server niet hoor (frostwhispers) pas (5 dagen geleden) is varimatras in UC(of hoe je dat ook schrijft) aangevallen 40 man raid allemaal tier 2 geared. dus iedereen vanuit OG naar UC toe, de raid gepwnd. Staat er opeens Bloodhoof village under attack waren er daar nog een stuk of 20 man bezig was wel mooi hoor!quote:Op maandag 17 april 2006 14:13 schreef mooiegek het volgende:
[..]
world pvp is op elke server dood, of je moet massaal ganken bij instances daarote rekenen..
awww <3 jij bent ooit een keer gekilled dat wij naar BWL liepen? arm jochiequote:Op maandag 17 april 2006 18:05 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral BR kan er wat van.
Speel jij toevallig ook op Neptulon? Een shaman heet zo daar nl.quote:Chrno - Guild Master of Blackraven
Nemesis - 7/8
Felheart - 8/8
Ik ben zelf horde?quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:04 schreef Jaguar645 het volgende:
[..]
awww <3 jij bent ooit een keer gekilled dat wij naar BWL liepen? arm jochie![]()
ik ken enkel alliance guilds die maar al te graag staan te ganken/campen in BRM Onyx/VC/JaD ;/
ik denk dat als wij max 2 minuten staan te wachten tot iedereen er is dat nog veel is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |