Al je talents in Fury gooien en one handed weapons gebruiken. Eerst in je crit kans, daarna extra rage on melee hit, improved battle shout, dual wield specialization, deathwish, enrage, flurry, bloodthirst. Dan naar arms, zorgen dat je impale krijgt, en op lvl 60 doe je dan leuk mee met DMG. Heerlijk om heel snel te levellen.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:18 schreef pAin het volgende:
Wat is dit spelletje toch verslavend. Vrijdag binnen gehad, ben nu level 14 (Undead Warrior).
Ik weet niet of dit echt relevant is, maar als warrior zijnde, spelen mensen hier dan met one-handed of two-handed swords? Ik wissel het redelijk af, zodat ik in beide even goed ben en niet die skill hoef op te bouwen.
Gisteren ook voor het eerst PUG gespeeld, was opzich wel grappig, maar voordat je een beetje georganiseerd bent.
WoW is redelijk simpel in te komen en de quests in het begin zijn makkelijkquote:Op woensdag 12 april 2006 21:35 schreef Razorback het volgende:
Ik zit erover na te denken om ook World of Warcraft te kopen omdat ik het wel gezien heb met Tibia.
Maar zal het wat zijn omdat ik altijd Tibia heb gespeeld wat een heel simpel spelletje is en nu dus ineens World of Warcraft ga doen wat (zoals ik zie) een heel stuk ingewikkelder is?
Het zal altijd even duren voordat je het begrijpt maar het moet niet te lang duren want dan heb ik er geen zin meer in namelijk
Geeft wel weer aan hoe triest het met het PvP-systeem is gesteld.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:13 schreef Fratz het volgende:
Mooie rel op onze server..
Ik speel meestal wsg/ab met dezelfde mensen, alleen ik was er vandaag pas heel laat bij omdat ik andere dingen te doen had. We deden wsg. Ik kreeg de call, joinde and zie tot mijn verbazing maar 1 ander die ook joined. "we have to check first. we don't want a long fight. oh it's the alliance elilte team. afk out!". ik was van "HUH?". Bleek dat ze het vandaag al eerder hadden gedaan. Ik ben nog naar de leider van de alliance gelopen om /sorry te zeggen. Een minuut later krijg ik al een whisper met de vraag waarom mijn team niet tegen dat van hun wil spelen -_-. Heel irritant. Er zijn twee allies in de race voor GM en ze dachten zelfs dat we het de een meer gunden dan de ander..
erg fijn. Ik heb als brugman moeten praten om alles weer recht te breien..
Ik ga denk ik morgen even kijken in de winkel voor het spel.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:46 schreef Tain het volgende:
[..]
WoW is redelijk simpel in te komen en de quests in het begin zijn makkelijk
Kijk gewoon wat je het leukst lijktquote:Op woensdag 12 april 2006 22:48 schreef Razorback het volgende:
[..]
Ik ga denk ik morgen even kijken in de winkel voor het spel.
Nog wat tips voor die erg handig zijn als ik begin?
En welke Race is het best om mee te beginnen? (het liefts iets dat op een Knight lijkt in Tibia)
geen AQ20 cba, moet nog 1 spellboek, rest is er niet echt goeie loot....quote:Op donderdag 13 april 2006 10:51 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
Gister geen 1 minuut gespeeld!!! zomg!
En @ razorback WoW is niet moeilijk , zeker niet in het begin met al die tips die je krijgt!
je moet zelf bepalen wat je leuk vind natuurlijk! vragen over bepaalde races en classes kan je altijd stellen!
@myst was je gister nog in aq20? en loot? en vnaaf mee naar MC?
ik zie het al
---------
Rogues
---------
Vialli
Sludig
Phantomer
Ourmystery
Beatriz
ook al. gister zijn er nieuwe drivers vrij gegeven, meteen geinstalleerd. heb antwoord van Bliz gekregen dat het ook aan iets anders kan liggen.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:59 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
hmmm raar dat het alleen bij WoW is , anders lag het aan je video kaart die te warm word.
Al geprobeerd de nieuwste ati drivers te instaleren?
ik was eigenlijk vrij verbaasd dat ze zo snel antwoord gavenquote:the problem remains, you may be able to resolve this by configuring the graphics card to use the Alternate Pixel Centre:
Right-click the ATI icon in the Windows System Tray
Select Catalyst Control Center from the popup menu.
Select Advanced View from the View menu in the top left.
Click the plus to expand 3D in the menu on the left.
Click API Specific.
Select Alternate pixel center to place a check mark in the check box.
Click Ok.
Volgens mij is het ook mijn g-card die te heet wordt. Maar hoe fix ik dat?quote:Op donderdag 13 april 2006 13:59 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
hmmm raar dat het alleen bij WoW is , anders lag het aan je video kaart die te warm word.
Al geprobeerd de nieuwste ati drivers te instaleren?
M'n alt zit nu op 39, maar ik zit pas op 52 gold. Nog aardig wat te gaan voor mijn mount dus.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:40 schreef Platina het volgende:
Ik kwam gister een leuke NELF rogue tegen, hielp me fftjes kwartiertje met het grinden van basilisks in Shimmering Flats
Ben nu lvl 38, heb 110 gold en Tigerstrike mantle, als je op die laatste op allakhazam of thottbot zoekt zul je zien dat ik daar ook aardig nog wat gold aan kan verdienen![]()
wat voor soort koeling heb je op je kaart? passief? actief?quote:Op donderdag 13 april 2006 18:26 schreef Fratz het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook mijn g-card die te heet wordt. Maar hoe fix ik dat?
Als het alleen bij WoW gebeurd dan lijkt het me stug dat het echt de videokaart isquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:06 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
[..]
wat voor soort koeling heb je op je kaart? passief? actief?
speel een tijdje , schroef dan je kast open en vind je het verdacht warm dan weet je genoeg.
Ook kan je met je kast open zien of je fans allemaal nog goed draaien.
mijn record in 1 run was 4 epicsquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:06 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
[..]
wat voor soort koeling heb je op je kaart? passief? actief?
speel een tijdje , schroef dan je kast open en vind je het verdacht warm dan weet je genoeg.
Ook kan je met je kast open zien of je fans allemaal nog goed draaien.
PS:
Gister uit MC 2 epics!
1 probleempje, unbridled wrath is nog een tijdje bugged :/ dus ik zo arms gaan.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:19 schreef Afwezig het volgende:
[..]
Al je talents in Fury gooien en one handed weapons gebruiken. Eerst in je crit kans, daarna extra rage on melee hit, improved battle shout, dual wield specialization, deathwish, enrage, flurry, bloodthirst. Dan naar arms, zorgen dat je impale krijgt, en op lvl 60 doe je dan leuk mee met DMG. Heerlijk om heel snel te levellen.
Ik moet zeggen dat ik nu ook op arms zit en net mn eerste talent point aan crit hit heb gebruiktquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:59 schreef Platina het volgende:
[..]
1 probleempje, unbridled wrath is nog een tijdje bugged :/ dus ik zo arms gaan.
Ehm...quote:Op woensdag 12 april 2006 20:19 schreef Afwezig het volgende:
[..]
Al je talents in Fury gooien en one handed weapons gebruiken. Eerst in je crit kans, daarna extra rage on melee hit, improved battle shout, dual wield specialization, deathwish, enrage, flurry, bloodthirst. Dan naar arms, zorgen dat je impale krijgt, en op lvl 60 doe je dan leuk mee met DMG. Heerlijk om heel snel te levellen.
wie ben jij dan op Dunemaul?quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:58 schreef Gloeidoos het volgende:
Vandaag was er op Dunemaul dus een 2 vs 2 pvp tournament in STV Arena. Het is uiteindelijk 1 groot slachtveld geworden! met horde als winnaar natuurlijk!
Dan doe je toch een automatische overboeking van je bankrekening, dat kan tegenwoordig. Werkt prima voor mij, schijnt alleen dat je het niet moet doen als je bij de postbank zit, allemaal gelazer of zo.quote:Op zondag 16 april 2006 14:00 schreef Denni5 het volgende:
Godver, wil ik net inloggen is mn gametime expired, natuurlijk net met pasen, zodat de winkels dicht zijn....![]()
Gewoon een onbekende Tauren Warrior die geen guild kan vindenquote:
Volgens mij word je kaart ook te heet. Ik heb denk ik het zelfde probleem gehad. Artifacts misschien? Ik heb toen de Omega drivers geinstalleerd voor ATI. Daar zit een tooltje bij waarmee je je geheugen kan terugklokken. Kijken of dat werkt. Ik hoefde maar iets van 10 Mhz terug en had er geen last meer van. Succesquote:Op donderdag 13 april 2006 18:26 schreef Fratz het volgende:
Volgens mij is het ook mijn g-card die te heet wordt. Maar hoe fix ik dat?
http://www.hordeftw.com/patches/WoW-1.10.0-enGB-patch.exequote:Op zondag 16 april 2006 19:45 schreef Mister_T het volgende:
Maand geleden gestopt maar begint nu toch weer behoorlijk te kriebelen!
Heeft iemand een link naar de patch die de standaard versie (na installatie) weer update naar de huidige versie? Blizzard downloader geeft problemen bij mij
ik zag je post op dunemaul.org, Glowboxquote:Op zondag 16 april 2006 15:54 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Gewoon een onbekende Tauren Warrior die geen guild kan vinden. Heb wel een paar leuke connecties dus soms sta ik ineens in Zul'Gurub voor Hakkar.
Thxquote:Op zondag 16 april 2006 19:47 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
http://www.hordeftw.com/patches/WoW-1.10.0-enGB-patch.exe
Wel dus! Wie ben jij eigenlijk!quote:Op zondag 16 april 2006 20:11 schreef Platina het volgende:
[..]
ik zag je post op dunemaul.org, Glowboxvertel me niet dat je ook zo ingame heet :/
Die zit alleen zo niet ingamequote:
Is dat zo met de Postbank???quote:Op zondag 16 april 2006 14:16 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Dan doe je toch een automatische overboeking van je bankrekening, dat kan tegenwoordig. Werkt prima voor mij, schijnt alleen dat je het niet moet doen als je bij de postbank zit, allemaal gelazer of zo.
Neem aan dat dat zo'n zelf verzonnen ding is?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |