Onzin, maar goed...quote:Op woensdag 12 april 2006 11:14 schreef Appellenflappen het volgende:
En terecht, warlocks zijn overpowered.
Dan duik ik voor jou toch op op een vervelend moment?quote:Op woensdag 12 april 2006 11:14 schreef Appellenflappen het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet zeker dat je gewoon het moment afwacht waarop ik vecht of drink en me niet op 100% durft te pakken.
*Gaapquote:Op woensdag 12 april 2006 12:00 schreef Myst.nl het volgende:
[..]
Dan duik ik voor jou toch op op een vervelend moment?
Een epic geared warlock met engineering (jumper cables) wint van iedere class met succubus uit. NO DOUBT.
Sacrifice succubus +x% dmg for 1h, res pet en je hebt een warlock die shadowbolt crits maakt van over de 2K op warriors. 2 seduce = 2 shadowbolts + Death coil = 1 shadowbolt -> elke class is dood... np gg blizz
Niet nodig hoor, ik weet zelf ook wel hoe ik moet spelen.quote:Op woensdag 12 april 2006 12:14 schreef Myst.nl het volgende:
een vriend van me heeft een MC/BWL geared warlock, zal wel eens vragen of hij een videotje wilt maken voor je
Yep, beter zal het niet worden ook voorlopigquote:Lekkere gear Bateman!
Ten eerste is het onzin om een Succy te saccen en haar daarna te ressen als je Battlegrounds in gaat, kost alleen maar onnodige shards. (en ik ga altijd uit van Battlegrounds als het om PvP gaat, en niet van Duels of 1v1 fights)quote:Op woensdag 12 april 2006 12:50 schreef Myst.nl het volgende:
waarom roep je dna onzin tegen me als je zelf een warlock hebt?
engineering voor een warlock is een MUST, je pet ressen ermee word niet gezien als exploiten, dus sacrifice en weer rezzen voor WINWIN situatieszowel goed voor PvP als PvE
http://www.ansi.dk/roster/char.php?name=Ourmystery&server=Ravencrest <- mijn profile
http://www.ansi.dk/roster/char.php?name=Gnarf&server=Ravencrest <- warlock friend met 2K crit shadowbolts
Het ging even als voorbeeld ik wou het niet teveel overdrijven, maargoed ik vraag ff wat z'n hoogste crit is atm, op normale mobs/alliance.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:12 schreef Appellenflappen het volgende:
DS = 30m en geen 60. Succ geeft +15% shadowdmg en +10% dmg als ze naast je loopt. 25% op bolts dus. Mijn bolts critten voor 1k/1.2k en ik draag dreadmist en heb imp naast me (max is 1.8k). Ook heb ik geen ruin dus zo hoog vind ik 2k niet met deze truuk hoor.
Wat zeg je nou ? Hunters die ik ken doen 2.8k Aimed Shots en ruim 1k AUTO SHOTS (!!)...quote:Op woensdag 12 april 2006 13:14 schreef Myst.nl het volgende:
Sinds wanneer is BG's PvP? Zergen vind ik niet echt PvP (Player versus Player).
Maar wat nou niet overpowered? Je bolts over 2k met een casting time van? 2.5sec? Dit zie ik mages/hunters niet doen hoor. Dan hebben jullie ook nog een Pet erbij met leuke abilities, of je die gebruikt moet je zelf weten, maar die mogelijkheid zit er niet voor niets in hea.
Ik probeer alleen maar te zeggen dat warlocks gewoon erg goed zijn in PvP en dik tegen de kant van imba aanzitten. Alle andere classes hebben wel een class waar ze meest van de tijd van verliezen. Bij warlocks is dat tegenwoordig gewoon steeds minder het geval...
Ik heb het ze nog niet zien doen, ja in BWL op vunerability mobsquote:Op woensdag 12 april 2006 13:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat zeg je nou ? Hunters die ik ken doen 2.8k Aimed Shots en ruim 1k AUTO SHOTS (!!)...
En Mages, alsjeblieft zeg, een leuke PoM Pyroblast Ignite combo voor ruim 4k is helemaal zo raar niet hoor...
Warlocks zijn goed in PvP ja, net als alle andere classes, zolang ze bestuurt worden door mensen die snappen waar ze mee bezig zijn, en helaas blijkt dat maar heel weinig voor te komen...
(vandaag is de allerslechtste paladin ooit op onze server rank 14 geworden, hilarisch...)
Ik niet.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:23 schreef Myst.nl het volgende:
[..]
Ik heb het ze nog niet zien doen, ja in BWL op vunerability mobs. PvP in WoW is een joke, als je tijd hebt haal je rank 14, daar wil ik niet eens over beginnen.
Ik had het meer over de balans tussen classes. Warlock vind ik er gewoon teveel tussenuit springen in vergeljiking met andere classes.
it's fine join Ravencrest!quote:Op woensdag 12 april 2006 14:14 schreef Sakie het volgende:
Its fine, l2p
Ik ben een Firelock, ik heb amper tot geen problemen met fire resists.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:11 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
Ik ben het met Myst eens , warlocks zijn gewoon een goede PvP class. Ik win alleen met me mage als ik
um 3 shot anders ben ik gewoon de zak.
En idd, mages krijgen in pvp niet zomaar crits van over de 2000, kan je wel zeggen dat onze pyroblast hard raakt. Maar die heeft en een cooldown van een minuut EN een cast time van 6!!!! seconden.
Dus eigenlijk alleen handig als je PoM heb. (shadow bolt geen cooldown, 2.5 cast). en iedereen heeft tegenwoordig mooie epics met standaard (hoge)fire resist er op. kan je van shadow niet zeggen.
en waar slaat dat dan weer op?quote:Op woensdag 12 april 2006 14:14 schreef Sakie het volgende:
Its fine, l2p
dat wil ik ook. ik heb het echt ALTIJD , PoM aan.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ben een Firelock, ik heb amper tot geen problemen met fire resists.
Het slaat op dat eeuwige gezeik over classes, nerf!11! imba!1111!quote:Op woensdag 12 april 2006 14:20 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
[..]
en waar slaat dat dan weer op?
Praat gewoon mee of gewoon niet, kom niet aanzetten met "leuke" 1 regel posts.
Leuk hea... Ik heb hem neit zelf gemaakt hoor trouwensquote:Op woensdag 12 april 2006 14:20 schreef Sakie het volgende:
[..]
Waarom blijf ik altijd een half uur naar jou avatar staren![]()
dan reageer je toch niet? en als je niet meer mag praten over classes? waar moet je dan over lullen?quote:Op woensdag 12 april 2006 14:25 schreef Sakie het volgende:
[..]
Het slaat op dat eeuwige gezeik over classes, nerf!11! imba!1111!![]()
Ach het kan gewoon allemaal wat dichter bij elkaar, skill moet het verschil maken niet je insta casts seduce/fear/root/vanish/frost trap oid wat voor spell dan ookquote:Op woensdag 12 april 2006 14:25 schreef Sakie het volgende:
[..]
Het slaat op dat eeuwige gezeik over classes, nerf!11! imba!1111!![]()
Waarom mag ik nou opeens weer niet reagerenquote:Op woensdag 12 april 2006 14:27 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
[..]
dan reageer je toch niet? en als je niet meer mag praten over classes? waar moet je dan over lullen?
Hoeveel plantjes je heb geplukt vandaag?
Dan zou gear ook minder moeten uitmaken maar een net lvl 60'er kan je absoluut niet vergelijken met een tier 2 mannetje en met de nieuwe 40-man dungeons wordt dat verschil alleen maar ergerquote:Op woensdag 12 april 2006 14:28 schreef Myst.nl het volgende:
[..]
Ach het kan gewoon allemaal wat dichter bij elkaar, skill moet het verschil maken niet je insta casts seduce/fear/root/vanish/frost trap oid wat voor spell dan ook
Ik weet nog steeds niet of ik hem leuk vind, of gewoon irritantquote:Op woensdag 12 april 2006 14:26 schreef Myst.nl het volgende:
[..]
Leuk hea... Ik heb hem neit zelf gemaakt hoor trouwens![]()
Nieuwe 40-man -> AQ40 bedoel je? Dat is maar een minimale upgrade in gear vanaf BWL maargoed.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan zou gear ook minder moeten uitmaken maar een net lvl 60'er kan je absoluut niet vergelijken met een tier 2 mannetje en met de nieuwe 40-man dungeons wordt dat verschil alleen maar erger
ik stel het alleen maar aan je voor, om niet te reageren als je niet over classes wilt praten.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:30 schreef Sakie het volgende:
[..]
Waarom mag ik nou opeens weer niet reageren![]()
je bedoeld dat je afk kan lamen in een goede raid die niet perse 40 man nodig hebben?quote:Op woensdag 12 april 2006 14:36 schreef Myst.nl het volgende:
[..]
Nieuwe 40-man -> AQ40 bedoel je? Dat is maar een minimale upgrade in gear vanaf BWL maargoed.
Gear behaal je door skill imo. Of je moet kunnen meeliften op skill van anderen... Maar we hebben niet allemaal die luxe. Klinkt een beetje vaag, kan het niet zo goed uitleggen sorry
Naxxramas die er straks ook weer aankomt, maar sowieso BWL gear is niet te vergelijken met de standaard blauwe gear die je hebt als je net lvl 60 bent. Er zijn trouwens zat figuren in full epic die hun eigen class niet goed kunnen spelen.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:36 schreef Myst.nl het volgende:
[..]
Nieuwe 40-man -> AQ40 bedoel je? Dat is maar een minimale upgrade in gear vanaf BWL maargoed.
Gear behaal je door skill imo. Of je moet kunnen meeliften op skill van anderen... Maar we hebben niet allemaal die luxe. Klinkt een beetje vaag, kan het niet zo goed uitleggen sorry
als je altijd afk bent kom je niet in zo'n hardcore guild hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 14:37 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
[..]
je bedoeld dat je afk kan lamen in een goede raid die niet perse 40 man nodig hebben?
En dat je ,ook al doe je geen flikker als AFK'er, toch de epics krijgt.
stel je zit al in een goede guild.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:40 schreef Sakie het volgende:
[..]
als je altijd afk bent kom je niet in zo'n hardcore guild hoor![]()
ik denk niet dat je lang in zo'n goede guild blijft als je alleen mee gaat op farmruns, bij ons wordt er altijd op gelet iig. (dkp bonus op eerste keer down, ook dpk voor whipes, etc)quote:Op woensdag 12 april 2006 14:41 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
[..]
stel je zit al in een goede guild.
je wacht tot ze BWL / MC enz enz op farm status krijgen.
dan join je pas een keer zo'n raid, dan merken ze het verschil echt niet van 39 of 40 man.
tja ligt er denk ook aan hoe groot een guild is, zit je in een guild die steeds NET 40 man bij elkaar sprokkeld valt het wel erg op.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:46 schreef Sakie het volgende:
[..]
ik denk niet dat je lang in zo'n goede guild blijft als je alleen mee gaat op farmruns, bij ons wordt er altijd op gelet iig. (dkp bonus op eerste keer down, ook dpk voor whipes, etc)
It's the underdoug!! Tjah, opzich een goed punt, maar DKP is dan een beetje overbodig hea...quote:Op woensdag 12 april 2006 15:20 schreef Doug.nl het volgende:
Ach kijk, je kunt wel meegaan op farmraids, maar als een raidleader een beetje slim is, gaan de goede dingen toch naar de mensen die constant raiden en ook meehelpen voor nieuwe successen.
Ik kreeg gister bijvoorbeeld voorrang op een item uit bwl (had niet meeste dkp), omdat ik vaker ga helpen daar, en ook AQ doe.
Als warrior moet je kiezen of je fury spec (dps) warrior wordt of protection spec (tank). Voor fury warriors is over het algemeen minder plek in een guild dan tank, en zeker voor PuG's is het handig als je tank bent. Echter, je kunt beter in het begin fury kiezen volgens mij omdat het lvl'en dan eenvoudiger gaat, maar tegen het eind aan (vanaf lvl50 of zo) zou ik kiezen voor protection spec, vind je toch makkelijker een PuG.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:18 schreef pAin het volgende:
Wat is dit spelletje toch verslavend. Vrijdag binnen gehad, ben nu level 14 (Undead Warrior).
Ik weet niet of dit echt relevant is, maar als warrior zijnde, spelen mensen hier dan met one-handed of two-handed swords? Ik wissel het redelijk af, zodat ik in beide even goed ben en niet die skill hoef op te bouwen.
Gisteren ook voor het eerst PUG gespeeld, was opzich wel grappig, maar voordat je een beetje georganiseerd bent.
Ik haal 2k crits zonder DS en MD. Neeext. (Zelfs nog on demand ook met Shatter.)quote:Op woensdag 12 april 2006 12:00 schreef Myst.nl het volgende:
[..]
Dan duik ik voor jou toch op op een vervelend moment?
Een epic geared warlock met engineering (jumper cables) wint van iedere class met succubus uit. NO DOUBT.
Sacrifice succubus +x% dmg for 1h, res pet en je hebt een warlock die shadowbolt crits maakt van over de 2K op warriors. 2 seduce = 2 shadowbolts + Death coil = 1 shadowbolt -> elke class is dood... np gg blizz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |