Flidripp ofzo?quote:Op maandag 10 april 2006 15:18 schreef flapdrolletje het volgende:
Degene die de trollbane pvp tournament pic's posten: Horde of alliance en welke guild?
Alliance, onix hiero![]()
Patch 1.11 eindelijk worden de mages onder handen genomenquote:Talent Review: Mages
--------------------------------------------------------------------------------
The next class up for a review of its talents is the mage, master of the arcane and the mystical energies of magic. Some of the aspects the class designers will be looking to improve include easing a mage's downtime between fights and opening some new, interesting talent builds through changes to all the mage's talent trees.
New High Level Dungeon: Naxxramas
--------------------------------------------------------------------------------
Floating above the Plaguelands, the necropolis known as Naxxramas serves as the seat of one of the Lich King's most powerful officers, the dreaded lich Kel'Thuzad. Horrors of the past and new terrors yet to be unleashed are gathering inside the necropolis as the Lich King's servants prepare their assault. Soon the Scourge will march again...
Coming in patch 1.11 is Naxxramas, a new 40-man raid dungeon that will present even the most experienced and powerful players with an epic challenge. Stay tuned for more announcements about this coming addition to the World of Warcraft!
Can you tell us which class will receive the next talent update and maybe also add a little bit about what your plans are?quote:Op maandag 10 april 2006 21:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Patch 1.11 eindelijk worden de mages onder handen genomen![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 17:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Flidripp ofzo?
Dat was Xearathos, lvl 60 lock van Blackraven (Horde.)
Je kan ook overdrijven.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:57 schreef GaRleC het volgende:
Shammans mogen wel snel gerevamped worden ja !
Minder manna op onze totems om mee te beginnen.
En meer voordelen voor Enhancement.
Yep.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:17 schreef Migwi het volgende:
Je speelde een Warlock, toch?
en Shamans, Warlocks en Hunters winnen van rogue en warriorquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:34 schreef Migwi het volgende:
Ah, ik win van Shamans, Shamans winnen van Warlocks, Warlocks winnen van Hunters.
Cirkeltje rond
Ja, melee classes hebben het zo zwaar...quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:26 schreef Platina het volgende:
[..]
en Shamans, Warlocks en Hunters winnen van rogue en warrior![]()
Het is anders wel zo als je maar blue geared bent.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, melee classes hebben het zo zwaar...![]()
Yep, dan wel. Een epic wapen, however...quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:06 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Het is anders wel zo als je maar blue geared bent.
Ashkandi dropped echter niet van Onyxia, als je begrijpt wat ik bedoel. Elke keer als een mage ge 2 shot wordt door zon warrior gaat ie gelijk NERF roepen, maar als blue geared warrior wordt jij juist ge 2 shot door zon mage.....quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Yep, dan wel. Een epic wapen, however...
Ik heb nog nooit een warrior ge-2-shot en ik ben niet slecht geared. (1k Frostbolt hits.). Nu ben ik ook alleen maar 2-shotted door rogues. (Technisch gesproken 3 - shotted.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:31 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Ashkandi dropped echter niet van Onyxia, als je begrijpt wat ik bedoel. Elke keer als een mage ge 2 shot wordt door zon warrior gaat ie gelijk NERF roepen, maar als blue geared warrior wordt jij juist ge 2 shot door zon mage.....
Ik ben als warrior wel eens ge-2 shot door een mage, die op de 1 of andere duistere manier een 2,5 K crit op ze frostbolt maakte. Leuk is anders.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een warrior ge-2-shot en ik ben niet slecht geared. (1k Frostbolt hits.). Nu ben ik ook alleen maar 2-shotted door rogues. (Technisch gesproken 3 - shotted.).
Ja, heel soms wel bij mij. Je prikt ze gans lek voordat ze uit de stun,gouge, blind, whatever komen. Ik heb wel imp kick. dat helpt veelquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:26 schreef Platina het volgende:
Warlocks winnen van rogue
Ik weet niet tegen wat voor warlocks jij speelt, maar probeer het voor de grap eens tegen een fatsoenlijke zonder elk gevecht cooldowns te gebruiken.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:01 schreef Furby het volgende:
[..]
Ja, heel soms wel bij mij. Je prikt ze gans lek voordat ze uit de stun,gouge, blind, whatever komen. Ik heb wel imp kick. dat helpt veelzeker met mindnumbing posion.
Ik kom op 2.3k uit, met 1 trinket.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:11 schreef Afwezig het volgende:
[..]
Ik ben als warrior wel eens ge-2 shot door een mage, die op de 1 of andere duistere manier een 2,5 K crit op ze frostbolt maakte. Leuk is anders.
Beetje een fear-achtige spell volgens mij. Ik vind iig dat warrior met Death Wish aan immune voor die troep zou moeten zijnquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:57 schreef seto het volgende:
DEATH COIL
Dan is de hele bedoeling achter het horror-effect verdwenen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:19 schreef Afwezig het volgende:
[..]
Beetje een fear-achtige spell volgens mij. Ik vind iig dat warrior met Death Wish aan immune voor die troep zou moeten zijn
Een goede warlock verslaat iedere warrior zonder Ashkandi of Sulfuras, Hand of Ragnaros nu. Kan nooit de bedoeling zijn volgens mijquote:Op woensdag 12 april 2006 00:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan is de hele bedoeling achter het horror-effect verdwenen.![]()
welke server zit jij?quote:Op woensdag 12 april 2006 03:28 schreef mg794613 het volgende:
God ik haat maintenance
Hehehe, wie niet!quote:Op woensdag 12 april 2006 03:28 schreef mg794613 het volgende:
God ik haat maintenance
Warrior is rock, Warlock is paper.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:11 schreef Afwezig het volgende:
[..]
Een goede warlock verslaat iedere warrior zonder Ashkandi of Sulfuras, Hand of Ragnaros nu. Kan nooit de bedoeling zijn volgens mijHet nerfen van Death Coil zou een stap in de goede richting zijn naar mijn idee. Hoewel een beetje goede mage zelfs met een blue gear elke willekeurige warrior verslaat (ook full epic). Maargoed
![]()
en we duiken altijd op op momenten dat je het niet kunt gebruiken, regen of als je adds hebtquote:
Nee hoor, ik weet zeker dat je gewoon het moment afwacht waarop ik vecht of drink en me niet op 100% durft te pakkenquote:Op woensdag 12 april 2006 10:51 schreef Myst.nl het volgende:[..]
en we duiken altijd op op momenten dat je het niet kunt gebruiken, regen of als je adds hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |