neequote:Op vrijdag 7 april 2006 23:05 schreef mg794613 het volgende:
Nou heb het spel nou een aantal uurtjes gespeeld en heb al 7 dc's gehad, is dit normaal?
quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:59 schreef Migwi het volgende:
[..]
SUN = cool.
Heb me onwijs de tering gelachen om die zielige whine na dat verstoren van 't tournament. Ik kwam serieus niet meer bij van 't lachen
Als ik online was geweest had ik ook wat Hordies afgeslacht![]()
![]()
![]()
Die beesten droppen BoE epics, moeite wel om ze te vermoorden. Wij hadden een Teebu's Blazing Longsword ervan gekregen, die we voor een flink bedrag hebben kunnen verkopenquote:Op zaterdag 8 april 2006 05:39 schreef YPrue het volgende:
Zit er hier nog iemand op Nordrassil?
Ik heb er een L56 Undead Warlock en in onze guild zitten best veel Nederlanders, is wel leuk.
Vandaag de poorten van AQ open, compleet met veel lags. Maar was wel leuk om die beesten te zien (minder was om in 1 hit gewiped te worden door Zora, wat een kreng is dat).
Egoist, ga fijn Oblivion spelenquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:21 schreef Migwi het volgende:
[..]
PUG = eigen belang voorop.
Zeer zeker wel
Ik kan Baron Rivendare tanken als Hunter zijnde, maar als een PUG zo tering slecht is dat een Hunter op trash mobs moet gaan tanken en er ook maar enige blijk is van dat ie 't niet haalt dan komt daar absoluut de FD aan te pas. Geen repair costs voor deze Hunter, no way![]()
FD betekent trouwens Freezing Trap, en als dat niet werkt is 't weer een FD en wachten tot 't over is om dan cables te proberen of te wachten tot iedereen er weer is
Was vandaag, maar is helaas uitgesteld tot de 15de.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:42 schreef Platina het volgende:
Leuk! Op dunemaul word zoiets binnenkort ook georganiseerd alleen dan 2vs2
Egoïst, ach, zoals ik al zei, zo'n slechte PUG gaat maar lekker zelf de pijp uit ipv ik. Als je nog geeneens normaal door zo'n n00b instance kan, pft, daar werk ik niet aan mee. Waarschijnlijk stone ik zelfs ook nog als 't echt zo slecht isquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:21 schreef Platina het volgende:
[..]
Egoist, ga fijn Oblivion spelen![]()
Als je nog fucking 60% health zit dan tank je toch fijn door, of doe je niks en laat pet aggro pakken. Want zoals ik al zei: Jij zou doodgaan en niet de hele group, verschil is voor jouzelf niks behalve dat je geen kans op loot van de eindbaas hebt![]()
Tja, ik vind het een beetje een kille instelling. Zelfs voor een PUG, hoe erg die soms ook zijn. Ik heb een beetje een hekel aan rogues en hunters die teveel hooi op hun vork nemen, ik heal ze dan gewoon en alles zou goed gaan. Maar nee, ze begin te freaken en drukken hun vanish / fd knopje. Weg healer.quote:Op zondag 9 april 2006 00:04 schreef Migwi het volgende:
[..]
Egoïst, ach, zoals ik al zei, zo'n slechte PUG gaat maar lekker zelf de pijp uit ipv ik. Als je nog geeneens normaal door zo'n n00b instance kan, pft, daar werk ik niet aan mee. Waarschijnlijk stone ik zelfs ook nog als 't echt zo slecht is![]()
Een Warrior die nog geeneens zo'n groepje kan tanken, /golfclap![]()
In die zin geef ik je ook gelijk. Ik heb met me priest al die instances dag in dag uit lopen doen met random groups. Nu me warrior lvl 60 is baal ik er ook van dat ik er weer heen moet. Nogsteeds geen goede guild dus de kans om met goeie mensen mee te gaan is klein. Eerste keer dat ik naar strat ging weer: Een mage die vond dat hij moest pullen, vervolgens als een idioot elites gaat AoE en dan boos wordt als ie dood gaat, en doordat de agro build volledig fucked is de hele group wiped. Na 2 bosses en 6 wipes gooit iedereen de handdoek in de ring. Leuk, PUG's. Als ik FD had had ik mezelf een gigantische repairbill bespaart.quote:Op zondag 9 april 2006 11:17 schreef Migwi het volgende:
Laat ik 't zo zeggen, het ontdekken van hoe alles moet heb ik al lang achter me gelaten, dus als ik een PUG doe heb ik geen zin om door toedoen van n00bs te wipen. Echt niet gewoon, kan je egoïstisch vinden, maar die onzin heb ik een jaar geleden allemaal al gedaan tot vervelens toe en ik heb echt geen zin om dat opnieuw mee te moeten maken, dus simpel, FD
Stel je toch eens voor he die repaircosts, en als je mobs je na je FD nog gaan slaan is het nog een totale wipequote:Op zondag 9 april 2006 11:17 schreef Migwi het volgende:
Laat ik 't zo zeggen, het ontdekken van hoe alles moet heb ik al lang achter me gelaten, dus als ik een PUG doe heb ik geen zin om door toedoen van n00bs te wipen. Echt niet gewoon, kan je egoïstisch vinden, maar die onzin heb ik een jaar geleden allemaal al gedaan tot vervelens toe en ik heb echt geen zin om dat opnieuw mee te moeten maken, dus simpel, FD
Ik zit op Nordrassil. Welke guild zit jij?quote:Op zaterdag 8 april 2006 05:39 schreef YPrue het volgende:
Zit er hier nog iemand op Nordrassil?
Ik heb er een L56 Undead Warlock en in onze guild zitten best veel Nederlanders, is wel leuk.
Vandaag de poorten van AQ open, compleet met veel lags. Maar was wel leuk om die beesten te zien (minder was om in 1 hit gewiped te worden door Zora, wat een kreng is dat).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |