quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:55 schreef Ticootje het volgende:
het openen van een nieuw topic...
voel je je alweer een beetje beter diaan?
hihi dat deed ik ook ja!quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:57 schreef glossy het volgende:
doe je goed diaan,ff je zelf verwennen.
doe ik ook elke keer weer als ik ongi ben geworden dan neem ik een lekker broodje extra dik belegt met filet american.
Bright bij jullie is het dus ook definitief doorgebroken..... k*t zeg..... dikke knuffelquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:13 schreef Bright het volgende:
We gaan 'gewoon' voor het volgende stel streepiesen...
Laten we de volgende NOD op 3 mei zetten; da's wel een mooie dagen hebben we wat speling.
is onze trouwdag, al 4 jaren kort dan![]()
![]()
Kom op, dames! Het is bijna Pasen en dan horen er eitjes te zijn![]()
En hier was het juist meer dan gebruikelijk en een dag of 5 overtijd... Misschien dan toch een bevruchting geweest die niet goed was?quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben trouwens maar heel kort ongi geweest... donderdagavond en vrijdag... zaterdag was het al zo goed als weg...
Ow Ticootje... dit is echt niet leuk..... hopelijk vrijdag wel een ei!!! Dikke knuffelquote:Op woensdag 12 april 2006 09:31 schreef Ticootje het volgende:
gister weer geweest.... er was wel te zien dat er iets gebeurde, maar geen ei.....
wat nu??
Vrijdag weer terug... niet leuk dit.
Dat zijn de maand en jaartal dat we gestart zijn met proberen zwanger te worden...quote:Op woensdag 12 april 2006 22:18 schreef XXXKarinXXX het volgende:
nog een ??? he, wat betekenen die data achter jullie naam, bovenaan dit topic?
Oh ik voel me zo dom dat ik dit allemaal niet weet....
Ik heb het al 2 keer voorgehad... maar dit doordat ze al gesprongen waren voor de eerste echo.. en dat is ook echt balen...quote:Op woensdag 12 april 2006 16:20 schreef Ticootje het volgende:
oh luna, bij jou is die niet verstopt!! gelukkig maar!!!
komt het vaker voor dat er geen ei is?
Spekkie spannend... het kan misschien wel een innestelingsbloeding zijn..... Ik hoop het voor je...quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:54 schreef Spekkiemonster het volgende:
Ticootje ... jeetje ... sterkte en succes meis!!
Dominique Welkom...hopelijk kan je snel door naar het volgende topic
Ikzelf zit met iets raars en heb nu op cyclusdag 17 bruin bloedverlies (lijkt wel oud bloed)
het is niet veel maar met afvegen wel steeds wat vegen (sorry, vies praatje)
Ik heb pas over een week mijn NOD
*vreemd* *vreemd* *vreemd*
heb overigens ook lichte steekjes onderin buik en he rommelt al vanaf gisteren, maar dacht eigenlijk dat dat rommelen mijn darmen zijn.
ik hoop hetquote:Op dinsdag 18 april 2006 08:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Spekkie spannend... het kan misschien wel een innestelingsbloeding zijn..... Ik hoop het voor je...![]()
![]()
Volgens mij hoeft dat niet roze te zijn, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het zelf niet heb gehad.....quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:34 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
ik hoop het![]()
(maar das toch roze)
Ow Spekkiequote:Op woensdag 19 april 2006 21:18 schreef Spekkiemonster het volgende:
nou hier ben ik er wel van overtuigd dat het geen innestlling is want ik ben gewoon gaan bloeden, en nu nog ...
das 2 weken na mijn vorige menstruatie. Ik weet niet wat ik ervan moet denken.
Word ik nou volgende week weer ongesteld?
Mijn lijf speelt met me en dat vind ik erg vervelend!
En toen werd je gewoon ongesteld?quote:Op woensdag 19 april 2006 21:46 schreef Ticootje het volgende:
dat heb ik ook al een keer gehad, je lichaam is gewoon eigenwijs!
jaquote:Op woensdag 19 april 2006 22:30 schreef Dominique00 het volgende:
[..]
En toen werd je gewoon ongesteld?
Dan moet je even zeggen wanneer je NOD is (dus wanneer je niet ongesteld hoopt te worden).quote:Op zondag 23 april 2006 09:31 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ja ik wil wel in het lijstje..... als dat mag![]()
quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:15 schreef glossy het volgende:
hier gaat alles prima ,denk meer aan het lijnen via sonja bakker dan aan baby's op het moment
denk dat dat wel mee zal vallen , want het is meer je eetgewoonte veranderen , want tis geen dieet ,en tot nu toe is ook me cyclus steeds rond de 27 a 28 dagen ,zie het anders wel,als die kg's er maar af gaan. en vind het wel lekker want stel ik raak zwanger kan ik het gewoon blijven volgen alleen moet dan een broodje meer eten en met zuivel gebruiken.quote:Op zondag 23 april 2006 14:52 schreef moussy het volgende:
[..]
Hou je er wel rekening mee dat dit ook je cyclus in de war kan schoppen?
Nog even ?!?!?! Nog maar 4 daagjes, dat is nog voor het weekendquote:Op maandag 24 april 2006 16:17 schreef Ticootje het volgende:
hier is al weer lang niet gepost zeg, is het nog geen tijd om streepjes te piesen hier???
-edit- ik zie dat ik de eerste weer ben.... dus het duurt weer even voordat het weer spannend wordt.
Ik vraag me dus af of het ongesteldheid was aangezien ik geen buikpijn had, en alweer na 2 weken ongesteld was (dan heb je net je eisprong gehad pas)quote:Op donderdag 27 april 2006 12:30 schreef bixister het volgende:
maar je bent toch net ongesteld geweest, dan zal de volgende keer toch pas weer aan het eind van deze cyclus zijn neem ik aan spekkie?
als je een eisprong gehad hebt wel ja. maar als je zo snel alweer ongesteld wordt heb je kans dat die er dit keer niet geweest is. heb je je temperatuur wel eens bijgehouden? daaraan kun je ook aardig zien of er een eisprong geweest is. en als je je basistemp weet kan je huidige temperatuur je wellicht ook iets meer duidelijkheid geven over of je nu aan het begin van een nieuwe cyclus zit of nog aan het eind van de 'vorige'.quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:16 schreef Spekkiemonster het volgende:
Ik vraag me dus af of het ongesteldheid was aangezien ik geen buikpijn had, en alweer na 2 weken ongesteld was (dan heb je net je eisprong gehad pas)
nee hoor niet te vroeg ,precies op tijd had het ook vandaag moeten worden.quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:23 schreef PM-girl het volgende:
Och Glossy, nog te vroeg ook, nouja dan weet je wel waar je aan toe bent. Balen hoor. Maar de mooie lentedagen breken aan, mooie klustijd!!
volgens mij gaat "flink afvallen" en zwanger willen worden niet zo goed samen.... let op de vitamintjes!!quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:49 schreef glossy het volgende:
[..]
nee hoor niet te vroeg ,precies op tijd had het ook vandaag moeten worden.
we proberen het gewoon weer een keer en dan kan ik onder tussen nog ff flink afvallen
ik doe het sonja bakker dieet ,ik heb nog nooit zoveel fruit gegeten in de afgelopen jaren.word vol gepropt met vitamientjesquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
volgens mij gaat "flink afvallen" en zwanger willen worden niet zo goed samen.... let op de vitamintjes!!
Spannend hoor.... ik duim voor jequote:Op vrijdag 28 april 2006 14:28 schreef XXXKarinXXX het volgende:
yeah nog steeds geen rode duivels! hopelijk blijft dat zo!!!! Ik durf het bijna niet te hopen!
Ik heb gebeld met mijn gyn vandaag, daar schoot ik ook niet echt mee opquote:Op maandag 1 mei 2006 22:43 schreef NieTTus het volgende:
dank je wel... Ik denk dat ook niet! Maar als het clipje los is gelaten, mijn eileiders is misschien nog 1 mm lang ofzo... Test zou pas over 2 weken kunnen..
Morgen mijn gyn maar eens bellen of dit kan...
Zal hoe dan ook nog een 2 weken moeten wachten, maar toch raar dit gevoel
Dank je wel voor je reactie!
Het lijkt wel alsof wij dezelfde cyclus hebben Suzziieeequote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:53 schreef Suzziieee het volgende:
BeideTussen de 33 en 48 dagen
![]()
Moet er eigenlijk eens voor naar de dok..maar heb er geen zin in...
quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:12 schreef Mariposa het volgende:
José welkom.
Suziieee wat is HbAc1, gerelateerd aan diabetes:? Ik zou toch maar een keertje een afspraak maken, misschien valt het wel mee en denk je achteraf, was ik maar eerder gegaan. Wel lastig hoor zulke lange cycli.
Dames ik wacht op een streepjesregen!
* Mariposa Blaast een beetje geluk het topic in
lol Moet er maar geen afkorting voor staan in de OPquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:39 schreef bixister het volgende:
elle en marie, wat balen zeg.
bright, jammer dat 't bij jullie ook weer niet raak is. enne... heel fijn om te weten dat jullie 't vannacht leuk gehad hebbenmaar 't lijkt me onwaarschijnlijk dat daardoor de menstruatie opgewekt werd. wat bedoelde je trouwens met 'nog niet verwacht', jullie nod was toch 3 mei?
Dat is inderdaad een vreemde tendens... Misschien door het plotseling zo fraaie weer?quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:45 schreef Mariposa het volgende:
Marie, Bright wat een teleurstelling weer zeker. Marie ik had nog zo gehoopt dat jij de betere van ons 2 zou zijn. Lijkt het nu zo of wordt iederen nu te vroeg ongesteld? Mijn Nod stond ook op 5 of 6 mei en 2 mei zette het hier enorm door
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:36 schreef Andrea001 het volgende:
En na vier testen geloof ik nu toch echt dat ik zwanger ben.
jahoor, nu het weer!!quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:48 schreef Bright het volgende:
Dat is inderdaad een vreemde tendens... Misschien door het plotseling zo fraaie weer?
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:41 schreef Andrea001 het volgende:
Allereerst heel erg bedankt voor de lieve reacties![]()
![]()
.
En Diaan, inderdaad ben jij de volgende op het lijstje, doe je best en pies twee strepen op de test!!
![]()
Dan nu hier voor de liefhebberseen greep uit de positieve testjes
...
[afbeelding]
[afbeelding]
Dank je welquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:44 schreef Jose81 het volgende:
Oh ja enne... Diaan: hopelijk voor jou ook gauw goed nieuws!Succes!
Dat je man gelijk heeft hoop ik ook!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:34 schreef Jose81 het volgende:
Spekkie: ik heb ze eigenlijk pas sinds kort zo erg. Het zijn er best veel, vallen erg op. Ze zijn donkerder/roder dan de rest van de tepelhof. Ook heb ik de laatste dagen erg gevoelige tepels.Heb jij het ook zoals ik? Ik vraag me dus best af of het nu raak zou kunnen zijn. Mijn man is er heilig van overtuigd dat het zo is, haha...
(hopelijk heeft ie gelijk natuurlijk).
Het is spannend hier hoor... zit nu op dag 31... en eigenlijk wel een aantal zw.symptomen... maar mijn lichaam vertrouw ik onderhand niet meer en wacht gewoon even af. Als ik morgen niet ongi word, wacht ik in ieder geval maandag even telefoontje van gyn af of ik uberhaupt een goede eisprong heb gehad. Spannend dus. Er is wel een verschil met de vorige maand... toen had ik op dag 31 hele erg hoofdpijn (vaak voor mij een teken dat ik ongi word) en dat heb ik vandaag tot nu nog niet gelukkig.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:50 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
Dat je man gelijk heeft hoop ik ook!
Maar die bultjes heb ik gewoon altijd en ze zijn niet gevoelig dus wie weet ... !![]()
Diaan, voor jou ook bijna weer zover .... hoe gaat ie?
Hier blijf ik vraagtekens houden over mijn laatste menstruatie en ben dan ook zeer benieuwd deze maand. Nog een weekje wachten.
Het voelde toen gewoon niet als ongi, was extreem anders en een week te vroeg (en dat met zo'n korte cyclus blijf ik vreemd vinden)
Ow Spekkie.... wat frustrerend is het allemaal voor je zeg.... hele dikke knuffelquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:41 schreef Spekkiemonster het volgende:
Nou .... nu heb ik weer wat bruinverlies,
(een paar veegjes)
ARGHHH ik word gek!!! ????
Ow Spekkie tochquote:Op zondag 7 mei 2006 08:35 schreef Spekkiemonster het volgende:
nou hier ben ik geloof ik weer eens ongesteld
(leuk zo, om de twee weken zeg!!)
Deze maand een cyclus van 17 dagen (waarvan ik dan ook vijf dagen ongesteld ben) ??
Vorige keer 18 of 19 dagen cyclus en das toch echt veel te kort lijkt mij om een goede eisprong te krijgen.
Ik denk dat jullie mij hier dus wat minder zien schrijven, want ik lees wel gewoon alles mee
maar ik zal me denk ik wat meer gaan voegen bij de dames van "als zwanger worden/blijven niet lukt"
Ik stuur al mijn jompels snel naar Diaan... misschien kunnen ze bij jou nog voor streepjes zorgen!![]()
*maandag huisarts bellen gaat*
3 x in 6 weken ...quote:Op zondag 7 mei 2006 10:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow Spekkie tocheen cyclus overslaan, is niet leuk maar 2x ongi binnen 6 weken is nog minder zeg....
Ow nog erger zeg...heb ik niet helemaal goed gerekendquote:
Hahahaquote:Op maandag 8 mei 2006 12:30 schreef Ticootje het volgende:
nee doe het nu!!! hou ons niet in spanning!!!!
Ikke? Ik mag pas 19 mei testenquote:Op maandag 8 mei 2006 15:51 schreef Ticootje het volgende:
slaapmeis wanneer weet je meer?
Dat is dus het vreemde... hij doet wel wat hij moet doen, namelijk zorgen voor een eisprong, die heb ik dus wel volgens de bloedtesten en de gyn........ het duurt bij mij alleen erg lang voordat ik daadwerkelijk ongi word.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:05 schreef Mariposa het volgende:
Diaan, wat vervelend dat ze toch nog langs gekomen zijn. En wat naar dat die Clomid niet doet wat die zou moeten doen.
Ik bedoelde meer, dat je cyclus dan zo lang duurt. Maar wat Minoes ook zegt, als jij van nature een late eisprong hebt dan is het wel logisch dat de cyclus later komt.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:10 schreef Diaan73 het volgende:
Dat is dus het vreemde... hij doet wel wat hij moet doen, namelijk zorgen voor een eisprong, die heb ik dus wel volgens de bloedtesten en de gyn........ het duurt bij mij alleen erg lang voordat ik daadwerkelijk ongi word.
Ow okay...quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:56 schreef Mariposa het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer, dat je cyclus dan zo lang duurt. Maar wat Minoes ook zegt, als jij van nature een late eisprong hebt dan is het wel logisch dat de cyclus later komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |