quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:55 schreef Ticootje het volgende:
het openen van een nieuw topic...
voel je je alweer een beetje beter diaan?
hihi dat deed ik ook ja!quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:57 schreef glossy het volgende:
doe je goed diaan,ff je zelf verwennen.
doe ik ook elke keer weer als ik ongi ben geworden dan neem ik een lekker broodje extra dik belegt met filet american.
Bright bij jullie is het dus ook definitief doorgebroken..... k*t zeg..... dikke knuffelquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:13 schreef Bright het volgende:
We gaan 'gewoon' voor het volgende stel streepiesen...
Laten we de volgende NOD op 3 mei zetten; da's wel een mooie dagen hebben we wat speling.
is onze trouwdag, al 4 jaren kort dan![]()
![]()
Kom op, dames! Het is bijna Pasen en dan horen er eitjes te zijn![]()
En hier was het juist meer dan gebruikelijk en een dag of 5 overtijd... Misschien dan toch een bevruchting geweest die niet goed was?quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben trouwens maar heel kort ongi geweest... donderdagavond en vrijdag... zaterdag was het al zo goed als weg...
Ow Ticootje... dit is echt niet leuk..... hopelijk vrijdag wel een ei!!! Dikke knuffelquote:Op woensdag 12 april 2006 09:31 schreef Ticootje het volgende:
gister weer geweest.... er was wel te zien dat er iets gebeurde, maar geen ei.....
wat nu??
Vrijdag weer terug... niet leuk dit.
Dat zijn de maand en jaartal dat we gestart zijn met proberen zwanger te worden...quote:Op woensdag 12 april 2006 22:18 schreef XXXKarinXXX het volgende:
nog een ??? he, wat betekenen die data achter jullie naam, bovenaan dit topic?
Oh ik voel me zo dom dat ik dit allemaal niet weet....
Ik heb het al 2 keer voorgehad... maar dit doordat ze al gesprongen waren voor de eerste echo.. en dat is ook echt balen...quote:Op woensdag 12 april 2006 16:20 schreef Ticootje het volgende:
oh luna, bij jou is die niet verstopt!! gelukkig maar!!!
komt het vaker voor dat er geen ei is?
Spekkie spannend... het kan misschien wel een innestelingsbloeding zijn..... Ik hoop het voor je...quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:54 schreef Spekkiemonster het volgende:
Ticootje ... jeetje ... sterkte en succes meis!!
Dominique Welkom...hopelijk kan je snel door naar het volgende topic
Ikzelf zit met iets raars en heb nu op cyclusdag 17 bruin bloedverlies (lijkt wel oud bloed)
het is niet veel maar met afvegen wel steeds wat vegen (sorry, vies praatje)
Ik heb pas over een week mijn NOD
*vreemd* *vreemd* *vreemd*
heb overigens ook lichte steekjes onderin buik en he rommelt al vanaf gisteren, maar dacht eigenlijk dat dat rommelen mijn darmen zijn.
ik hoop hetquote:Op dinsdag 18 april 2006 08:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Spekkie spannend... het kan misschien wel een innestelingsbloeding zijn..... Ik hoop het voor je...![]()
![]()
Volgens mij hoeft dat niet roze te zijn, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het zelf niet heb gehad.....quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:34 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
ik hoop het![]()
(maar das toch roze)
Ow Spekkiequote:Op woensdag 19 april 2006 21:18 schreef Spekkiemonster het volgende:
nou hier ben ik er wel van overtuigd dat het geen innestlling is want ik ben gewoon gaan bloeden, en nu nog ...
das 2 weken na mijn vorige menstruatie. Ik weet niet wat ik ervan moet denken.
Word ik nou volgende week weer ongesteld?
Mijn lijf speelt met me en dat vind ik erg vervelend!
En toen werd je gewoon ongesteld?quote:Op woensdag 19 april 2006 21:46 schreef Ticootje het volgende:
dat heb ik ook al een keer gehad, je lichaam is gewoon eigenwijs!
jaquote:Op woensdag 19 april 2006 22:30 schreef Dominique00 het volgende:
[..]
En toen werd je gewoon ongesteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |