lol Moet er maar geen afkorting voor staan in de OPquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:39 schreef bixister het volgende:
elle en marie, wat balen zeg.
bright, jammer dat 't bij jullie ook weer niet raak is. enne... heel fijn om te weten dat jullie 't vannacht leuk gehad hebbenmaar 't lijkt me onwaarschijnlijk dat daardoor de menstruatie opgewekt werd. wat bedoelde je trouwens met 'nog niet verwacht', jullie nod was toch 3 mei?
Dat is inderdaad een vreemde tendens... Misschien door het plotseling zo fraaie weer?quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:45 schreef Mariposa het volgende:
Marie, Bright wat een teleurstelling weer zeker. Marie ik had nog zo gehoopt dat jij de betere van ons 2 zou zijn. Lijkt het nu zo of wordt iederen nu te vroeg ongesteld? Mijn Nod stond ook op 5 of 6 mei en 2 mei zette het hier enorm door
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:36 schreef Andrea001 het volgende:
En na vier testen geloof ik nu toch echt dat ik zwanger ben.
jahoor, nu het weer!!quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:48 schreef Bright het volgende:
Dat is inderdaad een vreemde tendens... Misschien door het plotseling zo fraaie weer?
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:41 schreef Andrea001 het volgende:
Allereerst heel erg bedankt voor de lieve reacties![]()
![]()
.
En Diaan, inderdaad ben jij de volgende op het lijstje, doe je best en pies twee strepen op de test!!
![]()
Dan nu hier voor de liefhebberseen greep uit de positieve testjes
...
[afbeelding]
[afbeelding]
Dank je welquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:44 schreef Jose81 het volgende:
Oh ja enne... Diaan: hopelijk voor jou ook gauw goed nieuws!Succes!
Dat je man gelijk heeft hoop ik ook!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:34 schreef Jose81 het volgende:
Spekkie: ik heb ze eigenlijk pas sinds kort zo erg. Het zijn er best veel, vallen erg op. Ze zijn donkerder/roder dan de rest van de tepelhof. Ook heb ik de laatste dagen erg gevoelige tepels.Heb jij het ook zoals ik? Ik vraag me dus best af of het nu raak zou kunnen zijn. Mijn man is er heilig van overtuigd dat het zo is, haha...
(hopelijk heeft ie gelijk natuurlijk).
Het is spannend hier hoor... zit nu op dag 31... en eigenlijk wel een aantal zw.symptomen... maar mijn lichaam vertrouw ik onderhand niet meer en wacht gewoon even af. Als ik morgen niet ongi word, wacht ik in ieder geval maandag even telefoontje van gyn af of ik uberhaupt een goede eisprong heb gehad. Spannend dus. Er is wel een verschil met de vorige maand... toen had ik op dag 31 hele erg hoofdpijn (vaak voor mij een teken dat ik ongi word) en dat heb ik vandaag tot nu nog niet gelukkig.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:50 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
Dat je man gelijk heeft hoop ik ook!
Maar die bultjes heb ik gewoon altijd en ze zijn niet gevoelig dus wie weet ... !![]()
Diaan, voor jou ook bijna weer zover .... hoe gaat ie?
Hier blijf ik vraagtekens houden over mijn laatste menstruatie en ben dan ook zeer benieuwd deze maand. Nog een weekje wachten.
Het voelde toen gewoon niet als ongi, was extreem anders en een week te vroeg (en dat met zo'n korte cyclus blijf ik vreemd vinden)
Ow Spekkie.... wat frustrerend is het allemaal voor je zeg.... hele dikke knuffelquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:41 schreef Spekkiemonster het volgende:
Nou .... nu heb ik weer wat bruinverlies,
(een paar veegjes)
ARGHHH ik word gek!!! ????
Ow Spekkie tochquote:Op zondag 7 mei 2006 08:35 schreef Spekkiemonster het volgende:
nou hier ben ik geloof ik weer eens ongesteld
(leuk zo, om de twee weken zeg!!)
Deze maand een cyclus van 17 dagen (waarvan ik dan ook vijf dagen ongesteld ben) ??
Vorige keer 18 of 19 dagen cyclus en das toch echt veel te kort lijkt mij om een goede eisprong te krijgen.
Ik denk dat jullie mij hier dus wat minder zien schrijven, want ik lees wel gewoon alles mee
maar ik zal me denk ik wat meer gaan voegen bij de dames van "als zwanger worden/blijven niet lukt"
Ik stuur al mijn jompels snel naar Diaan... misschien kunnen ze bij jou nog voor streepjes zorgen!![]()
*maandag huisarts bellen gaat*
3 x in 6 weken ...quote:Op zondag 7 mei 2006 10:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow Spekkie tocheen cyclus overslaan, is niet leuk maar 2x ongi binnen 6 weken is nog minder zeg....
Ow nog erger zeg...heb ik niet helemaal goed gerekendquote:
Hahahaquote:Op maandag 8 mei 2006 12:30 schreef Ticootje het volgende:
nee doe het nu!!! hou ons niet in spanning!!!!
Ikke? Ik mag pas 19 mei testenquote:Op maandag 8 mei 2006 15:51 schreef Ticootje het volgende:
slaapmeis wanneer weet je meer?
Dat is dus het vreemde... hij doet wel wat hij moet doen, namelijk zorgen voor een eisprong, die heb ik dus wel volgens de bloedtesten en de gyn........ het duurt bij mij alleen erg lang voordat ik daadwerkelijk ongi word.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:05 schreef Mariposa het volgende:
Diaan, wat vervelend dat ze toch nog langs gekomen zijn. En wat naar dat die Clomid niet doet wat die zou moeten doen.
Ik bedoelde meer, dat je cyclus dan zo lang duurt. Maar wat Minoes ook zegt, als jij van nature een late eisprong hebt dan is het wel logisch dat de cyclus later komt.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:10 schreef Diaan73 het volgende:
Dat is dus het vreemde... hij doet wel wat hij moet doen, namelijk zorgen voor een eisprong, die heb ik dus wel volgens de bloedtesten en de gyn........ het duurt bij mij alleen erg lang voordat ik daadwerkelijk ongi word.
Ow okay...quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:56 schreef Mariposa het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer, dat je cyclus dan zo lang duurt. Maar wat Minoes ook zegt, als jij van nature een late eisprong hebt dan is het wel logisch dat de cyclus later komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |