Geef maar toe, ik ben de ideale vent.quote:
Dan hadden we gelukkig geweest samenquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Geef maar toe, ik ben de ideale vent.
Als ik toch eens homo geweest was.
Soms helpt de natuur een handje.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:08 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Dan hadden we gelukkig geweest samen
Whehehequote:Op vrijdag 7 april 2006 12:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Soms helpt de natuur een handje.
Te laat.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Middag.
Vraag maar aan m'n exen , ik ben vreselijk naar in de omgang.quote:
Ze houden zich gedeisd, dus ik weet al genoeg.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vraag maar aan m'n exen , ik ben vreselijk naar in de omgang.
Boeiend.quote:
Ja duh, ze zitten allemaal in het Witness Protection Program.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:21 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ze houden zich gedeisd, dus ik weet al genoeg.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja duhm ze zitten allemaal in het Witness Protection Program.
Oh. Well.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Te laat voor een gratis shot that is.
Dat je neukertje je niet wil, wil natuurlijk niet zeggen dat je hier ongestraft een schouderophaalact uit mag voeren.quote:
Ikquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wie zegt dat ik daar mee zit op dit moment?
Heb je het mis.quote:
Hee dat heb ik eigenlijk met elke opmerking van jou.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heb je het mis.Ik zit nergens mee, je opmerking boeide mij gewoon niet.
Guess again?quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:27 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
![]()
Je doet je erger voor dan je bent hoor.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hee dat heb ik eigenlijk met elke opmerking van jou.
Ja post het in Thru...vast dat die gasten er wel iets op hebben te zeggen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:45 schreef Weemz het volgende:
He, het valt me nu ineens op dat dit topic een palindromisch nummer heeft
Of hou het lekker voor je. Dat komt ons nog beter uit ook.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:50 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja post het in Thru...vast dat die gasten er wel iets op hebben te zeggen.
Middag CDP![]()
Last van schizofrenie?quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Of hou het lekker voor je. Dat komt ons nog beter uit ook.
Ik weet er niet echt veel van, maar je hebt het over MPS, niet schitzo.quote:
*grinnik* Someteen, eerst nog even wakker wordenquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die jaag jij toch gewoon weg met een paar tosti's![]()
de kenner..quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:08 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik weet er niet echt veel van, maar je hebt het over MPS, niet schitzo.
[..]
*grinnik* Someteen, eerst nog even wakker worden
Moet uberhaupt nog niet aan eten denken
Neuh hoorquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:17 schreef Jerruh het volgende:
zo... jerre is ook weer brak...
mogguh!
en is hier nog iets spannends gebeurd?.
SAJ is gewoon ouderwets gevatquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Neuh hoor
SAJ heeft wat last van PMS, so what else is new![]()
Ja hier nu ookquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:11 schreef Ang3l het volgende:
WEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND
Ja, ik moest werken he? Dáárom!quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik hoor van die leuke jongen bijna niets.
Nou, da's dus ookwat mij betreft
whoopti-fucking-dooquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, ik moest werken he? Dáárom!.
Oh daarom heeft TRS deze week nog niets gepost hierquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:33 schreef Ang3l het volgende:
Vanavond naar het optreden van Lucretia, Rocky en Michelle kijken
een mol hoort onder de grond te werken, en slechts af en toe zichbaar te zijn.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Neuuh..
Maar Toine zat ook met de phone te kutten t.o.v. Frederique, die volgens mij wel tot een van de laatste afleringen komt, omdat ze eigenlijk nog druk bezig was om nog commentaar in te spreken rondom de laatste aflevering waar ze helaas niet meer bij kon zijn.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Frederique:
ep1 "en dat met mijn ogen.."
ep2 moest ze onder de grond..
dus die staat ook hoog..maar dat telefoonincident met Roderick was te weird!
Werktijden liggen in de regel tussen 8 uur 's morgens en 8 uur 's avonds.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Is 't heus? Hoe staat het in je contract?
Nee ik had iets beters te doenquote:
wat moet die duitssprekende snol in 't topic?quote:
Ach, het loopt hier zo storm; ik denk ik post een geil wijf!quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
wat moet die duistsprekende snol in 't topic?
Anyone is welcomequote:
I'm talking about this topic, you bumpin' grindin' manstealin' bartender-snoggin' beyotch!quote:
I don't do girlgroups anymore, i switched to drummers nowquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:31 schreef Ang3l het volgende:
I am NO manstealin' biatc,h you dick-postin' starchasin' girlgroupin' slut!
Whahaha, nou, ik ga even tussen mijn werk door, dus ik ga niet in mijn zondagse kloffiequote:Op zaterdag 8 april 2006 00:39 schreef Ang3l het volgende:
Netjesgewoon je zondagse kloffie aan doen, haren in de gel, bloemen meenemen
O, het is geen keuring hoor. Je kijkt met een groep mensen en van degenen die interesse hebben krijgt degene die het hoogst op de wachtlijst staat de woning.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:46 schreef Ang3l het volgende:
Lijkt me echt zo'n idols vlees keuring
Jup, het is gewoon een woning van de woningbouw. Geen studentenhuis of zo. Best kans dat de woning leeg staat, want ik had er in januari al op gereageerd.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:49 schreef Ang3l het volgende:
O ok, wel echt een wachtlijst, en niet dat de mensen die al in 't huis zitten mogen kiezen.
Die LoVe dans-scenequote:
Volgens mij niet, maar er wel heel dichtbijquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die LoVe dans-scene
Felix zat toch in dat stadion?
Mysterious Skin, erg goeie (maar zeker geen leuke) filmquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:53 schreef wonderer het volgende:
Heb trouwens Mysterious Skin (en 5 DVDs polygoon journaals vanaf 1920)
Ik volg het op Net5, maar ik vind het niet zo heel boeiend meer eigenlijk...quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lost bijkijken was een goede beslissing
Van de week gekocht (9,-)quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:54 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Mysterious Skin, erg goeie (maar zeker geen leuke) film![]()
Ik had hem zomaar ergens gedownload. Maar dan is het wel schrikken.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van de week gekocht (9,-)
Had hem al wel gezien.
Ik was precies bij die van vanavond gebleven, dus ik ga in t weekend door..want die van vorige week i/d USA scheen erg goed te zijnquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:56 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik volg het op Net5, maar ik vind het niet zo heel boeiend meer eigenlijk...
Zover lopen ze toch niet meer achter bij Amerika?quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik was precies bij die van vanavond gebleven, dus ik ga in t weekend door..want die van vorige week i/d USA scheen erg goed te zijn![]()
O, dat is nog best wat....Nou ja, ik kijk wel of ik het volhouquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lost 2x09 What Kate Did was vanavond op Net5 en Lost 2x18 Dave was afgelopen woensdag in USA op tv.
Yep. Ik ben even langs de bijenkorf gegaan op weg naar Zwolle. Zag nog een paar gay-themed films maar die hoefde ik niet echt. Zijn van die films die ik maar een keer kijk, ben ik bang. Maar ik wil dat Brad Mysterious skin ziet, dus vandaar.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van de week gekocht (9,-)
Had hem al wel gezien.
Ik stond nog met twee in mijn handen, maar toen dacht ik, ja, het moet wel allemaal mee het vliegtuig in straks... dus toch maar niet gedaan.quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb vanavond deze gekocht:
Der Untergang
Eternal sunshine of the spotless mind
Un long dimanche de fiancailles
Oh dus eigenlijk meer stiekum Mariah Careyquote:Op zaterdag 8 april 2006 01:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mariah Carey - Say Something (Morales Stereo Anthem)
Mariah Carey - Say Something (Morales Stereo Experience)
Mariah Carey - Say Something (Morales Radio Edit)![]()
![]()
Ok, veel luisterplezier danquote:Op zaterdag 8 april 2006 02:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nee, het origineel ismaar de mixen zijn geweldig
dus het is een gedeelde
Blijft een mooi liedjequote:He sits alone at a table in a small cafe
Drowning his tears in a bottomless cup of coffee
And hes tumbling into his thoughts
His memories are all tied in knots
And who is going to save him
No one wants to know him
She stands alone in a place where no one knows her name
She catches them staring they turn around and vanish the frame
And shes nursing her head and her pride
She died long ago deep down inside
And who is going to save her
No one wants to know her
Chorus
I cant believe that youd pull on a sleeve when you cry
You stick in the knife then give the kiss of life
Live the lie
And we all have a saviour
So do yourself a favour
Stop livin the lie
He sits alone and looks up to the eyes of an angel
She catches him staring and smiles the smile of an angel
And she asks him if this chair is free
He said yes will you sit here with me
No one would have saved him
We should all learn from them
Chorus
Lie.... lie.... stop livin' the lie
Hebben ze die in Delft niet?quote:Op zaterdag 8 april 2006 07:56 schreef HuubTuub het volgende:
Mogguh,
'k ga plaatjes en cd's kopen in Utrecht![]()
Nah, er staan persoonlijke namen van afzenders in enzo.quote:Op zaterdag 8 april 2006 09:52 schreef Cairon het volgende:
waaahahaaaa de rest gecensureerd... dat kan alleen maar betekenen dat je grote geheimen voor ons verbergt!
Vertel eens, wa's ter aan het handje??quote:
Ang3l speelt computerspelletjes.quote:Op zaterdag 8 april 2006 10:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Vertel eens, wa's ter aan het handje??
maar wel snel, want over 10 minuten moet ik alweer nokken hiero
Morruguh allemaal![]()
Als je speler regio-vrij (gemaakt) is, dan wel.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:37 schreef TehRockstar het volgende:
Als ik in New York dvd's koop, kan ik ze dan hier afspelen op mijn dvd-speler?
Hoe zou ik kunnen zien of het ding regio-vrij is?quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als je speler regio-vrij (gemaakt) is, dan wel.
En anders niet.
Stop er een dvd in die je in de VS hebt gekocht.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:04 schreef TehRockstar het volgende:
Hoe zou ik kunnen zien of het ding regio-vrij is?
Dat is goed kut.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Stop er een dvd in die je in de VS hebt gekocht..
Jij gaat dus 2 dagen naar Madonna?quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:09 schreef creno het volgende:
goedemorgen, nee ik bedoel GOEDEMORGENik heb ook 2 kaartjes voor 4 september !!!!
quote:
jij bent gek...quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:42 schreef creno het volgende:
[..]
op 3 september met mijn vriend en op 4 september met een vriendin
Yep, die van Blokker zijn standaard regiovrijquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:29 schreef TehRockstar het volgende:
Ik probeerde het ding dus regio-vrij te maken, maar het bleek dat hij daar al op stond.
DVD-spelers van de Blokker..
quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:28 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga vanavond weer eens uitgebreid stappen in Rotterdam
Dat meen je niet.quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep, die van Blokker zijn standaard regiovrij
Wees niet al te gretig met inslaan trouwens, als je pech hebt moet je invoerrechten betalen.
euhm, ik had het over Cabin Fever als in Now&Wow vanachtquote:Op zaterdag 8 april 2006 16:33 schreef Ang3l het volgende:
Cabin Feverzelden zo'n slechte horror gezien
Eerder een parodie. Maar parodies zijn alleen leuk als ze ook weten dat ze een parodie zijn.
Als het serieus eng bedoelt is is het eerder pijnlijk.
Verzin watquote:
Een vriend had me er voor uitgenodigd, maar helaas moest ik werken en was ik gewoon echt kapot toen ik thuis kwam, anders had ik ook nog wel gegaan. Al is 17 euro wel fokking veel geld. Als ik alleen naar de kroeg ga ben ik vaak voor 20 euro voor 1 avond klaar..quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:22 schreef Cybart het volgende:
Cabin Fever was
maar 17 Euro was een beetje too much
You're not gay on this beautiful day?quote:
het regent, het enige wat dan beautiful is, is ikquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
You're not gay on this beautiful day?
Hier is de lucht strakblauwquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het regent, het enige wat dan beautiful is, is ik.
Oquote:Op zaterdag 8 april 2006 16:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
euhm, ik had het over Cabin Fever als in Now&Wow vanachtNova
Waarom ga je alleen naar de bios?quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:47 schreef Cairon het volgende:
ik ga vanavond naar de bioscoop met mijn allerbestigste vrienden
Hee, je was grappig. Was dat moeilijk, ben je nu moe?quote:
Men... die is een maand jonger dan mijn broertje...quote:
Wat een eng muizenkoppie heeft hij zeg.quote:
tresquote:
quote:
Waarom?quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..].
Ik wil op deze plek (van het kleine sterretje):
[afbeelding]
een van deze 2 tattoo's:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vind ik mooiquote:
Jah.quote:
Met Kevin Zegers ben ik het dan eens.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Preston
en Kevin Zegers![]()
[afbeelding]
Net boven mn rechterlies. En nee hoor, gewoon een mooie tattooquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:54 schreef wonderer het volgende:
Het bovenste pplaatje werkt niet dus ik kan niet zien waar je hem wil...
Maar dus geen diepgaande redenering dat de ster symbool staat voor iets etc? Of wil je dat gewoon niet delen? Kan ook hoor
Ik dacht dat je niet aan emo deed?quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Net boven mn rechterlies. En nee hoor, gewoon een mooie tattoo(en misschien een beetje een geintje rond het starfucken
)
Doe es een fotoquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nee, van iets stoers en mannelijks![]()
Het voelt wel vervelend en af en toe tenenkrommendquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:48 schreef wonderer het volgende:
Doet dat pijn trouwens? lijkt me wel een gevoelige plek.
Groen op roze is slecht leesbaar.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://rockyoursocks.web-log.nl/
Vinden jullie ervan?
Ik vind t dus echt goed leesbaarquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:43 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Groen op roze is slecht leesbaar.
Ik niet.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind t dus echt goed leesbaar![]()
Gewoon terugzwaaienquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:08 schreef DennisMoore het volgende:
*forel in combimagnetron probeer*
Het beest kijkt naar me.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:08 schreef DennisMoore het volgende:
*forel in combimagnetron probeer*
Het beest kijkt naar me.
Dat is absoluut walgelijk.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij beschadigde toen ik 'm omdraaide....
Nee, het smaakt heerlijk.quote:
Dan pas je niet de juiste techniek toequote:Op zaterdag 8 april 2006 21:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, het smaakt heerlijk..
Maar nu herinner ik me ook weer waarom ik zo'n hekel heb aan vis. Graatjes!.
Als je mij je pedopas laat zien, kom ik maar al te graag op je schoot zitten.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga Lost kijken
BTW Rijk: ik ben vanaf Koninginnedag een week alleen, kom je langs?
Oh, okay. 'k Vind het maar lastig.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:30 schreef Stroekie het volgende:
Dan pas je niet de juiste techniek toe![]()
als dat goed doet moet je het vlees zo van de graat af kunnen schuiven
Maar vraag mij niet hoe je dat precies doet........ ik laat dat altijd anderen mooi demonstreren![]()
of gewoon lamsbout nemenquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, okay. 'k Vind het maar lastig..
Volgende keer wel weer een kant-en-klare filet, of ehm... haring.
Haring in de combimagnetron? Ik dacht dat je dat alleen rauw kon eten...quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, okay. 'k Vind het maar lastig..
Volgende keer wel weer een kant-en-klare filet, of ehm... haring.
Ja, nee, ik bedoel ehm... Als voorbeeld van goed te eten vis he?quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:18 schreef wonderer het volgende:
Haring in de combimagnetron? Ik dacht dat je dat alleen rauw kon eten...
dat komt goed uitquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:37 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik wil geen bier maar karnemelk
Ik ken het eigenlijk alleen maar rauw... toch eens uit een potje proberen...quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, nee, ik bedoel ehm... Als voorbeeld van goed te eten vis he?
Rauwe, zoute, zure..
Als je van zuur houdt...quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:48 schreef wonderer het volgende:
Ik ken het eigenlijk alleen maar rauw... toch eens uit een potje proberen...
Mn initialenquote:Op zondag 9 april 2006 00:21 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Wat voor tatoo heb jij nou in je lies?
Ach, misschien zorgt dat lurken in het fotoboek ervoor dat je prettige dromen krijgtquote:Op zondag 9 april 2006 00:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
ben meteen weer klaarwakker
Ook al had ik een naakte vrouw als tatoe, een tatoe in j elies is per definitie niet stoerquote:
Ik wist niet dat de film op een comic gebaseerd was. Als de trailer op tv is, dan hoor je alleen dat de film is gemaakt door de makers van de Matrix-trilogie en dat de film gaat over een angstig toekomstbeeld.quote:Op zondag 9 april 2006 01:10 schreef Cairon het volgende:
V for Vendetta, zelfs na de tweede keer blijft het een goede film, maar de comic is tien keer dieper en provocerender.
Ik wist wel dat het nooit 'Jose can you seee' kon zijn, want who the fuck is Jose?quote:Oh, say can you see by the dawn's early light
What so proudly we hailed at the twilight's last gleaming?
Whose broad stripes and bright stars thru the perilous fight,
O'er the ramparts we watched were so gallantly streaming?
And the rocket's red glare, the bombs bursting in air,
Gave proof through the night that our flag was still there.
Oh, say does that star-spangled banner yet wave
O'er the land of the free and the home of the brave?
On the shore, dimly seen through the mists of the deep,
Where the foe's haughty host in dread silence reposes,
What is that which the breeze, o'er the towering steep,
As it fitfully blows, half conceals, half discloses?
Now it catches the gleam of the morning's first beam,
In full glory reflected now shines in the stream:
'Tis the star-spangled banner! Oh long may it wave
O'er the land of the free and the home of the brave!
And where is that band who so vauntingly swore
That the havoc of war and the battle's confusion,
A home and a country should leave us no more!
Their blood has washed out their foul footsteps' pollution.
No refuge could save the hireling and slave
From the terror of flight, or the gloom of the grave:
And the star-spangled banner in triumph doth wave
Oh! thus be it ever, when freemen shall stand
Between their loved home and the war's desolation!
Blest with victory and peace, may the heav'n rescued land
Praise the Power that hath made and preserved us a nation.
Then conquer we must, when our cause it is just,
And this be our motto: "In God is our trust."
And the star-spangled banner in triumph shall wave
PARDON!!!quote:Op zondag 9 april 2006 02:44 schreef Stroekie het volgende:
Sweet Dreams allemaal![]()
ik ga nu plat op bed met snikkel omhoor
Ik zit te twijfelen of ik m'n haar zo houdquote:Op zondag 9 april 2006 13:54 schreef creno het volgende:
Goeiemorgen
Het was gezellig in de gaypalace !
vlarp je nieuwe kapsel isen gezellig met XMN8R gekletst
blubberzijn: een vriendin van me vond het wel leuk dat er 2 hetero's bij waren.
En davidov in het echt gezien![]()
Zonder foto is dat een nutteloze post.quote:Op zondag 9 april 2006 14:09 schreef Vlarp het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik m'n haar zo houd
Is eng om ineens ander haar te hebbenMaar was wel erg gezellig ja.
Ja, het is leuk.quote:Op zondag 9 april 2006 14:23 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Is het leuk? Wat moet je doen? Vind ik het ook leuk?
ik heb animal crossing op de gamecube, al meer dan een jaar niet meer gespeeld, dus ik vrees dat heel mijn dorp onder het onkruid zit en dat er geen bewoners meer zijnquote:Op zondag 9 april 2006 17:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, het is leuk.. De review op Fok! Games geeft een goed beeld van wat je moet doen. Je moet namelijk helemaal niets.
.
En of jij het ook leuk vindt, dat weet ik niet zo goed. Als je spellen als The Sims of Harvest Moon leuk vindt, dan zal je Animal Crossing ook wel bevallen. Maar ja..
Donderdagquote:Op zondag 9 april 2006 19:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoi Just-Dennis
volgens mij wil jij heel graag dat het nu al vrijdag was ?
Nee niet echt, heb sowieso een hele week vrij genomenquote:Op zondag 9 april 2006 19:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en heel het lange paasweekend al mensen geregeld om diverse klussen uit te voeren?
oh, ja dan gaan we samen op 2e paasdag de meubelboulevard op, kan je ideeën opdoenquote:Op zondag 9 april 2006 19:29 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Nee niet echt, heb sowieso een hele week vrij genomen
dus als je je geroepen voelt
Meubels heb ik alquote:Op zondag 9 april 2006 19:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh, ja dan gaan we samen op 2e paasdag de meubelboulevard op, kan je ideeën opdoen![]()
and hell nee niet dat ik nog eens een tweede maal op 2e paasdag op een meubelboulevard ga flanerenquote:Op zondag 9 april 2006 19:32 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Meubels heb ik alen 2e paasdag ben ik al bezet
![]()
Hooguit wat schilderwerkquote:Op zondag 9 april 2006 19:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
and hell nee niet dat ik nog eens een tweede maal op 2e paasdag op een meubelboulevard ga flaneren![]()
Maar als er lomp werk gedaan moet worden zoals een muurtje slopen of zo, dan weet je me wel te vinden![]()
klusje voor Ang3l ??quote:
kijk dat klinkt al meer als een klusje voor Stroekiequote:Owja en tilwerk
er moet een tafel enzo 3 verdiepingen omhoog worden getild
Groen is goed!quote:Op zondag 9 april 2006 19:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
klusje voor Ang3l ??
risico is dan wel aanwezig dat ook jij een groene muur krijgt
[..]
kijk dat klinkt al meer als een klusje voor Stroekie![]()
Wie op die foto is je buurvrouw dan?quote:Op zondag 9 april 2006 20:03 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Kijk eens, wat de TPG had afgegeven bij m'n buurvrouw..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |