Werktijden liggen in de regel tussen 8 uur 's morgens en 8 uur 's avonds.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Is 't heus? Hoe staat het in je contract?
Nee ik had iets beters te doenquote:
wat moet die duitssprekende snol in 't topic?quote:
Ach, het loopt hier zo storm; ik denk ik post een geil wijf!quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
wat moet die duistsprekende snol in 't topic?
Anyone is welcomequote:
I'm talking about this topic, you bumpin' grindin' manstealin' bartender-snoggin' beyotch!quote:
I don't do girlgroups anymore, i switched to drummers nowquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:31 schreef Ang3l het volgende:
I am NO manstealin' biatc,h you dick-postin' starchasin' girlgroupin' slut!
Whahaha, nou, ik ga even tussen mijn werk door, dus ik ga niet in mijn zondagse kloffiequote:Op zaterdag 8 april 2006 00:39 schreef Ang3l het volgende:
Netjesgewoon je zondagse kloffie aan doen, haren in de gel, bloemen meenemen
O, het is geen keuring hoor. Je kijkt met een groep mensen en van degenen die interesse hebben krijgt degene die het hoogst op de wachtlijst staat de woning.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:46 schreef Ang3l het volgende:
Lijkt me echt zo'n idols vlees keuring
Jup, het is gewoon een woning van de woningbouw. Geen studentenhuis of zo. Best kans dat de woning leeg staat, want ik had er in januari al op gereageerd.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:49 schreef Ang3l het volgende:
O ok, wel echt een wachtlijst, en niet dat de mensen die al in 't huis zitten mogen kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |