Geef maar toe, ik ben de ideale vent.quote:
Dan hadden we gelukkig geweest samenquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Geef maar toe, ik ben de ideale vent.
Als ik toch eens homo geweest was.
Soms helpt de natuur een handje.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:08 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Dan hadden we gelukkig geweest samen
Whehehequote:Op vrijdag 7 april 2006 12:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Soms helpt de natuur een handje.
Te laat.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Middag.
Vraag maar aan m'n exen , ik ben vreselijk naar in de omgang.quote:
Ze houden zich gedeisd, dus ik weet al genoeg.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vraag maar aan m'n exen , ik ben vreselijk naar in de omgang.
Boeiend.quote:
Ja duh, ze zitten allemaal in het Witness Protection Program.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:21 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ze houden zich gedeisd, dus ik weet al genoeg.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja duhm ze zitten allemaal in het Witness Protection Program.
Oh. Well.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Te laat voor een gratis shot that is.
Dat je neukertje je niet wil, wil natuurlijk niet zeggen dat je hier ongestraft een schouderophaalact uit mag voeren.quote:
Ikquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wie zegt dat ik daar mee zit op dit moment?
Heb je het mis.quote:
Hee dat heb ik eigenlijk met elke opmerking van jou.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heb je het mis.Ik zit nergens mee, je opmerking boeide mij gewoon niet.
Guess again?quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:27 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
![]()
Je doet je erger voor dan je bent hoor.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hee dat heb ik eigenlijk met elke opmerking van jou.
Ja post het in Thru...vast dat die gasten er wel iets op hebben te zeggen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:45 schreef Weemz het volgende:
He, het valt me nu ineens op dat dit topic een palindromisch nummer heeft
Of hou het lekker voor je. Dat komt ons nog beter uit ook.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:50 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja post het in Thru...vast dat die gasten er wel iets op hebben te zeggen.
Middag CDP![]()
Last van schizofrenie?quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Of hou het lekker voor je. Dat komt ons nog beter uit ook.
Ik weet er niet echt veel van, maar je hebt het over MPS, niet schitzo.quote:
*grinnik* Someteen, eerst nog even wakker wordenquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die jaag jij toch gewoon weg met een paar tosti's![]()
de kenner..quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:08 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik weet er niet echt veel van, maar je hebt het over MPS, niet schitzo.
[..]
*grinnik* Someteen, eerst nog even wakker worden
Moet uberhaupt nog niet aan eten denken
Neuh hoorquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:17 schreef Jerruh het volgende:
zo... jerre is ook weer brak...
mogguh!
en is hier nog iets spannends gebeurd?.
SAJ is gewoon ouderwets gevatquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Neuh hoor
SAJ heeft wat last van PMS, so what else is new![]()
Ja hier nu ookquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:11 schreef Ang3l het volgende:
WEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND
Ja, ik moest werken he? Dáárom!quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik hoor van die leuke jongen bijna niets.
Nou, da's dus ookwat mij betreft
whoopti-fucking-dooquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, ik moest werken he? Dáárom!.
Oh daarom heeft TRS deze week nog niets gepost hierquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:33 schreef Ang3l het volgende:
Vanavond naar het optreden van Lucretia, Rocky en Michelle kijken
een mol hoort onder de grond te werken, en slechts af en toe zichbaar te zijn.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Neuuh..
Maar Toine zat ook met de phone te kutten t.o.v. Frederique, die volgens mij wel tot een van de laatste afleringen komt, omdat ze eigenlijk nog druk bezig was om nog commentaar in te spreken rondom de laatste aflevering waar ze helaas niet meer bij kon zijn.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Frederique:
ep1 "en dat met mijn ogen.."
ep2 moest ze onder de grond..
dus die staat ook hoog..maar dat telefoonincident met Roderick was te weird!
Werktijden liggen in de regel tussen 8 uur 's morgens en 8 uur 's avonds.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Is 't heus? Hoe staat het in je contract?
Nee ik had iets beters te doenquote:
wat moet die duitssprekende snol in 't topic?quote:
Ach, het loopt hier zo storm; ik denk ik post een geil wijf!quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
wat moet die duistsprekende snol in 't topic?
Anyone is welcomequote:
I'm talking about this topic, you bumpin' grindin' manstealin' bartender-snoggin' beyotch!quote:
I don't do girlgroups anymore, i switched to drummers nowquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:31 schreef Ang3l het volgende:
I am NO manstealin' biatc,h you dick-postin' starchasin' girlgroupin' slut!
Whahaha, nou, ik ga even tussen mijn werk door, dus ik ga niet in mijn zondagse kloffiequote:Op zaterdag 8 april 2006 00:39 schreef Ang3l het volgende:
Netjesgewoon je zondagse kloffie aan doen, haren in de gel, bloemen meenemen
O, het is geen keuring hoor. Je kijkt met een groep mensen en van degenen die interesse hebben krijgt degene die het hoogst op de wachtlijst staat de woning.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:46 schreef Ang3l het volgende:
Lijkt me echt zo'n idols vlees keuring
Jup, het is gewoon een woning van de woningbouw. Geen studentenhuis of zo. Best kans dat de woning leeg staat, want ik had er in januari al op gereageerd.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:49 schreef Ang3l het volgende:
O ok, wel echt een wachtlijst, en niet dat de mensen die al in 't huis zitten mogen kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |