Doe es een fotoquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nee, van iets stoers en mannelijks![]()
Het voelt wel vervelend en af en toe tenenkrommendquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:48 schreef wonderer het volgende:
Doet dat pijn trouwens? lijkt me wel een gevoelige plek.
Groen op roze is slecht leesbaar.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://rockyoursocks.web-log.nl/
Vinden jullie ervan?
Ik vind t dus echt goed leesbaarquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:43 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Groen op roze is slecht leesbaar.
Ik niet.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind t dus echt goed leesbaar![]()
Gewoon terugzwaaienquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:08 schreef DennisMoore het volgende:
*forel in combimagnetron probeer*
Het beest kijkt naar me.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:08 schreef DennisMoore het volgende:
*forel in combimagnetron probeer*
Het beest kijkt naar me.
Dat is absoluut walgelijk.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij beschadigde toen ik 'm omdraaide....
Nee, het smaakt heerlijk.quote:
Dan pas je niet de juiste techniek toequote:Op zaterdag 8 april 2006 21:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, het smaakt heerlijk..
Maar nu herinner ik me ook weer waarom ik zo'n hekel heb aan vis. Graatjes!.
Als je mij je pedopas laat zien, kom ik maar al te graag op je schoot zitten.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga Lost kijken
BTW Rijk: ik ben vanaf Koninginnedag een week alleen, kom je langs?
Oh, okay. 'k Vind het maar lastig.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:30 schreef Stroekie het volgende:
Dan pas je niet de juiste techniek toe![]()
als dat goed doet moet je het vlees zo van de graat af kunnen schuiven
Maar vraag mij niet hoe je dat precies doet........ ik laat dat altijd anderen mooi demonstreren![]()
of gewoon lamsbout nemenquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, okay. 'k Vind het maar lastig..
Volgende keer wel weer een kant-en-klare filet, of ehm... haring.
Haring in de combimagnetron? Ik dacht dat je dat alleen rauw kon eten...quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, okay. 'k Vind het maar lastig..
Volgende keer wel weer een kant-en-klare filet, of ehm... haring.
Ja, nee, ik bedoel ehm... Als voorbeeld van goed te eten vis he?quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:18 schreef wonderer het volgende:
Haring in de combimagnetron? Ik dacht dat je dat alleen rauw kon eten...
dat komt goed uitquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:37 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik wil geen bier maar karnemelk
Ik ken het eigenlijk alleen maar rauw... toch eens uit een potje proberen...quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, nee, ik bedoel ehm... Als voorbeeld van goed te eten vis he?
Rauwe, zoute, zure..
Als je van zuur houdt...quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:48 schreef wonderer het volgende:
Ik ken het eigenlijk alleen maar rauw... toch eens uit een potje proberen...
Mn initialenquote:Op zondag 9 april 2006 00:21 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Wat voor tatoo heb jij nou in je lies?
Ach, misschien zorgt dat lurken in het fotoboek ervoor dat je prettige dromen krijgtquote:Op zondag 9 april 2006 00:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
ben meteen weer klaarwakker
Ook al had ik een naakte vrouw als tatoe, een tatoe in j elies is per definitie niet stoerquote:
Ik wist niet dat de film op een comic gebaseerd was. Als de trailer op tv is, dan hoor je alleen dat de film is gemaakt door de makers van de Matrix-trilogie en dat de film gaat over een angstig toekomstbeeld.quote:Op zondag 9 april 2006 01:10 schreef Cairon het volgende:
V for Vendetta, zelfs na de tweede keer blijft het een goede film, maar de comic is tien keer dieper en provocerender.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |