Jij gaat dus 2 dagen naar Madonna?quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:09 schreef creno het volgende:
goedemorgen, nee ik bedoel GOEDEMORGENik heb ook 2 kaartjes voor 4 september !!!!
quote:
jij bent gek...quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:42 schreef creno het volgende:
[..]
op 3 september met mijn vriend en op 4 september met een vriendin
Yep, die van Blokker zijn standaard regiovrijquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:29 schreef TehRockstar het volgende:
Ik probeerde het ding dus regio-vrij te maken, maar het bleek dat hij daar al op stond.
DVD-spelers van de Blokker..
quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:28 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga vanavond weer eens uitgebreid stappen in Rotterdam
Dat meen je niet.quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep, die van Blokker zijn standaard regiovrij
Wees niet al te gretig met inslaan trouwens, als je pech hebt moet je invoerrechten betalen.
euhm, ik had het over Cabin Fever als in Now&Wow vanachtquote:Op zaterdag 8 april 2006 16:33 schreef Ang3l het volgende:
Cabin Feverzelden zo'n slechte horror gezien
Eerder een parodie. Maar parodies zijn alleen leuk als ze ook weten dat ze een parodie zijn.
Als het serieus eng bedoelt is is het eerder pijnlijk.
Verzin watquote:
Een vriend had me er voor uitgenodigd, maar helaas moest ik werken en was ik gewoon echt kapot toen ik thuis kwam, anders had ik ook nog wel gegaan. Al is 17 euro wel fokking veel geld. Als ik alleen naar de kroeg ga ben ik vaak voor 20 euro voor 1 avond klaar..quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:22 schreef Cybart het volgende:
Cabin Fever was
maar 17 Euro was een beetje too much
You're not gay on this beautiful day?quote:
het regent, het enige wat dan beautiful is, is ikquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
You're not gay on this beautiful day?
Hier is de lucht strakblauwquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het regent, het enige wat dan beautiful is, is ik.
Oquote:Op zaterdag 8 april 2006 16:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
euhm, ik had het over Cabin Fever als in Now&Wow vanachtNova
Waarom ga je alleen naar de bios?quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:47 schreef Cairon het volgende:
ik ga vanavond naar de bioscoop met mijn allerbestigste vrienden
Hee, je was grappig. Was dat moeilijk, ben je nu moe?quote:
Men... die is een maand jonger dan mijn broertje...quote:
Wat een eng muizenkoppie heeft hij zeg.quote:
tresquote:
quote:
Waarom?quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..].
Ik wil op deze plek (van het kleine sterretje):
[afbeelding]
een van deze 2 tattoo's:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vind ik mooiquote:
Jah.quote:
Met Kevin Zegers ben ik het dan eens.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Preston
en Kevin Zegers![]()
[afbeelding]
Net boven mn rechterlies. En nee hoor, gewoon een mooie tattooquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:54 schreef wonderer het volgende:
Het bovenste pplaatje werkt niet dus ik kan niet zien waar je hem wil...
Maar dus geen diepgaande redenering dat de ster symbool staat voor iets etc? Of wil je dat gewoon niet delen? Kan ook hoor
Ik dacht dat je niet aan emo deed?quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Net boven mn rechterlies. En nee hoor, gewoon een mooie tattoo(en misschien een beetje een geintje rond het starfucken
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |