mn echte naam staat er altijd voorquote:Op donderdag 6 april 2006 22:13 schreef webspider het volgende:
[..]
Da's veel leeswerk iedere keer als je inlogt
Muziekkennis heb ik niet nodig, daar heb ik jou voorquote:
Daar heb ik ook wel eens last van .. vooral in combinatie met alcoholquote:Op donderdag 6 april 2006 22:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mn echte naam staat er altijd voor
anders raken mensen in de war als ik m verander ...
dat heb ik iig zelf wel bij andere mensen
Ja, mooi zo, vertel mij dan eens hoe ik mijn vga uitgang kan gebruiken om m'n tv via component aan te sturen!quote:Op donderdag 6 april 2006 22:15 schreef Q. het volgende:
Ik weet alles.
Samen luisterenquote:Op donderdag 6 april 2006 22:15 schreef melismay het volgende:
[..]
Muziekkennis heb ik niet nodig, daar heb ik jou voor
Ga je me anders straffen ?quote:
met een kabeltjequote:Op donderdag 6 april 2006 22:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ja, mooi zo, vertel mij dan eens hoe ik mijn vga uitgang kan gebruiken om m'n tv via component aan te sturen!
Morgen ga ik m kijken denk ik, als de broer van mijn beste vriendin zijn vriending tenminste even met rust heeft kunnen laten... Heb jij m al gezien?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:14 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
http://isohunt.com/download.php?mode=bt&id=10451038
nou als het niet zo makkelijk is, is mijn advies: niet doenquote:Op donderdag 6 april 2006 22:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Was het maar zo gemakkelijk!
Nou. Zo. Simpel toch?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ja, mooi zo, vertel mij dan eens hoe ik mijn vga uitgang kan gebruiken om m'n tv via component aan te sturen!
Draadloos lukt zeker nietquote:Op donderdag 6 april 2006 22:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Was het maar zo gemakkelijk!
Jeuj!quote:
zie je wel! kabeltjequote:
Maar als het dan wel lukt, dan heb je jezelf overtroffen enzoquote:Op donderdag 6 april 2006 22:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou als het niet zo makkelijk is, is mijn advies: niet doen
ja maar doe dat dan met leuke, nuttige dingenquote:Op donderdag 6 april 2006 22:18 schreef webspider het volgende:
[..]
Maar als het dan wel lukt, dan heb je jezelf overtroffen enzo![]()
Ik ga 'm zometeen ff kijken denk ik. mits zin.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:16 schreef melismay het volgende:
[..]
Morgen ga ik m kijken denk ik, als de broer van mijn beste vriendin zijn vriending tenminste even met rust heeft kunnen laten... Heb jij m al gezien?
Vertel, waarin wil jij jezelf overtreffen?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar doe dat dan met leuke, nuttige dingen
Moeten is een groot woord, maar ik denk dat ik wel een cd'tje uit de collectie kan trekken met nummers die passen bij wat ik van jouw muzieksmaak kenquote:Op donderdag 6 april 2006 22:18 schreef melismay het volgende:
[..]
Jeuj!Ga jij een cdtje samenstellen met dingen die ik nog moet horen?
Heb jij een cd van Norah Jones?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Moeten is een groot woord, maar ik denk dat ik wel een cd'tje uit de collectie kan trekken met nummers die passen bij wat ik van jouw muzieksmaak ken.
nou ik ga vandaag eens kijken of ik iemand kan strikken mn kamer op te ruimen...quote:Op donderdag 6 april 2006 22:20 schreef webspider het volgende:
[..]
Vertel, waarin wil jij jezelf overtreffen?![]()
Je moet ook al dat gips meeslepenquote:Op donderdag 6 april 2006 22:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, slapen. Ik ben nog nooi zo moe geweest als deze week
Ik heb wel werk van Ravi Shankar ergensquote:
Oe!quote:Op donderdag 6 april 2006 22:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Moeten is een groot woord, maar ik denk dat ik wel een cd'tje uit de collectie kan trekken met nummers die passen bij wat ik van jouw muzieksmaak ken.
Je spaart ons?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:22 schreef melismay het volgende:
[..]
Oe!Dan heb ik 2 muziekgoeroe's! Nog 2 en dan heb ik kwartet!
Iemand strikken om je kamer op te ruimen ... Poeh, dan moet je wel een hele goede onderhandelingspositie hebbenquote:Op donderdag 6 april 2006 22:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ik ga vandaag eens kijken of ik iemand kan strikken mn kamer op te ruimen...
mocht dat niet lukken ga ik m zelf vanacht heel heel heel goed opruimen
Yup, voor de collectie!quote:
Spaar jij melismays? Ik zie net dat ik er een in de aanbieding hebquote:
gewoon onder een auto komen, dan doen je ouders alles.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ik ga vandaag eens kijken of ik iemand kan strikken mn kamer op te ruimen...
mocht dat niet lukken ga ik m zelf vanacht heel heel heel goed opruimen
Ik meld me omdat ik een CD van NJ hebquote:Op donderdag 6 april 2006 22:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Spaar jij melismays? Ik zie net dat ik er een in de aanbieding heb.
ja daar gaat t een beetje mis geloof ik...quote:Op donderdag 6 april 2006 22:22 schreef webspider het volgende:
[..]
Iemand strikken om je kamer op te ruimen ... Poeh, dan moet je wel een hele goede onderhandelingspositie hebben![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 22:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Spaar jij melismays? Ik zie net dat ik er een in de aanbieding heb.
ik ookquote:Op donderdag 6 april 2006 22:24 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik meld me omdat ik een CD van NJ heb
Ik zou het er niet voor doenquote:Op donderdag 6 april 2006 22:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja daar gaat t een beetje mis geloof ik...
mn kamer is mooi en ik aardig?
maar daar houdt t ook wel mee op
doe ik t toch liever zelfquote:Op donderdag 6 april 2006 22:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
gewoon onder een auto komen, dan doen je ouders alles.
Maar als ze in de aanbieding is, wil ik er natuurlijk wel dubbele zegeltjes bij!quote:
Het is alleen maar voor je bestwil. Webspider past duidelijk muzikaal veel beter bij jequote:
nee he?quote:
Ik heb er wel 2... en nu?quote:
Dealquote:Op donderdag 6 april 2006 22:26 schreef webspider het volgende:
[..]
Maar als ze in de aanbieding is, wil ik er natuurlijk wel dubbele zegeltjes bij!
ik had er 2quote:
Dat is inderdaad een irritant trekje van oudere vrouwenquote:Op donderdag 6 april 2006 22:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar dan ben je dus ook alles kwijt en ze gooit alles weg
Wtfquote:Op donderdag 6 april 2006 22:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is alleen maar voor je bestwil. Webspider past duidelijk muzikaal veel beter bij je.
ook van mn huisgenoten hoorquote:Op donderdag 6 april 2006 22:27 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een irritant trekje van oudere vrouwen
Als ik slechts onderdeel van de collectie ben, is dat niet zo gek, wel?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:27 schreef melismay het volgende:
[..]
WtfNou als jij daar alles van af laat hangen... Ik dacht dat jij mij dan leuk betere smaak kon bijbrengen, maar goed, als dat het dan al voor jou is!
Jij bent het collector's item, daarom wil ik je hebbenquote:Op donderdag 6 april 2006 22:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ik slechts onderdeel van de collectie ben, is dat niet zo gek, wel?.
Flattery will get you everywherequote:Op donderdag 6 april 2006 22:30 schreef melismay het volgende:
[..]
Jij bent het collector's item, daarom wil ik je hebben
ze jatten het uit mn afwas!quote:Op donderdag 6 april 2006 22:29 schreef Sjowhan het volgende:
Gewoon je bestek in je kamer opruimen, ook geen last van jattende huisgenoten
Met z'n twee eten is dus automatisch bestek delenquote:Op donderdag 6 april 2006 22:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ook van mn huisgenoten hoor
of ze gooien het weg of slepen het naar hun kamer als ze denken hey dit kan ik nog wel gebruiken
kwam hier met een complete bestek set... nu heb ik nog 3 messen en een vork
Ik zie al mensen rondlopen, snuivend aan liefie_'s wasquote:Op donderdag 6 april 2006 22:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ze jatten het uit mn afwas!
en ze jatten zelfs mn schone was van de waslijn!
idioten![]()
Op jezelf wonen, helpt ook!quote:Op donderdag 6 april 2006 22:29 schreef Sjowhan het volgende:
Gewoon je bestek in je kamer opruimen, ook geen last van jattende huisgenoten
Ga je me dan nu niet meer verkopen?quote:
ja maar het is toch gewoon te gek voor woorden?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:31 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik zie al mensen rondlopen, snuivend aan liefie_'s was
Gewoon 'teruglenen'quote:Op donderdag 6 april 2006 22:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar het is toch gewoon te gek voor woorden?
Hoe zou ik ooit een prijs voor jou vast kunnen stellen?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:33 schreef melismay het volgende:
[..]
Ga je me dan nu niet meer verkopen?
Dubbele zegels niet te vergeten!quote:Op donderdag 6 april 2006 22:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hoe zou ik ooit een prijs voor jou vast kunnen stellen?.
ik zou mn eigen borden toch niet hoeven terug stelen?quote:
Ah, je heb 2 persoonlijkheden? Want die andere Litpho kon het anders primaquote:Op donderdag 6 april 2006 22:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hoe zou ik ooit een prijs voor jou vast kunnen stellen?.
Je zou haast zeggen dat je overal je naam op gaat schrijven .. maar dat is dan weer minder geschikt voor een romantisch dineetjequote:Op donderdag 6 april 2006 22:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik zou mn eigen borden toch niet hoeven terug stelen?
naja gaat ook zo lastig als ze t weer eens weg hebben gegooit...
Ja.. tijd om er wat van te zeggen lijkt mijquote:Op donderdag 6 april 2006 22:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ze jatten het uit mn afwas!
en ze jatten zelfs mn schone was van de waslijn!
idioten![]()
pff ze weten goed dat het niet van hun isquote:Op donderdag 6 april 2006 22:37 schreef webspider het volgende:
[..]
Je zou haast zeggen dat je overal je naam op gaat schrijven .. maar dat is dan weer minder geschikt voor een romantisch dineetje
Ik peilde slechts de interesse van Webspider, niets meerquote:Op donderdag 6 april 2006 22:37 schreef melismay het volgende:
[..]
Ah, je heb 2 persoonlijkheden? Want die andere Litpho kon het anders prima
Dan in het vervolg je vork gaan saboteren!quote:Op donderdag 6 april 2006 22:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
pff ze weten goed dat het niet van hun is
Tuurlijk schat, tuurlijkquote:Op donderdag 6 april 2006 22:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik peilde slechts de interesse van Webspider, niets meer.
Wat lief, je bent bang voor concurrentiequote:Op donderdag 6 april 2006 22:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik peilde slechts de interesse van Webspider, niets meer.
Ik geloof je niet, je moet beter je best doenquote:
morgen ff naar de blokker naar mn zusjequote:Op donderdag 6 april 2006 22:40 schreef webspider het volgende:
[..]
Dan in het vervolg je vork gaan saboteren!
Maar even serieus, ik zou er ook flink pissed over worden .. ben allang blij dat ik er geen last meer van heb sinds ik geen huis meer deel.
Jij schobbejak, jij!quote:Op donderdag 6 april 2006 22:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maja gelukkig hoef ik geen vrienden te zijn met die huisgenoten... en zie ik ze nooit
maar ik heb nu lekker ook een lepel op mn kamer die niet van mij is![]()
Soep kan eventueel ook gedronken worden hoor ... hangt een beetje van de temperatuur afquote:anders kon ik mn soep niet eten
Goed. Verwacht ergens binnenkort maar een verrassingquote:Op donderdag 6 april 2006 22:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik geloof je niet, je moet beter je best doen
vibri!quote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 22:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Goed. Verwacht ergens binnenkort maar een verrassing.
Waar langs?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:45 schreef webspider het volgende:
[..]
vibri!![]()
Airwin komt morgen langs, heb ik uit betrouwbare bron
tomaten cremequote:Op donderdag 6 april 2006 22:44 schreef webspider het volgende:
[..]
Jij schobbejak, jij!![]()
[..]
Soep kan eventueel ook gedronken worden hoor ... hangt een beetje van de temperatuur af
Champignonnesoep?
Morgen was er weer seks, dus tel uit je winstquote:
wat zijn jullie cutequote:
Hij gaat bij jou langs en je hebt een hoer uitgenodigd?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:50 schreef webspider het volgende:
[..]
Morgen was er weer seks, dus tel uit je winst![]()
Chinese tomatensoepquote:Op donderdag 6 april 2006 22:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
tomaten creme
ik ben echt een ontzettend tomatensoep mens!
nu heb ik er zin in haha zometeen ff maken
Vanmiddag heb ik nog een Opkikker tomaat opquote:Op donderdag 6 april 2006 22:51 schreef webspider het volgende:
[..]
Chinese tomatensoep
Pittige tomatencreme
* webspider is soepfan, maar neem nooit de tijd om het te maken
De tomatensoep van Twist!quote:Op donderdag 6 april 2006 22:51 schreef webspider het volgende:
[..]
Chinese tomatensoep
Pittige tomatencreme
soep uit een zak van unox is heeeerlijk!quote:Op donderdag 6 april 2006 22:51 schreef webspider het volgende:
[..]
Chinese tomatensoep
Pittige tomatencreme
Ik doe niet aan hoerenquote:Op donderdag 6 april 2006 22:50 schreef vibri het volgende:
[..]
Hij gaat bij jou langs en je hebt een hoer uitgenodigd?
Dan moet-ie 't maar met mij doenquote:Op donderdag 6 april 2006 22:53 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik doe niet aan hoeren
En mocht Airwin bij mij langskomen, dan heeftie pech, ik ga bieren
quote:Op donderdag 6 april 2006 22:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
soep uit een zak van unox is heeeerlijk!
Blik open krijgquote:ik ga zometeen denk ik ff aan de slag met soep uit een blik als ik dat blik open krijg
ja zit geen ring aan geloof ikquote:Op donderdag 6 april 2006 22:55 schreef webspider het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Blik open krijg
Vinger in ring, trekken
Dat is al 2 weken zoquote:Op donderdag 6 april 2006 22:57 schreef vibri het volgende:
Aaaaaaargh, WTF happened to het fotoboek?
Vrouwquote:Op donderdag 6 april 2006 22:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja zit geen ring aan geloof ik
en blikopeners zijn niet echt mijn vriendjes
Was het knus daar?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:59 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik kom net onder m'n steen vandaan gekropen joh
grr dan probeer ik die blikopener uit op hun teenquote:Op donderdag 6 april 2006 22:59 schreef webspider het volgende:
[..]
Vrouw
Gelukkig heb je huisgenoten
Dan moet je eerst aan hun voeten komenquote:Op donderdag 6 april 2006 23:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
grr dan probeer ik die blikopener uit op hun teen
Ah, je zat in de generatiekloofquote:
Op weg naar de andere kant, dan krijg je datquote:
ow ja bah jakkiequote:Op donderdag 6 april 2006 23:01 schreef webspider het volgende:
[..]
Dan moet je eerst aan hun voeten komen![]()
Het zijn studenten... die zijn gewend niet stabiel te zijnquote:Op donderdag 6 april 2006 23:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow ja bah jakkie
dan ga ik wel voor hun oren
hebben ze meteen lekker moeite met evenwicht houden en hopelijk vallen ze dan van de trap
vertel mij watquote:Op donderdag 6 april 2006 23:04 schreef webspider het volgende:
[..]
Het zijn studenten... die zijn gewend niet stabiel te zijn![]()
Je kunt je avond toch opfleuren met een stel halfbezopen studenten ?quote:Op donderdag 6 april 2006 23:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
beter wanneer ik zelf in de kroeg hang of zo
*fapfapfap*quote:Op donderdag 6 april 2006 23:10 schreef Frezer het volgende:
Zo. Dan mogen jullie ook nog even van mijn aanwezigheid genieten.
Goed, dat was nog een reactie die ik verwacht had, noch een reactie waarop ik hoopte.quote:
je bedoeld toch niet die stomme huisgenoten?quote:Op donderdag 6 april 2006 23:12 schreef webspider het volgende:
[..]
Je kunt je avond toch opfleuren met een stel halfbezopen studenten ?
leuk hequote:Over kroegen gesproken .. ik was met de carnaval nog in je studentenstad
Inruilen,quote:Op donderdag 6 april 2006 23:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
je bedoeld toch niet die stomme huisgenoten?
dat gaat niet goed hoor!!!
tegen mooie dames of zoquote:
die moet ik ook nog zienquote:Op vrijdag 7 april 2006 01:22 schreef Anthraxx het volgende:
Donnie Darko was een goede aankoop op DVD
Maar er is toch niemand meer hier
Dat was al langer bekend, toch?quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:41 schreef nozem het volgende:
Het is triest gesteld met het Nijmeegse studentenvolk.
Dat is zelfs een uitstekende aankoop. Een van de leukste films die ik ooit heb gezien.quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:22 schreef Anthraxx het volgende:
Donnie Darko was een goede aankoop op DVD
ik heb m nog niet gezien... slecht he?quote:Op vrijdag 7 april 2006 02:27 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is zelfs een uitstekende aankoop. Een van de leukste films die ik ooit heb gezien.
Dat is een flink gebrek in je opvoeding.quote:Op vrijdag 7 april 2006 02:29 schreef liefie_ het volgende:
ik heb m nog niet gezien... slecht he?
geen!quote:Op vrijdag 7 april 2006 02:30 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is een flink gebrek in je opvoeding.
Ik zit nu te broeden op een passende straf....
quote:
Heb je meteen d'r telefoonnummer gevraagd? Wel meteen gebruik maken van je single status natuurlijk!quote:Op vrijdag 7 april 2006 07:52 schreef Dickies het volgende:
Gisteren fuckin 3 uur geredenLaaste uur gratis. Hij moest z'n dochter ergens heen brengen. Vroeg ie of ik zin had om mee te gaan, mocht ik rijden
3 uur? waardoor wordt dat onderbroken? Staking?quote:Op vrijdag 7 april 2006 07:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
bijna weekend
en een werkdag met onderbreking van 3 uur
nee moet ff naar de huisarts... 15 min met de auto, of 20 min met de fiets. maar ik ga lekker met de busquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:02 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
3 uur? waardoor wordt dat onderbroken? Staking?![]()
Was wel een lekker ding op zich. Beetje dikke kont die niet klopte bij de rest van het lichaam, maar leuk koppiequote:Op vrijdag 7 april 2006 08:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je meteen d'r telefoonnummer gevraagd? Wel meteen gebruik maken van je single status natuurlijk!
Je hebt het weer bijgepraat? En al die stoere verhalen dan?quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:07 schreef Dickies het volgende:
[..]
Was wel een lekker ding op zich. Beetje dikke kont die niet klopte bij de rest van het lichaam, maar leuk koppie
Maar ik ben niet single
Ik was niet helemaal serieusquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt het weer bijgepraat? En al die stoere verhalen dan?
Weer een ervaring rijker en een illusie armer...quote:
Is dat i.vm. je migraine?quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee moet ff naar de huisarts... 15 min met de auto, of 20 min met de fiets. maar ik ga lekker met de bus
20 min naar station 20 min naar dokter, en natuurlijk weer terug
Je wou d'r wel overnemen he?quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weer een ervaring rijker en een illusie armer...![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:07 schreef Dickies het volgende:
[..]
Was wel een lekker ding op zich. Beetje dikke kont die niet klopte bij de rest van het lichaam, maar leuk koppie
Welnee, alleen haar één keer laten ervaren hoe het is om sex te hebben met een echt man...quote:
Jij wil te graag.quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, alleen haar één keer laten ervaren hoe het is om sex te hebben met een echt man...![]()
![]()
jah maar goedquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:12 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Is dat i.vm. je migraine?
..hoop gedoe..![]()
heb je t toch nog kunnen regelen?quote:
Waar lees jij dat ik die man moet zijn?quote:
Je bedoelt dat je eindelijk eens seks kan hebben met een minderjarige meid wat al jarenlang je natte droom is?quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, alleen haar één keer laten ervaren hoe het is om sex te hebben met een echt man...![]()
![]()
Dat betekend dat je een gala-jurk hebt aangeschaft..quote:
Goedemorgen schatquote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah maar goed
tis altijd lekker om ff een paar uur tussendoor vrij te hebben
'De rest' zijn ook schatjes..quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:27 schreef melismay het volgende:
[..]
Goedemorgen schat
En de rest natuurlijk
Been there, done that...quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:26 schreef Dickies het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je eindelijk eens seks kan hebben met een minderjarige meid wat al jarenlang je natte droom is?
MILFSquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Been there, done that...
Doe mij maar een niet minderjarige meid met een leuke hoeveelheid ervaring...
Kan ook...quote:
Tuuuuurrrlijkkkkkkquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:28 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
'De rest' zijn ook schatjes..![]()
Waar zeg ik dat ik dat lees?quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik die man moet zijn?
In jouw vraagstelling ga je ervan uit dat ik 'te graag wil'. Dat lijkt me een duidelijke suggestie in mijn richting...quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:43 schreef liefie_ het volgende:
godsamme
halve nacht wakker gelegen denk je slaap ik uit
staan ze om half 9 aan je deur voor de verwarming
Die zul je de komende maanden nog wel nodig hebben!quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:43 schreef liefie_ het volgende:
godsamme
ja en dan draaien ze aan de knop en dan is het: we komen zo terugquote:
mijn verwarming staat altijd uit en de raam meestal open dus ze mogen bij mn huisgenoten klooien en niet bij mijquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die zul je de komende maanden nog wel nodig hebben!![]()
dat bedoel ik, t was te verwachten dat ze dan ook zo weer weg warenquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja en dan draaien ze aan de knop en dan is het: we komen zo terug
Herrie is een teken van leven. Zolang 't nog werkt zou ik er zeker van afblijven!quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat bedoel ik, t was te verwachten dat ze dan ook zo weer weg waren
ben benieuwd wat ze hier gaan doen, de verwarming maakt herrie
en dr zijn nog huisgenoten die de verwarming aanhebben hier,![]()
Hadden ze het koud?quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:43 schreef liefie_ het volgende:
godsamme
verwarmings mensen hebben toch ook een leven? dat ze de rest van tilburg doen voor 12 uur s ochtendsquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat bedoel ik, t was te verwachten dat ze dan ook zo weer weg waren
ben benieuwd wat ze hier gaan doen, de verwarming maakt herrie
en dr zijn nog huisgenoten die de verwarming aanhebben hier,![]()
Die denken ook, studentenwoning, wie weet wat voor schaarsgeklede, schone dames we daar wakker kunnen maken op dit tijdstip....quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
verwarmings mensen hebben toch ook een leven? dat ze de rest van tilburg doen voor 12 uur s ochtends
mn kamer is ook een zooi... naja zien ze ook weer eens hoe een studentenkamer er uit ziet,..
maja wat minder is, is mn huisbaas die overal achteraan stiefelt
gaat ie ook allemaal praten... hallo het is ochtend!![]()
ben al lang blij dat ik wakker werd van t kloppen op de deur...quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die denken ook, studentenwoning, wie weet wat voor schaarsgeklede, schone dames we daar wakker kunnen maken op dit tijdstip....![]()
Dat noemen zijn dan 'een misser'.quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ben al lang blij dat ik wakker werd van t kloppen op de deur...
anders waren ze gewoon binnen gekomen
dat heet deur op slot doen snachtsquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ben al lang blij dat ik wakker werd van t kloppen op de deur...
anders waren ze gewoon binnen gekomen
dat heet huisbaas met sleutelbosquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat heet deur op slot doen snachts
maar je weet dat dat huisvredebreuk is, je huisbaas had je zeker een week van te voren moeten laten weten dat dit op de planning stond vandaag
dan nog. dat mag hij niet zonder dat hij je van te voren ingelicht heeftquote:
Malafide huisjesmelkers kunnen zich dergelijke acties veroorloven...quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan nog. dat mag hij niet zonder dat hij je van te voren ingelicht heeft
nou hij is best aardigquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Malafide huisjesmelkers kunnen zich dergelijke acties veroorloven...
Malafide betekent niet meteen 'niet aardig'...quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou hij is best aardig
alleen dat gepraat altijd
ik wou m alleen een beetje verdedigenquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Malafide betekent niet meteen 'niet aardig'...
Ah, wat een schatje ben je toch...quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik wou m alleen een beetje verdedigen
altijdquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, wat een schatje ben je toch...soms...
![]()
Dat ligt denk ik meer aan jouw aangeboren luiheid dan aan jouw liefheid...quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
altijd![]()
zelfs nu, nu ik die mensen het liefst wil slaan doe ik dat gewoon even niet
lief he?
Toch eens even vragen of PhaE het daar mee eens isquote:
Hulp nodig ?quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:08 schreef Burdie het volgende:
douchen en aankleden met één hand is vermoeiend joh
quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ligt denk ik meer aan jouw aangeboren luiheid dan aan jouw liefheid...![]()
Zou een mantelpakje ook lukken ?quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het is al gedaan intussen. Vraag me niet hoe
tuurlijk is ie dat!quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:08 schreef webspider het volgende:
[..]
Toch eens even vragen of PhaE het daar mee eens is![]()
Vast wel, alleen het bloesje niet. En het jasje.quote:
Nee, je bewerkt hem met watervaste stiftquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
anders sla ik hem gewoon.. nee grapje hoor zou ik nooit doen
met hartjes!quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:13 schreef webspider het volgende:
[..]
Nee, je bewerkt hem met watervaste stift
Als je iets van gel ofzo gebruikt voor je kapsel, kan dat wel eens lastig worden ... Of je hebt een smerige borstel na afloopquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vast wel, alleen het bloesje niet. En het jasje.
Dadelijk nog mijn haar goed doen met één hand. Kijken of dat lukt
quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
met hartjes!
dat geeft maar weer aan hoe lief ik ben
Een goede reden om d'r es flink van wanten te geven...quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:13 schreef webspider het volgende:
[..]
Nee, je bewerkt hem met watervaste stift
of hoe kinderlijkquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
met hartjes!
Ik denk niet dat het zoveel uitmaakt wat je tekent .. het is volgens mij meer dat je iemand gebruikt als object om je kunstzinnige vormgeving op te oefenenquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
met hartjes!
quote:
Dan sla je hem toch gewoonquote:
is kunstquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:16 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zoveel uitmaakt wat je tekent .. het is volgens mij meer dat je iemand gebruikt als object om je kunstzinnige vormgeving op te oefenen
Ze is hier de Benjamin, dus ze mag dat nog,quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:15 schreef AirwiN het volgende:
En Burdie, nee, ik bied mijzelf hier niet voor aan...
quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een goede reden om d'r es flink van wanten te geven...![]()
![]()
en we hadden lolquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:17 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ze is hier de Benjamin, dus ze mag dat nog,.
Dus jij wil dat PhaE zijn lichaam verkoopt !?quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
is kunst
had ie kunnen verkopen als een echte liefie_
dan was ie nu rijk
als 10% gewoon braaf voor mij is maakt t me niet zo veel uitquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:17 schreef webspider het volgende:
[..]
Dus jij wil dat PhaE zijn lichaam verkoopt !?
Gel? Ik ben een vouw hoorquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:15 schreef webspider het volgende:
[..]
Als je iets van gel ofzo gebruikt voor je kapsel, kan dat wel eens lastig worden ... Of je hebt een smerige borstel na afloop
Dat je jezelf op kunt vouwen, was een detail waar ik liever op een andere manier achter was gekomenquote:
Ze kan zich beter wat meten aan ons niveau in plaats van dergelijke infantiele acties uit te voeren...quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:17 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ze is hier de Benjamin, dus ze mag dat nog,.
Hypermobiliteit!quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:20 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat je jezelf op kunt vouwen, was een detail waar ik liever op een andere manier achter was gekomen![]()
Sterkte schat.quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gel? Ik ben een vouw hoorMet een weelderige krullenbos (die momenteel vooral heel erg pluist wegens gebrek aan verzorging). Dar gaat nog een flinke klus worden dadelijk.
Liefie_ pimpt PhaEquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
als 10% gewoon braaf voor mij is maakt t me niet zo veel uit
naja moet ie wel een goeie prijs bespreken
Zo'n discussie hoef je niet aan te gaan met de gemiddelde internettende man...quote:
het niveau van: ik ben te goed voor grappige dingen die ik maar als kinderachtig bestempelquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze kan zich beter wat meten aan ons niveau in plaats van dergelijke infantiele acties uit te voeren...![]()
Ah, U heeft er ook ervaring meequote:
jaquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:21 schreef Frezer het volgende:
[..]
Sterkte schat.. En die Siriërs blijven ook maar terugkomen.
en wederom geldt dit niet voor jou?quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n discussie hoef je niet aan te gaan met de gemiddelde internettende man...![]()
![]()
Twee letters: P.I.quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het niveau van: ik ben te goed voor grappige dingen die ik maar als kinderachtig bestempel
pfew wat een lol heb ik dan nog in mn leven
Exact! Aan ons 'niveau'!quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze kan zich beter wat meten aan ons niveau in plaats van dergelijke infantiele acties uit te voeren...![]()
Niet alles wat leuk is, is meteen kinderachtigquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
pfew wat een lol heb ik dan nog in mn leven
Tss, de meeste fokusers gebruiken die nietquote:
Nope, ik ben de eerste man op deze planeet die zich nog nooit heeft bediend van de kunst van het onaneren...quote:
ik geloof je niet...quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, ik ben de eerste man op deze planeet die zich nog nooit heeft bediend van de kunst van het onaneren...
Dat zal in dit geval wel beter zijn ja,quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:22 schreef Burdie het volgende:
van de zijlijn
Dat is jouw probleem!quote:
ow nee dan was het wel boers of meisjes achtig of weet ik wat er allemaal voorbij komt hier op fok...quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:23 schreef webspider het volgende:
[..]
Niet alles wat leuk is, is meteen kinderachtig![]()
Val mij maar weer aanquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow nee dan was het wel boers of meisjes achtig of weet ik wat er allemaal voorbij komt hier op fok...
krijg sterk t idee dat sommige mensen hier fok gebruiken als excuus om geen leven te hebben
ik wil niemand persoonlijk aanvallen hoor was algemeen, heel fok
Dat zal voor de helft ook wel kloppen ... de andere helft vindt het heerlijk om mensen uit hun tent te lokkenquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow nee dan was het wel boers of meisjes achtig of weet ik wat er allemaal voorbij komt hier op fok...
krijg sterk t idee dat sommige mensen hier fok gebruiken als excuus om geen leven te hebben
ik wil niemand persoonlijk aanvallen hoor was algemeen, heel fok
Pheno! Onze excuusneger!quote:
wat ze irl niet durven, en niet snel genoeg voor zijnquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:26 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat zal voor de helft ook wel kloppen ... de andere helft vindt het heerlijk om mensen uit hun tent te lokken![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:26 schreef webspider het volgende:
[..]
de andere helft vindt het heerlijk om mensen uit hun tent te lokken![]()
Try me!quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wat ze irl niet durven, en niet snel genoeg voor zijn
dus doen ze t op i-net
Excuusneger zonder leven omdat niemand vrienden wilt zijnquote:
Try me!quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dus doen ze t op i-net
NIemand durft mij aan te spreken, misschien zijn ze bang dat ik ze beroofquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wat ze irl niet durvenkunnen, en niet snel genoeg voor zijn
dus doen ze t op i-net
-1 rquote:
Daar heb ik over het algemeen geen last van, tenzij je een kop groter bent dan ik ben, wat met 1.96 niet meevaltquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
NIemand durft mij aan te spreken, misschien zijn ze bang dat ik ze beroof
Je ziet er ook echt angstaanjagend uit ja!quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
NIemand durft mij aan te spreken, misschien zijn ze bang dat ik ze beroof
liefie_ is niet zo dom als sommigen denken:quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:27 schreef liefie_ het volgende:
dus doen ze t op i-net
Als je neger bent maakt lichaamslengte niet uitquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:30 schreef webspider het volgende:
[..]
Daar heb ik over het algemeen geen last van, tenzij je een kop groter bent dan ik ben, wat met 1.96 niet meevalt
Dat was mijn broerquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:30 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je ziet er ook echt angstaanjagend uit ja!
Je mag me wel eens voorstellen aan Arual!quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Excuusneger zonder leven omdat niemand vrienden wilt zijn![]()
De tijd die je overhoudt om te fokken is enorm
Kutracisten
Lengtegenoot!quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:30 schreef webspider het volgende:
[..]
Daar heb ik over het algemeen geen last van, tenzij je een kop groter bent dan ik ben, wat met 1.96 niet meevalt
Je zou eens moeten weten hoe orgineel.quote:
Ah, jij hebt een bochel, weegt 140kg en hebt rottende tanden?quote:
Die wacht nu op ons bed in de <vul_hier_een_band_naam_in> straat. Wordt lastigquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je mag me wel eens voorstellen aan Arual!![]()
Ik ben dan ook geen negerquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je neger bent maakt lichaamslengte niet uit
Pirelliquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:32 schreef Pheno het volgende:
<vul_hier_een_band_naam_in> straat.
Nee, mijn broer is de bastaard van de familiequote:Op vrijdag 7 april 2006 09:32 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ah, jij hebt een bochel, weegt 140kg en hebt rottende tanden?
Je grijpt deze handreiking om wel eens te meeten nou niet echt met beide handen aan he...quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die wacht nu op ons bed in de <vul_hier_een_band_naam_in> straat. Wordt lastig
Waarom lig jij er niet bij danquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die wacht nu op ons bed in de <vul_hier_een_band_naam_in> straat. Wordt lastig
Je gaat niet door voor de koelkastquote:
Omdat het bed er nog niet isquote:
Ik wil geen ingegooide ruiten door de nimweegse fokkersquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je grijpt deze handreiking om wel eens te meeten nou niet echt met beide handen aan he...
Welke band?
Geen Pirelli in elk geval,quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:33 schreef AirwiN het volgende:
Welke band?
Dan kun je het bed toch wel faken ?quote:
Wij faken nietquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:35 schreef webspider het volgende:
[..]
Dan kun je het bed toch wel faken ?![]()
De keukentafel voldoet ook. Dan is het alleen de vraag of die er dan wél is,quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:35 schreef webspider het volgende:
[..]
Dan kun je het bed toch wel faken ?![]()
In principe is het er wel. Alleen moet het nog in elkaar gezet wordenquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
De keukentafel voldoet ook. Dan is het alleen de vraag of die er dan wél is,.
Belspelletjes voldoen dan ookquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:37 schreef liefie_ het volgende:
oeh that's the question op tv...
dan voel ik me altijd best slim
Ik ben dan weer zo dom dat ik het niet kenquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:37 schreef liefie_ het volgende:
oeh that's the question op tv...
dan voel ik me altijd best slim
Tip: Kijk uit met keukentafels van Ikeaquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
De keukentafel voldoet ook. Dan is het alleen de vraag of die er dan wél is,.
Nou ja, misschien voldoet die berg keukentafel-onderdelen dan.quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
In principe is het er wel. Alleen moet het nog in elkaar gezet worden
Daar heb ik geen TV voor nodigquote:
van de eo...quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:39 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik ben dan weer zo dom dat ik het niet ken![]()
ja daar wou ik eigenlijk eerst fok voor gaan gebruiken, maar dat ging niet helemaal doorquote:
Ingegooide ruiten, hint.... Hmmm.....quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil geen ingegooide ruiten door de nimweegse fokkers
hint
Aangezien er maar maximaal 2 helften zijn snap ik 'em niet,quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
van de eo...
quiz met vragen als: waar word de 3e helft van een voetbal wedstrijd meestal gehouden
Het verschil tussen Fok en een TV-spelletje is inderdaad soms ver te zoekenquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja daar wou ik eigenlijk eerst fok voor gaan gebruiken, maar dat ging niet helemaal door![]()
Jij krijgt van mij watervaste stiften voor je verjaardag. Kun je ook hartjes gaan tekenen op je neukertje(s).quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:42 schreef Frezer het volgende:
[..]
Aangezien er maar maximaal 2 helften zijn snap ik 'em niet,.
Voetbalquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
quiz met vragen als: waar word de 3e helft van een voetbal wedstrijd meestal gehouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |