Dan moet-ie 't maar met mij doenquote:Op donderdag 6 april 2006 22:53 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik doe niet aan hoeren
En mocht Airwin bij mij langskomen, dan heeftie pech, ik ga bieren
quote:Op donderdag 6 april 2006 22:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
soep uit een zak van unox is heeeerlijk!
Blik open krijgquote:ik ga zometeen denk ik ff aan de slag met soep uit een blik als ik dat blik open krijg
ja zit geen ring aan geloof ikquote:Op donderdag 6 april 2006 22:55 schreef webspider het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Blik open krijg
Vinger in ring, trekken
Dat is al 2 weken zoquote:Op donderdag 6 april 2006 22:57 schreef vibri het volgende:
Aaaaaaargh, WTF happened to het fotoboek?
Vrouwquote:Op donderdag 6 april 2006 22:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja zit geen ring aan geloof ik
en blikopeners zijn niet echt mijn vriendjes
Was het knus daar?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:59 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik kom net onder m'n steen vandaan gekropen joh
grr dan probeer ik die blikopener uit op hun teenquote:Op donderdag 6 april 2006 22:59 schreef webspider het volgende:
[..]
Vrouw
Gelukkig heb je huisgenoten
Dan moet je eerst aan hun voeten komenquote:Op donderdag 6 april 2006 23:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
grr dan probeer ik die blikopener uit op hun teen
Ah, je zat in de generatiekloofquote:
Op weg naar de andere kant, dan krijg je datquote:
ow ja bah jakkiequote:Op donderdag 6 april 2006 23:01 schreef webspider het volgende:
[..]
Dan moet je eerst aan hun voeten komen![]()
Het zijn studenten... die zijn gewend niet stabiel te zijnquote:Op donderdag 6 april 2006 23:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow ja bah jakkie
dan ga ik wel voor hun oren
hebben ze meteen lekker moeite met evenwicht houden en hopelijk vallen ze dan van de trap
vertel mij watquote:Op donderdag 6 april 2006 23:04 schreef webspider het volgende:
[..]
Het zijn studenten... die zijn gewend niet stabiel te zijn![]()
Je kunt je avond toch opfleuren met een stel halfbezopen studenten ?quote:Op donderdag 6 april 2006 23:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
beter wanneer ik zelf in de kroeg hang of zo
*fapfapfap*quote:Op donderdag 6 april 2006 23:10 schreef Frezer het volgende:
Zo. Dan mogen jullie ook nog even van mijn aanwezigheid genieten.
Goed, dat was nog een reactie die ik verwacht had, noch een reactie waarop ik hoopte.quote:
je bedoeld toch niet die stomme huisgenoten?quote:Op donderdag 6 april 2006 23:12 schreef webspider het volgende:
[..]
Je kunt je avond toch opfleuren met een stel halfbezopen studenten ?
leuk hequote:Over kroegen gesproken .. ik was met de carnaval nog in je studentenstad
Inruilen,quote:Op donderdag 6 april 2006 23:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
je bedoeld toch niet die stomme huisgenoten?
dat gaat niet goed hoor!!!
tegen mooie dames of zoquote:
die moet ik ook nog zienquote:Op vrijdag 7 april 2006 01:22 schreef Anthraxx het volgende:
Donnie Darko was een goede aankoop op DVD
Maar er is toch niemand meer hier
Dat was al langer bekend, toch?quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:41 schreef nozem het volgende:
Het is triest gesteld met het Nijmeegse studentenvolk.
Dat is zelfs een uitstekende aankoop. Een van de leukste films die ik ooit heb gezien.quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:22 schreef Anthraxx het volgende:
Donnie Darko was een goede aankoop op DVD
ik heb m nog niet gezien... slecht he?quote:Op vrijdag 7 april 2006 02:27 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is zelfs een uitstekende aankoop. Een van de leukste films die ik ooit heb gezien.
Dat is een flink gebrek in je opvoeding.quote:Op vrijdag 7 april 2006 02:29 schreef liefie_ het volgende:
ik heb m nog niet gezien... slecht he?
geen!quote:Op vrijdag 7 april 2006 02:30 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is een flink gebrek in je opvoeding.
Ik zit nu te broeden op een passende straf....
quote:
Heb je meteen d'r telefoonnummer gevraagd? Wel meteen gebruik maken van je single status natuurlijk!quote:Op vrijdag 7 april 2006 07:52 schreef Dickies het volgende:
Gisteren fuckin 3 uur geredenLaaste uur gratis. Hij moest z'n dochter ergens heen brengen. Vroeg ie of ik zin had om mee te gaan, mocht ik rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |