Dan moet-ie 't maar met mij doenquote:Op donderdag 6 april 2006 22:53 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik doe niet aan hoeren
En mocht Airwin bij mij langskomen, dan heeftie pech, ik ga bieren
quote:Op donderdag 6 april 2006 22:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
soep uit een zak van unox is heeeerlijk!
Blik open krijgquote:ik ga zometeen denk ik ff aan de slag met soep uit een blik als ik dat blik open krijg
ja zit geen ring aan geloof ikquote:Op donderdag 6 april 2006 22:55 schreef webspider het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Blik open krijg
Vinger in ring, trekken
Dat is al 2 weken zoquote:Op donderdag 6 april 2006 22:57 schreef vibri het volgende:
Aaaaaaargh, WTF happened to het fotoboek?
Vrouwquote:Op donderdag 6 april 2006 22:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja zit geen ring aan geloof ik
en blikopeners zijn niet echt mijn vriendjes
Was het knus daar?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:59 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik kom net onder m'n steen vandaan gekropen joh
grr dan probeer ik die blikopener uit op hun teenquote:Op donderdag 6 april 2006 22:59 schreef webspider het volgende:
[..]
Vrouw
Gelukkig heb je huisgenoten
Dan moet je eerst aan hun voeten komenquote:Op donderdag 6 april 2006 23:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
grr dan probeer ik die blikopener uit op hun teen
Ah, je zat in de generatiekloofquote:
Op weg naar de andere kant, dan krijg je datquote:
ow ja bah jakkiequote:Op donderdag 6 april 2006 23:01 schreef webspider het volgende:
[..]
Dan moet je eerst aan hun voeten komen![]()
Het zijn studenten... die zijn gewend niet stabiel te zijnquote:Op donderdag 6 april 2006 23:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow ja bah jakkie
dan ga ik wel voor hun oren
hebben ze meteen lekker moeite met evenwicht houden en hopelijk vallen ze dan van de trap
vertel mij watquote:Op donderdag 6 april 2006 23:04 schreef webspider het volgende:
[..]
Het zijn studenten... die zijn gewend niet stabiel te zijn![]()
Je kunt je avond toch opfleuren met een stel halfbezopen studenten ?quote:Op donderdag 6 april 2006 23:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
beter wanneer ik zelf in de kroeg hang of zo
*fapfapfap*quote:Op donderdag 6 april 2006 23:10 schreef Frezer het volgende:
Zo. Dan mogen jullie ook nog even van mijn aanwezigheid genieten.
Goed, dat was nog een reactie die ik verwacht had, noch een reactie waarop ik hoopte.quote:
je bedoeld toch niet die stomme huisgenoten?quote:Op donderdag 6 april 2006 23:12 schreef webspider het volgende:
[..]
Je kunt je avond toch opfleuren met een stel halfbezopen studenten ?
leuk hequote:Over kroegen gesproken .. ik was met de carnaval nog in je studentenstad
Inruilen,quote:Op donderdag 6 april 2006 23:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
je bedoeld toch niet die stomme huisgenoten?
dat gaat niet goed hoor!!!
tegen mooie dames of zoquote:
die moet ik ook nog zienquote:Op vrijdag 7 april 2006 01:22 schreef Anthraxx het volgende:
Donnie Darko was een goede aankoop op DVD
Maar er is toch niemand meer hier
Dat was al langer bekend, toch?quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:41 schreef nozem het volgende:
Het is triest gesteld met het Nijmeegse studentenvolk.
Dat is zelfs een uitstekende aankoop. Een van de leukste films die ik ooit heb gezien.quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:22 schreef Anthraxx het volgende:
Donnie Darko was een goede aankoop op DVD
ik heb m nog niet gezien... slecht he?quote:Op vrijdag 7 april 2006 02:27 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is zelfs een uitstekende aankoop. Een van de leukste films die ik ooit heb gezien.
Dat is een flink gebrek in je opvoeding.quote:Op vrijdag 7 april 2006 02:29 schreef liefie_ het volgende:
ik heb m nog niet gezien... slecht he?
geen!quote:Op vrijdag 7 april 2006 02:30 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is een flink gebrek in je opvoeding.
Ik zit nu te broeden op een passende straf....
quote:
Heb je meteen d'r telefoonnummer gevraagd? Wel meteen gebruik maken van je single status natuurlijk!quote:Op vrijdag 7 april 2006 07:52 schreef Dickies het volgende:
Gisteren fuckin 3 uur geredenLaaste uur gratis. Hij moest z'n dochter ergens heen brengen. Vroeg ie of ik zin had om mee te gaan, mocht ik rijden
3 uur? waardoor wordt dat onderbroken? Staking?quote:Op vrijdag 7 april 2006 07:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
bijna weekend
en een werkdag met onderbreking van 3 uur
nee moet ff naar de huisarts... 15 min met de auto, of 20 min met de fiets. maar ik ga lekker met de busquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:02 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
3 uur? waardoor wordt dat onderbroken? Staking?![]()
Was wel een lekker ding op zich. Beetje dikke kont die niet klopte bij de rest van het lichaam, maar leuk koppiequote:Op vrijdag 7 april 2006 08:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je meteen d'r telefoonnummer gevraagd? Wel meteen gebruik maken van je single status natuurlijk!
Je hebt het weer bijgepraat? En al die stoere verhalen dan?quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:07 schreef Dickies het volgende:
[..]
Was wel een lekker ding op zich. Beetje dikke kont die niet klopte bij de rest van het lichaam, maar leuk koppie
Maar ik ben niet single
Ik was niet helemaal serieusquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt het weer bijgepraat? En al die stoere verhalen dan?
Weer een ervaring rijker en een illusie armer...quote:
Is dat i.vm. je migraine?quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee moet ff naar de huisarts... 15 min met de auto, of 20 min met de fiets. maar ik ga lekker met de bus
20 min naar station 20 min naar dokter, en natuurlijk weer terug
Je wou d'r wel overnemen he?quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weer een ervaring rijker en een illusie armer...![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:07 schreef Dickies het volgende:
[..]
Was wel een lekker ding op zich. Beetje dikke kont die niet klopte bij de rest van het lichaam, maar leuk koppie
Welnee, alleen haar één keer laten ervaren hoe het is om sex te hebben met een echt man...quote:
Jij wil te graag.quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, alleen haar één keer laten ervaren hoe het is om sex te hebben met een echt man...![]()
![]()
jah maar goedquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:12 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Is dat i.vm. je migraine?
..hoop gedoe..![]()
heb je t toch nog kunnen regelen?quote:
Waar lees jij dat ik die man moet zijn?quote:
Je bedoelt dat je eindelijk eens seks kan hebben met een minderjarige meid wat al jarenlang je natte droom is?quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, alleen haar één keer laten ervaren hoe het is om sex te hebben met een echt man...![]()
![]()
Dat betekend dat je een gala-jurk hebt aangeschaft..quote:
Goedemorgen schatquote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah maar goed
tis altijd lekker om ff een paar uur tussendoor vrij te hebben
'De rest' zijn ook schatjes..quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:27 schreef melismay het volgende:
[..]
Goedemorgen schat
En de rest natuurlijk
Been there, done that...quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:26 schreef Dickies het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je eindelijk eens seks kan hebben met een minderjarige meid wat al jarenlang je natte droom is?
MILFSquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Been there, done that...
Doe mij maar een niet minderjarige meid met een leuke hoeveelheid ervaring...
Kan ook...quote:
Tuuuuurrrlijkkkkkkquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:28 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
'De rest' zijn ook schatjes..![]()
Waar zeg ik dat ik dat lees?quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik die man moet zijn?
In jouw vraagstelling ga je ervan uit dat ik 'te graag wil'. Dat lijkt me een duidelijke suggestie in mijn richting...quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:43 schreef liefie_ het volgende:
godsamme
halve nacht wakker gelegen denk je slaap ik uit
staan ze om half 9 aan je deur voor de verwarming
Die zul je de komende maanden nog wel nodig hebben!quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:43 schreef liefie_ het volgende:
godsamme
ja en dan draaien ze aan de knop en dan is het: we komen zo terugquote:
mijn verwarming staat altijd uit en de raam meestal open dus ze mogen bij mn huisgenoten klooien en niet bij mijquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die zul je de komende maanden nog wel nodig hebben!![]()
dat bedoel ik, t was te verwachten dat ze dan ook zo weer weg warenquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja en dan draaien ze aan de knop en dan is het: we komen zo terug
Herrie is een teken van leven. Zolang 't nog werkt zou ik er zeker van afblijven!quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat bedoel ik, t was te verwachten dat ze dan ook zo weer weg waren
ben benieuwd wat ze hier gaan doen, de verwarming maakt herrie
en dr zijn nog huisgenoten die de verwarming aanhebben hier,![]()
Hadden ze het koud?quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:43 schreef liefie_ het volgende:
godsamme
verwarmings mensen hebben toch ook een leven? dat ze de rest van tilburg doen voor 12 uur s ochtendsquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat bedoel ik, t was te verwachten dat ze dan ook zo weer weg waren
ben benieuwd wat ze hier gaan doen, de verwarming maakt herrie
en dr zijn nog huisgenoten die de verwarming aanhebben hier,![]()
Die denken ook, studentenwoning, wie weet wat voor schaarsgeklede, schone dames we daar wakker kunnen maken op dit tijdstip....quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
verwarmings mensen hebben toch ook een leven? dat ze de rest van tilburg doen voor 12 uur s ochtends
mn kamer is ook een zooi... naja zien ze ook weer eens hoe een studentenkamer er uit ziet,..
maja wat minder is, is mn huisbaas die overal achteraan stiefelt
gaat ie ook allemaal praten... hallo het is ochtend!![]()
ben al lang blij dat ik wakker werd van t kloppen op de deur...quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die denken ook, studentenwoning, wie weet wat voor schaarsgeklede, schone dames we daar wakker kunnen maken op dit tijdstip....![]()
Dat noemen zijn dan 'een misser'.quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ben al lang blij dat ik wakker werd van t kloppen op de deur...
anders waren ze gewoon binnen gekomen
dat heet deur op slot doen snachtsquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ben al lang blij dat ik wakker werd van t kloppen op de deur...
anders waren ze gewoon binnen gekomen
dat heet huisbaas met sleutelbosquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat heet deur op slot doen snachts
maar je weet dat dat huisvredebreuk is, je huisbaas had je zeker een week van te voren moeten laten weten dat dit op de planning stond vandaag
dan nog. dat mag hij niet zonder dat hij je van te voren ingelicht heeftquote:
Malafide huisjesmelkers kunnen zich dergelijke acties veroorloven...quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan nog. dat mag hij niet zonder dat hij je van te voren ingelicht heeft
nou hij is best aardigquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Malafide huisjesmelkers kunnen zich dergelijke acties veroorloven...
Malafide betekent niet meteen 'niet aardig'...quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou hij is best aardig
alleen dat gepraat altijd
ik wou m alleen een beetje verdedigenquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Malafide betekent niet meteen 'niet aardig'...
Ah, wat een schatje ben je toch...quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik wou m alleen een beetje verdedigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |