Dat is al 2 weken zoquote:Op donderdag 6 april 2006 22:57 schreef vibri het volgende:
Aaaaaaargh, WTF happened to het fotoboek?
Vrouwquote:Op donderdag 6 april 2006 22:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja zit geen ring aan geloof ik
en blikopeners zijn niet echt mijn vriendjes
Was het knus daar?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:59 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik kom net onder m'n steen vandaan gekropen joh
grr dan probeer ik die blikopener uit op hun teenquote:Op donderdag 6 april 2006 22:59 schreef webspider het volgende:
[..]
Vrouw
Gelukkig heb je huisgenoten
Dan moet je eerst aan hun voeten komenquote:Op donderdag 6 april 2006 23:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
grr dan probeer ik die blikopener uit op hun teen
Ah, je zat in de generatiekloofquote:
Op weg naar de andere kant, dan krijg je datquote:
ow ja bah jakkiequote:Op donderdag 6 april 2006 23:01 schreef webspider het volgende:
[..]
Dan moet je eerst aan hun voeten komen![]()
Het zijn studenten... die zijn gewend niet stabiel te zijnquote:Op donderdag 6 april 2006 23:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow ja bah jakkie
dan ga ik wel voor hun oren
hebben ze meteen lekker moeite met evenwicht houden en hopelijk vallen ze dan van de trap
vertel mij watquote:Op donderdag 6 april 2006 23:04 schreef webspider het volgende:
[..]
Het zijn studenten... die zijn gewend niet stabiel te zijn![]()
Je kunt je avond toch opfleuren met een stel halfbezopen studenten ?quote:Op donderdag 6 april 2006 23:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
beter wanneer ik zelf in de kroeg hang of zo
*fapfapfap*quote:Op donderdag 6 april 2006 23:10 schreef Frezer het volgende:
Zo. Dan mogen jullie ook nog even van mijn aanwezigheid genieten.
Goed, dat was nog een reactie die ik verwacht had, noch een reactie waarop ik hoopte.quote:
je bedoeld toch niet die stomme huisgenoten?quote:Op donderdag 6 april 2006 23:12 schreef webspider het volgende:
[..]
Je kunt je avond toch opfleuren met een stel halfbezopen studenten ?
leuk hequote:Over kroegen gesproken .. ik was met de carnaval nog in je studentenstad
Inruilen,quote:Op donderdag 6 april 2006 23:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
je bedoeld toch niet die stomme huisgenoten?
dat gaat niet goed hoor!!!
tegen mooie dames of zoquote:
die moet ik ook nog zienquote:Op vrijdag 7 april 2006 01:22 schreef Anthraxx het volgende:
Donnie Darko was een goede aankoop op DVD
Maar er is toch niemand meer hier
Dat was al langer bekend, toch?quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:41 schreef nozem het volgende:
Het is triest gesteld met het Nijmeegse studentenvolk.
Dat is zelfs een uitstekende aankoop. Een van de leukste films die ik ooit heb gezien.quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:22 schreef Anthraxx het volgende:
Donnie Darko was een goede aankoop op DVD
ik heb m nog niet gezien... slecht he?quote:Op vrijdag 7 april 2006 02:27 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is zelfs een uitstekende aankoop. Een van de leukste films die ik ooit heb gezien.
Dat is een flink gebrek in je opvoeding.quote:Op vrijdag 7 april 2006 02:29 schreef liefie_ het volgende:
ik heb m nog niet gezien... slecht he?
geen!quote:Op vrijdag 7 april 2006 02:30 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is een flink gebrek in je opvoeding.
Ik zit nu te broeden op een passende straf....
quote:
Heb je meteen d'r telefoonnummer gevraagd? Wel meteen gebruik maken van je single status natuurlijk!quote:Op vrijdag 7 april 2006 07:52 schreef Dickies het volgende:
Gisteren fuckin 3 uur geredenLaaste uur gratis. Hij moest z'n dochter ergens heen brengen. Vroeg ie of ik zin had om mee te gaan, mocht ik rijden
3 uur? waardoor wordt dat onderbroken? Staking?quote:Op vrijdag 7 april 2006 07:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
bijna weekend
en een werkdag met onderbreking van 3 uur
nee moet ff naar de huisarts... 15 min met de auto, of 20 min met de fiets. maar ik ga lekker met de busquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:02 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
3 uur? waardoor wordt dat onderbroken? Staking?![]()
Was wel een lekker ding op zich. Beetje dikke kont die niet klopte bij de rest van het lichaam, maar leuk koppiequote:Op vrijdag 7 april 2006 08:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je meteen d'r telefoonnummer gevraagd? Wel meteen gebruik maken van je single status natuurlijk!
Je hebt het weer bijgepraat? En al die stoere verhalen dan?quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:07 schreef Dickies het volgende:
[..]
Was wel een lekker ding op zich. Beetje dikke kont die niet klopte bij de rest van het lichaam, maar leuk koppie
Maar ik ben niet single
Ik was niet helemaal serieusquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt het weer bijgepraat? En al die stoere verhalen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |