mn echte naam staat er altijd voorquote:Op donderdag 6 april 2006 22:13 schreef webspider het volgende:
[..]
Da's veel leeswerk iedere keer als je inlogt
Muziekkennis heb ik niet nodig, daar heb ik jou voorquote:
Daar heb ik ook wel eens last van .. vooral in combinatie met alcoholquote:Op donderdag 6 april 2006 22:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mn echte naam staat er altijd voor
anders raken mensen in de war als ik m verander ...
dat heb ik iig zelf wel bij andere mensen
Ja, mooi zo, vertel mij dan eens hoe ik mijn vga uitgang kan gebruiken om m'n tv via component aan te sturen!quote:Op donderdag 6 april 2006 22:15 schreef Q. het volgende:
Ik weet alles.
Samen luisterenquote:Op donderdag 6 april 2006 22:15 schreef melismay het volgende:
[..]
Muziekkennis heb ik niet nodig, daar heb ik jou voor
Ga je me anders straffen ?quote:
met een kabeltjequote:Op donderdag 6 april 2006 22:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ja, mooi zo, vertel mij dan eens hoe ik mijn vga uitgang kan gebruiken om m'n tv via component aan te sturen!
Morgen ga ik m kijken denk ik, als de broer van mijn beste vriendin zijn vriending tenminste even met rust heeft kunnen laten... Heb jij m al gezien?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:14 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
http://isohunt.com/download.php?mode=bt&id=10451038
nou als het niet zo makkelijk is, is mijn advies: niet doenquote:Op donderdag 6 april 2006 22:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Was het maar zo gemakkelijk!
Nou. Zo. Simpel toch?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ja, mooi zo, vertel mij dan eens hoe ik mijn vga uitgang kan gebruiken om m'n tv via component aan te sturen!
Draadloos lukt zeker nietquote:Op donderdag 6 april 2006 22:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Was het maar zo gemakkelijk!
Jeuj!quote:
zie je wel! kabeltjequote:
Maar als het dan wel lukt, dan heb je jezelf overtroffen enzoquote:Op donderdag 6 april 2006 22:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou als het niet zo makkelijk is, is mijn advies: niet doen
ja maar doe dat dan met leuke, nuttige dingenquote:Op donderdag 6 april 2006 22:18 schreef webspider het volgende:
[..]
Maar als het dan wel lukt, dan heb je jezelf overtroffen enzo![]()
Ik ga 'm zometeen ff kijken denk ik. mits zin.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:16 schreef melismay het volgende:
[..]
Morgen ga ik m kijken denk ik, als de broer van mijn beste vriendin zijn vriending tenminste even met rust heeft kunnen laten... Heb jij m al gezien?
Vertel, waarin wil jij jezelf overtreffen?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar doe dat dan met leuke, nuttige dingen
Moeten is een groot woord, maar ik denk dat ik wel een cd'tje uit de collectie kan trekken met nummers die passen bij wat ik van jouw muzieksmaak kenquote:Op donderdag 6 april 2006 22:18 schreef melismay het volgende:
[..]
Jeuj!Ga jij een cdtje samenstellen met dingen die ik nog moet horen?
Heb jij een cd van Norah Jones?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Moeten is een groot woord, maar ik denk dat ik wel een cd'tje uit de collectie kan trekken met nummers die passen bij wat ik van jouw muzieksmaak ken.
nou ik ga vandaag eens kijken of ik iemand kan strikken mn kamer op te ruimen...quote:Op donderdag 6 april 2006 22:20 schreef webspider het volgende:
[..]
Vertel, waarin wil jij jezelf overtreffen?![]()
Je moet ook al dat gips meeslepenquote:Op donderdag 6 april 2006 22:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, slapen. Ik ben nog nooi zo moe geweest als deze week
Ik heb wel werk van Ravi Shankar ergensquote:
Oe!quote:Op donderdag 6 april 2006 22:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Moeten is een groot woord, maar ik denk dat ik wel een cd'tje uit de collectie kan trekken met nummers die passen bij wat ik van jouw muzieksmaak ken.
Je spaart ons?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:22 schreef melismay het volgende:
[..]
Oe!Dan heb ik 2 muziekgoeroe's! Nog 2 en dan heb ik kwartet!
Iemand strikken om je kamer op te ruimen ... Poeh, dan moet je wel een hele goede onderhandelingspositie hebbenquote:Op donderdag 6 april 2006 22:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ik ga vandaag eens kijken of ik iemand kan strikken mn kamer op te ruimen...
mocht dat niet lukken ga ik m zelf vanacht heel heel heel goed opruimen
Yup, voor de collectie!quote:
Spaar jij melismays? Ik zie net dat ik er een in de aanbieding hebquote:
gewoon onder een auto komen, dan doen je ouders alles.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ik ga vandaag eens kijken of ik iemand kan strikken mn kamer op te ruimen...
mocht dat niet lukken ga ik m zelf vanacht heel heel heel goed opruimen
Ik meld me omdat ik een CD van NJ hebquote:Op donderdag 6 april 2006 22:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Spaar jij melismays? Ik zie net dat ik er een in de aanbieding heb.
ja daar gaat t een beetje mis geloof ik...quote:Op donderdag 6 april 2006 22:22 schreef webspider het volgende:
[..]
Iemand strikken om je kamer op te ruimen ... Poeh, dan moet je wel een hele goede onderhandelingspositie hebben![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 22:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Spaar jij melismays? Ik zie net dat ik er een in de aanbieding heb.
ik ookquote:Op donderdag 6 april 2006 22:24 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik meld me omdat ik een CD van NJ heb
Ik zou het er niet voor doenquote:Op donderdag 6 april 2006 22:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja daar gaat t een beetje mis geloof ik...
mn kamer is mooi en ik aardig?
maar daar houdt t ook wel mee op
doe ik t toch liever zelfquote:Op donderdag 6 april 2006 22:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
gewoon onder een auto komen, dan doen je ouders alles.
Maar als ze in de aanbieding is, wil ik er natuurlijk wel dubbele zegeltjes bij!quote:
Het is alleen maar voor je bestwil. Webspider past duidelijk muzikaal veel beter bij jequote:
nee he?quote:
Ik heb er wel 2... en nu?quote:
Dealquote:Op donderdag 6 april 2006 22:26 schreef webspider het volgende:
[..]
Maar als ze in de aanbieding is, wil ik er natuurlijk wel dubbele zegeltjes bij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |