ow nee dan was het wel boers of meisjes achtig of weet ik wat er allemaal voorbij komt hier op fok...quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:23 schreef webspider het volgende:
[..]
Niet alles wat leuk is, is meteen kinderachtig![]()
Val mij maar weer aanquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow nee dan was het wel boers of meisjes achtig of weet ik wat er allemaal voorbij komt hier op fok...
krijg sterk t idee dat sommige mensen hier fok gebruiken als excuus om geen leven te hebben
ik wil niemand persoonlijk aanvallen hoor was algemeen, heel fok
Dat zal voor de helft ook wel kloppen ... de andere helft vindt het heerlijk om mensen uit hun tent te lokkenquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow nee dan was het wel boers of meisjes achtig of weet ik wat er allemaal voorbij komt hier op fok...
krijg sterk t idee dat sommige mensen hier fok gebruiken als excuus om geen leven te hebben
ik wil niemand persoonlijk aanvallen hoor was algemeen, heel fok
Pheno! Onze excuusneger!quote:
wat ze irl niet durven, en niet snel genoeg voor zijnquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:26 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat zal voor de helft ook wel kloppen ... de andere helft vindt het heerlijk om mensen uit hun tent te lokken![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:26 schreef webspider het volgende:
[..]
de andere helft vindt het heerlijk om mensen uit hun tent te lokken![]()
Try me!quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wat ze irl niet durven, en niet snel genoeg voor zijn
dus doen ze t op i-net
Excuusneger zonder leven omdat niemand vrienden wilt zijnquote:
Try me!quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dus doen ze t op i-net
NIemand durft mij aan te spreken, misschien zijn ze bang dat ik ze beroofquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wat ze irl niet durvenkunnen, en niet snel genoeg voor zijn
dus doen ze t op i-net
-1 rquote:
Daar heb ik over het algemeen geen last van, tenzij je een kop groter bent dan ik ben, wat met 1.96 niet meevaltquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
NIemand durft mij aan te spreken, misschien zijn ze bang dat ik ze beroof
Je ziet er ook echt angstaanjagend uit ja!quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
NIemand durft mij aan te spreken, misschien zijn ze bang dat ik ze beroof
liefie_ is niet zo dom als sommigen denken:quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:27 schreef liefie_ het volgende:
dus doen ze t op i-net
Als je neger bent maakt lichaamslengte niet uitquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:30 schreef webspider het volgende:
[..]
Daar heb ik over het algemeen geen last van, tenzij je een kop groter bent dan ik ben, wat met 1.96 niet meevalt
Dat was mijn broerquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:30 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je ziet er ook echt angstaanjagend uit ja!
Je mag me wel eens voorstellen aan Arual!quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Excuusneger zonder leven omdat niemand vrienden wilt zijn![]()
De tijd die je overhoudt om te fokken is enorm
Kutracisten
Lengtegenoot!quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:30 schreef webspider het volgende:
[..]
Daar heb ik over het algemeen geen last van, tenzij je een kop groter bent dan ik ben, wat met 1.96 niet meevalt
Je zou eens moeten weten hoe orgineel.quote:
Ah, jij hebt een bochel, weegt 140kg en hebt rottende tanden?quote:
Die wacht nu op ons bed in de <vul_hier_een_band_naam_in> straat. Wordt lastigquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je mag me wel eens voorstellen aan Arual!![]()
Ik ben dan ook geen negerquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je neger bent maakt lichaamslengte niet uit
Pirelliquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:32 schreef Pheno het volgende:
<vul_hier_een_band_naam_in> straat.
Nee, mijn broer is de bastaard van de familiequote:Op vrijdag 7 april 2006 09:32 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ah, jij hebt een bochel, weegt 140kg en hebt rottende tanden?
Je grijpt deze handreiking om wel eens te meeten nou niet echt met beide handen aan he...quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die wacht nu op ons bed in de <vul_hier_een_band_naam_in> straat. Wordt lastig
Waarom lig jij er niet bij danquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die wacht nu op ons bed in de <vul_hier_een_band_naam_in> straat. Wordt lastig
Je gaat niet door voor de koelkastquote:
Omdat het bed er nog niet isquote:
Ik wil geen ingegooide ruiten door de nimweegse fokkersquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je grijpt deze handreiking om wel eens te meeten nou niet echt met beide handen aan he...
Welke band?
Geen Pirelli in elk geval,quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:33 schreef AirwiN het volgende:
Welke band?
Dan kun je het bed toch wel faken ?quote:
Wij faken nietquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:35 schreef webspider het volgende:
[..]
Dan kun je het bed toch wel faken ?![]()
De keukentafel voldoet ook. Dan is het alleen de vraag of die er dan wél is,quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:35 schreef webspider het volgende:
[..]
Dan kun je het bed toch wel faken ?![]()
In principe is het er wel. Alleen moet het nog in elkaar gezet wordenquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
De keukentafel voldoet ook. Dan is het alleen de vraag of die er dan wél is,.
Belspelletjes voldoen dan ookquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:37 schreef liefie_ het volgende:
oeh that's the question op tv...
dan voel ik me altijd best slim
Ik ben dan weer zo dom dat ik het niet kenquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:37 schreef liefie_ het volgende:
oeh that's the question op tv...
dan voel ik me altijd best slim
Tip: Kijk uit met keukentafels van Ikeaquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
De keukentafel voldoet ook. Dan is het alleen de vraag of die er dan wél is,.
Nou ja, misschien voldoet die berg keukentafel-onderdelen dan.quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
In principe is het er wel. Alleen moet het nog in elkaar gezet worden
Daar heb ik geen TV voor nodigquote:
van de eo...quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:39 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik ben dan weer zo dom dat ik het niet ken![]()
ja daar wou ik eigenlijk eerst fok voor gaan gebruiken, maar dat ging niet helemaal doorquote:
Ingegooide ruiten, hint.... Hmmm.....quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil geen ingegooide ruiten door de nimweegse fokkers
hint
Aangezien er maar maximaal 2 helften zijn snap ik 'em niet,quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
van de eo...
quiz met vragen als: waar word de 3e helft van een voetbal wedstrijd meestal gehouden
Het verschil tussen Fok en een TV-spelletje is inderdaad soms ver te zoekenquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja daar wou ik eigenlijk eerst fok voor gaan gebruiken, maar dat ging niet helemaal door![]()
Jij krijgt van mij watervaste stiften voor je verjaardag. Kun je ook hartjes gaan tekenen op je neukertje(s).quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:42 schreef Frezer het volgende:
[..]
Aangezien er maar maximaal 2 helften zijn snap ik 'em niet,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |