quote:Op woensdag 5 april 2006 21:05 schreef TheVulture het volgende:
Nog leuker zou natuurlijk zijn als Andries zijn vriendin verliest aan een van die verleiders
quote:Op woensdag 5 april 2006 21:05 schreef TheVulture het volgende:
Nog leuker zou natuurlijk zijn als Andries zijn vriendin verliest aan een van die verleiders
het is geen ex van hem.... zij is 1 van de verleidsters, die een week van te voren een opdracht kreeg om hem in Brugge te verleiden alquote:Op woensdag 5 april 2006 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind zijn huidige vriendin lekkerder als deze
het kwartje is gevallenquote:Op woensdag 5 april 2006 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is geen ex van hem.... zij is 1 van de verleidsters, die een week van te voren een opdracht kreeg om hem in Brugge te verleiden al
Wle luisteren en goed opletten he
Andriesquote:Op woensdag 5 april 2006 21:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik word zo moe van die Andries... irritante drol
daarom zullen de makers nu al wel hebben laten zien dat ze uiteindelijk voor de bijl is gegaan... de ultieme voorpret voor onsquote:Op woensdag 5 april 2006 21:31 schreef KonnieKipke het volgende:
wat een crybaby die bianca in de teaser voor volgende week..
vond het ook een redelijk saaie aflevering.....quote:Op woensdag 5 april 2006 21:32 schreef MissX het volgende:
ik vond het eigenlijk een beetje tegenvallende aflevering. Ik hoop maandag bij het kampvuur op wat weer meer drama
was ook saai vanavond.....quote:Op woensdag 5 april 2006 21:33 schreef ChRoNiC het volgende:
Gaap, net even stukje gekeken. Vond er niet veel aan moet ik eerlijk zeggen.
niet??? Ik vind het echt beter..... heerlijk 2 keer in de week TI.... maar had wel 1,5 uur mogen durenquote:Op woensdag 5 april 2006 21:35 schreef _Boo_ het volgende:
Ik vind het niet zo'n slimme zet om twee keer per week uit te zenden eigenlijk.
Drama genoeg met Bianca lijkt me..quote:Op woensdag 5 april 2006 21:32 schreef MissX het volgende:
ik vond het eigenlijk een beetje tegenvallende aflevering. Ik hoop maandag bij het kampvuur op wat weer meer drama
quote:Op woensdag 5 april 2006 21:27 schreef Jesssica het volgende:
zoooooooooooooooooooo die ogen van Andries, geiler kon niet![]()
![]()
![]()
TI komt op maandag en woensdag. Op zondag is de herhaling van beide afleveringenquote:Op woensdag 5 april 2006 21:42 schreef De_Warme_bakker het volgende:
het programma wordt toch maandag uitgezonden? Ook woensdag dacht ik te horen, maar is dat dan een herhaling? Maandag werd niet getoond wie die chick was, maar hier op het forum blijkt iedereen et al te weten
Dat denk ik eigenlijk ook! En in het voorstelrondje doen ze zich voor als HET ideale stel, nog steeds verliefd, weten alles van elkaar en delen alles, hoelang zijn ze samen?quote:Op woensdag 5 april 2006 21:33 schreef _Boo_ het volgende:
Ik zet m'n geld nu op Len, ik denk dat hij als eerste een misstap begaat.
2 maar.....quote:Op woensdag 5 april 2006 21:48 schreef Patch het volgende:
Ook geen screencaps hier?
ook niet echt indrukwekkend...quote:
zal ik Krabje nog eens tekenen?quote:Op woensdag 5 april 2006 21:55 schreef Patch het volgende:
ook niet echt indrukwekkend...
Laat maar eens zien of je het nog onder de knie hebt, apprentice...quote:
ik heb er geen zin in om telkens op de spatiebalk te drukken...... en online te zetten.... sorry ben erg lui.quote:
ik?quote:Op woensdag 5 april 2006 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb er geen zin in om telkens op de spatiebalk te drukken...... en online te zetten.... sorry ben erg lui.
Waarom maak je ze zelf niet dan![]()
Het interesseert me werkelijk geen ruk, met name nu je het voor de 2e keer hier vertelt.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:13 schreef tongytongylickylicky het volgende:
NOgmaals mensen de zogenaamde mystery gilr of wat dan ook is een Antiliaanse dame van rond de 20 jaar en ze is lekker.......dat kan ik jullie wel vertellen. Ik heb foto's van haar maar die plaats ik volgende week wel als ze eenmaal in het programma zit. Ze heeft ook een site, voornaam begint met een I.
Vriendin van mij![]()
Welke zogenaamde mystery girl? We hebben er al toch eentje gehad, die uit Brugge?!quote:Op woensdag 5 april 2006 22:13 schreef tongytongylickylicky het volgende:
NOgmaals mensen de zogenaamde mystery gilr of wat dan ook is een Antiliaanse dame van rond de 20 jaar en ze is lekker.......dat kan ik jullie wel vertellen. Ik heb foto's van haar maar die plaats ik volgende week wel als ze eenmaal in het programma zit. Ze heeft ook een site, voornaam begint met een I.
Vriendin van mij![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 22:37 schreef ruby het volgende:
[..]
Realiseer wel dat ze ook in dit topic besproken kan worden he.![]()
Die muts schijnt eerder vreemd te zijn gegaan. En nu wil ze 'bewijzen' dat ze ook trouw kan zijn. Ze wil het iets té graag denk ik. Eerst wordt ze een emotioneel wrak (zoals je al zag bij dat beeld van het 1e kampvuur), maar het zal me niets verbazen als zij op een gegeven moment (na voor de 2e-3e keer confronterende beelden te hebben gezien) het roer omgooit en ook los gaat.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:49 schreef ruby het volgende:
En Bianca is erg spastisch bezig. Als je je zelf zo overdreven remt, dan zal je totaal geen plezier hebben op zo'n eiland.
Dat is die ene met de grafstem toch? Net als Olivia van vorig jaar?quote:Op woensdag 5 april 2006 22:59 schreef Andiyan het volgende:
En ik moet steeds lachen om die stem van Mieke.![]()
Misschien hadden ze weer wat suggestieve beelden getoond waardoor die Bjorn dacht dat ze weer aan de haal was gegaan met een vent. Zo is TI ook nog wel; mensen op het verkeerde spoor brengen.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Bianca is al ontmaskerd als je die "flash" uit de toekomst ziet waarop haar vriend pislink wegbeent... zal wel bewust zo door de makers in elkaar zijn gezet omdat ze nu de moeder Maria uit aan het hangen is... stille wateren hebben diepe gronden
Ja klopt. Die flashes uit de toekomst vind ik wel wat hebben, die mogen wat mij betreft blijven. Laat me helemaal aan de buis gekluisterd zitten van wat die Bianca nou allemaal voor rare dingen gaat uithalen.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Bianca is al ontmaskerd als je die "flash" uit de toekomst ziet waarop haar vriend pislink wegbeent... zal wel bewust zo door de makers in elkaar zijn gezet omdat ze nu de moeder Maria uit aan het hangen is... stille wateren hebben diepe gronden
Ja, die ja. Die op Len geilt. Olivia was trouwens nóg erger.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:08 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat is die ene met de grafstem toch? Net als Olivia van vorig jaar?
Nee. Nou, ik in ieder geval niet.quote:Op zich best een mooi meisje. Maar pfff, zo'n afknapper dat geluid. Of vinden mannen dat sexy?![]()
ja hierquote:Op donderdag 6 april 2006 08:45 schreef Ferdi81 het volgende:
tvp..... geweldig dit, is er al een fanclub ??
kan ook zijn dat ze met het programma wil stoppen en dat hij daarom kwaad is... "je houdt het nog geen 10 dagen vol". zou die vriend van dr wel heeel jammer vinden denk ik namelijk die gaat zeker weten met dat blonde grietjequote:Op woensdag 5 april 2006 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Zo denk ik er ook over.. maar het kan met TI nog alle kanten op.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:45 schreef Mr.Luigi het volgende:
kan ook zijn dat ze met het programma wil stoppen en dat hij daarom kwaad is... "je houdt het nog geen 10 dagen vol". zou die vriend van dr wel heeel jammer vinden denk ik namelijk die gaat zeker weten met dat blonde grietje
is dat die huilie bianca?quote:Op donderdag 6 april 2006 16:45 schreef Copycat het volgende:
LOL.
Net heeft 3FM gebeld met de massagesalon waar Bianca werkt om haar te boeken.
"Nee, die is er volgende week weer. Die heeft namelijk allerlei persconferenties omdat ze aan TI heeft meegedaan."![]()
Ja.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:43 schreef charmed_angel het volgende:
is dat die huilie bianca?
jahquote:Op donderdag 6 april 2006 18:44 schreef BVO het volgende:
Worden zondag beide afleveringen nou herhaald?
ik vind het wel meevallen.....quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:26 schreef Scope het volgende:
Andries profileert zich trouwens ook weer als een superarrogante drol van 'kijk mij, ik heb Kelly geneukt in het BB-huis!'....
ik ook wel .... hij doet toch ook wel redelijk normaal ?quote:
Voor zover ik me kan herinneren heeft hij Kelly niet `gepaald` ze hebben gezoend en zo en toen vertelde Kelly haar `geheim` dus meer is er niet gebeurd.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:29 schreef SEMTEX het volgende:
Ik herinnerde me gisteren pas, toen ik Kelly voorbij zag komen in een webcamsex-commercial, dat Andries die druif was die haar gepaald had
Snie! Ze hebben onder de dekens zitten vozen! Dat kan ik me nog wel herinneren.quote:Op zondag 9 april 2006 03:02 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Voor zover ik me kan herinneren heeft hij Kelly niet `gepaald` ze hebben gezoend en zo en toen vertelde Kelly haar `geheim` dus meer is er niet gebeurd.
Matig.quote:Op zondag 9 april 2006 14:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Zoals ik al verkondigde hierbij de nieuwste verleidster: Ivora
[afbeelding]
hehe net als Sven vorig jaar, was al vreemdgegaan met twee vrouwen en nadat Sally een week later een keer lief deed tegen een verleider gaf hij haar de schuld waarom hij (weer) vreemd gingquote:Op maandag 10 april 2006 12:58 schreef hannekethemaster het volgende:
ja die kampvuur ceremonie is altijd zo'n hypocriet gedoe. Men is altijd al boos bij 1 verkeerd aaitje over een been, terwijl ze zelf finaal de mist in gaan...
Afleveringen worden herhaald van temptation islandquote:Op maandag 10 april 2006 20:35 schreef Cairon het volgende:
Ik baal ervan dat ze het op maandag samen laten vallen met Expeditie Robinson.
quote:Op maandag 10 april 2006 21:17 schreef tessie het volgende:
Zow wat kwamen die vrijgezelle dames bitchy over!! Geweldig!!![]()
![]()
Gelukkig maar, zo hebben wij weer wat entertainment.quote:Op maandag 10 april 2006 21:37 schreef Cairon het volgende:
Temptation Island… ook dit jaar zijn er weer genoeg sukkels en labiele stoeptegels gevonden om het circus mee te vullen.
quote:Op maandag 10 april 2006 21:37 schreef Cairon het volgende:
Derde aflevering en terwijl we al lang en breed weten dat Bianca een labiel figuur is met een gezicht waar alleen een moeder echt van houden is, <knip>
quote:Op maandag 10 april 2006 22:31 schreef Cairon het volgende:
Kookai had een vriendje genaamd Youri.
<knip>
gecondoleerdquote:Op maandag 10 april 2006 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
ik kijk ze zondag.... heb vanaf 18:15 uur in het ziekenhuis gezetenMijn tante
43 jaar
![]()
Ik vond het nogal nep..quote:Op maandag 10 april 2006 21:17 schreef tessie het volgende:
Zow wat kwamen die vrijgezelle dames bitchy over!! Geweldig!!![]()
![]()
Dank u voor deze duidelijke en zeer vermakelijke samenvatting!quote:Op maandag 10 april 2006 21:37 schreef Cairon het volgende:
[...]
Maar ze heeft hem helemaal in der hand en zodra afgelopen is laat ze hem keihard vallen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:13 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Die Björn heeft wel smaak... dat meisje waar hij nu mee flirt is stukken knapper en aardiger dan Bianca.
Volgens Boe's neuklijstje heel erg moeilijkquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:41 schreef MrBean het volgende:
Kan iemand mij dit programma uitleggen? Het is er nou al jaren op, maar ik snap het nog steeds niet.
Ik bedoel: hoe moeilijk is het om je piemel binnen boord te houden bij mensen die je nog nooit eerder hebt gezien?
Aan het verloop van het programma door de jaren heen te zien: heel moeilijk.quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:41 schreef MrBean het volgende:
Ik bedoel: hoe moeilijk is het om je piemel binnen boord te houden bij mensen die je nog nooit eerder hebt gezien?
Ja, maar dat moet dan toch wel geensceneerd zijn.quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aan het verloop van het programma door de jaren heen te zien: heel moeilijk.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:13 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Die Björn heeft wel smaak... dat meisje waar hij nu mee flirt is stukken knapper en aardiger dan Bianca.
In zekere zin is dat ook. Die verleiders (m/v) kijken in het normale leven waarschijnlijk niet om naar de kandidaten. En nu glijden ze allemaal over de kandidaten heen...quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:03 schreef MrBean het volgende:
Ja, maar dat moet dan toch wel geensceneerd zijn.
Maar de mensen in dit topic vinden het dan wel leuk om het nog te kijken? Alles alles toch genept is.quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
In zekere zin is dat ook. Die verleiders (m/v) kijken in het normale leven waarschijnlijk niet om naar de kandidaten. En nu glijden ze allemaal over de kandidaten heen...
Het is niet genept op de wijze als jij denkt, tenminste niet dat ik weet of vermoed. Het neppe zit hem in het feit dat in het normale leven de verleiders de kandidaten waarschijnlijk geen blik waardig gunnen en nu maar één doel hebben: verleiden.quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:06 schreef MrBean het volgende:
Maar de mensen in dit topic vinden het dan wel leuk om het nog te kijken? Alles alles toch genept is.
inderdaad, je krijgt gewoon ineens heel veel aandacht, heel veel genegendheid. Mijn vlees is wat dat betreft ook vrij zwakquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:05 schreef Copycat het volgende:
In zekere zin is dat ook. Die verleiders (m/v) kijken in het normale leven waarschijnlijk niet om naar de kandidaten. En nu glijden ze allemaal over de kandidaten heen...
Maar ... die kandidaten weten dat toch?quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is niet genept op de wijze als jij denkt, tenminste niet dat ik weet of vermoed. Het neppe zit hem in het feit dat in het normale leven de verleiders de kandidaten waarschijnlijk geen blik waardig gunnen en nu maar één doel hebben: verleiden.
Nou, dan vind ik jou maar een rare.quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:12 schreef Herald het volgende:
[..]
inderdaad, je krijgt gewoon ineens heel veel aandacht, heel veel genegendheid. Mijn vlees is wat dat betreft ook vrij zwak![]()
Het vlees is zwak... Zeker in een tropische omgeving met alleen maar mannen en vrouwen die zich continu voor je voeten werpen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:14 schreef MrBean het volgende:
Maar ... die kandidaten weten dat toch?
Waarom trappen ze er dan in? En waarom doen er geen hele saaie suffe mensen mee aan dit programma met een heel laag libido? Die hadden dik gewonnen.
Een gemiddelde 90-jarige oma is knapper dan Bianca, dus dat zegt niet zoveelquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:13 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Het is toch geen wedstrijd, er is niks te winnen...quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:14 schreef MrBean het volgende:
Maar ... die kandidaten weten dat toch?
Waarom trappen ze er dan in? En waarom doen er geen hele saaie suffe mensen mee aan dit programma met een heel laag libido? Die hadden dik gewonnen.
Dat mag.quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:33 schreef MrBean het volgende:
Dat geloof ik niet.
subforum 76 en het fotoboek zijn je onbekend?quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:33 schreef MrBean het volgende:
Dat geloof ik niet.
TI is het bewijs...quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:33 schreef MrBean het volgende:
Dat geloof ik niet.
twee weken gratis met je string op het strand liggen is niet genoeg beloning?quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:41 schreef tessie het volgende:
Kan je eigenlijk wat winnen? Krijgen die singels geld ofzow als ze een van de kandidaten kunnen verleiden?
Nee, hij springt liever in het zand of in het water.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:34 schreef _Boo_ het volgende:
Maar als hij inderdaad nooit met haar hand in hand wil lopen dan is het ook wel een trieste lamzak
quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:58 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Nee, hij springt liever in het zand of in het water.![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:19 schreef Dominique00 het volgende:
Ja volgens mij was dat die blonde verleidser van 19 jaar. Dat is ook zijn temptation volgens mij.
Ze heeft niet eens een drakenkop, ze heeft alleen een heel erg lege, holle blik.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:19 schreef matthijst het volgende:
Denk wel dat ze bonus krijgen per "actie" die ze maken...
Bedoel: waarom doen die gasten anders zo'n moeite voor dat gedrocht Bianca, als je ook gewoon de hele dag kunnen zuipen en chillen op dat eiland, zonder masochistisch bezig te zijn met die drakenkop van d'r.....
Hmz, raar dat ze zoveel moeite doen dan.. je zou denken dat ze dan idd gewoon lekker gaan feesten enzow ipv zoveel aandacht besteden aan die deelnemers.....quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:25 schreef KonnieKipke het volgende:
Een ex-collega van me heeft ooit als mannelijke verleider meegedaan aan het 1e seizoen. Ze krijgen geloof ik wel een vergoeding, maar echte topsalarissen zijn het niet.
quote:Op maandag 10 april 2006 21:37 schreef Cairon het volgende:
Derde aflevering en terwijl we al lang en breed weten dat Bianca een labiel figuur is met een gezicht waar alleen een moeder echt van houden is, zijn we vandaag te weten gekomen dat de vrijgezellige Yves ook niet een van de meest normale figuren is, misschien is de proteïne -shake hem naar het hoofd gestegen, het is altijd een raadsel bij Temptation Island wat voor vlees je in de kuip hebt.
Is het neurotisch, paranoïde, schizofreen, manisch depressief, heeft het misschien borderline, ADHD, dyslexie, een ingegroeide teennagel, of moeten we toch weer vaststellen dat we met een kasthomo te maken hebben? Zoveel stoornissen, zo weinig tijd, maar dat Yves een verloren zaak is, dat is na drie afleveringen alweer overduidelijk.
Ondertussen gaat Len op stap met Rebecca Loos.
Het verschil tussen Len en Andries is vrij simpel. Len wil maar wat graag op televisie komen en laten zien hoe kansloos hij wel niet is, hij heeft geen pretenties, hij is gewoon aandachtsgeil.
Andries heeft zijn vijftien minuten van roem geproefd en wil die vijftien magere minuutjes verlengen met een zielige vijf. De manier waarop hij zijn geregisseerde bagger voor de camera spuwt is triest om te zien, maar zo inhoudsloos en onzinnig dat je Andries gewoon heel braaf weg kunt denken uit het hele programma en dan nog niets mist.
Len is in zijn nopjes omdat hij met Rebecca op date mag, en hij mag haar zelfs aanraken, wat een pret. Het scharminkel denkt dat Rebecca hem echt wil. Ongelofelijk ze blijven telkens weer in de waan dat de ingehuurde hulp echt nog iets van gevoelens koestert of oprechte interesse heeft in de verloren zieltjes.
Len voelt zich de man, een figuur als Len zit er ieder jaar weer in. De traditie begon met ons aller Jan, de slungelige Belg die van een goede week sprak als hij met een stok van drie meter geslagen werd, maar op het eiland dacht dat hij de meester pooier van het stel was. Len zet die traditie voort, eigenlijk een akelige paria die het alleen geregeld kan krijgen met dronken hockeymeisjes.
Bianca laat nog eens zien dat ze echt ver weg is, dat de redding misschien al lang te laat is. Dat meisje leeft in een wereld waar wij als normale mensen niet kunnen komen. Het is een angstaanjagend oord waar het weer om kan slaan in een oogwenk en waar het pillen regent. Rode pillen, blauwe pillen, de arme Bianca weet nog steeds niet welke pil haar kan redden van de ondergang.
Kevin, de lelijkste man, gaat met Evey, de lelijkste vrouw, en met lelijk bedoel ik ook echt lelijk, met haar rare alien-hoofd. Niet alleen een raar hoofd heeft de feeks, maar ze heeft nog meer gebreken, namelijk een raar gepruttel dat uit haar angstaanjagend misvormde smoeltje komt, het geluid is moeilijk te ontcijferen, en het is dat er ondertiteling staat, want anders had ik de hoop op een herkenbaar woord al lang opgegeven. Meisje doe eens wild, doe eens gek, articuleer eens.
Overigens wat ik zei over Yves… blijkbaar is hij niet de enige man zonder ballen. Huilen bij het zwembad… ik dacht dat we dat truucje voor de dames hadden gereserveerd, blijkbaar niet dus.
Hoe vaak heb ik die flash-forward nu al gezien?
Aaah de hoeren gaan de confrontatie aan, het is een slecht geregisseerde scène, en we weten nu officieel dat die vrijgezelle hompen vlees zich nog niet uit een natte papieren zak kunnen acteren.
Voor de rest… miauw!
Eindelijk het kampvuur, laat de tranen maar vloeien! Belofte maakt schuld Veronica…
De eerste overleeft de vuurdoop. Jammer.
De tweede slikt moedig, maar overleeft het. Jammer.
De derde lijkt niet zo zeker te zijn van haar zaak, maar overleeft het. Jammer.
Tijd voor Bianca…
Wacht… is dat alles? Is ons labiele lelijke eendje flipt van het beeld dat haar vriendje het handje van een meisje vasthoudt?
Coke-ai, ik geloof dat we dan eindelijk een grietje hebben gevonden dat nog stompzinniger en zwakbegaafder is dan jij. Het was moeilijk, het kostte ons een seizoen, maar we hebben eindelijk iemand gevonden die nog erger is dan jij.
Bianca gaat voor de hoofdprijs, lang leve de medicatie!
Opmerkelijk genoeg is er dit jaar nog iets van reden en gezond verstand aanwezig op dat subtropisch zwemparadijs. De anderen wijzen het zwakbegaafde hondenkopje er toch eens subtiel op dat ze zich aanstelt.
Oh en kijk, Bjorn is hetero want zijn ultieme fantasie is om twee meisjes achter een doek te zien dansen… hoe opwindend.
Vriend van de hongerige kindjes in Biafra, trekt alvast zijn plannen.
Kijk, kijk, kijk, mijn vriendin doet dit dus mag ik dat ook doen, en dan nog iets verder.
Oh Len, je bent echt onze lange iele ridder op de vernachelde drachtige knol uit het voormalige Oostblok… jij zal je vriendin wel eens laten zien hoe volwassen jij bent.
Temptation Island… ook dit jaar zijn er weer genoeg sukkels en labiele stoeptegels gevonden om het circus mee te vullen
al weken geleden trouwensquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:50 schreef Z.v.C het volgende:
De eerste is ontmaskerd. De labiele Bianca blijkt in het dagelijkse leven gewoon voor een escortbureau te werken.![]()
Bianca de escortgirl
ach, er stonden toch een paar foto's in je link die ik nog niet gezien hadquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:26 schreef Z.v.C het volgende:
Denk ik ook een keer iets nieuws te hebben. Whatever
Ik had er nog geen kwartje voor overquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:50 schreef Z.v.C het volgende:
De eerste is ontmaskerd. De labiele Bianca blijkt in het dagelijkse leven gewoon voor een escortbureau te werken.![]()
Bianca de escortgirl
is niet waar. je krijgt helemaal niets als je een 'actie' maakt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:19 schreef matthijst het volgende:
Denk wel dat ze bonus krijgen per "actie" die ze maken...
Bedoel: waarom doen die gasten anders zo'n moeite voor dat gedrocht Bianca, als je ook gewoon de hele dag kunnen zuipen en chillen op dat eiland, zonder masochistisch bezig te zijn met die drakenkop van d'r.....
Pagina Prive, De Telegraaf.quote:Worden we genept?
Alles voor de kijkcijfers. En dat geldt niet alleen voor Talpa. Op Veronica worden we momenteel gek gemaakt met ’Temptation Island’, de show waarbij verliefde stelletjes op een Thais eiland van elkaar worden gescheiden om vervolgens zestien dagen lang te worden blootgesteld aan de onweerstaanbaarste verleidingen. Om hun liefde voor elkaar te testen!
Voor de vier mannen zijn er dit keer zestien schaars geklede rondborstige types om van te genieten en is er tevens de zeer welwillende Rebecca Loos. U kent haar nog van haar escapades met David Beckham. Voor de vier vrouwen zijn superhunks ingevlogen. So far, so good, denk ik dan. Die mensen kiezen er toch zelf voor aan zoiets mee te doen? Ik heb geen medelijden en al zappend blijf ik zelfs af en toe hangen om te zien hoe de passionele netten zich sluiten. Weer een relatie minder…
Maar nu de geruchten in Hilversum. Het hele ’Temptation Island’ zou zijn gescript. Niet alleen de verleiders, maar zelfs de vier stelletjes zouden zijn geëngageerd. Iedereen is gewoon in dienst genomen en wordt geregisseerd. Er is dus weinig spontaan aan het (over)spel. De jonge acteurs die de stelletjes spelen horen simpelweg van tevoren hoe ze moeten reageren. Elke huilbui wordt geoefend, elke zwembadverleiding geregisseerd. Is dat waar? Ik weet het niet. Maar dat er iets loos is, geloof ik wel. Want er zijn bijvoorbeeld stelletjes die van spanning hun beroep maken. Neem nou de Belgische Bianca. Zij zou innig verliefd zijn op Björn en in ’Temptation’ zijn trouw willen beproeven. Bianca is echter geen onschuldige studente of nagelstyliste. Zij blijkt werkzaam als erotisch masseuse, die als specialiteit masseert met haar borsten. Björn chauffeert escortdames. Toeval?
Op de redactie kregen we ook een tip over kandidaat Andries, die eerder al in ’Big Brother’ zat. Zijn relatie met Liesbeth zou van de zomer al uit zijn gegaan. Andries zelf vertelde ons vrolijk dat hij door een castingbureau is benaderd met de vraag of hij mee wilde doen aan ’TI’. „Iedereen die uit ’Big Brother’ komt wordt aangeraden zich in te schrijven.” Voor als een andere real-life soap behoefte heeft aan mensen? Het lijkt erop of er een nieuw soort acteur is ontstaan. De reallife soap-acteur die net doet of hij een gewoon mens is… Tja!
quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:33 schreef MrBean het volgende:
Dat geloof ik niet.
-Sommigen vinden ze waarschijnlijk echt leuk.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:40 schreef tessie het volgende:
Hmz, raar dat ze zoveel moeite doen dan.. je zou denken dat ze dan idd gewoon lekker gaan feesten enzow ipv zoveel aandacht besteden aan die deelnemers.....
quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
de aflevering van gisteren bij jullie is nu net op onze tv hier te zien:
die Rebecca Loos zeg : "Ik had Len moeten kozen"
dat mens ziet er niet alleen dommer uit dan de gemiddelde Breezahslet , ze is het nog ook blijkbaar ...
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:00 schreef TheVulture het volgende:
Goed zo gozer, zeg die labiele kut maar eens de waarheid...
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Gaby, dat is toch die vieze hoer die toen met aidsvlek Sven ging?
Rowena, ook al zo'n smerige greppelslet. Die hoeren zijn gewoon gemaakt om daar flink de slet te spelen.
Wat zei die?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:12 schreef TheVulture het volgende:
Kevin my manexactely my thoughts: opzouten met die hoeren
dat ie niet van die aandachtsgeile hoeren houdt zoals de dames die zojuist TI zijn binnengewandeld...quote:
Programma is nu niet echt serieus meer te nemen.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:30 schreef TheVulture het volgende:
Niet te geloven die Rowena![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
te erg gewoon
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:31 schreef P0rt0 het volgende:
gore kankerslet
Keihard een bambostok anaal inbrengen! Dat zal der leren.
"Ze heeft van die prachtige ogen".. ze vraagt om zaad ja
Ja, dat vond ik ook wel mooi. Die koppen spraken boekdelen.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:42 schreef Herald het volgende:
Haha die Liesbeth en Mieke eerst heel arrogant de vriendinnen afzeiken en nu zelf beteuterd kijken omdat hun heertje ineens een ander grietje hebben gevonden.
Wie is Bob? Heeft m'n geheugen me nu al weer in de steek gelaten?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:35 schreef Cairon het volgende:
Wat betreft de nieuwe heren, ze hebben de professionele eikel Bob weer opgeroepen om te fungeren als achtergrond vulling. Bob kennen we van een voorgaande editie van Temptation Island, maar dit groots Licht heeft zich ook eens op MTV’s Dismissed vertoont, een dating-show, waarbij leeghoofdige modellen hun gesprekken van een kaartje oplezen. Standaard modellenbureau. Niet knap genoeg om echt werk te vinden, dus hij eindigt op trieste programma’s zoals dit.
Eens. De nepheid straalt er vanaf. Vroeger werden er mensen verleid en deden er koppels mee die serieus overkwamen, nu komen ze er alleen om zaadhoertjes te neuken...quote:Op woensdag 12 april 2006 23:31 schreef DuchessX het volgende:
Ik vind het programma steeds triester en cheaper worden. Typisch Veronica.
quote:Op woensdag 12 april 2006 23:31 schreef DuchessX het volgende:
Ik vind het programma steeds triester en cheaper worden. Typisch Veronica.
quote:Op donderdag 13 april 2006 09:00 schreef Ferdi81 het volgende:
ik heb het ff gemist maar wat heeft Rowena gedaan dat iedereen haar zo afzeikt ?
Bob deed mee in deel 3. Vind het ook knap dat Cairon dat nog wist, want hij heeft 1 aflevering meegedaan en is er als 1e uitgestemdquote:Op donderdag 13 april 2006 01:20 schreef VrAnqZ het volgende:
Bob is toch niet van een eerdere editie TI? Hij is van Veronica's Lekkerste, en ooit een keer een fout optreden gehad in Nachtsuite... zoiets.
Rowena gedroeg zich als de ideale vrouw op een Fok!meetquote:Op donderdag 13 april 2006 09:00 schreef Ferdi81 het volgende:
ik heb het ff gemist maar wat heeft Rowena gedaan dat iedereen haar zo afzeikt ?
Ik heb een talent, een gave voor dit soort nutteloze informatie.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:14 schreef ramgni het volgende:
Bob deed mee in deel 3. Vind het ook knap dat Cairon dat nog wist, want hij heeft 1 aflevering meegedaan en is er als 1e uitgestemd
TI 4 zelfs. was vorig seizoen toch? of was dat een herhalingquote:Op donderdag 13 april 2006 10:46 schreef hannekethemaster het volgende:
was het TI 2 ofzo?
Gelukkig voor ons!quote:Op donderdag 13 april 2006 10:47 schreef Cairon het volgende:
Ik heb een talent, een gave voor dit soort nutteloze informatie.
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:10 schreef The6thgate het volgende:
[..]
TI 4 zelfs. was vorig seizoen toch? of was dat een herhaling
Ik zou dat geen gave noemen...quote:Op donderdag 13 april 2006 10:47 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik heb een talent, een gave voor dit soort nutteloze informatie.
Nou ja dat zei ze niet echt....quote:Op woensdag 12 april 2006 21:35 schreef P0rt0 het volgende:
"Verliefd op Andries? Nee" zei Liesbeth.
W00t! Andries kan eindelijk een waar neukfestijn houden
Die Rowena vind ik eigenlijk helemaal niet zo lekkerquote:Op donderdag 13 april 2006 16:57 schreef amaranta het volgende:
Ow en Rowena valt op namen die met iets met EN hebben. Vorig jaar Kenny, dit jaar Lenny....
gezellige slet dat het is...
ALs mijn vriend zich liet ombenen door zo'n slet....was het echt meteen uit..... Dat sta je toch niet toe!
Maarja, ik zou ook niet meedoen....
die 2 hebben niet eens een relatie.. zij is een hoer en hij schijnt haar chauffeur te zijnquote:Ik hoop zo dat Bianca vreemdgaat he, ze is echt niet zo maagdelijk als ze zich voordoet. En ze is nog lelijk ook.
Heb het gisteren gekeken. Met plaatsvervangend schaamrood op mijn kaken. Vooral Rowena laat zich weer van haar goedkoopste kant zien.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:55 schreef Insomaniac het volgende:
Voorts zijn Gaby en Rowena te walgelijk voor woorden, sowieso zijn al die "nieuwe" vrijgezelle vrouwen dat. Wat dat betreft ben ik het eens met Kevin, dit heeft niks met verleiding te maken. En sinds wanneer ben je een goede verleidster als je jezelf op een presentatieblaadje aanbiedt aan elke willekeurige man?
Ik ookquote:Ik geniet met volle teugen, fake of niet..
Ze liet Andries gewoon haar kut masseren! Terwijl ze daarvoor Len aan het berijden was! Himmel, hoe makkelijk bén je dan?! Verleidster mn reet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb het gisteren gekeken. Met plaatsvervangend schaamrood op mijn kaken. Vooral Rowena laat zich weer van haar goedkoopste kant zien.
Bij de ontmoetingen tussen de vrijgezellen en de partners bleek wel dat het echt was. Ik werd er zelf ongemakkelijk van toen ik Cheyenne en Bianca zag staan bibberen. Ik moet er niet aan denken om tegenover een stel vuige wijven gezet te worden die mij even gaan vertellen wat ze met m'n vent hebben gedaan en gaan doen. *ril*quote:
Ik ook.
Denk ook niet dat het echt fake is. Het is doodnormaal dat dit soort programma's gebruik maken van castingbureaus om aan kandidaten te komen. Bij castingbureaus is de kans tenslotte vele malen groter camerageile mensen te vinden.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:22 schreef inasras het volgende:
Ik kan me die Tim niet meer herinneren.. Maar Katrien en Ralph wel.. Wie zaten er nog meer in dat jaar?
Ik ook niet! Maar het verbaast me niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:44 schreef Fiorenza het volgende:
Wikipedia zegt over TI2: Versierder Ralph, die Katrien het hoofd op hol bracht, kreeg later een relatie met Gordon...dat wist ik niet..
Die knakker ben ik een keer tegengekomen. Hij verklaarde zelf dat het een publiciteitsstunt was. Hij was op een feestje en Gordon ook, Gordon kwam net uit een relatie en vroeg hem of hij even met hem op de foto wou gaan staan.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ook niet! Maar het verbaast me niet..
Dat was toch die gast van "no kissing no fucking" ?quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:32 schreef inasras het volgende:
Ik kan me wel herinneren dat Cindy en James naar huis gingen maar de gezichten allemaal niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |