abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36898922
Andries. In BB was het al een kneusje, nu wordt hij gedumpt door Resletta Loos.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36899045
Echt die Bianca heeft zo een paardenhoofd, daar wil je toch geen erotische massage van
pi_36899338
Chayenne is wel een leuke chick.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36899534
Bianca heeft alles in zich om een man nooit meer een erectie te laten krijgen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_36899565
arme gast die met haar op date moet
pi_36899639
Wat stelt dat wijf zich aan zeg. Wel cool dat die gast gewoon z'n eigen gang gaat en d'r links laat liggen. Dat kon die hoer niet echt waarderen.
pi_36899699
Wel leuk dat ze de oesters als romantisch uitleggen. ik zou meer denken "Je hebt al één zure mossel, nu heb je er twee"
pi_36899709
Ik zal wel nooit echt van iemand gehouden hebben. Maar ik kan me dus echt niet voorstellen dat je na 3 dagen iemand al zo mist en gaat zitten janken en niet kan genieten van andere dingen. Zitten die mensen in het normale leven aan elkaar vast geplakt ofzo.
pi_36899728
Dat hoofd van die Rosanna.
pi_36899754
Een naakte Andries
pi_36899782
Goed zo gozer, zeg die labiele kut maar eens de waarheid...
pi_36899786
van een naakte Andries word je inderdaad niet blij
pi_36899817
quote:
Op woensdag 12 april 2006 21:00 schreef TheVulture het volgende:
Goed zo gozer, zeg die labiele kut maar eens de waarheid...

Labiel teefje inderdaad. Die zit er elke editie wel eentje bij.
pi_36899946
Aha, daar is Gaby de hoer

en Rowena de hoer
pi_36900011
Van de mannen zie ik Len wel als eerste voor de bijl gaan
pi_36900044
Gaby, dat is toch die vieze hoer die toen met aidsvlek Sven ging?

Rowena, ook al zo'n smerige greppelslet. Die hoeren zijn gewoon gemaakt om daar flink de slet te spelen.
pi_36900059
quote:
Op woensdag 12 april 2006 21:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Gaby, dat is toch die vieze hoer die toen met aidsvlek Sven ging?

Rowena, ook al zo'n smerige greppelslet. Die hoeren zijn gewoon gemaakt om daar flink de slet te spelen.
pi_36900158
haat en nijd 16 vrouwen op 1 eiland
pi_36900180
Rowena schreeuwt het woord HOER uit al haar porieën
pi_36900274
Kevin my man exactely my thoughts: opzouten met die hoeren
pi_36900330
Wat een ongelofelijke hoeren zeg, dat je je als vrouw zo verlaagt voor een tv-show
pi_36900334
Andries heett er om gevraagd
pi_36900377
Tim
pi_36900388
quote:
Op woensdag 12 april 2006 21:12 schreef TheVulture het volgende:
Kevin my man exactely my thoughts: opzouten met die hoeren
Wat zei die?
pi_36900474
Die andries . "Dit is geen verleiding hoor".. *pats**boem* 7 geile nueckrambo-vrouwkes komen binnenvallen

Btw, wat een geile situatie daarin het zwembad; lesbo-tafarelen

Neen, temptation Island is niks voor mij, want die meiden doen juist alleen de dingen dat je partner niet doet. (geile lesbo-nueckseks )

--update--

Wat is die kevin een kontpiraat zeg
Partypooper, ga lekker dammen oid.
Alle mine.nu-domeinen werken weer o/
pi_36900669
Kevin.
Zou Cheyenne...? We'll see.

Tim, niks bijz.
pi_36900814
quote:
Op woensdag 12 april 2006 21:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Wat zei die?
dat ie niet van die aandachtsgeile hoeren houdt zoals de dames die zojuist TI zijn binnengewandeld...
pi_36900844
Len voelt zich echt overal goed bij
pi_36900937
Die "vriendin" van hem die nu zo loopt te zeuren spoort ook niet. Je bent daar niet om vrienden te zoeken. Je bent daar om de hoer te spelen, trut.
pi_36900962
Dat je als man zo kortzichtig bent om in dat geslettebak van die Rowena te trappen ongeloveloos
pi_36901037
die Edwin is ook een sukkeltje zeg
pi_36901057
Snap ik ook niet. Ga dan een keer naar een bordeel, dat is minder smerig.
pi_36901084
"Rowena is een vrolijk kind"

Nee Len, dat noem je nou een slet, aangenaam
pi_36901154

Rowena hopt alweer naar Andries. Die twee passen wel bij elkaar.
pi_36901157
Niet te geloven die Rowena

te erg gewoon

schaamteloos
pi_36901178
Rowena kan alleen maar met d'r benen wijd, die gore kankerslet.
pi_36901193
quote:
Op woensdag 12 april 2006 21:30 schreef TheVulture het volgende:
Niet te geloven die Rowena

te erg gewoon
Programma is nu niet echt serieus meer te nemen.
pi_36901200
Rowena is gewoon een hoer
pi_36901235
gore kankerslet

Keihard een bambostok anaal inbrengen! Dat zal der leren.

"Ze heeft van die prachtige ogen".. ze vraagt om zaad ja
pi_36901370
Die Gaby is ook geen haar beter trouwens

Zo'n Rowena en Gaby, daar trapt toch geen vent in de normale maatschappij meer in zou je zeggen. Maar als ik dan die kneuzen van een Andries en Len zie dan zijn er overal kerels voor te vinden
pi_36901441
Andries wordt gedumpt komende keer
pi_36901451
quote:
Op woensdag 12 april 2006 21:31 schreef P0rt0 het volgende:
gore kankerslet

Keihard een bambostok anaal inbrengen! Dat zal der leren.

"Ze heeft van die prachtige ogen".. ze vraagt om zaad ja
  woensdag 12 april 2006 @ 21:35:37 #243
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_36901462
Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Hoe vaak zal Bianca vandaag van stemming veranderen?

Waarom krijg ik zo het idee dat de productie heel veel moeite aan het doen is om de heren een beetje inhoud en sympathie mee te geven. De voice-over vertelt ons net iets te vaak dat de heren het een stuk moeilijker hebben dan ze in de eerste instantie hadden verwacht. Alsof we echt iets van medelijden met ze moeten hebben,

Bianca komt erachter dat ze zich aanstelt, Bianca geschokt, de rest van de wereld vrij onverschillig.

Een fris klinkende dame heeft interesse in het vervullen van een fantasie... ze klinkt zo fris als iemand van 80 met slechts 1 long en een vastberaden rookverslaving.

Bianca laat zich moed in praten door de vrijgezelle heren... ze zal ongetwijfeld geloven wat die opgepompte anabolen bundels haar te vertellen hebben, niet zo verwonderlijk, volgens mij gelooft Bianca vrijwel alles, ongeacht wie het haar zegt, dat kind kan ongetwijfeld indrukwekkende gesprekken voeren met een lamp, of een plastic Mickey Mouse figuurtje, en alle stemmen in haar hoofd.

Ik krimp ineen iedere keer als Bianca lacht, het gezicht dat ze er telkens bij trekt is angstaanjagend pijnlijk, alsof er iets gruwelijk mis is gegaan. Ze lijkt een beetje zwakbegaafd, wat op zich niet verwonderlijk is, het arme wicht heeft niet bepaald een beeld neergezet van elitaire jongedame die een zekere interesse heeft in haar academische prestaties en met een vastberaden blik op haar levensdoelen afstapt. Helaas, Bianca, die tijdens haar formatieve jaren waarschijnlijk meer dan eens van een trap is gevallen, is waarschijnlijk nog te langzaam van begrip om te weten hoeven tien keer acht is, ze zal in snikken uitbarsten, om vervolgens met een kinderlijk gemak haar gezichtje te vertrekken in dat van een goedmoedig doch lelijk mongooltje...

Getver, een shirtloze Len, daar gaat mijn eetlust... daar gaat mijn levenslust.

Dates van de dames. Hoe boeiend, wanneer leren de verleiders het eens, dat macho gedrag niet veel uithaalt in dit programma. Ieder jaar weer denken die hompen leeg vlees dat ze met spieren oprechte indruk maken op de dames, maar dan vervallen ze weer in puberaal haantjesgedrag, en verknallen ze alle kansen, en dus kijkt heel Nederland en heel België weer braaf naar een stel frigide dozen.

Getver, Len onder de douche, daar gaat mijn gezichtsvermogen.

Bianca is bang voor apen. Ach Bjorn maak je niet druk, twee pillen later, twee verschillende persoonlijkheden, of drie minuten later zal ze ongetwijfeld weer interesse hebben in apen, om vier minuten daarna weer alle hoop te hebben verloren en te jammeren om haar vriendje.

Bianca lacht, Bianca huilt, Bianca heeft professionele hulp nodig.

Cheyenne's date volgt het stereotype dames-date gebeuren... het leeghoofdige wicht kijkt ongemakkelijk, de heer denkt dat hij indruk kan maken door niet al te subtiele opmerkingen te maken, godzijdank is Cheyenne zoals elke andere jongedame die meedoet aan Temptation Island, een leeghoofdige snol die alles oplepelt als ware het de meest zoete honing.

Godnondeju! Andries in zijn blote reet! Ik vervloek de productie, de regie, de wereld, teleurgesteld in God... waarom, waarom, waarom!? Is er dan werkelijk niets meer heilig op deze aarde dat we dit schrikbeeld voorgeschoteld krijgen!? Wil Veronica dan echt zo graag dat ik van pure elende een einde aan mij leven maak?

Bianca krijgt een subtiel praatje van een verleider, die ook al doorhad dat Bianca wispelturig is. No shit Sherlock, knappe zet gozer, dat je nu ontdekt wat 86% van de bevolking al lang en breed heeft ontdekt.

Aaah de dames zijn gefrustreerd.

Waarom moeite doen, als er godsongenadig veel alcohol aanwezig is. Als ze GHB hadden dan zouden ze het gisteren al in de strijd hebben gegooid.

Hoezee, hoezee, we hebben een tweetal gewillige greppeldelletjes, heuse professionals... maar blijkbaar is dat voor deze bevallige jongedames een compliment. De overige zes figuren zijn nieuw vlees, wat een aangename verrassing... nee echt... ik meen het... als je je ogen tot spleetjes knijpt en drie keer met je hakken klikt.

As de vrijgezelle heren concurrentie krijgen zullen ze gaan janken en klagen als bakvissen die zojuist gehoord hebben dat de breezah op is. Het resultaat, irritant haantjesgedrag en het oppompen van de spieren. Penisnijd dit is het ultieme voorbeeld ervan. Ieder jaar hetzelfde gezever, en ieder jaar blijft het een triest monument van hormonale stupiditeit. Maar ergens heeft het wel een amusante toegevoegde waarde. Degene die het hardste protesteert is degene met de meeste onzekerheid in zijn broek, en de nieuweling die denkt het alfamannetje te kunnen worden is waarschijnlijk net zo onzeker over zijn verschrompelde garnaaltje.

Mijn god kan ik dan toch iets van respect opbrengen voor Kevin!? Wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik ben het eens met een van de spelers op Temptation Island!

Dit is geen verleiding, dit is gewoon een verschrikkelijk trieste poging van een stel domme hockey sletjes,met het IQ van de welbekende emmer stront, om mannen op te geilen. Ach, dat is inderdaad hun taak, Andries heeft gelijk, dit is waarom die sloebersletjes hier zijn, om zo snel mogelijk op hun rug te belanden met hun magere beentjes in de lucht.

En inderdaad, de standaard routine verloopt precies volgens schema wat betreft de nieuwe vrijgezelle heren.

In het mannenresort gaat alles zoals het ieder jaar gaat… drank vloeit en de mongolen gaan los.

Een van de pretentieuze mutsen denkt dat er werkelijk iets van een emotionele band kan ontstaan. Jaloezie drijft haar tot deze wanhoopsdaad. Ze schrijft een sentimentele brief, ongetwijfeld van hoogstaande literaire waarde.

Wat betreft de nieuwe heren, ze hebben de professionele eikel Bob weer opgeroepen om te fungeren als achtergrond vulling. Bob kennen we van een voorgaande editie van Temptation Island, maar dit groots Licht heeft zich ook eens op MTV’s Dismissed vertoont, een dating-show, waarbij leeghoofdige modellen hun gesprekken van een kaartje oplezen. Standaard modellenbureau. Niet knap genoeg om echt werk te vinden, dus hij eindigt op trieste programma’s zoals dit.

En met de belofte dat harige Edwin scoort sluiten we deze aflevering eindelijk af.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_36901467
"Verliefd op Andries? Nee" zei Liesbeth.

W00t! Andries kan eindelijk een waar neukfestijn houden
pi_36901474
Liesbeth zegt niet verliefd te zijn op Andries.
pi_36901567
Rowena wil alleen maar zaad, het liefst zoveel mogelijk.
  woensdag 12 april 2006 @ 21:42:31 #247
3767 Herald
Come get some
pi_36901821
Haha die Liesbeth en Mieke eerst heel arrogant de vriendinnen afzeiken en nu zelf beteuterd kijken omdat hun heertje ineens een ander grietje hebben gevonden.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  woensdag 12 april 2006 @ 21:42:47 #248
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_36901839
Rowena... Ho fo' hire!

tarieven:

- linkertiet aanraken: 2 euro
- rechtertiet aanraken: 4 euro (dat is haar "speciale" boob, deze kan een truucje)
- pijpen: 2 euro
- neuken: 2 euro.

Dat is de wereld van Rowena... zo genuanceerd, zo diep en emotioneel, zo nat.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_36901953
Best wel een triest programma
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  woensdag 12 april 2006 @ 21:45:08 #250
16874 creno
born this way
pi_36901984
Tim is terug
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')