quote:Op woensdag 5 april 2006 21:05 schreef TheVulture het volgende:
Nog leuker zou natuurlijk zijn als Andries zijn vriendin verliest aan een van die verleiders
quote:Op woensdag 5 april 2006 21:05 schreef TheVulture het volgende:
Nog leuker zou natuurlijk zijn als Andries zijn vriendin verliest aan een van die verleiders
het is geen ex van hem.... zij is 1 van de verleidsters, die een week van te voren een opdracht kreeg om hem in Brugge te verleiden alquote:Op woensdag 5 april 2006 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind zijn huidige vriendin lekkerder als deze
het kwartje is gevallenquote:Op woensdag 5 april 2006 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is geen ex van hem.... zij is 1 van de verleidsters, die een week van te voren een opdracht kreeg om hem in Brugge te verleiden al
Wle luisteren en goed opletten he
Andriesquote:Op woensdag 5 april 2006 21:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik word zo moe van die Andries... irritante drol
daarom zullen de makers nu al wel hebben laten zien dat ze uiteindelijk voor de bijl is gegaan... de ultieme voorpret voor onsquote:Op woensdag 5 april 2006 21:31 schreef KonnieKipke het volgende:
wat een crybaby die bianca in de teaser voor volgende week..
vond het ook een redelijk saaie aflevering.....quote:Op woensdag 5 april 2006 21:32 schreef MissX het volgende:
ik vond het eigenlijk een beetje tegenvallende aflevering. Ik hoop maandag bij het kampvuur op wat weer meer drama
was ook saai vanavond.....quote:Op woensdag 5 april 2006 21:33 schreef ChRoNiC het volgende:
Gaap, net even stukje gekeken. Vond er niet veel aan moet ik eerlijk zeggen.
niet??? Ik vind het echt beter..... heerlijk 2 keer in de week TI.... maar had wel 1,5 uur mogen durenquote:Op woensdag 5 april 2006 21:35 schreef _Boo_ het volgende:
Ik vind het niet zo'n slimme zet om twee keer per week uit te zenden eigenlijk.
Drama genoeg met Bianca lijkt me..quote:Op woensdag 5 april 2006 21:32 schreef MissX het volgende:
ik vond het eigenlijk een beetje tegenvallende aflevering. Ik hoop maandag bij het kampvuur op wat weer meer drama
quote:Op woensdag 5 april 2006 21:27 schreef Jesssica het volgende:
zoooooooooooooooooooo die ogen van Andries, geiler kon niet![]()
![]()
![]()
TI komt op maandag en woensdag. Op zondag is de herhaling van beide afleveringenquote:Op woensdag 5 april 2006 21:42 schreef De_Warme_bakker het volgende:
het programma wordt toch maandag uitgezonden? Ook woensdag dacht ik te horen, maar is dat dan een herhaling? Maandag werd niet getoond wie die chick was, maar hier op het forum blijkt iedereen et al te weten
Dat denk ik eigenlijk ook! En in het voorstelrondje doen ze zich voor als HET ideale stel, nog steeds verliefd, weten alles van elkaar en delen alles, hoelang zijn ze samen?quote:Op woensdag 5 april 2006 21:33 schreef _Boo_ het volgende:
Ik zet m'n geld nu op Len, ik denk dat hij als eerste een misstap begaat.
2 maar.....quote:Op woensdag 5 april 2006 21:48 schreef Patch het volgende:
Ook geen screencaps hier?
ook niet echt indrukwekkend...quote:
zal ik Krabje nog eens tekenen?quote:Op woensdag 5 april 2006 21:55 schreef Patch het volgende:
ook niet echt indrukwekkend...
Laat maar eens zien of je het nog onder de knie hebt, apprentice...quote:
ik heb er geen zin in om telkens op de spatiebalk te drukken...... en online te zetten.... sorry ben erg lui.quote:
ik?quote:Op woensdag 5 april 2006 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb er geen zin in om telkens op de spatiebalk te drukken...... en online te zetten.... sorry ben erg lui.
Waarom maak je ze zelf niet dan![]()
Het interesseert me werkelijk geen ruk, met name nu je het voor de 2e keer hier vertelt.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:13 schreef tongytongylickylicky het volgende:
NOgmaals mensen de zogenaamde mystery gilr of wat dan ook is een Antiliaanse dame van rond de 20 jaar en ze is lekker.......dat kan ik jullie wel vertellen. Ik heb foto's van haar maar die plaats ik volgende week wel als ze eenmaal in het programma zit. Ze heeft ook een site, voornaam begint met een I.
Vriendin van mij![]()
Welke zogenaamde mystery girl? We hebben er al toch eentje gehad, die uit Brugge?!quote:Op woensdag 5 april 2006 22:13 schreef tongytongylickylicky het volgende:
NOgmaals mensen de zogenaamde mystery gilr of wat dan ook is een Antiliaanse dame van rond de 20 jaar en ze is lekker.......dat kan ik jullie wel vertellen. Ik heb foto's van haar maar die plaats ik volgende week wel als ze eenmaal in het programma zit. Ze heeft ook een site, voornaam begint met een I.
Vriendin van mij![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 22:37 schreef ruby het volgende:
[..]
Realiseer wel dat ze ook in dit topic besproken kan worden he.![]()
Die muts schijnt eerder vreemd te zijn gegaan. En nu wil ze 'bewijzen' dat ze ook trouw kan zijn. Ze wil het iets té graag denk ik. Eerst wordt ze een emotioneel wrak (zoals je al zag bij dat beeld van het 1e kampvuur), maar het zal me niets verbazen als zij op een gegeven moment (na voor de 2e-3e keer confronterende beelden te hebben gezien) het roer omgooit en ook los gaat.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:49 schreef ruby het volgende:
En Bianca is erg spastisch bezig. Als je je zelf zo overdreven remt, dan zal je totaal geen plezier hebben op zo'n eiland.
Dat is die ene met de grafstem toch? Net als Olivia van vorig jaar?quote:Op woensdag 5 april 2006 22:59 schreef Andiyan het volgende:
En ik moet steeds lachen om die stem van Mieke.![]()
Misschien hadden ze weer wat suggestieve beelden getoond waardoor die Bjorn dacht dat ze weer aan de haal was gegaan met een vent. Zo is TI ook nog wel; mensen op het verkeerde spoor brengen.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Bianca is al ontmaskerd als je die "flash" uit de toekomst ziet waarop haar vriend pislink wegbeent... zal wel bewust zo door de makers in elkaar zijn gezet omdat ze nu de moeder Maria uit aan het hangen is... stille wateren hebben diepe gronden
Ja klopt. Die flashes uit de toekomst vind ik wel wat hebben, die mogen wat mij betreft blijven. Laat me helemaal aan de buis gekluisterd zitten van wat die Bianca nou allemaal voor rare dingen gaat uithalen.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Bianca is al ontmaskerd als je die "flash" uit de toekomst ziet waarop haar vriend pislink wegbeent... zal wel bewust zo door de makers in elkaar zijn gezet omdat ze nu de moeder Maria uit aan het hangen is... stille wateren hebben diepe gronden
Ja, die ja. Die op Len geilt. Olivia was trouwens nóg erger.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:08 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat is die ene met de grafstem toch? Net als Olivia van vorig jaar?
Nee. Nou, ik in ieder geval niet.quote:Op zich best een mooi meisje. Maar pfff, zo'n afknapper dat geluid. Of vinden mannen dat sexy?![]()
ja hierquote:Op donderdag 6 april 2006 08:45 schreef Ferdi81 het volgende:
tvp..... geweldig dit, is er al een fanclub ??
kan ook zijn dat ze met het programma wil stoppen en dat hij daarom kwaad is... "je houdt het nog geen 10 dagen vol". zou die vriend van dr wel heeel jammer vinden denk ik namelijk die gaat zeker weten met dat blonde grietjequote:Op woensdag 5 april 2006 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Zo denk ik er ook over.. maar het kan met TI nog alle kanten op.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:45 schreef Mr.Luigi het volgende:
kan ook zijn dat ze met het programma wil stoppen en dat hij daarom kwaad is... "je houdt het nog geen 10 dagen vol". zou die vriend van dr wel heeel jammer vinden denk ik namelijk die gaat zeker weten met dat blonde grietje
is dat die huilie bianca?quote:Op donderdag 6 april 2006 16:45 schreef Copycat het volgende:
LOL.
Net heeft 3FM gebeld met de massagesalon waar Bianca werkt om haar te boeken.
"Nee, die is er volgende week weer. Die heeft namelijk allerlei persconferenties omdat ze aan TI heeft meegedaan."![]()
Ja.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:43 schreef charmed_angel het volgende:
is dat die huilie bianca?
jahquote:Op donderdag 6 april 2006 18:44 schreef BVO het volgende:
Worden zondag beide afleveringen nou herhaald?
ik vind het wel meevallen.....quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:26 schreef Scope het volgende:
Andries profileert zich trouwens ook weer als een superarrogante drol van 'kijk mij, ik heb Kelly geneukt in het BB-huis!'....
ik ook wel .... hij doet toch ook wel redelijk normaal ?quote:
Voor zover ik me kan herinneren heeft hij Kelly niet `gepaald` ze hebben gezoend en zo en toen vertelde Kelly haar `geheim` dus meer is er niet gebeurd.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:29 schreef SEMTEX het volgende:
Ik herinnerde me gisteren pas, toen ik Kelly voorbij zag komen in een webcamsex-commercial, dat Andries die druif was die haar gepaald had
Snie! Ze hebben onder de dekens zitten vozen! Dat kan ik me nog wel herinneren.quote:Op zondag 9 april 2006 03:02 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Voor zover ik me kan herinneren heeft hij Kelly niet `gepaald` ze hebben gezoend en zo en toen vertelde Kelly haar `geheim` dus meer is er niet gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |