quote:Op woensdag 5 april 2006 21:05 schreef TheVulture het volgende:
Nog leuker zou natuurlijk zijn als Andries zijn vriendin verliest aan een van die verleiders
quote:Op woensdag 5 april 2006 21:05 schreef TheVulture het volgende:
Nog leuker zou natuurlijk zijn als Andries zijn vriendin verliest aan een van die verleiders
het is geen ex van hem.... zij is 1 van de verleidsters, die een week van te voren een opdracht kreeg om hem in Brugge te verleiden alquote:Op woensdag 5 april 2006 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind zijn huidige vriendin lekkerder als deze
het kwartje is gevallenquote:Op woensdag 5 april 2006 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is geen ex van hem.... zij is 1 van de verleidsters, die een week van te voren een opdracht kreeg om hem in Brugge te verleiden al
Wle luisteren en goed opletten he
Andriesquote:Op woensdag 5 april 2006 21:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik word zo moe van die Andries... irritante drol
daarom zullen de makers nu al wel hebben laten zien dat ze uiteindelijk voor de bijl is gegaan... de ultieme voorpret voor onsquote:Op woensdag 5 april 2006 21:31 schreef KonnieKipke het volgende:
wat een crybaby die bianca in de teaser voor volgende week..
vond het ook een redelijk saaie aflevering.....quote:Op woensdag 5 april 2006 21:32 schreef MissX het volgende:
ik vond het eigenlijk een beetje tegenvallende aflevering. Ik hoop maandag bij het kampvuur op wat weer meer drama
was ook saai vanavond.....quote:Op woensdag 5 april 2006 21:33 schreef ChRoNiC het volgende:
Gaap, net even stukje gekeken. Vond er niet veel aan moet ik eerlijk zeggen.
niet??? Ik vind het echt beter..... heerlijk 2 keer in de week TI.... maar had wel 1,5 uur mogen durenquote:Op woensdag 5 april 2006 21:35 schreef _Boo_ het volgende:
Ik vind het niet zo'n slimme zet om twee keer per week uit te zenden eigenlijk.
Drama genoeg met Bianca lijkt me..quote:Op woensdag 5 april 2006 21:32 schreef MissX het volgende:
ik vond het eigenlijk een beetje tegenvallende aflevering. Ik hoop maandag bij het kampvuur op wat weer meer drama
quote:Op woensdag 5 april 2006 21:27 schreef Jesssica het volgende:
zoooooooooooooooooooo die ogen van Andries, geiler kon niet![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |