ik vind het wel meevallen.....quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:26 schreef Scope het volgende:
Andries profileert zich trouwens ook weer als een superarrogante drol van 'kijk mij, ik heb Kelly geneukt in het BB-huis!'....
ik ook wel .... hij doet toch ook wel redelijk normaal ?quote:
Voor zover ik me kan herinneren heeft hij Kelly niet `gepaald` ze hebben gezoend en zo en toen vertelde Kelly haar `geheim` dus meer is er niet gebeurd.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:29 schreef SEMTEX het volgende:
Ik herinnerde me gisteren pas, toen ik Kelly voorbij zag komen in een webcamsex-commercial, dat Andries die druif was die haar gepaald had
Snie! Ze hebben onder de dekens zitten vozen! Dat kan ik me nog wel herinneren.quote:Op zondag 9 april 2006 03:02 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Voor zover ik me kan herinneren heeft hij Kelly niet `gepaald` ze hebben gezoend en zo en toen vertelde Kelly haar `geheim` dus meer is er niet gebeurd.
Matig.quote:Op zondag 9 april 2006 14:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Zoals ik al verkondigde hierbij de nieuwste verleidster: Ivora
[afbeelding]
hehe net als Sven vorig jaar, was al vreemdgegaan met twee vrouwen en nadat Sally een week later een keer lief deed tegen een verleider gaf hij haar de schuld waarom hij (weer) vreemd gingquote:Op maandag 10 april 2006 12:58 schreef hannekethemaster het volgende:
ja die kampvuur ceremonie is altijd zo'n hypocriet gedoe. Men is altijd al boos bij 1 verkeerd aaitje over een been, terwijl ze zelf finaal de mist in gaan...
Afleveringen worden herhaald van temptation islandquote:Op maandag 10 april 2006 20:35 schreef Cairon het volgende:
Ik baal ervan dat ze het op maandag samen laten vallen met Expeditie Robinson.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |