abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36836987
Whahah die oude verleidsters en verleiders
  maandag 10 april 2006 @ 21:37:21 #127
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_36837088
Derde aflevering en terwijl we al lang en breed weten dat Bianca een labiel figuur is met een gezicht waar alleen een moeder echt van houden is, zijn we vandaag te weten gekomen dat de vrijgezellige Yves ook niet een van de meest normale figuren is, misschien is de proteīne -shake hem naar het hoofd gestegen, het is altijd een raadsel bij Temptation Island wat voor vlees je in de kuip hebt.
Is het neurotisch, paranoīde, schizofreen, manisch depressief, heeft het misschien borderline, ADHD, dyslexie, een ingegroeide teennagel, of moeten we toch weer vaststellen dat we met een kasthomo te maken hebben? Zoveel stoornissen, zo weinig tijd, maar dat Yves een verloren zaak is, dat is na drie afleveringen alweer overduidelijk.

Ondertussen gaat Len op stap met Rebecca Loos.

Het verschil tussen Len en Andries is vrij simpel. Len wil maar wat graag op televisie komen en laten zien hoe kansloos hij wel niet is, hij heeft geen pretenties, hij is gewoon aandachtsgeil.
Andries heeft zijn vijftien minuten van roem geproefd en wil die vijftien magere minuutjes verlengen met een zielige vijf. De manier waarop hij zijn geregisseerde bagger voor de camera spuwt is triest om te zien, maar zo inhoudsloos en onzinnig dat je Andries gewoon heel braaf weg kunt denken uit het hele programma en dan nog niets mist.

Len is in zijn nopjes omdat hij met Rebecca op date mag, en hij mag haar zelfs aanraken, wat een pret. Het scharminkel denkt dat Rebecca hem echt wil. Ongelofelijk ze blijven telkens weer in de waan dat de ingehuurde hulp echt nog iets van gevoelens koestert of oprechte interesse heeft in de verloren zieltjes.

Len voelt zich de man, een figuur als Len zit er ieder jaar weer in. De traditie begon met ons aller Jan, de slungelige Belg die van een goede week sprak als hij met een stok van drie meter geslagen werd, maar op het eiland dacht dat hij de meester pooier van het stel was. Len zet die traditie voort, eigenlijk een akelige paria die het alleen geregeld kan krijgen met dronken hockeymeisjes.

Bianca laat nog eens zien dat ze echt ver weg is, dat de redding misschien al lang te laat is. Dat meisje leeft in een wereld waar wij als normale mensen niet kunnen komen. Het is een angstaanjagend oord waar het weer om kan slaan in een oogwenk en waar het pillen regent. Rode pillen, blauwe pillen, de arme Bianca weet nog steeds niet welke pil haar kan redden van de ondergang.

Kevin, de lelijkste man, gaat met Evey, de lelijkste vrouw, en met lelijk bedoel ik ook echt lelijk, met haar rare alien-hoofd. Niet alleen een raar hoofd heeft de feeks, maar ze heeft nog meer gebreken, namelijk een raar gepruttel dat uit haar angstaanjagend misvormde smoeltje komt, het geluid is moeilijk te ontcijferen, en het is dat er ondertiteling staat, want anders had ik de hoop op een herkenbaar woord al lang opgegeven. Meisje doe eens wild, doe eens gek, articuleer eens.

Overigens wat ik zei over Yves… blijkbaar is hij niet de enige man zonder ballen. Huilen bij het zwembad… ik dacht dat we dat truucje voor de dames hadden gereserveerd, blijkbaar niet dus.

Hoe vaak heb ik die flash-forward nu al gezien?

Aaah de hoeren gaan de confrontatie aan, het is een slecht geregisseerde scčne, en we weten nu officieel dat die vrijgezelle hompen vlees zich nog niet uit een natte papieren zak kunnen acteren.

Voor de rest… miauw!

Eindelijk het kampvuur, laat de tranen maar vloeien! Belofte maakt schuld Veronica…

De eerste overleeft de vuurdoop. Jammer.
De tweede slikt moedig, maar overleeft het. Jammer.
De derde lijkt niet zo zeker te zijn van haar zaak, maar overleeft het. Jammer.

Tijd voor Bianca…

Wacht… is dat alles? Is ons labiele lelijke eendje flipt van het beeld dat haar vriendje het handje van een meisje vasthoudt?
Coke-ai, ik geloof dat we dan eindelijk een grietje hebben gevonden dat nog stompzinniger en zwakbegaafder is dan jij. Het was moeilijk, het kostte ons een seizoen, maar we hebben eindelijk iemand gevonden die nog erger is dan jij.

Bianca gaat voor de hoofdprijs, lang leve de medicatie!

Opmerkelijk genoeg is er dit jaar nog iets van reden en gezond verstand aanwezig op dat subtropisch zwemparadijs. De anderen wijzen het zwakbegaafde hondenkopje er toch eens subtiel op dat ze zich aanstelt.

Oh en kijk, Bjorn is hetero want zijn ultieme fantasie is om twee meisjes achter een doek te zien dansen… hoe opwindend.

Vriend van de hongerige kindjes in Biafra, trekt alvast zijn plannen.

Kijk, kijk, kijk, mijn vriendin doet dit dus mag ik dat ook doen, en dan nog iets verder.

Oh Len, je bent echt onze lange iele ridder op de vernachelde drachtige knol uit het voormalige Oostblok… jij zal je vriendin wel eens laten zien hoe volwassen jij bent.

Temptation Island… ook dit jaar zijn er weer genoeg sukkels en labiele stoeptegels gevonden om het circus mee te vullen
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  maandag 10 april 2006 @ 21:55:15 #128
3767 Herald
Come get some
pi_36837878
Kookai ging toch vreemd of niet? Heb dat hele seizoen gemist.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_36839311
Heb er maar flitsen van gezien maar wederom een voor Bianca... die meid mag blij zijn dat er uberhaupt een gozer in haar is getrapt... die moet echt geen eisen gaan stellen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 10 april 2006 @ 22:31:56 #130
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_36839370
Kookai had een vriendje genaamd Youri.

Youri was ergens in een belgische fabriek in elkaar geknutseld, hij had wel drie gezichtsuitdrukkingen, en kon wel 24 verschillende zinnen zeggen.

Kookai was import, zwaar labiel, en vermoedde een productie fout in haar Youri Versie 2.3

Youri praatte met een meisje, Kookai zwoer wraak en dreigde de oceanen rood te doen kleuren met het bloed van haar vijanden. Je kent het wel, meisje flipt omdat ze spoken ziet in haar hoofd tjdens haar menstruatie cyclus die in Kookai's geval ongeveer 10 jaar lang duurde.

Kookai kreeg toen interesse in de barman, en glibberde van de bar af.

Terug in Belgie ging ze regelmatig op bezoek bij die barman die haar de juiste cocktail kon bieden.

Youri, arme kerel, in zijn model, in zijn omschrijving, stond alleen volledige onderdanigheid. Youri Versie 2.3 werd zonder ballen geleverd, en vond het dus prima dat Kookai regelmatig haar jeukende plek liet krabben door de rotterdammer.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_36839852
Bianca wat een huilie.
  maandag 10 april 2006 @ 22:53:45 #132
521 ruby
Hell yeah!
pi_36840441
Leuk geschreven Cairon.

Ik ben dat onnozele gejank van Bianca ook zat. Geef dat kind een paar flessen tequilla en dan komt ze helemaal los. Weg met dat gemiep en geteuter. Feesten zul je, zeikdoos!

En ja, die Evey is inderdaad niet te verstaan en verder is ze ook nog heel vol van 'r zelf. God knows why, zo speciaal is ze ook weer niet. En dan nog Cheyenne afzeiken ook dat ze lelijk is. Excuse me, maar die drie wijven (die zichzelf als verleidsters van Kevin zien), zijn ook niet bepaald om over naar huis te schrijven, alleen weten ze dat zelf nog niet blijkbaar.

En Björn laat zich helemaal inpakken door hoe heet ze, Liesbeth? Ze denkt dat ze hem kan bedienen en windt hem helemaal om haar vingertje.
quote:
Op maandag 10 april 2006 21:37 schreef Cairon het volgende:
Temptation Island… ook dit jaar zijn er weer genoeg sukkels en labiele stoeptegels gevonden om het circus mee te vullen.
Gelukkig maar, zo hebben wij weer wat entertainment.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_36840562
volgens mij gaat er vanaf woensdag meer gebeuren
Too much is never enough!
pi_36840620
quote:
Derde aflevering en terwijl we al lang en breed weten dat Bianca een labiel figuur is met een gezicht waar alleen een moeder echt van houden is, <knip>
quote:
Op maandag 10 april 2006 22:31 schreef Cairon het volgende:
Kookai had een vriendje genaamd Youri.
<knip>

Geweldig omschreven!
pi_36840970
ik kijk ze zondag.... heb vanaf 18:15 uur in het ziekenhuis gezeten Mijn tante 43 jaar
pi_36841008
quote:
Op maandag 10 april 2006 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
ik kijk ze zondag.... heb vanaf 18:15 uur in het ziekenhuis gezeten Mijn tante 43 jaar
gecondoleerd
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_36841745
quote:
Op maandag 10 april 2006 21:17 schreef tessie het volgende:
Zow wat kwamen die vrijgezelle dames bitchy over!! Geweldig!!
Ik vond het nogal nep..
  dinsdag 11 april 2006 @ 08:25:07 #138
120443 Shira
*Free Spirit*
pi_36846436
OMG!
Mijn vriendje loopt hand-in-hand met een ander meisje!
Ik voel me niet goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed
  dinsdag 11 april 2006 @ 08:33:15 #139
16874 creno
born this way
pi_36846495
Ik vond Andries in BB nog wel gaan, maar wat is het in TI toch een irritant kereltje
&lt;a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;www.pantsman.nl&lt;/a&gt;
fanserie voor en door fans van WIDM
  dinsdag 11 april 2006 @ 08:56:34 #140
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_36846781
Tering, zag die vage foto's van die hoer in het vorige topic en zat dus de hele aflevering te zoeken naar een verleidster met de naam Bianca....
Blijkt het om die lelijke labiele grafkop te gaan
Dat er mensen betalen om dat gedrocht met haar tieten over zich heen te laten schuren. Ziek

Verder wel weer geinige aflevering...
Wat is die Andries een sneu ventje Ik neem toch aan dat de rest van die gasten daar ook allemaal wel weten dat hij dat transsexuelen neukertje was?

Hoeveel krijgen die verleidsterhoertjes betaald om met Andries te vozen?

En dat wijf van hem: d'r kop hangt van wallen aan elkaar. Valt vast niet mee om dagelijks tegen Andries aan te moeten kijken....
Haters everywhere but I don't really care.
pi_36847112
quote:
[...]
Dank u voor deze duidelijke en zeer vermakelijke samenvatting!
  dinsdag 11 april 2006 @ 09:34:35 #142
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_36847436
Ach, het leek in eerste instantie inderdaad behoorlijk overdreven dat optreden van Biance gister "Ik voel me niet gooooeeeeeeeeed" omdat haar vriend met een ander meisje hand in hand liep. Maar als hij inderdaad nooit met haar hand in hand wil lopen dan is het ook wel een trieste lamzak om dat dan wel te doen met een meisje dat hem achter zijn rug haar poppetje (marionet) noemt.

Maar ja zo'n onzeker meisje met een waardeloze relatie zit er elke serie weer tussen.
  dinsdag 11 april 2006 @ 10:00:58 #143
92655 Ferdi81
omdat............
pi_36847940
toch is het leuk om zo'n onzekere te zien, al snap ik niet waarom je,je toch voor zoiets als Temptation opgeeft als je thuis al niet lekker in je vel zit dan weet je dat je dat daar ook hebt.
pi_36848165
Die Björn heeft wel smaak... dat meisje waar hij nu mee flirt is stukken knapper en aardiger dan Bianca.
  dinsdag 11 april 2006 @ 10:35:49 #145
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_36848653
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 10:13 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Die Björn heeft wel smaak... dat meisje waar hij nu mee flirt is stukken knapper en aardiger dan Bianca.
Maar ze heeft hem helemaal in der hand en zodra afgelopen is laat ze hem keihard vallen.
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_36848782
Kan iemand mij dit programma uitleggen? Het is er nou al jaren op, maar ik snap het nog steeds niet.

Ik bedoel: hoe moeilijk is het om je piemel binnen boord te houden bij mensen die je nog nooit eerder hebt gezien?
  dinsdag 11 april 2006 @ 10:52:15 #147
3767 Herald
Come get some
pi_36849028
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 10:41 schreef MrBean het volgende:
Kan iemand mij dit programma uitleggen? Het is er nou al jaren op, maar ik snap het nog steeds niet.

Ik bedoel: hoe moeilijk is het om je piemel binnen boord te houden bij mensen die je nog nooit eerder hebt gezien?
Volgens Boe's neuklijstje heel erg moeilijk
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  dinsdag 11 april 2006 @ 10:53:07 #148
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_36849052
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 10:41 schreef MrBean het volgende:

Aan het verloop van het programma door de jaren heen te zien: heel moeilijk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_36849288
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 10:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

Aan het verloop van het programma door de jaren heen te zien: heel moeilijk.
Ja, maar dat moet dan toch wel geensceneerd zijn.
  dinsdag 11 april 2006 @ 11:04:38 #150
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_36849328
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 10:13 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Er lopen ook verleidsters rond die als ze hun bek opentrekken klinken als een dokwerker
Feyenoord!!! * Barįa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')