Ja, dat vond ik ook wel mooi. Die koppen spraken boekdelen.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:42 schreef Herald het volgende:
Haha die Liesbeth en Mieke eerst heel arrogant de vriendinnen afzeiken en nu zelf beteuterd kijken omdat hun heertje ineens een ander grietje hebben gevonden.
Wie is Bob? Heeft m'n geheugen me nu al weer in de steek gelaten?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:35 schreef Cairon het volgende:
Wat betreft de nieuwe heren, ze hebben de professionele eikel Bob weer opgeroepen om te fungeren als achtergrond vulling. Bob kennen we van een voorgaande editie van Temptation Island, maar dit groots Licht heeft zich ook eens op MTV’s Dismissed vertoont, een dating-show, waarbij leeghoofdige modellen hun gesprekken van een kaartje oplezen. Standaard modellenbureau. Niet knap genoeg om echt werk te vinden, dus hij eindigt op trieste programma’s zoals dit.
Eens. De nepheid straalt er vanaf. Vroeger werden er mensen verleid en deden er koppels mee die serieus overkwamen, nu komen ze er alleen om zaadhoertjes te neuken...quote:Op woensdag 12 april 2006 23:31 schreef DuchessX het volgende:
Ik vind het programma steeds triester en cheaper worden. Typisch Veronica.
quote:Op woensdag 12 april 2006 23:31 schreef DuchessX het volgende:
Ik vind het programma steeds triester en cheaper worden. Typisch Veronica.
quote:Op donderdag 13 april 2006 09:00 schreef Ferdi81 het volgende:
ik heb het ff gemist maar wat heeft Rowena gedaan dat iedereen haar zo afzeikt ?
Bob deed mee in deel 3. Vind het ook knap dat Cairon dat nog wist, want hij heeft 1 aflevering meegedaan en is er als 1e uitgestemdquote:Op donderdag 13 april 2006 01:20 schreef VrAnqZ het volgende:
Bob is toch niet van een eerdere editie TI? Hij is van Veronica's Lekkerste, en ooit een keer een fout optreden gehad in Nachtsuite... zoiets.
Rowena gedroeg zich als de ideale vrouw op een Fok!meetquote:Op donderdag 13 april 2006 09:00 schreef Ferdi81 het volgende:
ik heb het ff gemist maar wat heeft Rowena gedaan dat iedereen haar zo afzeikt ?
Ik heb een talent, een gave voor dit soort nutteloze informatie.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:14 schreef ramgni het volgende:
Bob deed mee in deel 3. Vind het ook knap dat Cairon dat nog wist, want hij heeft 1 aflevering meegedaan en is er als 1e uitgestemd
TI 4 zelfs. was vorig seizoen toch? of was dat een herhalingquote:Op donderdag 13 april 2006 10:46 schreef hannekethemaster het volgende:
was het TI 2 ofzo?
Gelukkig voor ons!quote:Op donderdag 13 april 2006 10:47 schreef Cairon het volgende:
Ik heb een talent, een gave voor dit soort nutteloze informatie.
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:10 schreef The6thgate het volgende:
[..]
TI 4 zelfs. was vorig seizoen toch? of was dat een herhaling
Ik zou dat geen gave noemen...quote:Op donderdag 13 april 2006 10:47 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik heb een talent, een gave voor dit soort nutteloze informatie.
Nou ja dat zei ze niet echt....quote:Op woensdag 12 april 2006 21:35 schreef P0rt0 het volgende:
"Verliefd op Andries? Nee" zei Liesbeth.
W00t! Andries kan eindelijk een waar neukfestijn houden
Die Rowena vind ik eigenlijk helemaal niet zo lekkerquote:Op donderdag 13 april 2006 16:57 schreef amaranta het volgende:
Ow en Rowena valt op namen die met iets met EN hebben. Vorig jaar Kenny, dit jaar Lenny....
gezellige slet dat het is...
ALs mijn vriend zich liet ombenen door zo'n slet....was het echt meteen uit..... Dat sta je toch niet toe!
Maarja, ik zou ook niet meedoen....
die 2 hebben niet eens een relatie.. zij is een hoer en hij schijnt haar chauffeur te zijnquote:Ik hoop zo dat Bianca vreemdgaat he, ze is echt niet zo maagdelijk als ze zich voordoet. En ze is nog lelijk ook.
Heb het gisteren gekeken. Met plaatsvervangend schaamrood op mijn kaken. Vooral Rowena laat zich weer van haar goedkoopste kant zien.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:55 schreef Insomaniac het volgende:
Voorts zijn Gaby en Rowena te walgelijk voor woorden, sowieso zijn al die "nieuwe" vrijgezelle vrouwen dat. Wat dat betreft ben ik het eens met Kevin, dit heeft niks met verleiding te maken. En sinds wanneer ben je een goede verleidster als je jezelf op een presentatieblaadje aanbiedt aan elke willekeurige man?
Ik ookquote:Ik geniet met volle teugen, fake of niet..
Ze liet Andries gewoon haar kut masseren! Terwijl ze daarvoor Len aan het berijden was! Himmel, hoe makkelijk bén je dan?! Verleidster mn reet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb het gisteren gekeken. Met plaatsvervangend schaamrood op mijn kaken. Vooral Rowena laat zich weer van haar goedkoopste kant zien.
Bij de ontmoetingen tussen de vrijgezellen en de partners bleek wel dat het echt was. Ik werd er zelf ongemakkelijk van toen ik Cheyenne en Bianca zag staan bibberen. Ik moet er niet aan denken om tegenover een stel vuige wijven gezet te worden die mij even gaan vertellen wat ze met m'n vent hebben gedaan en gaan doen. *ril*quote:
Ik ook.
Denk ook niet dat het echt fake is. Het is doodnormaal dat dit soort programma's gebruik maken van castingbureaus om aan kandidaten te komen. Bij castingbureaus is de kans tenslotte vele malen groter camerageile mensen te vinden.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:22 schreef inasras het volgende:
Ik kan me die Tim niet meer herinneren.. Maar Katrien en Ralph wel.. Wie zaten er nog meer in dat jaar?
Ik ook niet! Maar het verbaast me niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:44 schreef Fiorenza het volgende:
Wikipedia zegt over TI2: Versierder Ralph, die Katrien het hoofd op hol bracht, kreeg later een relatie met Gordon...dat wist ik niet..
Die knakker ben ik een keer tegengekomen. Hij verklaarde zelf dat het een publiciteitsstunt was. Hij was op een feestje en Gordon ook, Gordon kwam net uit een relatie en vroeg hem of hij even met hem op de foto wou gaan staan.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ook niet! Maar het verbaast me niet..
Dat was toch die gast van "no kissing no fucking" ?quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:32 schreef inasras het volgende:
Ik kan me wel herinneren dat Cindy en James naar huis gingen maar de gezichten allemaal niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |