abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 april 2006 @ 21:48:16 #251
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_36902175
Rowena, ik verlang naar de momenten waarop ik haar af kan zeiken, samen met Gaby.

Moeder Hoerigste en haar trouwe sidekick: Wonderslut
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_36903032
Cairon
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_36903774
Geweldige aflevering met die actie om er even extra vrijgezellen/innen in te gooien!! De single mannen meteen sjagerijnig en negatief, trouwens die single dames ook Die Rowena en Gaby zijn echt de hoerigste snollen die Temptation Island ooit gezien heeft en Bjorn maar denken dat Gaby echt luistert naar hem en hem begrijpt

Andries die Rowena helemaal geweldig vind Wat een muts die Mieke, waarom dacht ze dat ze daar was? Om mannen te verleiden toch? Als dat niet lukt gooien ze er een paar meiden in die dat WEL doen, moet ze niet janken hoor

Oh ja....Andries naakt En die semi geile lesbo scene's om de mannen op te geilen wat bij 3 van de 4 lukt en Kevin lekker zijn bedje in gaat
pi_36905057
ja een beetje rukken gaat die kevin . Als ik hem was had ik dat debiele wijf van hem gedumpt, en heerlijk de vrouwkes gaat pimpen
Alle mine.nu-domeinen werken weer o/
  woensdag 12 april 2006 @ 22:55:27 #255
521 ruby
Hell yeah!
pi_36905419
quote:
Op woensdag 12 april 2006 21:42 schreef Herald het volgende:
Haha die Liesbeth en Mieke eerst heel arrogant de vriendinnen afzeiken en nu zelf beteuterd kijken omdat hun heertje ineens een ander grietje hebben gevonden.
Ja, dat vond ik ook wel mooi. Die koppen spraken boekdelen.

En ja, ik vind die Rowena een eng wijf. Dat vond ik in de vorige editie al en dat vind ik nu weer. En andries vond het maar wat lekker dat ze op hem lag te leunen. Zo kon ie ongegeneerd aan haar hol voelen.
quote:
Op woensdag 12 april 2006 21:35 schreef Cairon het volgende:
Wat betreft de nieuwe heren, ze hebben de professionele eikel Bob weer opgeroepen om te fungeren als achtergrond vulling. Bob kennen we van een voorgaande editie van Temptation Island, maar dit groots Licht heeft zich ook eens op MTV’s Dismissed vertoont, een dating-show, waarbij leeghoofdige modellen hun gesprekken van een kaartje oplezen. Standaard modellenbureau. Niet knap genoeg om echt werk te vinden, dus hij eindigt op trieste programma’s zoals dit.
Wie is Bob? Heeft m'n geheugen me nu al weer in de steek gelaten?

[ Bericht 1% gewijzigd door ruby op 13-04-2006 18:44:11 ]
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_36906294
Er zit nog zo'n mediageile verleidster bij. Die Joyce heeft meegedaan aan dat kansloze en onbegrijpelijke datingprogramma waarin 3 vrijgzellen in een aftandse blokhut elkaar moeten overtuiegen dat ze de ware zijn waarna eind van de dag iemand weg wordet gestuurd en de volgende dag een nieuwe komt. Ik weet niet hoe het heet dus ik hoop dat jullie het zo snappen.
  woensdag 12 april 2006 @ 23:21:28 #257
3767 Herald
Come get some
pi_36906411
Alternative Love? Wie is Joyce eigenlijk?
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  woensdag 12 april 2006 @ 23:25:01 #258
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_36906540
Wat een kansloze dames, die 'oude' vrijgezelle dames die 'hun' mannen ineens weggekaapt zagen door vrouwen die wat minder hard-to-get speelden. Boohoohoo en eentje ging zelfs huilen. Hoe triest ben je dan?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_36906761
Ik vind het programma steeds triester en cheaper worden. Typisch Veronica.
#geen
pi_36906890
quote:
Op woensdag 12 april 2006 23:31 schreef DuchessX het volgende:
Eens. De nepheid straalt er vanaf. Vroeger werden er mensen verleid en deden er koppels mee die serieus overkwamen, nu komen ze er alleen om zaadhoertjes te neuken...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 12 april 2006 @ 23:50:45 #261
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_36907370
quote:
Op woensdag 12 april 2006 23:31 schreef DuchessX het volgende:

Ze weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten verzinnen. Is er niet genoeg actie, dan trekken ze toch een nieuw blik hoeren vrijgezellen open. Ik ben er wel klaar mee
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_36907976
Hoe laat komt het maandag?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36909523
Bob is toch niet van een eerdere editie TI? Hij is van Veronica's Lekkerste, en ooit een keer een fout optreden gehad in Nachtsuite... zoiets.
  donderdag 13 april 2006 @ 09:00:32 #264
92655 Ferdi81
omdat............
pi_36911649
ik heb het ff gemist maar wat heeft Rowena gedaan dat iedereen haar zo afzeikt ?
pi_36911713
quote:
Op donderdag 13 april 2006 09:00 schreef Ferdi81 het volgende:
ik heb het ff gemist maar wat heeft Rowena gedaan dat iedereen haar zo afzeikt ?
pi_36911887
quote:
Op donderdag 13 april 2006 01:20 schreef VrAnqZ het volgende:
Bob is toch niet van een eerdere editie TI? Hij is van Veronica's Lekkerste, en ooit een keer een fout optreden gehad in Nachtsuite... zoiets.
Bob deed mee in deel 3. Vind het ook knap dat Cairon dat nog wist, want hij heeft 1 aflevering meegedaan en is er als 1e uitgestemd
  donderdag 13 april 2006 @ 09:17:49 #267
3767 Herald
Come get some
pi_36911952
quote:
Op donderdag 13 april 2006 09:00 schreef Ferdi81 het volgende:
Rowena gedroeg zich als de ideale vrouw op een Fok!meet
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_36914024
quote:
Op woensdag 12 april 2006 20:59 schreef TheVulture het volgende:
Een naakte Andries
bijna net zo erg als een dronken andries
pi_36914305
Andries begint een beetje Jan-vormen (was het TI 2 ofzo?) aan te nemen...
Jan wilde iedere vrijgezel op het eiland, maar niet 1 vrijgezel wilde hem, volgens mij ligt Andries hetzelfde lot te wachten
  donderdag 13 april 2006 @ 10:47:54 #270
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_36914337
quote:
Op donderdag 13 april 2006 09:14 schreef ramgni het volgende:
Bob deed mee in deel 3. Vind het ook knap dat Cairon dat nog wist, want hij heeft 1 aflevering meegedaan en is er als 1e uitgestemd
Ik heb een talent, een gave voor dit soort nutteloze informatie.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_36914961
quote:
Op donderdag 13 april 2006 10:46 schreef hannekethemaster het volgende:
was het TI 2 ofzo?
TI 4 zelfs. was vorig seizoen toch? of was dat een herhaling
Too much is never enough!
pi_36915104
quote:
Op donderdag 13 april 2006 10:47 schreef Cairon het volgende:
Gelukkig voor ons!
  donderdag 13 april 2006 @ 11:28:45 #273
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_36915462
quote:
Op donderdag 13 april 2006 11:10 schreef The6thgate het volgende:

[..]

TI 4 zelfs. was vorig seizoen toch? of was dat een herhaling
TI 1
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
pi_36915708
quote:
Op donderdag 13 april 2006 10:47 schreef Cairon het volgende:

[..]

Ik zou dat geen gave noemen...

Maarrrr, erg netjes hoor. Bob is idd van Temp. Island 3. En van Dismissed. En allebei de keren meegedaan met Veronica's lekkerste.

Hele aardige gast, maar wil wel erg graag op tv komen. Kan het op zich ook wel weer waarderen omdat hij het zelf ook gewoon toegeeft dat hij dat leuk vindt
pi_36915818
quote:
Op donderdag 13 april 2006 11:28 schreef Rebbedebje het volgende:

[..]

TI 1
Too much is never enough!
pi_36915889
Tering, ik laatst speciaal kijken voor Rebecca Loos, komt ze 2 seconden in beeld
  donderdag 13 april 2006 @ 11:52:14 #277
521 ruby
Hell yeah!
pi_36916165
Nah, zoveel heb je niet gemist hoor. Er werd niet gesekst want Len had een afspraak en dat was dat ie niet het bed zou delen met een ander.

Dus toen keek Rebecca heel sip.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  donderdag 13 april 2006 @ 12:09:56 #278
106102 Mabelle
Hi.... haaaa
pi_36916710
Ik vind het weer een machtig mooi zooitje ik zit weer aan de buis gekluisterd

Tim als verleider erbij om je te bescheuren. en voor de rest ... kan je het het vergelijken met het gemiddelde gedrag van een bavianenfamilie op een berg op de Apenheul.

De groep verleidsters jaloers op de "nieuwe" verleidsters .. wahaha, je zou jezelf toch doodschamen wanneer je jezelf terug ziet op tv. En dan het sleuteltje naar mijn hart ... na 3 dagen.

echt om je te bescheuren ... ik kijk alweer uit naar maandag
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
pi_36924313
Bij gebrek aan foto's, evenals een goede openingspost, een eindpost die in et nieuwe topic beter gebruikt kan worden

-----------------------------
Temptation Island V: De ultieme fantasie

Vier koppels reizen af naar Thailand, het prachtige eiland Phuket, en worden er zestien dagen lang van elkaar gescheiden voor alweer een keiharde relatietest. De vier vrouwen verblijven op het exotische White Beach Resort in het gezelschap van 8 stoere vrijgezellen die er alles aan zullen doen om de vrouwen het vuur aan de schenen te leggen. De vier heren strijken neer in het luxueuze Treetops, in het gezelschap van 8 bloeidmooie gewillige dames.

De Koppels:

Liesbeth & Andries

Ze hebben elkaar ontmoet in een kroeg en na nog geen half jaar verliet Liesbeth de hoofdstad om bij Andries te gaan wonen. Ze verhuisde naar Drachten en inmiddels zijn ze al ruim twee jaar bij elkaar. Ze hebben beiden een keer tegen elkaar gelogen in het begin van hun relatie en toen dat uitkwam, was er sprake van een vertrouwensbreuk. Inmiddels gaat het al een hele poos heel goed tussen hen. Als ze hun relatie een cijfer geven, waarderen ze die beiden met een acht. Ze doen mee aan Temptation Island, omdat ze willen testen of deze acht wel echt hun relatie waard is.

Len & Lisette

Len woont in Voorburg en Lisette in Utrecht. Beiden zijn nog student, maar ze werken wel parttime in een kledingwinkel. Ze hebben elkaar een jaar geleden ontmoet tijdens het uitgaan. De liefde tussen deze jonkies is dus nog erg pril. Tot grote ergernis van Len heeft Lisette nog bijna wekelijks contact met haar ex-vriend. Lisette wil aan Len bewijzen dat hij zich geen zorgen hoeft te maken en dat haar liefde voor hem oprecht is.

Cheyenne & Kevin

Cheyenne en kevin zijn al ruim 6 jaar samen. Kevind (25) werkt als buschauffeur bij de lijn. Cheyenne (20) studeert Psychologie in Antwerpen. Kevin en Cheyenne, het eerste Belgische koppel, willen in deze 16 dagen testen of ze daadwerkelijk verliefd zijn, of dat hij relatie louter gebaseerd is op de gewoonte. Ze hebben elkaar nog nooit langer dan een week moeten missen, dus Temptation Island wordt een zware beproeving!

Bianca & Björn

Bianca en Björn zijn meer dan 2 jaar samen. Bianca maakte enige tijd geleden een misstap; Björn wil door hun deelname testen of ze nu wel trouw kan blijven. En ook zij wil weten of hij de ware is. Bianca is te verleiden door mannen met uitstraling en een zacht karakter, Björn valt op zachtaardige vrouwen met een mooi lichaam.

Maar, zonder verleiders geen Temptation!
De Verleiders

gewaagde opkomst van de vrouwen

De vrouwen

De mannen

Presentatie is in handen van Tanja Jess en Hans Otten
  donderdag 13 april 2006 @ 16:53:39 #280
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_36926376
quote:
Op woensdag 12 april 2006 21:35 schreef P0rt0 het volgende:
"Verliefd op Andries? Nee" zei Liesbeth.

W00t! Andries kan eindelijk een waar neukfestijn houden
Nou ja dat zei ze niet echt....
ze zei 'Nee,....."en daar eindigde het filmpje...
Volgens mij zegt ze namelijk'
"verliefd? Nee, dat niet, ik ben tot over mn over verliefd op hem"
of
"verliefd?, nee niet meer, het is nu houden van"
  donderdag 13 april 2006 @ 16:57:17 #281
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_36926500
Ow en Rowena valt op namen die met iets met EN hebben. Vorig jaar Kenny, dit jaar Lenny....
gezellige slet dat het is...
ALs mijn vriend zich liet ombenen door zo'n slet....was het echt meteen uit..... Dat sta je toch niet toe!
Maarja, ik zou ook niet meedoen....
pi_36926671
quote:
Op donderdag 13 april 2006 16:57 schreef amaranta het volgende:
Ow en Rowena valt op namen die met iets met EN hebben. Vorig jaar Kenny, dit jaar Lenny....
gezellige slet dat het is...
ALs mijn vriend zich liet ombenen door zo'n slet....was het echt meteen uit..... Dat sta je toch niet toe!
Maarja, ik zou ook niet meedoen....
Die Rowena vind ik eigenlijk helemaal niet zo lekker
pi_36926801
Zooo waar die Andries met zn handen bij die Rowena zat zeg OMG!

Enne wat een stelletje sletten zeg...
En ik vind het zo dom dat al die oude bekenden erin zitten :s
En die mieke en liesbeth idd. Wat een dombo's zeg. Ze zijn nu jaloers op die andere verleidsters terwijl de mannen zelfs nog een vriendin hebben... beetje vaag vind ik

En wat ik helemaaaal dom vond is dat Kevin aan tafel met de andere drie zat te eten en hij zei: er moet meer verleiding komen dit is niks (zoiets zei hij). Nou kwamen die dames uit de lucht vallen en gedragen zich als mega sletten en er is zo veel verleiding. Wordt Kevin er boos om... nou echt niet normaal hoor. Hij wil meer verleiding, krijgt ie het en is het nog niet goed. Rare mensen zeg.

En die meiden dan. Wat een saaie boel op dat resort zeg. Daar gebeurt echt geen ene flikker. Nou goed, mijn irritaties heb ik ff kunnen uiten..

Maar verder wel een heerlijk programma om naar te kijken hahahaha
pi_36929935
Ik denk dat Rowena binnen een korte tijd met een van de mannen in bed beland (waarschijnlijk Andries of Len) Ze straalt de sletterigheid gewoon van haar af ...ze bespringt die jongens nadat ze hun 1 uur kent al halfnaakt en ze laat ook nog toe dat die duffe Andries haar zowat in haar kont zit met zijn handen YUK!

Die nieuwe meiden zijn idd wel leuker om te zien en ze brengen tenminste wel wat actie erin. Gelukkig bestaan er nog zulke sletten om ons te vermaken ahha!

Ben benieuwd naar de aflevering van maandag dan zien we ook hoe het gaat met de nieuwe verleiders bij de meidenkant. Ik hoop zo dat Bianca vreemdgaat he, ze is echt niet zo maagdelijk als ze zich voordoet. En ze is nog lelijk ook... Trouwens die Liesbeth en Mieke zeiden toch dat Cheyenne lelijk was..nou ik vind Cheyenne 1000 keer mooier dan hun drietjes samen maar dat zal wel aan mij liggen. Die 3 eerste verleidsters hadden totaal geen uitstraling, ze zien er zo koel en oud uit.

Maar het is in elk geval een heerlijk programma om naar te kijken! Al zou ik er zelf nooit van mijn leven aan mee willen doen.
  donderdag 13 april 2006 @ 19:18:20 #285
120443 Shira
*Free Spirit*
pi_36930640
quote:
Ik hoop zo dat Bianca vreemdgaat he, ze is echt niet zo maagdelijk als ze zich voordoet. En ze is nog lelijk ook.
die 2 hebben niet eens een relatie.. zij is een hoer en hij schijnt haar chauffeur te zijn
  donderdag 13 april 2006 @ 22:33:23 #286
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_36937558
In de Belgische pers was er hier trouwens vandaag wel nogal wat te doen rond het feit dat ze ontdekt hebben dat verschillende koppels niet via de "selecties" maar via "castingbureaus" geselecteerd zijn op vraag van VT4/SBS zelf.
Wat eens te meer het vermoeden doet rijzen dat het hier om acteurs betreft die met een bepaald 'script' in het programma zitten ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_36938414
Ik denk dat het wel echte stelletjes zijn waarvan een van beiden gewoon bij een castingbureau staat ingeschreven... Andries heeft zich na BB bij een castingbureau ingeschreven en als je op zijn eigen site kijkt staan daar al foto's van hem en Liesbeth op van een paar jaar geleden... blijft het wel een raadsel wat ze uberhaupt in hem ziet
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_36945646
wat is zijn site?
pi_36947003
Man o man, wat een feest dit jaar. .
Als irritatiefactor hebben we Andries, die alles geweldig en leuk vind met z'n rare hoofd. Gedumpt worden door Rebecca Loos terwijl je eerst heel mans bij iedereen in gaat lopen wrijven dat je zeker wist dat ze voor jou komt. .

Bianca heeft professionele hulp nodig en ik ben verbaasd dat Cheyenne voor glibberpraatjes valt.

Voorts zijn Gaby en Rowena te walgelijk voor woorden, sowieso zijn al die "nieuwe" vrijgezelle vrouwen dat. Wat dat betreft ben ik het eens met Kevin, dit heeft niks met verleiding te maken. En sinds wanneer ben je een goede verleidster als je jezelf op een presentatieblaadje aanbiedt aan elke willekeurige man?

Ik geniet met volle teugen, fake of niet. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  vrijdag 14 april 2006 @ 11:01:53 #291
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_36947163
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 10:55 schreef Insomaniac het volgende:

Voorts zijn Gaby en Rowena te walgelijk voor woorden, sowieso zijn al die "nieuwe" vrijgezelle vrouwen dat. Wat dat betreft ben ik het eens met Kevin, dit heeft niks met verleiding te maken. En sinds wanneer ben je een goede verleidster als je jezelf op een presentatieblaadje aanbiedt aan elke willekeurige man?
Heb het gisteren gekeken. Met plaatsvervangend schaamrood op mijn kaken. Vooral Rowena laat zich weer van haar goedkoopste kant zien.
quote:
Ik geniet met volle teugen, fake of niet. .
Ik ook .

Denk ook niet dat het echt fake is. Het is doodnormaal dat dit soort programma's gebruik maken van castingbureaus om aan kandidaten te komen. Bij castingbureaus is de kans tenslotte vele malen groter camerageile mensen te vinden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_36947580
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 11:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

Heb het gisteren gekeken. Met plaatsvervangend schaamrood op mijn kaken. Vooral Rowena laat zich weer van haar goedkoopste kant zien.
Ze liet Andries gewoon haar kut masseren! Terwijl ze daarvoor Len aan het berijden was! Himmel, hoe makkelijk bén je dan?! Verleidster mn reet. .
quote:

Ik ook .

Denk ook niet dat het echt fake is. Het is doodnormaal dat dit soort programma's gebruik maken van castingbureaus om aan kandidaten te komen. Bij castingbureaus is de kans tenslotte vele malen groter camerageile mensen te vinden.
Bij de ontmoetingen tussen de vrijgezellen en de partners bleek wel dat het echt was. Ik werd er zelf ongemakkelijk van toen ik Cheyenne en Bianca zag staan bibberen. Ik moet er niet aan denken om tegenover een stel vuige wijven gezet te worden die mij even gaan vertellen wat ze met m'n vent hebben gedaan en gaan doen. *ril* !

Maar ik ben wel blij dat Tim weer terug is! Ik had het zo met hem te doen, dan kreeg hij weer beelden van zijn Katrien met Ralph, en dan zag je die hele kop vertrekken; "ah nee he, niet wéér die Ralph!". . . .
Echte liefde!
pi_36949854
Ik kan me die Tim niet meer herinneren.. Maar Katrien en Ralph wel.. Wie zaten er nog meer in dat jaar?
pi_36950007
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 12:22 schreef inasras het volgende:
Ik kan me die Tim niet meer herinneren.. Maar Katrien en Ralph wel.. Wie zaten er nog meer in dat jaar?
Tineke , die heerlijk ordinaire blonde, samen met Raymond, Reshum en Leon, Cindy en James (gingen eerder naar huis omdat Cindy zwanger bleek te zijn) en Kathleen en Mike.
Echte liefde!
pi_36950186
Ik kan me wel herinneren dat Cindy en James naar huis gingen maar de gezichten allemaal niet...
pi_36950557
Wikipedia zegt over TI2: Versierder Ralph, die Katrien het hoofd op hol bracht, kreeg later een relatie met Gordon... dat wist ik niet..
pi_36950580
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 12:44 schreef Fiorenza het volgende:
Wikipedia zegt over TI2: Versierder Ralph, die Katrien het hoofd op hol bracht, kreeg later een relatie met Gordon... dat wist ik niet..
Ik ook niet! Maar het verbaast me niet. .
Echte liefde!
pi_36950938
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 12:45 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Ik ook niet! Maar het verbaast me niet. .
Die knakker ben ik een keer tegengekomen. Hij verklaarde zelf dat het een publiciteitsstunt was. Hij was op een feestje en Gordon ook, Gordon kwam net uit een relatie en vroeg hem of hij even met hem op de foto wou gaan staan.

Aardige gozert is het verder.

Zie ook Telegraaf

[ Bericht 1% gewijzigd door Duiveltja op 14-04-2006 13:02:35 ]
  vrijdag 14 april 2006 @ 12:58:04 #299
16874 creno
born this way
pi_36951074
Welke muziek wordt er eigenlijk gebruikt voor temptation island ?
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  vrijdag 14 april 2006 @ 13:59:25 #300
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_36952859
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 12:32 schreef inasras het volgende:
Ik kan me wel herinneren dat Cindy en James naar huis gingen maar de gezichten allemaal niet...
Dat was toch die gast van "no kissing no fucking" ?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')