Denk het niet maar snap heus wel dat mensen aan het werk willen en zo maar dat je niet van te voren kan bedenken dat De Mol geen enkel gevoel heeft voor medewerkers, is naief. Zo gaat het al jaren in die branche,n iet voor niks dat hij zo'n afkeer heeft van de bonden, net als Joop trouwens.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:53 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten met een leuke vaste baan, maar als jij thuis zou zitten en je kreeg zoiets aangeboden, had je het ook wel gedaan.
Jij zegt het, ik wist dat niet.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:55 schreef SCH het volgende:
Denk het niet maar snap heus wel dat mensen aan het werk willen en zo maar dat je niet van te voren kan bedenken dat De Mol geen enkel gevoel heeft voor medewerkers, is naief. Zo gaat het al jaren in die branche,n iet voor niks dat hij zo'n afkeer heeft van de bonden, net als Joop trouwens.
Ramptoerismequote:Op donderdag 6 april 2006 21:57 schreef Jane het volgende:
Eigenlijk mag Talpa nog blij zijn dat mensen het over ze hebben, al is het dan regelmatig negatief. Dat betekent tenminste dat mensen nog weten dat het bestaat, anders keek er misschien helemaal geen hond.
There's no such thing as bad publicity...
Ja dat is makkelijker dan een normale discussie voeren he....quote:Op donderdag 6 april 2006 21:42 schreef Nolius het volgende:
Anders ben ik dadelijk verplicht je te laten bannen uit TV om je mond te laten snoeren
Nou ja, hebben ze een leuke ervaring toch. Het is op het moment niet zo makkelijk bij de omroep maar Talpa probeerde ook wel echt iedereen te krijgen, op het wanhopige af.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:57 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jij zegt het, ik wist dat niet.
Talpa werd behoorlijk gehypt, dus ik kan me best voorstellen dat sommige mensen dachten dat het wel wat zou worden.
Nou, jij bent zo overtuigd van je gelijk, dat het op een gegeven moment niet doenlijk meer is.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:00 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ja dat is makkelijker dan een normale discussie voeren he....
Gebruikelijke Fok! crew tactiek inmiddels....
Jij komt overal wel laat achter hequote:Op donderdag 6 april 2006 22:02 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nou, jij bent zo overtuigd van je gelijk, dat het op een gegeven moment niet doenlijk meer is.
Dat John niet zo'n fijne werkgever is.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:07 schreef Nolius het volgende:
En waar kwam ik nog meer laat achter dan?![]()
Ow vreselijk! Iemand met een duidelijke eigen mening én dan durft die ook nog de discussie aan met mensen die een andere mening... Het zou verboden moeten worden....quote:Op donderdag 6 april 2006 22:02 schreef Nolius het volgende:
Nou, jij bent zo overtuigd van je gelijk
Al gedaan.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:11 schreef calvobbes het volgende:
Grow up... Reageer eens inhoudelijk ipv dit soort gezeik.... Kom eens met goede argumenten waarom ik fout zit, geef eens gewoon antwoord op mijn vragen. De discussie op deze manier verkloten is zo kinderachtig....
Dat er nu voor de 456729387393443e keer tegen je gezegd wordt dat er bijna niet met je te discussieren valt omdat je te overtuigd bent van je gelijk en vrijwel nooit open staat voor welk argument van je opponenten. Zet je dat niet ook maar een heel klein beetje aan het denken? Een ietsiepietsie, een frutteltje?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:11 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ow vreselijk! Iemand met een duidelijke eigen mening én dan durft die ook nog de discussie aan met mensen die een andere mening... Het zou verboden moeten worden....
Grow up... Reageer eens inhoudelijk ipv dit soort gezeik.... Kom eens met goede argumenten waarom ik fout zit, geef eens gewoon antwoord op mijn vragen. De discussie op deze manier verkloten is zo kinderachtig....
Dat is onzin. Ik sta altijd open voor argumenten van anderen. Maar helaas is het meestel zo dat die argumenten niet duidelijk zijn of slecht onderbouwd worden. En als je dan om verduidelijking vraagt, dan krijg je vaak een nog onduidelijker antwoord.quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:32 schreef SCH het volgende:
Dat er nu voor de 456729387393443e keer tegen je gezegd wordt dat er bijna niet met je te discussieren valt omdat je te overtuigd bent van je gelijk en vrijwel nooit open staat voor welk argument van je opponenten.
Het verschil is dat met NSE geschreeuwd werd dat t anders ging dan andereren deden, beter, gedurfde vragen die niemand stelde met kijkcijferkanonnen Bridget en Beau.quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:59 schreef LangeTabbetje het volgende:
Tjonge jonge, men probeert een nieuw televisieprogramma wat niet werkt, en dan haalt men het van de buis. Is dat nu zo bijzonder ? Het gebeurt zo vaak. Het is voornamelijk lullig voor de mensen die er werkten (ongeveer 50 meende ik ergens te lezen te hebben).
Maar het gebeurt zo vaak dat een programma niet goed bekeken wordt en daardoor van de buis gehaald wordt. In dit geval misschien vrij snel maar dat zal ongetwijfeld ook een kostenoverweging zijn geweest (lees...vrij duur programma). Maar goed, als je het niet probeert weet je nooit of iets een succes wordt.
Mensen wegkopen met beloftes.....gebeurt zo vaak.quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:39 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het verschil is dat met NSE geschreeuwd werd dat t anders ging dan andereren deden, beter, gedurfde vragen die niemand stelde met kijkcijferkanonnen Bridget en Beau.
Er werden mensen weggekocht met beloftes: Beau mocht het produceren, Bridget zou het presenteren, wat pas mocht na veel gesteggel.
Als iets de moeite echt waard is van het kijken, wordt het kanaal wel gevonden. Dit programma is gewoon niet gelukt, jammer maar helaas, het gebeurt zo vaak.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:58 schreef SunChaser het volgende:
Het probleem is ook dat het zo ver op je kanaal zit. Als ik zap kom je al zoveel leuke andere dingen tegen. Boulevard, dancing with the stars, idols, Groeten terug, wereld draait door, paul de leeuw, man bijt hond. Etc
Nieuw? Beau werd overgekocht en ging verder met het Boulevard-format.quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:59 schreef LangeTabbetje het volgende:
Tjonge jonge, men probeert een nieuw televisieprogramma wat niet werkt
Dus als ik géén Versace shirtje wil kopen bij de Bijenkorf dan doe ik dat omdat ik een hekel heb aan de Bijenkorf?quote:Op woensdag 5 april 2006 19:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Toch raar dat al die programma's zo slecht scoren. Dat heeft meer te maken met een anti-talpa instelling dan de kwaliteit van de programma's denk ik
bronquote:Het blijft een puin/wanhoop bij Talpa. Nu wordt het nieuwe humoristische programma, Ons kent Ons op verzoek van presentator Beau van Erven Dorens uitgesteld. De show, bedacht door Jack Spijkerman, zou in mei van start gaan.
Reden van het uitstel is dat Van Erven Dorens 'zwaar aangeslagen' is na het stopzetten van NSE Nieuws. Een Talpa-woordvoerder in het AD: "Beau is zeer teleurgesteld. Hij wil zich goed voorbereiden op zijn nieuwe programma." Of durft hij niet meer?
quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:51 schreef schatje het volgende:
Ons kent Ons wordt op verzoek van Beau uitgesteld.
[..]
bron
Ben benieuwdquote:De show, bedacht door Jack Spijkerman, zou in mei van start gaan.
RTL Boulevardquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:06 schreef Nywuob het volgende:
Tot nu toe zijn dus alle programma's in de carrière van Beau mislukt![]()
Het is toch een programma in de carriere van Beau?quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:17 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, met die redenatie is ook Idols een succes van Beau.
Het is natuurlijk geen programma van zichzelf. Hij is er gewoon voor gevraagd. Ik doel op de programma's die hij meer zelf gemaakt heeft. Al die mislukte talkshows enzo. En dan vooraf altijd zo hoog van de toren blazen...quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het is toch een programma in de carriere van Beau?
Oh op die manier, dan heb je een puntquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:21 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Het is natuurlijk geen programma van zichzelf. Hij is er gewoon voor gevraagd. Ik doel meer op de programma's die hij meer zelf gemaakt heeft. Al die mislukte talkshows enzo. En dan vooraf altijd zo hoog van de toren blazen...
Die komen niet meer in de media, zei Kelly gisteren bij Giel Beelen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:21 schreef SeLang het volgende:
Misschien moet Talpa Kelle en Pommy opkopen
Hoe doen ze dat dan?? Gaan ze dan eerst 2 minuten lullen over de interessante leventjes van de commentatoren als Gullit en gaan ze daarna al naar de reclamequote:Op vrijdag 7 april 2006 14:52 schreef Loohcs het volgende:
Als je met een zak geld overal mensen weg gaat kopen win je daar nu eenmaal geen sympathie mee. Volgens mij is Chelsea er ook niet populairder mee geworden. Dat kan door sommigen een kinderachtig argument gevonden worden, maar je zal er wel rekening mee moeten houden als je de mensen voor je wilt winnen. En de manier waarop het voetbal nu wordt uitgezonden is natuurlijk ook een reden voor de Talpa-haat. Afgelopen zondag kwam er al reclame voordat we maar één seconde voetbal van die dag hadden gezien.
NSE ja...alles door elkaar (nieuws, sport, boulevard-achtige dingen, weer) met ook iets van vijf verschillende gezichten; net als 'Thuis' waar ze ook altijd meer presentatoren hadden dan gasten (het keek wel of John teveel 'sterren' gekocht had en niet wist waar hij ze allemaal kwijt moest)...het was idd nog niet al te vaak geprobeerd voor zover ik weet (dat moet ik 'm nageven), maar misschien had dat wel een reden. Bij boulevard zitten ze ook wel met z'n drieën, maar dat lijkt me ook wel het maximum.
De dramaseries kan ik niet over oordelen, want die kijk is sowieso weinig. De andere programma's die hij heeft overgenomen zoals Koppensnellers, Ivo en BvD borduren een beetje voort op wat ze al tien tot twintig jaar deden en waren al op hun retour op het moment dat John ze kocht.
Ze lieten de doelpunten van RBC-PSV zien (van zaterdag) en het natte veld in Alkmaar en of het daar terecht was afgelast...daarna gingen ze eruit voor het eerste reclameblok.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat dan?? Gaan ze dan eerst 2 minuten lullen over de interessante leventjes van de commentatoren als Gullit en gaan ze daarna al naar de reclame
Vreselijk is hij he, met z'n penishoofd. Niet dat ie z'n werk slecht deed, maar bijzondere presenteerkwaliteiten heeft hij nooit gehad.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:40 schreef ScottTracy het volgende:
Trouwens, als ze die Jan Joost van Gangelen bij Talpa eruit kicken is de drempel voor mij al een heel stuk lager om te gaan kijken.
Helemaal mee eenschquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:40 schreef ScottTracy het volgende:
Trouwens, als ze die Jan Joost van Gangelen bij Talpa eruit kicken is de drempel voor mij al een heel stuk lager om te gaan kijken.
bedacht door Spijkerman...dat wordt dus 3x niksquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:51 schreef schatje het volgende:
Ons kent Ons wordt op verzoek van Beau uitgesteld.
[..]
bron
Oh my fucking God, 99% Dit Was Het Nieuws dusquote:Talpa omschreef 'Ons kent ons' eerder als een 'humoristisch panelprogramma waarin twee teams stoeien met de actualiteit van de afgelopen week'. De teams bestaan uit drie personen: twee vaste panelleden en wekelijks een andere BN'er als captain van het team.
Die jaren 80/90 kwis had misschien iets kunnen worden, als die pratende marmot het niet presenteerde.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:40 schreef ScottTracy het volgende:
hij schrijft ook mee aan DWHNquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:38 schreef pberends het volgende:
Harm Edens is toch ook geen komiek, maar een droge "aangever".
Daarom is het wel komisch dat hij toch een comedie heeft geschreven.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:38 schreef pberends het volgende:
Harm Edens is toch ook geen komiek, maar een droge "aangever".
Vind ,t niet gek dat niemand keek, jezus wat een kop!!!!!quote:
Vreemd dat je iemand als komiek kan inhuren die geen komiek isquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:47 schreef Netflier het volgende:
[..]
Daarom is het wel komisch dat hij toch een comedie heeft geschreven.
Humor blijft ironisch.
Zal Ramses Shaffy net als toen bij Boulevard weer present zijn?quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:36 schreef Thelonious het volgende:
Beau is er vanavond toch wel hoop ik?
Wat een genie is die Spijkerman ook. Hoe komt hij erop. Niets dan lof over die man.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:21 schreef pberends het volgende:
Beau zit even stuk
Talpa omschreef 'Ons kent ons' eerder als een 'humoristisch panelprogramma waarin twee teams stoeien met de actualiteit van de afgelopen week'. De teams bestaan uit drie personen: twee vaste panelleden en wekelijks een andere BN'er als captain van het team.
Daar dacht ik ook al aan.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:39 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zal Ramses Shaffy net als toen bij Boulevard weer present zijn?
Ik zit ook te kijkenquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:34 schreef Thelonious het volgende:
Ik zit het nu te kijken.
Cheque Spijkermanquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:39 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Wat een genie is die Spijkerman ook. Hoe komt hij erop. Niets dan lof over die man.
Dat vond eigenlijk heel Nederlandquote:
Had in ieder geval niets met anti- TALPA te maken of iets dergelijks. Het was gewoon slecht.quote:
ik zocht niet, het viel opquote:Op maandag 10 april 2006 20:17 schreef calvobbes het volgende:
Draaiende cirkels zoals je ook bij SBS en RTL hebben bedoel je....
Klagen over de vormgeving dat die gejat zou zijn.... Sommige mensen lopen echt te zoeken naar dingen om op Talpa te kunnen klagen....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |