Oke tnkxquote:Op donderdag 6 april 2006 14:31 schreef evert het volgende:
[..]
toch wel: veel dank, ik kreeg dat niet voor elkaar!
quote:Talpa is hier in huis verboden. Mijn kids mogen er niet naar kijken en ik denk dat iedere weldenkende ouder de zender moet verbieden.
Alleen aan de progamma namen is toch al te zien dat er niets, niets echt helemaal niets van waarde wordt uitgezonden. Volgens mij is het één groot ego kanaal voor Linda de Mol die ook ineens zou kunnen acteren? Na 10 minuten Spangen hing ik al kotsend over de pot. Welk programma jullie ook binnenhalen er er binnen de kortste tijd weer uitknallen, niemand zal het merken. NSE?? WTF is dat?
quote:ik heb talpa niet eens in mijn tv geprogrameerd, kijk talpa is gewoon een prutzender, ik hoop dat **** er flink verlies op maakt,
BLIKJEGROLSCH 6 APRIL 2006 10:33
quote:Gelukkig, hopelijk volgen er nog meer programma's en het liefst nog zie in de hele zender verdwijnen.
WIM WAKKEE 5 APRIL 2006 21:23
Dat is SBS6 ookquote:Op donderdag 6 april 2006 16:05 schreef PDOA het volgende:
Talpa, kutzender met zijn armoedige klonen van bestaande programma's.
Het is reclame met voetbalflitsen er tussendoor!quote:Op donderdag 6 april 2006 16:32 schreef OnlineGokker het volgende:
Talpa het voetbal en De Buitenlandse Bruid![]()
Buitenlandse Bruid was één keer leuk, daarna vond ik het maar matig.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:32 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Talpa het voetbal en De Buitenlandse Bruid![]()
SBS 6 maakt het weer bont door een heel programma tussen een film te stoppen en ook nog scenes weg durven te knippen. Maar goed, wat ik bedoel is dat ik Talpa het niet onder SBS6 vind doen.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:03 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
Het is reclame met voetbalflitsen er tussendoor!
Waarom ben ik het zo vaak met je eensquote:Op donderdag 6 april 2006 17:05 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Buitenlandse Bruid was één keer leuk, daarna vond ik het maar matig.
Ze hebben wel Joling & Gordon, dat moet ik ze nageven
quote:Op donderdag 6 april 2006 17:31 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Waarom ben ik het zo vaak met je eens![]()
Toch wel apart dat die mensen dan WEL de moeite nemen om zo te gaan lopen zeikenquote:Op donderdag 6 april 2006 15:45 schreef Nolius het volgende:
Check die reacties op de site van Talpa
http://www.talpa.tv/web/s(...)=18/typeofpage=47019
[..]
Neuh. Niet allemaal hoorquote:Op donderdag 6 april 2006 15:50 schreef RedFever007 het volgende:
En we zwaaien met z'n allen naar Talpa![]()
quote:Toch wel leuk als je leest dat niemand talpa kijkt of geinstaleerd heeft op zijn tv.Maar wel een mening heeft over de programma's die ze dan ook nog nooit gezien kunnen hebben.Stelletje aanstellers zijn het met al dat geklaag.
Ik vind het wel jammer dat er programma's verdwijnen bij Talpa zoals in het verleden al het programma thuis en ook de serie samen keek ik graag of de 80's & 90's kwis,en nu verdwijnt dan ook nog NSE nieuws jammer maar misschien als de kijker eens wakker wordt komt het nog eens terug.
groetjes Marga een Talpa kijker
JWPLOMP 6 APRIL 2006 16:50
vind het wel een beetje vreemd zoveel reactie's te zien van mensen die zeggen nooit naar talpa te kijken .....maar wel hier op de site zitten en dan ook nog en mening hebben over de progamma's die ze niet zien
JOLANDA BREE 6 APRIL 2006 16:49
Mij best. Maar ga dan ook niet lopen zeiken dat het allemaal zo slecht zou zijn....quote:Op donderdag 6 april 2006 18:40 schreef Jane het volgende:
Maareh.. calvobbes... Het lijkt er een beetje op of jij mensen met een pistool op hun hoofd wilt dwingen om wél naar Talpa te kijken.Ik bedoel, als mensen niet kijken, dan kijken ze niet.
quote:Op donderdag 6 april 2006 19:45 schreef Beau het volgende:
[..]
Uitvaart
Het is afgelopen. Het leven is maakbaar, maar nu even niet. Het programma was een groot succes, alleen het succes ontbrak. Een jongensboek zonder passend slot. Gistermiddag hoorde ik het, op het hoofdkantoor van Talpa in Laren. Ik liep de deur uit en liet de tranen gulzig bezit van mij nemen. Op het parkeerterrein bij de redactie bleef ik even in mijn auto zitten. Ik sjokte naar de deur. Ik sjokte de trap op. Ik sjokte door de deur van de redactie. Ik draaide om mezelf heen. En keek. Ze wisten het meteen.
Het team heeft tot het laatst met optimisme, nu nog zelfs, de laatste twee uitzendingen, gewerkt. We hadden onze zaakjes op orde, eindelijk, na vele koerswijzigen en verschillende tijdstippen, maar helaas, de kijker kwam ons niet redden. Het is een intens treurige zaak, dat we een programma maakten, met zoveel plezier, zoveel inzet en zoveel hemelbestormende ideeën en dat we het niet hebben gehaald.
Hier stond iets vreselijks over de gieren.
Bedankt voor het kijken en tot ziens.
Après nous le deluge.
Beau
Helemaal met je eensquote:Op donderdag 6 april 2006 18:52 schreef calvobbes het volgende:
Mij best. Maar ga dan ook niet lopen zeiken dat het allemaal zo slecht zou zijn....
Ik kijk ook niet naar GTST, zie je mij klagen dat het slecht is?
Ik snap die haat tegen Talpa gewoon niet. Negeer het dan gewoon als je het zo slecht vind....
En redenen als "Talpa heeft programma's en mensen weggekocht, dus vind ik het een kutzender" zijn ook wel erg makkelijk. Dat doet elke (nieuwe) zender. Is niks nieuws dat Talpa dat ook doet.
Gezeik dat Talpa niet nieuw zou zijn slaat ook nergens op. Enige wat misschien al eens op TV is geweest, zijn de homevideos. Voor de rest veel nieuwe programma's die ze ook zelf gemaakt hebben.
Is de laatste jaren geen enkele zender geweest die zelf meerdere nieuwe (drama)series op de buis heeft gebracht. En het is ook niet meer mogelijk om meerdere compleet nieuwe programma's te maken. Alles is wel al op TV geweest.
En proberen ze het nieuws op een andere manier aan te pakken dan NOS en RTL, is het ook weer niet goed
Dan moet het toch op RTL en NOS gaan lijken....
Dus tja, ik vind die kritiek op Talpa over het algemeen te makkelijk...
Ik denk dat John SBS gaat kopenquote:Op donderdag 6 april 2006 20:46 schreef PDOA het volgende:
[..]
Inderdaad, die pauperzender mag van mij net zo hard van de buis als dat verdomde Talpa.
Mag je alleen positieve dingen zeggen soms ? Als iets klote is dan zeg je dat gewoon en als je het (in jouw ogen) te vaak leest, dan zal het ook wel flink klote zijn, of het raakt je persoonlijk misschien.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:52 schreef calvobbes het volgende:
Mij best. Maar ga dan ook niet lopen zeiken dat het allemaal zo slecht zou zijn....
Ik kijk ook niet naar GTST, zie je mij klagen dat het slecht is?
Ik snap die haat tegen Talpa gewoon niet. Negeer het dan gewoon als je het zo slecht vind....
Niet in deze mate. En dat is dan misschien weer het nadeel dat John aan de kop staat, het ging in de media eerst maandenlang over poen verdienen (Versatel) en daarna over poen uitgeven (Talpa). Maar kom niet aan met 'dat doet elke zender', ik heb nog nooit zo'n toevlucht gezien op een nieuwe zender.quote:En redenen als "Talpa heeft programma's en mensen weggekocht, dus vind ik het een kutzender" zijn ook wel erg makkelijk. Dat doet elke (nieuwe) zender. Is niks nieuws dat Talpa dat ook doet.
Dat ben ik met je eens, ik juich hetdan ook toe dat John de Mol Talpa gebuikt om te experimenteren, al vind ik de nieuwe dingen en manieren erg tegenvallen. Ik had begrepen dat we op het gebied van voetbal revolutionaire dingen konden verwachten.quote:Gezeik dat Talpa niet nieuw zou zijn slaat ook nergens op.
Zoals Koppensnellers (Kopspijkers), Entertainment Live (Boulevard), Barend en van Dorp (Barend en van Dorp) en de onderdelen als Expeditie Robinson.quote:Enige wat misschien al eens op TV is geweest, zijn de homevideos. Voor de rest veel nieuwe programma's die ze ook zelf gemaakt hebben.
Zeg dan ook niet dat je iets totaal anders gaat doen.quote:Is de laatste jaren geen enkele zender geweest die zelf meerdere nieuwe (drama)series op de buis heeft gebracht. En het is ook niet meer mogelijk om meerdere compleet nieuwe programma's te maken. Alles is wel al op TV geweest.
Het is meer dat er in het NOS journaal en RTL nieuws al 2 goeie nieuwsbronnen zijn. Daar kun je wat naast zetten, maar anders is niet bij voorbaat beter, ik heb NSE in elke vorm een slap programma gevonden en ik heb het idee dat meer mensen dit hadden.quote:En proberen ze het nieuws op een andere manier aan te pakken dan NOS en RTL, is het ook weer niet goed
Dan moet het toch op RTL en NOS gaan lijken....
Dat komt waarschijnlijk omdat het de critici zo makkelijk wordt gemaakt.quote:Dus tja, ik vind die kritiek op Talpa over het algemeen te makkelijk...
Waarom moeten ze het anders doen? Waarom moet er een nieuwe zender komen? Waarom ga je het proberen als het er toch al is?quote:Op donderdag 6 april 2006 20:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Helemaal met je eensHet is niet alleen makkelijk, het is ook nog eens populair. Lekker kuddegedrag.
Ik vind zoveel programma's geen moer aan en dat heeft op zich weinig met de betreffende zender te maken.
Waarom niet?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:02 schreef Nolius het volgende:
Waarom moeten ze het anders doen? Waarom moet er een nieuwe zender komen? Waarom ga je het proberen als het er toch al is?
Achja... Andere zenders doen dat nooit hequote:Daarom zeiken mensen op Talpa. Omdat het 0,0 toevoegd, maar wel allerlei programma's jat van andere zenders om het vervolgens te verneuken. Daarom.
quote:En er is niks erger als programmamaker dan dat je programma binnen no-time van de tv wordt gehaald. Talpa heeft scoringsdrang, en daar pissen mensen blijkbaar op. Programmamakers worden behandeld als vuil, omdat hetgeen waarvoor ze werken geen kans krijgt.
Buiten dat deze vergelijking kant nog wal raakt, maakte er zover ik weet nog niemand een radioprogramma over FOK!quote:Op donderdag 6 april 2006 21:06 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Waarom niet?
Waarom maak jij een radioprogramma op Internet? Daar zijn er ook al zoveel van?
Niet in die mate als Talpa.quote:Achja... Andere zenders doen dat nooit he
Talpaquote:
Wie geeft die programma's geen kans? Talpa of de kijkers?
Die kritiek raakt me echt niet persoonlijk. En kritiek hebben is oke, ik zeg nergens dat het niet mag.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:01 schreef eL. het volgende:
Mag je alleen positieve dingen zeggen soms ? Als iets klote is dan zeg je dat gewoon en als je het (in jouw ogen) te vaak leest, dan zal het ook wel flink klote zijn, of het raakt je persoonlijk misschien.
Ochjee. Meneer de Mol heeft wat meer centjes dan iemand anders. Is dat he? Zijn mensen jaloerd op de Mol ofzo?quote:Niet in deze mate. En dat is dan misschien weer het nadeel dat John aan de kop staat, het ging in de media eerst maandenlang over poen verdienen (Versatel) en daarna over poen uitgeven (Talpa). Maar kom niet aan met 'dat doet elke zender', ik heb nog nooit zo'n toevlucht gezien op een nieuwe zender.
Misschien heb jij dat verkeerd begrepen dan.quote:Dat ben ik met je eens, ik juich hetdan ook toe dat John de Mol Talpa gebuikt om te experimenteren, al vind ik de nieuwe dingen en manieren erg tegenvallen. Ik had begrepen dat we op het gebied van voetbal revolutionaire dingen konden verwachten.
Het zijn allemaal nieuwe programma's. Het is niet de zoveelste herhaling van Da'd's Army, Murder She Wrote, Lois & Clark, The nanny etc.quote:Zoals Koppensnellers (Kopspijkers), Entertainment Live (Boulevard), Barend en van Dorp (Barend en van Dorp) en de onderdelen als Expeditie Robinson.
Yeah right. De Mol heeft gezegd dat die iets totaal anders ging doen, en vervolgens kocht die programma's alskopspijkers en 1 tegen 100 over...quote:Zeg dan ook niet dat je iets totaal anders gaat doen.
Wel heel erg traditioneel. Een nieuwslezer die het nieuws voorleest...quote:Het is meer dat er in het NOS journaal en RTL nieuws al 2 goeie nieuwsbronnen zijn.
Nee de critici maken het zichzelf makkelijk....quote:Dat komt waarschijnlijk omdat het de critici zo makkelijk wordt gemaakt.
Dus als je dan een zender start met o.a. een programma als Gooische vrouwen en het nieuws op een andere manier brengt, dan heeft die zender dus ook bestaanrecht.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:11 schreef Nolius het volgende:
Buiten dat deze vergelijking kant nog wal raakt, maakte er zover ik weet nog niemand een radioprogramma over FOK!
Nee stel je voor dat je probeert op te vallen en dingen groter aanpakt dan anderen... Poepoe... Dat mag niet hoor.....quote:Niet in die mate als Talpa.
Achja.. Natuurlijk...quote:Talpa
Alsje. Maar je vergeet een forse bak programma's en presentatoren die gewoon simpelweg zijn weggekaapt met een bak geld. Kijkers vinden dat (blijkbaar) niet leuk. Volgens mij heb ik geen 1 tegen 100 in FOK!radio zitten.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:19 schreef calvobbes het volgende:
Dus als je dan een zender start met o.a. een programma als Gooische vrouwen en het nieuws op een andere manier brengt, dan heeft die zender dus ook bestaanrecht.
Danku....
Wie zegt dat het niet mag?quote:Nee stel je voor dat je probeert op te vallen en dingen groter aanpakt dan anderen... Poepoe... Dat mag niet hoor.....
Het was een van de weinige programma's die zomaar een paar maanden gekregen heeft. Da's niet genoeg voor zo'n programma, kan ik je zeggen.quote:Achja.. Natuurlijk...
NSE heeft geen enkele kans gehad
Indaad Vobje, goed gezienquote:Thuis werd ook meteen van de buis gehaald
Je combineert nu je ene argument met het andere argument? Kan ik daar uit opmaken dat je dat ene argument zelf ook niet zo sterk vind?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:24 schreef Nolius het volgende:
Alsje. Maar je vergeet een forse bak programma's en presentatoren die gewoon simpelweg zijn weggekaapt met een bak geld. Kijkers vinden dat (blijkbaar) niet leuk. Volgens mij heb ik geen 1 tegen 100 in FOK!radio zitten.
Er lopen een boel mensen over te zeiken dat die dat doet. Dus blijkbaar vinden een aantal mensen dat dat niet mag.quote:Wie zegt dat het niet mag?
Oftewel, jouw bewering dat Talpa binnen no-time programma's van de buis haalt en programmamakers als oud vuil behandeld slaat nergens op.quote:Het was een van de weinige programma's die zomaar een paar maanden gekregen heeft. Da's niet genoeg voor zo'n programma, kan ik je zeggen.
Nee Nolius. Ook Thuis werd niet binnen no-time van de buis gehaald. Ook daar was al weken veel kritiek op voordat het van de buis werd gehaald. Ook daar werden er dingen veranderd voor het van de buis werd gehaald.quote:Indaad Vobje, goed gezien
Nee Vobje. Laat mij nou maar zelf bepalen wat ik vind.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:29 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Je combineert nu je ene argument met het andere argument? Kan ik daar uit opmaken dat je dat ene argument zelf ook niet zo sterk vind?
Lees nog eens een keer. NSE kreeg heel weinig tijd.quote:Oftewel, jouw bewering dat Talpa binnen no-time programma's van de buis haalt en programmamakers als oud vuil behandeld slaat nergens op.
Ik weet meer programma's te noemen die wel de tijd en kansen hebben gehad, dan programma's die dat niet kregen.
Wekenquote:Nee Nolius. Ook Thuis werd niet binnen no-time van de buis gehaald. Ook daar was al weken veel kritiek op voordat het van de buis werd gehaald. Ook daar werden er dingen veranderd voor het van de buis werd gehaald.
Blijkbaar vind jij jouw mening zo leidend, dat je andere mensen dingen verwijt.quote:Blijkbaar ben jij ook zo iemand die z'n oogkleppen opzet om maar op Talpa te kunnen lopen zeiken....
M'n kanaal 37, wat doen zequote:Op donderdag 6 april 2006 21:46 schreef SCH het volgende:
Ik mis het nu al
Slechte tv is altijd zo leuk.
Nou, da's ook weer zielig. Ik denk dat geen redacteur had kunnen bedenken dat John zo als grofvuil met hun en hun programma's zou omgaan.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:48 schreef SCH het volgende:
Het blijft een zender voor redacteuren die nergens anders aan de bak komen.
Dat waren wel naieve sukkels danquote:Op donderdag 6 april 2006 21:50 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nou, da's ook weer zielig. Ik denk dat geen redacteur had kunnen bedenken dat John zo als grofvuil met hun en hun programma's zou omgaan.
Ik vraag jou toch ook wat jij vind.....quote:Op donderdag 6 april 2006 21:39 schreef Nolius het volgende:
Nee Vobje. Laat mij nou maar zelf bepalen wat ik vind.
8 maanden. Dat is voor Nederlandse begrippen zeer veel tijd....quote:Lees nog eens een keer. NSE kreeg heel weinig tijd.
Ze hebben dus meer kans en tijd gehad dan jij zegt....quote:Weken
Ja, daar red je het mee
Mja, als ik mensen onzin uitspraken zie doen, dan mag ik dat toch wel gewoon zeggen?quote:Blijkbaar vind jij jouw mening zo leidend, dat je andere mensen dingen verwijt.
Liever dat dan bij een groep horen die alleen maar wil zeiken op anderen zonder goede argumenten....quote:Weet je wat je doet Vobje, kijk lekker naar Talpa. Een beetje het D66 gevoel. Bij een zeer kleine groep horen
Jij hebt makkelijk praten met een leuke vaste baan, maar als jij thuis zou zitten en je kreeg zoiets aangeboden, had je het ook wel gedaan.quote:
Wie zie jij ontkennen dat er programma's van andere zenders zijn gekocht?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:47 schreef eL. het volgende:
Ik was er al mee gestopt, als mensen al gaan ontkennen dat de boel bij elkaar is gekocht, dan ben je snel klaar. Ik ga effe het laatste stukje Ivo kijken.
Jaquote:Op donderdag 6 april 2006 21:54 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wie zie jij ontkennen dat er programma's van andere zenders zijn gekocht?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |