Oke tnkxquote:Op donderdag 6 april 2006 14:31 schreef evert het volgende:
[..]
toch wel: veel dank, ik kreeg dat niet voor elkaar!
quote:Talpa is hier in huis verboden. Mijn kids mogen er niet naar kijken en ik denk dat iedere weldenkende ouder de zender moet verbieden.
Alleen aan de progamma namen is toch al te zien dat er niets, niets echt helemaal niets van waarde wordt uitgezonden. Volgens mij is het één groot ego kanaal voor Linda de Mol die ook ineens zou kunnen acteren? Na 10 minuten Spangen hing ik al kotsend over de pot. Welk programma jullie ook binnenhalen er er binnen de kortste tijd weer uitknallen, niemand zal het merken. NSE?? WTF is dat?
quote:ik heb talpa niet eens in mijn tv geprogrameerd, kijk talpa is gewoon een prutzender, ik hoop dat **** er flink verlies op maakt,
BLIKJEGROLSCH 6 APRIL 2006 10:33
quote:Gelukkig, hopelijk volgen er nog meer programma's en het liefst nog zie in de hele zender verdwijnen.
WIM WAKKEE 5 APRIL 2006 21:23
Dat is SBS6 ookquote:Op donderdag 6 april 2006 16:05 schreef PDOA het volgende:
Talpa, kutzender met zijn armoedige klonen van bestaande programma's.
Het is reclame met voetbalflitsen er tussendoor!quote:Op donderdag 6 april 2006 16:32 schreef OnlineGokker het volgende:
Talpa het voetbal en De Buitenlandse Bruid![]()
Buitenlandse Bruid was één keer leuk, daarna vond ik het maar matig.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:32 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Talpa het voetbal en De Buitenlandse Bruid![]()
SBS 6 maakt het weer bont door een heel programma tussen een film te stoppen en ook nog scenes weg durven te knippen. Maar goed, wat ik bedoel is dat ik Talpa het niet onder SBS6 vind doen.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:03 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
Het is reclame met voetbalflitsen er tussendoor!
Waarom ben ik het zo vaak met je eensquote:Op donderdag 6 april 2006 17:05 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Buitenlandse Bruid was één keer leuk, daarna vond ik het maar matig.
Ze hebben wel Joling & Gordon, dat moet ik ze nageven
quote:Op donderdag 6 april 2006 17:31 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Waarom ben ik het zo vaak met je eens![]()
Toch wel apart dat die mensen dan WEL de moeite nemen om zo te gaan lopen zeikenquote:Op donderdag 6 april 2006 15:45 schreef Nolius het volgende:
Check die reacties op de site van Talpa
http://www.talpa.tv/web/s(...)=18/typeofpage=47019
[..]
Neuh. Niet allemaal hoorquote:Op donderdag 6 april 2006 15:50 schreef RedFever007 het volgende:
En we zwaaien met z'n allen naar Talpa![]()
quote:Toch wel leuk als je leest dat niemand talpa kijkt of geinstaleerd heeft op zijn tv.Maar wel een mening heeft over de programma's die ze dan ook nog nooit gezien kunnen hebben.Stelletje aanstellers zijn het met al dat geklaag.
Ik vind het wel jammer dat er programma's verdwijnen bij Talpa zoals in het verleden al het programma thuis en ook de serie samen keek ik graag of de 80's & 90's kwis,en nu verdwijnt dan ook nog NSE nieuws jammer maar misschien als de kijker eens wakker wordt komt het nog eens terug.
groetjes Marga een Talpa kijker
JWPLOMP 6 APRIL 2006 16:50
vind het wel een beetje vreemd zoveel reactie's te zien van mensen die zeggen nooit naar talpa te kijken .....maar wel hier op de site zitten en dan ook nog en mening hebben over de progamma's die ze niet zien
JOLANDA BREE 6 APRIL 2006 16:49
Mij best. Maar ga dan ook niet lopen zeiken dat het allemaal zo slecht zou zijn....quote:Op donderdag 6 april 2006 18:40 schreef Jane het volgende:
Maareh.. calvobbes... Het lijkt er een beetje op of jij mensen met een pistool op hun hoofd wilt dwingen om wél naar Talpa te kijken.Ik bedoel, als mensen niet kijken, dan kijken ze niet.
quote:Op donderdag 6 april 2006 19:45 schreef Beau het volgende:
[..]
Uitvaart
Het is afgelopen. Het leven is maakbaar, maar nu even niet. Het programma was een groot succes, alleen het succes ontbrak. Een jongensboek zonder passend slot. Gistermiddag hoorde ik het, op het hoofdkantoor van Talpa in Laren. Ik liep de deur uit en liet de tranen gulzig bezit van mij nemen. Op het parkeerterrein bij de redactie bleef ik even in mijn auto zitten. Ik sjokte naar de deur. Ik sjokte de trap op. Ik sjokte door de deur van de redactie. Ik draaide om mezelf heen. En keek. Ze wisten het meteen.
Het team heeft tot het laatst met optimisme, nu nog zelfs, de laatste twee uitzendingen, gewerkt. We hadden onze zaakjes op orde, eindelijk, na vele koerswijzigen en verschillende tijdstippen, maar helaas, de kijker kwam ons niet redden. Het is een intens treurige zaak, dat we een programma maakten, met zoveel plezier, zoveel inzet en zoveel hemelbestormende ideeën en dat we het niet hebben gehaald.
Hier stond iets vreselijks over de gieren.
Bedankt voor het kijken en tot ziens.
Après nous le deluge.
Beau
Helemaal met je eensquote:Op donderdag 6 april 2006 18:52 schreef calvobbes het volgende:
Mij best. Maar ga dan ook niet lopen zeiken dat het allemaal zo slecht zou zijn....
Ik kijk ook niet naar GTST, zie je mij klagen dat het slecht is?
Ik snap die haat tegen Talpa gewoon niet. Negeer het dan gewoon als je het zo slecht vind....
En redenen als "Talpa heeft programma's en mensen weggekocht, dus vind ik het een kutzender" zijn ook wel erg makkelijk. Dat doet elke (nieuwe) zender. Is niks nieuws dat Talpa dat ook doet.
Gezeik dat Talpa niet nieuw zou zijn slaat ook nergens op. Enige wat misschien al eens op TV is geweest, zijn de homevideos. Voor de rest veel nieuwe programma's die ze ook zelf gemaakt hebben.
Is de laatste jaren geen enkele zender geweest die zelf meerdere nieuwe (drama)series op de buis heeft gebracht. En het is ook niet meer mogelijk om meerdere compleet nieuwe programma's te maken. Alles is wel al op TV geweest.
En proberen ze het nieuws op een andere manier aan te pakken dan NOS en RTL, is het ook weer niet goed
Dan moet het toch op RTL en NOS gaan lijken....
Dus tja, ik vind die kritiek op Talpa over het algemeen te makkelijk...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |