abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 april 2006 @ 14:31:24 #151
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_36707965
quote:
Op donderdag 6 april 2006 12:57 schreef RedFever007 het volgende:
[afbeelding]

Geen dank
toch wel: veel dank, ik kreeg dat niet voor elkaar!
wat moet ik hier nu neerzetten?
  donderdag 6 april 2006 @ 14:34:50 #152
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_36708098
quote:
Op donderdag 6 april 2006 14:31 schreef evert het volgende:

[..]

toch wel: veel dank, ik kreeg dat niet voor elkaar!
Oke tnkx

Ik heersch dan ook wel redelijk natuurlijk
pi_36710140
Check die reacties op de site van Talpa

http://www.talpa.tv/web/s(...)=18/typeofpage=47019
quote:
Talpa is hier in huis verboden. Mijn kids mogen er niet naar kijken en ik denk dat iedere weldenkende ouder de zender moet verbieden.
Alleen aan de progamma namen is toch al te zien dat er niets, niets echt helemaal niets van waarde wordt uitgezonden. Volgens mij is het één groot ego kanaal voor Linda de Mol die ook ineens zou kunnen acteren? Na 10 minuten Spangen hing ik al kotsend over de pot. Welk programma jullie ook binnenhalen er er binnen de kortste tijd weer uitknallen, niemand zal het merken. NSE?? WTF is dat?
  donderdag 6 april 2006 @ 15:50:30 #154
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_36710288
Of deze:
quote:
ik heb talpa niet eens in mijn tv geprogrameerd, kijk talpa is gewoon een prutzender, ik hoop dat **** er flink verlies op maakt,

BLIKJEGROLSCH 6 APRIL 2006 10:33
quote:
Gelukkig, hopelijk volgen er nog meer programma's en het liefst nog zie in de hele zender verdwijnen.

WIM WAKKEE 5 APRIL 2006 21:23

En we zwaaien met z'n allen naar Talpa

[ Bericht 26% gewijzigd door RedFever007 op 06-04-2006 15:52:28 (nog 1 toegevoegd) ]
pi_36710732
Talpa, kutzender met zijn armoedige klonen van bestaande programma's.
pi_36710935
En terecht, was toch geen hol aan. RTL Boulevard Kloon!
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
pi_36711418
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:51 schreef pberends het volgende:
edit:

[afbeelding]
Talpa volgend jaar
Hij is leuk
pi_36711566
quote:
Op donderdag 6 april 2006 16:05 schreef PDOA het volgende:
Talpa, kutzender met zijn armoedige klonen van bestaande programma's.
Dat is SBS6 ook
pi_36711626
quote:
Op donderdag 6 april 2006 16:29 schreef OnlineGokker het volgende:

[..]

Dat is SBS6 ook
Maar SBS heeft "Groeten Terug"
pi_36711659
quote:
Op donderdag 6 april 2006 16:31 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Maar SBS heeft "Groeten Terug"
Talpa het voetbal en De Buitenlandse Bruid
pi_36712838
quote:
Op donderdag 6 april 2006 16:32 schreef OnlineGokker het volgende:
Het is reclame met voetbalflitsen er tussendoor!
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
pi_36712906
quote:
Op donderdag 6 april 2006 16:32 schreef OnlineGokker het volgende:

[..]

Buitenlandse Bruid was één keer leuk, daarna vond ik het maar matig.

Ze hebben wel Joling & Gordon, dat moet ik ze nageven
pi_36713162
quote:
Op donderdag 6 april 2006 17:03 schreef M3THoD_MAN het volgende:

[..]

Het is reclame met voetbalflitsen er tussendoor!
SBS 6 maakt het weer bont door een heel programma tussen een film te stoppen en ook nog scenes weg durven te knippen. Maar goed, wat ik bedoel is dat ik Talpa het niet onder SBS6 vind doen.
  donderdag 6 april 2006 @ 17:31:54 #164
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_36713843
quote:
Op donderdag 6 april 2006 17:05 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Buitenlandse Bruid was één keer leuk, daarna vond ik het maar matig.

Ze hebben wel Joling & Gordon, dat moet ik ze nageven
Waarom ben ik het zo vaak met je eens
pi_36714257
quote:
Op donderdag 6 april 2006 17:31 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Waarom ben ik het zo vaak met je eens
pi_36714330
Al dat gezeur over Talpa. Het is een fantastische zender. :-)
pi_36715290
quote:
Op donderdag 6 april 2006 15:45 schreef Nolius het volgende:
Check die reacties op de site van Talpa

http://www.talpa.tv/web/s(...)=18/typeofpage=47019
[..]
Toch wel apart dat die mensen dan WEL de moeite nemen om zo te gaan lopen zeiken

Niet kijken, wel zeiken... Waarschijnlijk familie van pberends....
pi_36715545
quote:
Op donderdag 6 april 2006 15:50 schreef RedFever007 het volgende:

En we zwaaien met z'n allen naar Talpa
Neuh. Niet allemaal hoor
quote:
Toch wel leuk als je leest dat niemand talpa kijkt of geinstaleerd heeft op zijn tv.Maar wel een mening heeft over de programma's die ze dan ook nog nooit gezien kunnen hebben.Stelletje aanstellers zijn het met al dat geklaag.
Ik vind het wel jammer dat er programma's verdwijnen bij Talpa zoals in het verleden al het programma thuis en ook de serie samen keek ik graag of de 80's & 90's kwis,en nu verdwijnt dan ook nog NSE nieuws jammer maar misschien als de kijker eens wakker wordt komt het nog eens terug.
groetjes Marga een Talpa kijker
JWPLOMP 6 APRIL 2006 16:50

vind het wel een beetje vreemd zoveel reactie's te zien van mensen die zeggen nooit naar talpa te kijken .....maar wel hier op de site zitten en dan ook nog en mening hebben over de progamma's die ze niet zien
JOLANDA BREE 6 APRIL 2006 16:49
  donderdag 6 april 2006 @ 18:40:58 #169
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_36715781
Maareh.. calvobbes... Het lijkt er een beetje op of jij mensen met een pistool op hun hoofd wilt dwingen om wél naar Talpa te kijken. Ik bedoel, als mensen niet kijken, dan kijken ze niet. Wáárom ze niet kijken, of dat nou aan slechte programma's ligt of aan een slecht imago, dat boeit eigenlijk totaal niet, of wel?

Kijk, normaal gesproken als mensen klagen over tv-programma's, roepen we allemaal in koor dat er ook een knop op de tv zit en dat je niet hóeft te kijken. Tja, en dat geldt dus voor Talpa ook. Mensen hóeven niet te kijken.

Toegegeven, veel reacties rieken naar leedvermaak, maar dat doet niks af aan wat ik hierboven schreef. Dat zal ongetwijfeld ook wel te maken hebben met alle bombarie en gezwaai met geld vantevoren. Maar in ieder geval is het niet zo dat we allemaal klagen, terwijl we toch massaal kijken.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_36716153
quote:
Op donderdag 6 april 2006 18:40 schreef Jane het volgende:
Maareh.. calvobbes... Het lijkt er een beetje op of jij mensen met een pistool op hun hoofd wilt dwingen om wél naar Talpa te kijken. Ik bedoel, als mensen niet kijken, dan kijken ze niet.
Mij best. Maar ga dan ook niet lopen zeiken dat het allemaal zo slecht zou zijn....

Ik kijk ook niet naar GTST, zie je mij klagen dat het slecht is?

Ik snap die haat tegen Talpa gewoon niet. Negeer het dan gewoon als je het zo slecht vind....

En redenen als "Talpa heeft programma's en mensen weggekocht, dus vind ik het een kutzender" zijn ook wel erg makkelijk. Dat doet elke (nieuwe) zender. Is niks nieuws dat Talpa dat ook doet.
Gezeik dat Talpa niet nieuw zou zijn slaat ook nergens op. Enige wat misschien al eens op TV is geweest, zijn de homevideos. Voor de rest veel nieuwe programma's die ze ook zelf gemaakt hebben.
Is de laatste jaren geen enkele zender geweest die zelf meerdere nieuwe (drama)series op de buis heeft gebracht. En het is ook niet meer mogelijk om meerdere compleet nieuwe programma's te maken. Alles is wel al op TV geweest.

En proberen ze het nieuws op een andere manier aan te pakken dan NOS en RTL, is het ook weer niet goed
Dan moet het toch op RTL en NOS gaan lijken....

Dus tja, ik vind die kritiek op Talpa over het algemeen te makkelijk...
pi_36717889
quote:
Op donderdag 6 april 2006 19:45 schreef Beau het volgende:

[..]
Uitvaart

Het is afgelopen. Het leven is maakbaar, maar nu even niet. Het programma was een groot succes, alleen het succes ontbrak. Een jongensboek zonder passend slot. Gistermiddag hoorde ik het, op het hoofdkantoor van Talpa in Laren. Ik liep de deur uit en liet de tranen gulzig bezit van mij nemen. Op het parkeerterrein bij de redactie bleef ik even in mijn auto zitten. Ik sjokte naar de deur. Ik sjokte de trap op. Ik sjokte door de deur van de redactie. Ik draaide om mezelf heen. En keek. Ze wisten het meteen.

Het team heeft tot het laatst met optimisme, nu nog zelfs, de laatste twee uitzendingen, gewerkt. We hadden onze zaakjes op orde, eindelijk, na vele koerswijzigen en verschillende tijdstippen, maar helaas, de kijker kwam ons niet redden. Het is een intens treurige zaak, dat we een programma maakten, met zoveel plezier, zoveel inzet en zoveel hemelbestormende ideeën en dat we het niet hebben gehaald.

Hier stond iets vreselijks over de gieren.

Bedankt voor het kijken en tot ziens.

Après nous le deluge.

Beau
  Redactie Frontpage donderdag 6 april 2006 @ 20:02:20 #172
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_36718427
pi_36718578
quote:
Op donderdag 6 april 2006 18:52 schreef calvobbes het volgende:
Mij best. Maar ga dan ook niet lopen zeiken dat het allemaal zo slecht zou zijn....

Ik kijk ook niet naar GTST, zie je mij klagen dat het slecht is?

Ik snap die haat tegen Talpa gewoon niet. Negeer het dan gewoon als je het zo slecht vind....

En redenen als "Talpa heeft programma's en mensen weggekocht, dus vind ik het een kutzender" zijn ook wel erg makkelijk. Dat doet elke (nieuwe) zender. Is niks nieuws dat Talpa dat ook doet.
Gezeik dat Talpa niet nieuw zou zijn slaat ook nergens op. Enige wat misschien al eens op TV is geweest, zijn de homevideos. Voor de rest veel nieuwe programma's die ze ook zelf gemaakt hebben.
Is de laatste jaren geen enkele zender geweest die zelf meerdere nieuwe (drama)series op de buis heeft gebracht. En het is ook niet meer mogelijk om meerdere compleet nieuwe programma's te maken. Alles is wel al op TV geweest.

En proberen ze het nieuws op een andere manier aan te pakken dan NOS en RTL, is het ook weer niet goed
Dan moet het toch op RTL en NOS gaan lijken....

Dus tja, ik vind die kritiek op Talpa over het algemeen te makkelijk...
Helemaal met je eens Het is niet alleen makkelijk, het is ook nog eens populair. Lekker kuddegedrag.

Ik vind zoveel programma's geen moer aan en dat heeft op zich weinig met de betreffende zender te maken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 6 april 2006 @ 20:29:11 #174
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_36719305
Amen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_36719878
quote:
Op donderdag 6 april 2006 16:29 schreef OnlineGokker het volgende:

[..]

Dat is SBS6 ook
Inderdaad, die pauperzender mag van mij net zo hard van de buis als dat verdomde Talpa.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')