bedacht door Spijkerman...dat wordt dus 3x niksquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:51 schreef schatje het volgende:
Ons kent Ons wordt op verzoek van Beau uitgesteld.
[..]
bron
Oh my fucking God, 99% Dit Was Het Nieuws dusquote:Talpa omschreef 'Ons kent ons' eerder als een 'humoristisch panelprogramma waarin twee teams stoeien met de actualiteit van de afgelopen week'. De teams bestaan uit drie personen: twee vaste panelleden en wekelijks een andere BN'er als captain van het team.
Die jaren 80/90 kwis had misschien iets kunnen worden, als die pratende marmot het niet presenteerde.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:40 schreef ScottTracy het volgende:
Trouwens, als ze die Jan Joost van Gangelen bij Talpa eruit kicken is de drempel voor mij al een heel stuk lager om te gaan kijken.
hij schrijft ook mee aan DWHNquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:38 schreef pberends het volgende:
Harm Edens is toch ook geen komiek, maar een droge "aangever".
Daarom is het wel komisch dat hij toch een comedie heeft geschreven.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:38 schreef pberends het volgende:
Harm Edens is toch ook geen komiek, maar een droge "aangever".
Vind ,t niet gek dat niemand keek, jezus wat een kop!!!!!quote:
Vreemd dat je iemand als komiek kan inhuren die geen komiek isquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:47 schreef Netflier het volgende:
[..]
Daarom is het wel komisch dat hij toch een comedie heeft geschreven.
Humor blijft ironisch.
Zal Ramses Shaffy net als toen bij Boulevard weer present zijn?quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:36 schreef Thelonious het volgende:
Beau is er vanavond toch wel hoop ik?
Wat een genie is die Spijkerman ook. Hoe komt hij erop. Niets dan lof over die man.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:21 schreef pberends het volgende:
Beau zit even stuk
Talpa omschreef 'Ons kent ons' eerder als een 'humoristisch panelprogramma waarin twee teams stoeien met de actualiteit van de afgelopen week'. De teams bestaan uit drie personen: twee vaste panelleden en wekelijks een andere BN'er als captain van het team.
Daar dacht ik ook al aan.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:39 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zal Ramses Shaffy net als toen bij Boulevard weer present zijn?
Ik zit ook te kijkenquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:34 schreef Thelonious het volgende:
Ik zit het nu te kijken.
Cheque Spijkermanquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:39 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Wat een genie is die Spijkerman ook. Hoe komt hij erop. Niets dan lof over die man.
Dat vond eigenlijk heel Nederlandquote:
Had in ieder geval niets met anti- TALPA te maken of iets dergelijks. Het was gewoon slecht.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |