abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36722395
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:53 schreef Nolius het volgende:

[..]

Jij hebt makkelijk praten met een leuke vaste baan, maar als jij thuis zou zitten en je kreeg zoiets aangeboden, had je het ook wel gedaan.
Denk het niet maar snap heus wel dat mensen aan het werk willen en zo maar dat je niet van te voren kan bedenken dat De Mol geen enkel gevoel heeft voor medewerkers, is naief. Zo gaat het al jaren in die branche,n iet voor niks dat hij zo'n afkeer heeft van de bonden, net als Joop trouwens.
  donderdag 6 april 2006 @ 21:57:19 #202
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_36722450
Eigenlijk mag Talpa nog blij zijn dat mensen het over ze hebben, al is het dan regelmatig negatief. Dat betekent tenminste dat mensen nog weten dat het bestaat, anders keek er misschien helemaal geen hond.

There's no such thing as bad publicity...
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_36722459
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:55 schreef SCH het volgende:
Denk het niet maar snap heus wel dat mensen aan het werk willen en zo maar dat je niet van te voren kan bedenken dat De Mol geen enkel gevoel heeft voor medewerkers, is naief. Zo gaat het al jaren in die branche,n iet voor niks dat hij zo'n afkeer heeft van de bonden, net als Joop trouwens.
Jij zegt het, ik wist dat niet.

Talpa werd behoorlijk gehypt, dus ik kan me best voorstellen dat sommige mensen dachten dat het wel wat zou worden.
pi_36722504
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:57 schreef Jane het volgende:
Eigenlijk mag Talpa nog blij zijn dat mensen het over ze hebben, al is het dan regelmatig negatief. Dat betekent tenminste dat mensen nog weten dat het bestaat, anders keek er misschien helemaal geen hond.

There's no such thing as bad publicity...
Ramptoerisme
pi_36722564
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:42 schreef Nolius het volgende:

Anders ben ik dadelijk verplicht je te laten bannen uit TV om je mond te laten snoeren
Ja dat is makkelijker dan een normale discussie voeren he....
Gebruikelijke Fok! crew tactiek inmiddels....
pi_36722589
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:58 schreef Nolius het volgende:

[..]

Ramptoerisme
pi_36722631
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:57 schreef Nolius het volgende:

[..]

Jij zegt het, ik wist dat niet.

Talpa werd behoorlijk gehypt, dus ik kan me best voorstellen dat sommige mensen dachten dat het wel wat zou worden.
Nou ja, hebben ze een leuke ervaring toch. Het is op het moment niet zo makkelijk bij de omroep maar Talpa probeerde ook wel echt iedereen te krijgen, op het wanhopige af.
pi_36722644
quote:
Op donderdag 6 april 2006 22:00 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ja dat is makkelijker dan een normale discussie voeren he....
Gebruikelijke Fok! crew tactiek inmiddels....
Nou, jij bent zo overtuigd van je gelijk, dat het op een gegeven moment niet doenlijk meer is.

Maar inderdaad. Bannen is beter dan genezen

En ik ben geen crew he
pi_36722668
quote:
Op donderdag 6 april 2006 22:02 schreef Nolius het volgende:

[..]

Nou, jij bent zo overtuigd van je gelijk, dat het op een gegeven moment niet doenlijk meer is.
Jij komt overal wel laat achter he
pi_36722776
quote:
Op donderdag 6 april 2006 22:03 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij komt overal wel laat achter he
Hoezo?

Ik hou wel van een robbertje discussiëren

En waar kwam ik nog meer laat achter dan?
pi_36722866
quote:
Op donderdag 6 april 2006 22:07 schreef Nolius het volgende:

En waar kwam ik nog meer laat achter dan?
Dat John niet zo'n fijne werkgever is.
pi_36722913
quote:
Op donderdag 6 april 2006 22:02 schreef Nolius het volgende:

Nou, jij bent zo overtuigd van je gelijk
Ow vreselijk! Iemand met een duidelijke eigen mening én dan durft die ook nog de discussie aan met mensen die een andere mening... Het zou verboden moeten worden....

Grow up... Reageer eens inhoudelijk ipv dit soort gezeik.... Kom eens met goede argumenten waarom ik fout zit, geef eens gewoon antwoord op mijn vragen. De discussie op deze manier verkloten is zo kinderachtig....
pi_36722926
quote:
Op donderdag 6 april 2006 22:10 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat John niet zo'n fijne werkgever is.
Ow zo. Nee, dat wist ik niet nee. Maar ik weet wel van meer werkgevers niet of ze goed zijn
pi_36723338
quote:
Op donderdag 6 april 2006 22:11 schreef calvobbes het volgende:
Grow up... Reageer eens inhoudelijk ipv dit soort gezeik.... Kom eens met goede argumenten waarom ik fout zit, geef eens gewoon antwoord op mijn vragen. De discussie op deze manier verkloten is zo kinderachtig....
Al gedaan.
Al gedaan.
Kijkt eerst in den spiegel.
pi_36729574
quote:
Op donderdag 6 april 2006 22:11 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ow vreselijk! Iemand met een duidelijke eigen mening én dan durft die ook nog de discussie aan met mensen die een andere mening... Het zou verboden moeten worden....

Dat er nu voor de 456729387393443e keer tegen je gezegd wordt dat er bijna niet met je te discussieren valt omdat je te overtuigd bent van je gelijk en vrijwel nooit open staat voor welk argument van je opponenten. Zet je dat niet ook maar een heel klein beetje aan het denken? Een ietsiepietsie, een frutteltje?

het gemakkelijkst is natuurlijk om nu de bal direct terug te spelen, niet geheel onterecht hoor maar ik hoop dat je er gewoon op ingaat
pi_36729842
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 08:32 schreef SCH het volgende:

Dat er nu voor de 456729387393443e keer tegen je gezegd wordt dat er bijna niet met je te discussieren valt omdat je te overtuigd bent van je gelijk en vrijwel nooit open staat voor welk argument van je opponenten.
Dat is onzin. Ik sta altijd open voor argumenten van anderen. Maar helaas is het meestel zo dat die argumenten niet duidelijk zijn of slecht onderbouwd worden. En als je dan om verduidelijking vraagt, dan krijg je vaak een nog onduidelijker antwoord.

Want bijvoorbeeld Nolius haalt ineens 2 argumenten door elkaar en weigert daarna uit te leggen wat die precies bedoeld. En Evert vind het bijvoorbeeld WEL onderscheidend als een voice over het weer gaat vertellen, maar vind het niet onderscheidend als een model dat doet. Tja, dat is toch wel raar he. Zo gaat het wel vaker.

Waarom zou ik dat soort "argumenten" als zoete koek moeten slikken en meteen de mening van anderen als mijn mening moeten overnemen?
pi_36729934
Tjonge jonge, men probeert een nieuw televisieprogramma wat niet werkt, en dan haalt men het van de buis. Is dat nu zo bijzonder ? Het gebeurt zo vaak. Het is voornamelijk lullig voor de mensen die er werkten (ongeveer 50 meende ik ergens te lezen te hebben).

Maar het gebeurt zo vaak dat een programma niet goed bekeken wordt en daardoor van de buis gehaald wordt. In dit geval misschien vrij snel maar dat zal ongetwijfeld ook een kostenoverweging zijn geweest (lees...vrij duur programma). Maar goed, als je het niet probeert weet je nooit of iets een succes wordt.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  Redactie Frontpage vrijdag 7 april 2006 @ 09:39:31 #218
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_36730753
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 08:59 schreef LangeTabbetje het volgende:
Tjonge jonge, men probeert een nieuw televisieprogramma wat niet werkt, en dan haalt men het van de buis. Is dat nu zo bijzonder ? Het gebeurt zo vaak. Het is voornamelijk lullig voor de mensen die er werkten (ongeveer 50 meende ik ergens te lezen te hebben).

Maar het gebeurt zo vaak dat een programma niet goed bekeken wordt en daardoor van de buis gehaald wordt. In dit geval misschien vrij snel maar dat zal ongetwijfeld ook een kostenoverweging zijn geweest (lees...vrij duur programma). Maar goed, als je het niet probeert weet je nooit of iets een succes wordt.
Het verschil is dat met NSE geschreeuwd werd dat t anders ging dan andereren deden, beter, gedurfde vragen die niemand stelde met kijkcijferkanonnen Bridget en Beau.

Er werden mensen weggekocht met beloftes: Beau mocht het produceren, Bridget zou het presenteren, wat pas mocht na veel gesteggel.
pi_36731923
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 09:39 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Het verschil is dat met NSE geschreeuwd werd dat t anders ging dan andereren deden, beter, gedurfde vragen die niemand stelde met kijkcijferkanonnen Bridget en Beau.

Er werden mensen weggekocht met beloftes: Beau mocht het produceren, Bridget zou het presenteren, wat pas mocht na veel gesteggel.
Mensen wegkopen met beloftes.....gebeurt zo vaak.

En de eerste programmamaker die wat nieuws gaat doen en roept.....Het wordt een dertien in een dozijn programma ! moet nog geboren worden. Bovendien kunnen ze het beter gedaan hebben, brutalere vragen gesteld....maar als er niemand kijkt wordt de stekker eruit getrokken.
  Redactie Frontpage vrijdag 7 april 2006 @ 10:58:02 #220
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_36732520
Het probleem is ook dat het zo ver op je kanaal zit. Als ik zap kom je al zoveel leuke andere dingen tegen. Boulevard, dancing with the stars, idols, Groeten terug, wereld draait door, paul de leeuw, man bijt hond. Etc
pi_36732665
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 10:58 schreef SunChaser het volgende:
Het probleem is ook dat het zo ver op je kanaal zit. Als ik zap kom je al zoveel leuke andere dingen tegen. Boulevard, dancing with the stars, idols, Groeten terug, wereld draait door, paul de leeuw, man bijt hond. Etc
Als iets de moeite echt waard is van het kijken, wordt het kanaal wel gevonden. Dit programma is gewoon niet gelukt, jammer maar helaas, het gebeurt zo vaak.
  vrijdag 7 april 2006 @ 11:40:29 #222
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36733540
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 08:59 schreef LangeTabbetje het volgende:
Tjonge jonge, men probeert een nieuw televisieprogramma wat niet werkt
Nieuw? Beau werd overgekocht en ging verder met het Boulevard-format.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  vrijdag 7 april 2006 @ 12:41:03 #223
146211 Frodje
Carpe Diem,
pi_36735030
quote:
Op woensdag 5 april 2006 19:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Toch raar dat al die programma's zo slecht scoren. Dat heeft meer te maken met een anti-talpa instelling dan de kwaliteit van de programma's denk ik
Dus als ik géén Versace shirtje wil kopen bij de Bijenkorf dan doe ik dat omdat ik een hekel heb aan de Bijenkorf?
  Redactie Frontpage vrijdag 7 april 2006 @ 12:45:56 #224
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_36735164
Ik heb NSE geprobeerd maar ik vind Boulevard leuker, luchtiger en informatiever. Lotte geprobeerd maar dat is te infantiel voor woorden, maar Evelien, Sprint en ONM kijk ik óók niet. Entertainment Live is te slecht gewoon, een onsymptahieke host en een trutje dat niet kan presenteren en slechte zogenaamde scoops.
  vrijdag 7 april 2006 @ 12:50:36 #225
138747 ScottTracy
zo niet mij
pi_36735279
Eigen schuld, ze hebben met dit programma nooit een duidelijke lijn gevolgd. Natuurlijk heeft het ook te maken met de anti-Talpa hetze die al sinds het begin aan de gang is, maar dit was ook echt geen goed programma.
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')